Lue keskustelun säännöt.
Miksi just nyt tää synnytys alkaa??
02.01.2007 |
Kun syöpöttelin kasan sipsejä iltasella... Vatsa ihan mullinmallin ja supparit 15min välein. Jokohan sitä lähtisi sisarusta hakemaan lapsille!!!
Kommentit (3)
kuule just kun vähiten odotat sitä! Onnea matkaan!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta nyt rauhassa odottelen...mitä nyt voi rauhassa odotella edes...Jännittää niin vietävästi, ja pelottaakin!!! Jospa huomenissa kuitenkin vaavi tuhisis sylissä!!