Kannassa lukee gynekäynnin jäljiltä "kauniit, asialliset ulkoiset synnyttimet". Mitä ihmettä?
Mitä tuon on tarkoitus meinata? Kuulostaa jokseenkin perverssiltä arvioida toisten alapäiden kauneutta.
Kommentit (92)
ei kumminkaan valokuvia oo laittanu?
OF sivuille vielä linkki :D
Siisti ja hyväkäytöksinen alapää?
Huh miten teidän kanssa jaksaa 🤣 ku tuollaisesta vetää herneet.
Ne on gynekologin silmissä kauniit, tuhansien römsien vertailukohdalla kauniit. Ei tarkoita mitään sen kummempaa, että se jotain pillumissikisoja pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Vääriä sanamuotoja, kuten muillekin - on jaeltu. Jos puhuu lääkärin mielestä epäselvästi "puhe syrjähtelee" ja lääkäri kuulee nuoren puheen solkotuksena.
Solkotus 😂
Mun keuhkojakin kuvailtiin kauniiksi kun kävin keuhkokuvassa ja n. 40v mieslääkäri soitti myöhemmin. Mietin siinä sitten vaan, että onko sillä mun tissikuva edessään vai se keuhkokuva, kun ei keuhkot nyt kovin kauniita mielestäni ole.
Vierailija kirjoitti:
Joni kirjautunut äitinsä tunnuksilla.
Joni ei kyllä tiedä, mitä tarkoittaa ulkoiset synnyttimet.
Oikeastaan ihan kivalta tuntuu, jos lääkäri kuvailee kauniiksi, vaikka olisi kyse korvakäytävästä. Ainahan se on kivempi sana kuin ruma tai jokin neutraali.
Ymmärrän kyllä aloittajan pointin; ei ole tarkoitus arvioida ulkonäköä esteettisesti. Lääkärikielessä se on kuitenkin eri merkityksellä.
Minullakin on lääkärin mukaan kaunis sydän, katsottu ultraäänellä. Oli terve, eikä mitään vialla.
Olisi pitänyt opiskella gyneksi. Senkun rassais pilluja päivät pitkät. Olen kuullut että gynekologi saa kokeilla tissitkin!
Tämä sama provo on ollut täällä ennenkin.
Pillu ja persereikä.