Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kiinnosta kumppaneitani ihmisenä

Vierailija
16.11.2023 |

Miksi löydän elämääni aina samanlaisia miehiä? Miehet puhuvat taukoamatta itsestään, omasta elämästään, työkavereistaan, entisistä kavereistaan, kaverin koiran ripulista. Mutta minä en kiinnosta heitä ihmisenä lainkaan. Kun minä alan puhua, he alkavat puhua omia juttujaan isompaan ääneen päälle tai sanovat suoraan, että ei heitä nyt kiinnosta kuunnella. Aivan kaikkien asiat tuntuvat kiinnostavan heitä, paitsi minun, heidän kumppaninsa. 

Nämä ovat siis olleet pitkäaikaisia miesystäviä. Kai he alussa jotenkin skarppaavat ja kuitenkin ovat se aktiivinen osapuoli, haluavat suhteen. Haluavat minut myös aina mukaansa kavereiden illanviettoihin ja erilaisiin tapahtumiin, eli jonkinlaisena asusteena olen mieluinen.

Viimeisimmän kanssa muistan huomanneeni käytöksen pian mutta lohduttautuneeni, että ehkäpä itsekeskeinen käytös on vain alkujännitystä. Että ei tämäkin mies taas voi olla tällainen. 

Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää. Oletko löytänyt nämä netistä? Nettimiehillä tuntuu olevan tätä haastetta.

Kannattaa ottaa puheeksi.

Vierailija
2/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku piirrehän noita miehiä yhdistää ja se on asia joka jostain syystä alussa sinua myös mielyttää koska päädyt sellaisten miesten kanssa yhteen.

Monesti esim. kovin itsevarmat miehet ovat sellaisia jotka ovat lopulta täynnä vain itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nykyisen kanssa sama ongelma. En ole saanut puhevirran suuntaa käännettyä tai edes tasapainotettua. Ja pitäisi kuunnella jo heti aamusta.

Vierailija
4/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ikävää. Oletko löytänyt nämä netistä? Nettimiehillä tuntuu olevan tätä haastetta.

Ihan tosielämässä olen nämä miehet tavannut. Kaikki sellaisia ulospäinsuuntautuneita, heillä on ollut paljon ystäviä ja tuttavia.

Puheeksi olen kyllä miesten kanssa ottanut, mutta vastaus on ollut tyyliä ota tai jätä, tai sitten ovat väittäneet että tilanne ei ole sellainen kuin on. Että kuuntelivathan nytkin mitä minä sanoin. 

Vierailija
5/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa on miehissä, mutta myös sinussa kun valitset kerta toisensa jälkeen tuollaisia miehiä. Tutkailisin tätä asiaa itsessäni. Muistuttavatko nämä miehet esimerkiksi jompaakumpaa vanhempaasi, tai ovatko kenties täydellinen vastakohta? Liittyykö piirre jotenkin itseesi, oletko esimerkiksi itse ujo ja vetäytyvä ja sinua viehättää yli-itsevarmuus ja ulospäinsuuntautuneisuus, koska haluaisit itse näitä ominaisuuksia lisää?

Vierailija
6/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku piirrehän noita miehiä yhdistää ja se on asia joka jostain syystä alussa sinua myös mielyttää koska päädyt sellaisten miesten kanssa yhteen.

Monesti esim. kovin itsevarmat miehet ovat sellaisia jotka ovat lopulta täynnä vain itseään.

Tuo voi olla totta. Luin joskus, että se piirre johon toisessa aluksi ihastuu tulee olemaan se, jonka vuoksi suhde lopulta päättyy, tai jotakin tällaista. Joten ehkä sitten ihastun siihen toisen avoimuuteen ja tykkään kuunnella kun toinen puhuu.

Ehkäpä olen liiankin hyvä kuuntelija? Kenties yleensä nämä miehet saavat arvonsa tuntevilta naisilta pakit jo varhaisessa vaiheessa, kun naiset huomaavat, ettei miestä kiinnosta kuin oma napa? Kiitos näkökulmasta. 

Vierailija
7/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikaa on miehissä, mutta myös sinussa kun valitset kerta toisensa jälkeen tuollaisia miehiä. Tutkailisin tätä asiaa itsessäni. Muistuttavatko nämä miehet esimerkiksi jompaakumpaa vanhempaasi, tai ovatko kenties täydellinen vastakohta? Liittyykö piirre jotenkin itseesi, oletko esimerkiksi itse ujo ja vetäytyvä ja sinua viehättää yli-itsevarmuus ja ulospäinsuuntautuneisuus, koska haluaisit itse näitä ominaisuuksia lisää?

Osuit naulan kantaan. Isäni oli tuollainen, mutta en kyllä ymmärrä miksi viehättyisin miehissä piirteestä, joka isäni käytöksessä ärsytti ja loukkasi jo lapsena. Mutta hakeutuvathan alkoholistienkin lapset usein suhteisiin alkoholistien kanssa. Myös arvelusi omasta vetäytyneisyydestäni ja jonkin asteisesta ujoudestani osuu oikeaan. 

Pitäisiköhän tässä hakeutua jonkun psykoanalyytikon sohvalle miettimään asiaa. 

Vierailija
8/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törmännyt vääriin tyyppeihin.

Etsi normaali mies.

Vierailija
9/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi normaali mies.

Mistä niitä saa? Jaa ihmeessä läheisen Prisman osoite josta voi noutaa tietyn kellonajan jälkeen passelin tuntuisen miehen.

Vierailija
10/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi normaali mies.

Mistä niitä saa? Jaa ihmeessä läheisen Prisman osoite josta voi noutaa tietyn kellonajan jälkeen passelin tuntuisen miehen.

Ap on myös kiinnostunut tästä!

Vierailija
11/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä miehiä yhdistää? Sinä?

Vierailija
12/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä miehiä yhdistää? Sinä?

Sen kyllä olen huomannut! Mutta olisin toivonut kuulevani joltakulta vastaavaa kokeneelta, kuinka hän on ehkä onnistunut vaihtamaan kurssia. 

Vierailija
13/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosielämässä olen nämä miehet tavannut. Kaikki sellaisia ulospäinsuuntautuneita, heillä on ollut paljon ystäviä ja tuttavia.

Puheeksi olen kyllä miesten kanssa ottanut, mutta vastaus on ollut tyyliä ota tai jätä, tai sitten ovat väittäneet että tilanne ei ole sellainen kuin on. Että kuuntelivathan nytkin mitä minä sanoin. 

Se on se ulospäin suuntautuneisuus jota kannattaa välttää. Itse haluan jatkossa hiljaisen miehen jos ollenkaan miestä otan.

Vierailija
14/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi normaali mies.

Ei, vaan odottele rauhassa ja deittaile vain sellaisia miehiä, jotka ovat täysin vaatimustesi mukaisia. Ja odotat miesten aloitteita oikeassa elämässä 

Vierailija
15/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua minullekin. Olen ajatellut että olen tarpeellinen yleisönä ja tarpeiden tyydyttäjänä, eli mies on iso vauva jonka esityksiä pitää kuunnella mutta jos itse alkaa puhua tulee heti tuskastunut ilme ja katse harhailee. Tämmöiset miehet tarttee vain itselleen apurin, äidin jatkeen, joka ihailee koko ajan mitä kaikkea se pertti sanoo ja osaa ja huolehtii sen tarpeiden täyttämisestä. Eikä nämä sitten ymmärrä mitään oikeasta kumppanuudesta, koska ovat keskenkasvuisia.

Vierailija
16/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ensin terapiaan hoitamaan itsensä kuntoon, sitten pitäisi saada niitä normaalejakin tai vähintään alkaa ällöttää nuo, joihin aiemmin viehättyi. Veikkaan, että miehet ovat iskeneet sinut ja sinä lähtenyt leikkiin mukaan.

Oma prosessini terapiassa on kesken.

Vierailija
17/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua minullekin. Olen ajatellut että olen tarpeellinen yleisönä ja tarpeiden tyydyttäjänä, eli mies on iso vauva jonka esityksiä pitää kuunnella mutta jos itse alkaa puhua tulee heti tuskastunut ilme ja katse harhailee. Tämmöiset miehet tarttee vain itselleen apurin, äidin jatkeen, joka ihailee koko ajan mitä kaikkea se pertti sanoo ja osaa ja huolehtii sen tarpeiden täyttämisestä. Eikä nämä sitten ymmärrä mitään oikeasta kumppanuudesta, koska ovat keskenkasvuisia.

Sitten lopetat tällaisen miehen deittailun heti. Ja etsit kunnon provider-miehen.

Vierailija
18/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kääntänyt tilanteen niin, että onkin ihanaa vapautua omasta egosta. Olen ollut itsekin kyllästynyt omiin ajatuksiin. Miksi niitä pitäisi vielä kerrata kumppanille ääneen?

Vierailija
19/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut asian juomalla salaa viiniä. Ei mies mitään huomaa, kun ei tarvitse avata suutani.

Vierailija
20/154 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten puhuisit? Uusista meikeistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi