Mikseivät ihmiset kohtaa Tinderissä?
Nyt kun miehet ja naiset molemmat ovat alkaneet maksaa Tinderistä, niin kumpikaan ei välttämättä paina sydäntä ennen kuin toinen on painanut ensin ja tullut esiin tykkääjien listalla. Eli tämä johtaa siihen ettei mätsejä synny. Sarjatykkäjämiehet taas tykkää ihan kaikista ja sekin tekee Tinderin käytöstä ikävää. Miten esimerkiksi 500kg nainen päätyy tykkäämään urheilullisesta 85kg miehestä, joka hakee pysyvää parisuhdetta samantyyppisestä naisesta?
Tykkääjien joukko on usein täynnä epäsopivia henkilöitä.
Ehdotus miehille, jotka maksaa siitä Tinderistä. Painakaa sydäntä ja tehkää aloite, jos joku nainen oikeasti kiinnostaa.
Mitäs muita syitä kohtaamattomuuteen on?
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Syy on suominaisissa.
Suomen Tinderissä en saa huomiota naisilta. Mutta olenkin Suomessa asuessani mielummin onnellisesti vapaaehtoisesti sinkku vela.
Jännä juttu, että Japanin lomamatkoilla Tokion Tinderistä saan uuden naisen jokaiselle illalle, jos staminaa olisi. Olen ihan tavallinen suomalainen mies, vaikka osaankin sujuvasti japania. Alle 168 cm pitkä, alipainoinen, ns. "heikko" leukainen, amis, palkanlaskija, anime- ja mangaharrastaja, gamer, uskovainen (buddhalainen).
Suominaiset ei arvosta meitä yhtä paljon kuin japanilaiset naiset. M28
No, ei muuta kuin Japaniin siitä! Kumman helpolla harrastavat näköjään seksiä, luulin vanhoillisemmiksi.
Miehet ovat tehneet aloitteet koko ihmiskunnan historian ajan niin naisten vuoro välillä
Vierailija kirjoitti:
Ehdotus (kaikille) naisille: tehkää aloite, jos joku oikeasti kiinnostaa.
Ei toimi. Ne harvat kerrat, kun olen oma-aloitteisesti laittanut miehelle viestiä, joko ei vastata ollenkaan tai vastataan tylysti ja mahdollisimman lyhyesti niin, että tyhmempikin tajuaa, ettei kiinnosta. Ihan sama onko mies laittanut ekana tykkäyksen tai ollut muuten aloitteellinen. Ja ei, en lähesty ketään yliadoniksia, joiden perässä kaikki naiset juoksee, vaan ihan tavallisia tasoisiani miehiä. Tiedän myös oman tasoni, joten siitä on turha urputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Iso/suurin osa miehistä kun panee melkein mitä tahansa jos helpolla saa. Aloitteen tekeminen naisena kannattaa vain, jos on etsimässä yhden yön juttua eikä välitä siitä kiinnostaako miestä oikeasti vai ei.
Tämä. Kun naisena tekee aloitteen, tulee vain pannuksi tai sitten on suuri vaara joutua situationshippiin tai placeholderiksi, joka dumpataan sitten kun tulee parempaa eteen tai aletaan taas etsiä sitä "oikeaa", pahimmillaan selän takana.
Ja kun mies tekee aloitteen miehelle syntyy riski päätyä hyväksikäytettäväksi niin taloudellisesti kuin henkisestikin niin miksi miesten pitää riskeerata koko elämänsä vain sen takia että naisten ei tarvi ottaa riskiä ettei saakkaan tahtoonsa läpi ja loukkaantuu? Loukkaantuminen ja elämän tuhoaminen on kuitenkin täysin eri sarjoissa
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat tehneet aloitteet koko ihmiskunnan historian ajan niin naisten vuoro välillä
Yhyy :)
Kannattaa odottaa ja murjottaa hautaan asti.
Miehistä vain rattopoikien ja varattujen kannattaa olla Tinderissä. Muiden miesten tulokset ovat siellä ala-arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi. Ne harvat kerrat, kun olen oma-aloitteisesti laittanut miehelle viestiä, joko ei vastata ollenkaan tai vastataan tylysti ja mahdollisimman lyhyesti niin, että tyhmempikin tajuaa, ettei kiinnosta. Ihan sama onko mies laittanut ekana tykkäyksen tai ollut muuten aloitteellinen. Ja ei, en lähesty ketään yliadoniksia, joiden perässä kaikki naiset juoksee, vaan ihan tavallisia tasoisiani miehiä. Tiedän myös oman tasoni, joten siitä on turha urputtaa.
Kyllähän naiset aina kuvittelevat itse päättävän tasonsa mutta ei me mene ihan niin. Ei kukaan muutu parhaaksi mahdolliseksi vain kun itse päättää olevansa paras kaikista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy :)
Kannattaa odottaa ja murjottaa hautaan asti.
En odota mutta niin kauan kun nainen ei tee alotetta niin minä teen aloitteen vain yhdeksi yöksi. Passiivinen nainen ansaitsee vain illan panon ja aamun eron
Montako kertaa täällä on jo sanottu, että naisia on Tinderin käyttäjistä 10-20 prosenttia.
Osa on botteja
muutama maksullisia
osa lesboja
osa teinijonneja tai katkeria setämiehiä larppaamassa naista
Lopuista naisista osa on väistämättä pullukoita, yksin- tai yhteishuoltajia, tatuoituna ja muuta Yliksellä halveksittua.
Laskekaa siitä itse, mitä järkeä itse kunkin on olla Tinderissä.
Toki moni lotossakin, eipä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ylilautaa pääsee vielä lukemaan, suosittelen niiden Tinder-ketjuja kaikille naisille. Siellä todetaan mm. varmana tietona, että nainen, joka tekee aloitteen on satavarmasti maavalas (tai jotain muuta ylismäisen kaunista).
Sen jälkeen ei tosin tee mieli tavata ketään miestä enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Iso/suurin osa miehistä kun panee melkein mitä tahansa jos helpolla saa. Aloitteen tekeminen naisena kannattaa vain, jos on etsimässä yhden yön juttua eikä välitä siitä kiinnostaako miestä oikeasti vai ei.
Minua kiinnostaa selvinpäin vain kauniit naiset, mutta humalassa ja krapulassa paljon laajempi joukko naisia on pantavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kun naisena tekee aloitteen, tulee vain pannuksi tai sitten on suuri vaara joutua situationshippiin tai placeholderiksi, joka dumpataan sitten kun tulee parempaa eteen tai aletaan taas etsiä sitä "oikeaa", pahimmillaan selän takana.
Ja kun mies tekee aloitteen miehelle syntyy riski päätyä hyväksikäytettäväksi niin taloudellisesti kuin henkisestikin niin miksi miesten pitää riskeerata koko elämänsä vain sen takia
Elämän tuhoamisesta tulikin mieleen, vieläkö päiväkirjasurmaaja (huom. MIES, joka surmasi NAISEN) on tinskussa?
Muistakaahan naiset olla varuillanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän naiset aina kuvittelevat itse päättävän tasonsa mutta ei me mene ihan niin. Ei kukaan muutu parhaaksi mahdolliseksi vain kun itse päättää olevansa paras kaikista
Tässäkin ketjussa juuri miehet valittavat sitä, että ovat ihan normaaleja miehiä, mutta naisille eivät tavalliset miehet kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Eihän mitään tasoja pitänyt olla minkä jankkaamisesta täällä aina moititaan miehiä mutta nyt niitä sittenkin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juurihan kirjoitin, että ihan tavallinen, en kuvittelekaan olevani paras kaikista. Olen jo sen ikäinen ja kokenut, että tiedän kyllä oman arvoni ja tasoni, on ajanhukkaa tässä rueta siitä vääntämään.
Aloitteellinen nainen nyt vaan ei iske suurimpaan osaan miehiä ja Tinder nyt on muutenkin outo paikka.
Minkä takia unelmieni nainen ei tule kotiovestani sisään, riisu housujani ja ala pomppimaan munani päällä? Kyllä on hankalaa olla mies 😭
Miehille ei kelpaa tavallinen nainen. Saavutte pöytään samoilla ehdoilla mitä paremmin tienaava mies (jolle edustusrouvat yleensä meneeki)
Kuten täällä on useasti sanottu. Joko pitäydytte sokerideiteissä tai hyväksytte edustuskäyttöön tulevan naisen toiveet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt yhtäkään diagnoosia profiilin perusteella, vaan mies viestittelyn aikana kertoo että on adhd tai autismi tai asperger. Ja kyllä, nämä on mulle dealbreakereita enkä halua seurustella nepsyn kanssa, ja jos se kylmää sua niin ei voi mitään.
Oletkohan itse muuten nepsy, onko muuten tullut pohdittua? Tinder tekoälyn avulla suosittelee tietyn tyyppisiä ihmisiä, joiden uskoo sopivan. Tinder oppii nopeasti tykkäyksiesi perusteella, mistä pidät. Esim. itselle tuli yhdessä vaiheessa todella paljon lakimiehiä. Oon jutellut varmaan kymmenien miesten kanssa, eikä kukaan ole mulle sanonut olevansa nepsy. Jostain syystä siis tykkäilet todella paljon nimenomaan nepsyjen profiileista.
Mitä väliä?
Kyllä nepsy saa olla haluamatta toista nepsyä.
Ei se mene niinkuin läskeissä, että läski saa haluta vain toista läskiä...