Mitä ajattelette naisesta, joka ei saa orgasmia yhdynnässä.
Tämäkin vaarallinen aloitus poistettu... Asiasta ei saa puhua.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei klittaan koske ei tule myöskään orkkua! Näin ollut jo yli 30 vuotta. Osaan kyllä feikata orkun tarvittaessa, tätäkin tullut tehtyä jos kumppani ei tajua että ei se pelkkä jyystö huipennusta tuo!!! Jotkut ei vaan tätä tajua vaikka selittäisi kuinka asian.
Mutta ilmeisesti kyllä pidät jyystöstä myös?
Olen eri, mutta jos joku sanoo tykkäävänsä jyystäjästä, tikkaajasta ja nylkyttäjästä, niin se on kyllä melko varmasti naista esittävä mies.
Kamalin seksikumppani ikinä oli mies, joka jyysti ja nylkytti mekaanisesti ja se kyllä todella jäi yhteen kertaan, oli sen verran kamala kokemus. Jostain syystä jotkut miehet varmaan kuvittelevat, että mitä kovempi jyystö ja mitä kauemmin se kestää ja mitä isompi penis, sitä varmempi nautinto naiselle. Tai mistä minä tiedän mitä tuollai
Eli minkä takia naiset sitten edes harrastavat koko jyystöä, jos se on kamalinta mitä seksissä voi olla? Te naiset täällä ette kuullosta kovin voimaantuneilta
"Eli minkä takia naiset sitten edes harrastavat koko jyystöä, jos se on kamalinta mitä seksissä voi olla? Te naiset täällä ette kuullosta kovin voimaantuneilta"
En sitä harrastakaan, muiden puolesta en osaa sanoa. Juurihan epäilin, että noin sanovat täällä ovat oikeasti miehiä.
Vierailija kirjoitti:
"Eli minkä takia naiset sitten edes harrastavat koko jyystöä, jos se on kamalinta mitä seksissä voi olla? Te naiset täällä ette kuullosta kovin voimaantuneilta"
En sitä harrastakaan, muiden puolesta en osaa sanoa. Juurihan epäilin, että noin sanovat täällä ovat oikeasti miehiä.
Aika monet naiset sitä harrastavat, ottaen huomioon että vahinkoraskauksia tapahtuu jonka takia nämä naiset tarvitsevat abortteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet naiset sitä harrastavat, ottaen huomioon että vahinkoraskauksia tapahtuu jonka takia nämä naiset tarvitsevat abortteja.
Mitähän ihmettä sinä nyt oikein selität, en ymmärrä yhtään. Olet kehittänyt jotain aivan ihmeellisiä omia teorioitasi, mutta ei se mitään. Jatka vain valitsemallasi tiellä, ei haittaa minua.
Ei rakastelu tai naiminen ole mitään jyystöä, tikkausta saati nylkytystä. Nuo adjektiivit kuulostavat lähinnä vain miehen oman nautinnon metsästämiseltä, jota varmasti ovatkin.
Onneksi on muunlaisiakin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei klittaan koske ei tule myöskään orkkua! Näin ollut jo yli 30 vuotta. Osaan kyllä feikata orkun tarvittaessa, tätäkin tullut tehtyä jos kumppani ei tajua että ei se pelkkä jyystö huipennusta tuo!!! Jotkut ei vaan tätä tajua vaikka selittäisi kuinka asian.
Mutta tuo ohje koskee vain sinua. On naisia joka klittaan ei saa koskea yhdynnän aikana tai muuten ei tule orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis ei tosiaan osu klitoriksen huippuun, mutta muut miehen osa voivat hieroa sitä samalla kun mies penetroituu. Ja kun klitoris on tosiaan paljon enemmän kuin sen näkyvä osa: huippu ja muut osat ovat kudoksissa sisällä ja stimuloituvat emättimen kautta, niin samalla kun mies penetroituu peniksellä naisen vaginaan ja samaan aikaan muut osat hierovat klitoriksen huippua, niin orgasmi voi tulla. Toiset tarvitsevat peniksen liikkeen ja -tunnon emättimeensä, toiset ei. Niin se vain on. Naisen orgasmissa paljon on merkitystä silläkin miten hermotus menee: sekin on yksilöllistä.
Olet tavallaan oikeassa, mutta:
Omien kokemuksieni mukaan nainen ei voi saada orgasmia, jos henkinen yhteys ei toimi. Ihan sama kuinka teknisesti oikein lipittelisit oikeita kohtia.
Olen saanut myös orgasmeja ilman henkistä yhteyttä. Myös nainen voi laueta ilman erityisempiä syitä ja myös naisella voi alapään paisuvaiskudokset turvota ja emätin kostua ilman, että hän olisi seksuaalisesti kiihottuneessa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis ei tosiaan osu klitoriksen huippuun, mutta muut miehen osa voivat hieroa sitä samalla kun mies penetroituu. Ja kun klitoris on tosiaan paljon enemmän kuin sen näkyvä osa: huippu ja muut osat ovat kudoksissa sisällä ja stimuloituvat emättimen kautta, niin samalla kun mies penetroituu peniksellä naisen vaginaan ja samaan aikaan muut osat hierovat klitoriksen huippua, niin orgasmi voi tulla. Toiset tarvitsevat peniksen liikkeen ja -tunnon emättimeensä, toiset ei. Niin se vain on. Naisen orgasmissa paljon on merkitystä silläkin miten hermotus menee: sekin on yksilöllistä.
Olet tavallaan oikeassa, mutta:
Omien kokemuksieni mukaan nainen ei voi saada orgasmia, jos henkinen yhteys ei toimi. Ihan sama kuinka teknisesti oikein lipittelisit oikeita kohtia.Muiden puolesta en osaa puhua, mutta om
Olen nainen enkä tarvitse klitoriksen huipun stimulaatiota saadakseni orgasmin. Enkä nuolemista. Tulee ihan yhdynnässäkin. Fwb:ni tykkää erittäin paljon nuolemisesta, joten hänen annan sitä tehdä, mutta itselle suurin nautinto tulee siitä, kun mies sitten penetroituu ja aloittaa työnnöt ja se johtaa sitten siihen kuuluisaan isoon O:hon.
Vierailija kirjoitti:
Ei rakastelu tai naiminen ole mitään jyystöä, tikkausta saati nylkytystä. Nuo adjektiivit kuulostavat lähinnä vain miehen oman nautinnon metsästämiseltä, jota varmasti ovatkin.
Onneksi on muunlaisiakin miehiä.
Nainen voi aina esittä miehelle toiveensa ja fiksut miehet niitä kuuntelevat. Pitää naisenkin oppia olemaan pantavana ja meille se varmaan on helpompaa... (kokeilin itse kerran strapondildoa mieheeni, kun kysyin onko se oikeasti fyysisesti rankkaa panna. Oli se. Selkäni oli seuraavana päivänä niin kipeä, että piti käydä päivystyksessä ja urheasti sitten kertoa lääkärille missä tilanteessa selkäni kipeytyi ja kun ei riittänyt selitys, että aamulla herätessäni huomasin asian)
Itse tarvitsen keskittyneen mielen ja riittävän pitkän kiusoittelun ennen alapäähän koskemista tai sitten todella nopeatahtista ja voimallista klitan ja mielellään samaan aikaan emättimen stimulointia. Itsekseni onnistun aina, miesten kanssa harvemmin toteutuneet. Myönnän että monella kertaa oma vika kun olen mieluummin tyydyttänyt miehen kuin ollut "vaikea" vaatimusteni kanssa, nautin toki seksistä paljon ilman orgasmiakin.
Hieman liian ujo, miellyttämisenhaluinen ja epävarmuuksia ulkonäöstä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuo ohje koskee vain sinua. On naisia joka klittaan ei saa koskea yhdynnän aikana tai muuten ei tule orgasmia.
Koskee vain minua??? Ohhos, joko taas luullaan ihmejuttuja! Jokos pappa taas asialla, kyllä suurin osa naisista nimenomaan tarvitsee sen klitoriksen stimulaatiota, ja mikä siinä on vikana.
Pientä rajaa nyt näissä yleistyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että ihmiset lukevat huolellisemmin tekstit, EIhän tuo lainaamasi nainen missään sanonut, että hän puhuu kaikkien naisten puolesta, vaan itsensä. Näin ollen on turha kommentoida, että ohje koskee vain häntä.
Olen hyvin kinesteettinen henkilö. Mieheni pitää minut halukkaana 24/7 ihan vain monilla päivän mittaan saamillani halauksilla ja vaikka ohikulkiessaan antamillaan hellillä kosketuksilla. Usein aamuni alkaa sillä, että mieheni kaappaa minut syliinsä ja nautin vain siinä hetken toisen kehon lämmöstä ja puristuksesta. Joskus se johtaa seksiinkin, vähän riippuu kellonajasta ja siitä täytyykö mennä jonnekin (vaikka töihin). seksiin ryhtyminen onkin meillä hyvin helppoa, kun minua on viritelty pitkin päivää. En siis tarvitse mitään erityisempiä esileikkejä, joskin nekin ovat kivoja. mieheni ei kommentoi kehoni muotoja, koska olen pyytänyt, koska olisin aina halunnut pienet rinnat ja sain toista enkä pidä niiden ulkoomuodosta. Vaikka tiedän, että mieheni pitää, niin minä en halua kuulla kehoarvostelua (jota siis on myös kauniiksi kehuminen). Sen sijaan mieheni saa ihan vapaasti kertoa minulle, että olen seksikäs, haluttava jne, kunhan ei lisää siihen mitään kehoon liittyvää määritettä. Se on minun rajoitteeni, mutta olen kiitollinen, että mieheni hyväksyy sen ja antaa minun rauhassa olla sitä mitä olen ja rakastaa silti. Sekin lisää halujani. Ollaan molemmat tosi tyytyväisiä seksielämäämme ja uskalletaan puhua siitä ja esittää toiselle toiveita.
Jos kirjoittaa "tämä koskee vain sinua" tarkoittaa se silloin että todellakin olen ainoa nainen joka noin kokee, ja sehä EI ole totta, ja tarkoittaa myös että KAIKKI muut kokevat kuten hän, ja sekään ei ole totta.
Tarkkuutta tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskee vain minua??? Ohhos, joko taas luullaan ihmejuttuja! Jokos pappa taas asialla, kyllä suurin osa naisista nimenomaan tarvitsee sen klitoriksen stimulaatiota, ja mikä siinä on vikana.
Pappa ei ole kirjoittanut mitään, mutta pappa on samaa mieltä. Et voi yleistää omaa juttuasi kaikkiin naisiin kuten aina teet. Papan vaimo saanut aina yhdyntäorgasmit ilman klitoriksen koskettamista sormin. Kieltänyt koskemasta eikä ole koskenut itsekään. Saanut tai ottanut silti tuhansia orgasmeja. En todellakaan usko,että olisi ainutlaatuinen nainen, todennäköisyys sille on pieni kun täälläkin miehet ovat kertoneet samaa omista naisistaan.
Sinä väität aina tällaisia yhdynnässä orgasmeja saavia naisia feikkaajiksi. Mikä on todella törkeää naisten aliarvioimista ja vähättelyä, vaikket tiedä toisista naisista yhtään sen enempää kuin pappakaan. SInä teidät vain itsestäsi kuten pappa vaimostaan. Et tiedä muista naisista, vaikka miten kuvittelisit.
Ihan varmasti on myös naisia jotka tykkää jyystöstä ja miehen kunnollisesta ottamisesta. Ainoa ollut ja tulee olemaan.
Joten pientä rajaa yleistyksistä, kun et mitään muista naisista tai heidän orgasmeistaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pappa ei ole kirjoittanut mitään, mutta pappa on samaa mieltä. Et voi yleistää oma
En kyseenalaista sinun kertomaasi, mutta suurin osa täällä olevista miehistä, jotka kertoilevat naistensa lukuisista orgasmeista on selvästi joko trolleja tai valehtelijoita. Jos täältä kysyttäisiin, niin jokainen nainen saisi orgasmin jokaisessa yhden yön suhteessakin, jos mieheltä kysytään. Täällä on kyllä muutama nainenkin tai ehkä vain yksi, joka osallistuu näihin yhdyntäorgasmikeskusteluihin ja toistaa kerta toisensa jälkeen oman kokemuksensa kuten sinäkin teet ja klitorisorgasmeistaan kertova nainen.
Tietysti omasta kokemuksestaan voi keskustelupalstalla kertoa, mutta kannattaako sitä tehdä tuhansia kertoja päivästä toiseen. Eikö se yhtään kyllästytä toistaa aina vain samaa asiaa. Kun tuntuu, että nämä samat ihmiset ovat täällä päivästä toiseen kertomassa täsmälleen samat asiat toinen toisilleen. Ainakin aina kun täällä käyn, on menossa tällainen aivan samanlainen keskustelu. Mitä te tästä oikein saatte?
Pappa kirjoittaa bullshittiä, kuten yleensä.
Ei jaksa edes oikaista kun kaikki aivan hatusta.
Olen eri, mutta jos joku sanoo tykkäävänsä jyystäjästä, tikkaajasta ja nylkyttäjästä, niin se on kyllä melko varmasti naista esittävä mies.
Kamalin seksikumppani ikinä oli mies, joka jyysti ja nylkytti mekaanisesti ja se kyllä todella jäi yhteen kertaan, oli sen verran kamala kokemus. Jostain syystä jotkut miehet varmaan kuvittelevat, että mitä kovempi jyystö ja mitä kauemmin se kestää ja mitä isompi penis, sitä varmempi nautinto naiselle. Tai mistä minä tiedän mitä tuollaiset ajattelee eikä kyllä hirveästi kiinnostakaan, kunhan vain jotenkin voisi etukäteen varmistaa, ettei tuollaista osu omalle kohdalle :)