Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo kokelleet vaalikoneesta kuka on sopivin presidenttiehdokas?

Vierailija
16.11.2023 |

Minulle tuki Mika Aaltola, entä teille?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho

Harkimo

Essayah

Tuli mulle

Vierailija
42/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilta-Sanomien vaalikone on avautunut. Tuon mukaan itselleni sopivin ehdokas on Sari Essayah, jota en kyllä äänestä.

HS:n vaalikone taas näytti Jussi Halla-ahoa. Jussi Halla-ahoakaan en äänestä. Haluaisin äänestää Li Anderssonia kun naisena toivon presidentiksi nuorehkoa naista, mutta mietin silti, että pitäisikö silti kuitenkin äänestää Pekka Haavistoa. Oikeaa poliittista kantaani edustavaa puoluetta eli PS:n ja SDP:n parhaat puolet yhdistävää ulkomaalaiskriittistä hyvinvointivaltiota ja valtion vahvaa roolia sekä sitä, että yhteiskunnan pitäisi huolehtia ihmisistä ja kunnon sote-palveluista kannattavaa puoluetta ei Suomessa ole.

Miksi haluat äänestää ehdokasta pelkän sukupuolen ja iän perusteella, vaikka ehdokas on selkeästi asioista eri mieltä sinun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho

Harkimo

Essayah

Tuli mulle

IS:n vaalikoneesta tuli Rehn 74%, Stubb 73%, Halla-aho 71%

Vierailija
44/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehn  tuli IS:ssa  ja  häntä äänestän.  Hesarin testit  on  todettu  jo  eduskuntavaaleissa surkeiksi,  joten en tee ollenkaan.

Vierailija
45/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalit eivät kiinnosta. Ehdokkaat ovat homogeenistä massaa, media on nostanut Stubbia ja Halla-ahoa Haaviston kustannuksella. Näkee että Yle on persujen hallinnassa.

Li Andersson on kaikin puolin pätevä, mutta itse vaali täysin mielenkiinnoton.

Vierailija
46/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltola tuli myös täältä. Pitää laittaa harkintaan.

Vierailija
47/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ykkösenä Andersson ja parin prosentin päässä Haavisto - äänestän jälkimmäistä. En yllättynyt. Paitsi että Halla-aho on muka mulle parempi kuin Stubb,  joka EI kyllä pidä mitenkään paikkaansa!

Vierailija
48/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Halla-aho oli kärjessä (tietenkin), mutta tohtori Aaltolalle menee ääneni, koska Jussia tarvitaan vielä sisäministerinä.

Vierailija
49/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Li Andersson, mutta äänestän silti Haavistoa.

Vierailija
50/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb tuli. Tosin olin jo päättänyt äänestää häntä heti kun hänet virallisesti asetettiin ehdokkaaksi.

Vierailija
51/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HS:n vaalikoneessa ensin Stubb, toisella kokeilulla Aaltola. En tajua millä logiikalla Aaltola, koska monessa asiassa olin aivan eri mieltä kuin hän. IS:n vaalikoneessa Rehn.

Millaisia prosentteja teillä tulee? Minulla sopivin on siellä 75-78 välillä.

Mulla tais sopivimmalla olla vain 65%. Seuraavalla 63

Vierailija
52/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli Aaltola, mutta ihan parin prossan päässä Haavisto, jota aion äänestää.

53/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilta-Sanomien vaalikone on avautunut. Tuon mukaan itselleni sopivin ehdokas on Sari Essayah, jota en kyllä äänestä.

HS:n vaalikone taas näytti Jussi Halla-ahoa. Jussi Halla-ahoakaan en äänestä. Haluaisin äänestää Li Anderssonia kun naisena toivon presidentiksi nuorehkoa naista, mutta mietin silti, että pitäisikö silti kuitenkin äänestää Pekka Haavistoa. Oikeaa poliittista kantaani edustavaa puoluetta eli PS:n ja SDP:n parhaat puolet yhdistävää ulkomaalaiskriittistä hyvinvointivaltiota ja valtion vahvaa roolia sekä sitä, että yhteiskunnan pitäisi huolehtia ihmisistä ja kunnon sote-palveluista kannattavaa puoluetta ei Suomessa ole.

Sote-asiat sun muut ei liity presidentin työhön.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
54/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdottaa Jutta Urpiaista.

Vierailija
55/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsenäisyyttämme murentaneet ratkaisut ovat johtaneet myös suuriin taloudellisiin menetyksiin. Niiden vuoksi elintaso on Suomessa verrokkimaita alhaisempi. Tästä syystä Suomen valtiontalous on vaarallisella tavalla velkaantunut, ja menoihin joudutaan tekemään kipeitä leikkauksia."

Gallupit johtavat harhaan pian meno muuttuu https://www.paavovayrynen.fi/2023/11/15/gallupit-johtavat-harhaan-pian-meno-muuttuu/ 

Vierailija
56/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen presidentti vuonna 2024: PAAVO VÄYRYNEN 👑

Vierailija
57/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itsenäisyyttämme murentaneet ratkaisut ovat johtaneet myös suuriin taloudellisiin menetyksiin. Niiden vuoksi elintaso on Suomessa verrokkimaita alhaisempi. Tästä syystä Suomen valtiontalous on vaarallisella tavalla velkaantunut, ja menoihin joudutaan tekemään kipeitä leikkauksia."

Gallupit johtavat harhaan pian meno muuttuu https://www.paavovayrynen.fi/2023/11/15/gallupit-johtavat-harhaan-pian-meno-muuttuu/ 

Jokainen median tyrkyttämä pyrkijä on woke/globalisti/federalisti, eli Suomen itsenäisyyden rappeuttaja.

Vierailija
58/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen presidentti vuonna 2024: PAAVO VÄYRYNEN 👑

👍

Vierailija
59/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein Ilta-Sanomien ja Hesarin koneet: molemmissa tuli Halla-aho.

aioin joka tapauksessa äänestää häntä.

Vierailija
60/90 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion äänestää Paavo Väyrystä, koska hän on muihin pyrkijöihin nähden ylivoimaisesti ansiokkain JA ajattelee suomalaisten etua (ei puhu ihmisoikeuksista suomalaisuuden ylittävänä motiivina asioiden hoitamisessa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi