Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät ihmiset kohtaa Tinderissä?

Vierailija
14.11.2023 |

Nyt kun miehet ja naiset molemmat ovat alkaneet maksaa Tinderistä, niin kumpikaan ei välttämättä paina sydäntä ennen kuin toinen on painanut ensin ja tullut esiin tykkääjien listalla. Eli tämä johtaa siihen ettei mätsejä synny. Sarjatykkäjämiehet taas tykkää ihan kaikista ja sekin tekee Tinderin käytöstä ikävää. Miten esimerkiksi 500kg nainen päätyy tykkäämään urheilullisesta 85kg miehestä, joka hakee pysyvää parisuhdetta samantyyppisestä naisesta?

Tykkääjien joukko on usein täynnä epäsopivia henkilöitä.

Ehdotus miehille, jotka maksaa siitä Tinderistä. Painakaa sydäntä ja tehkää aloite, jos joku nainen oikeasti kiinnostaa. 

Mitäs muita syitä kohtaamattomuuteen on?

Kommentit (188)

Vierailija
61/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat nostaa tasoaan niin useampi nainen voisi kiinnostua. 

Miten treenaat lisää naamakomeutta, miten treenaat lisää ruumiinpituutta?

On myös hyvin vaikeaa saada se lääkärijuristin tutkinto.

Tuo lääkärijuristijuttu on pelkästään omassa päässäsi.

Toivoisin, että olisit oikeassa, mutta valitettavasti et ole.

Kyllä naiset saattaa jopa treffeillä kysyä pettyneenä että etkö olekaan lääkäri.

Eli sinä valehtelet olevasi jotain muuta,kuin mitä olet,ja nyt ihmettelet,kun treffeillä naiset eivät tykkää siitä? 

En valehtele. Naisella oli varmaan jokin ihme lääkärifetissi kun luuli minua sellaiseksi.

Ei lukenut profiilissa mitään tuollaista.

Vierailija
62/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko joku, että sieltä löytäisi jotain? Hallusinaatiota

Todella moni löytää,jopa miehet. Mutta sinähän haluat täällä päivittäin mollata Tinderiä,jotta ihmiset eivät käyttäisi Tinderiä,koska et itse sieltä löydä naista 

Tosin kun täällä palstalla lukee Tinder-aiheisia viestejä, sisältö on usein ihan päinvastaista.

Mikähän muuten mahtaa olla korrelaatio? Ehkä valittavaa tyyppiä olevat eivät löydä ketään tinderistä koska ovat valittavaa tyyppiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan näytetään. Se riippuu omasta käyttäytymisestäsi siellä. Jos toimit,kuten tyypillinen mies siellä toimii, eli tykkäät kaikista naisista, niin Tinder siirtää sinut luuserikategoriaan.

Vierailija
64/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Kun naisille huomauttaa, etteivät he ehkä osaa tehdä nepsy- diagnoosia pelkän profiilin perusteella, niin alkaa hirveä ulina siitä, että saavat valita kenet haluvat. 

Tietenkin saatte. Mutta voisitteko kuitekin lopettaa sen jauhamisen siitä, että teidän tykkämättömyys Tinderissä on osoitus jonkun tosisen nepsy- ongelmasta tai alkoholismista? 

Vierailija
65/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten treenaat lisää naamakomeutta, miten treenaat lisää ruumiinpituutta?

On myös hyvin vaikeaa saada se lääkärijuristin tutkinto.

Mua ei kiinnosta komea naama tai pitkä mies (kuhan on mua pidempi ja mä olen 160 cm, hyvin harva mies on alle sen) tai lääkärijuristin tutkinto. Kunhan pukeutuu siististi, kivasti leikatut ja laitetut hiukset, tyylikkäät silmälasit (jos käyttää) ja hygienia kunnossa, niin se riittää ulkonäöstä. Uskoisin, että hyvin moni nainen on samoilla linjoilla. Ja noihin jokainen voi itse vaikuttaa. Koulutuksella ei muuta väliä kuin että olisi korkeakoulutettu (AMK/yliopisto) kuten minäkin ja suunnilleen sama tulotaso, koska hyvin erilaiset tulotasot ei mielestäni toimi.

Sitten se tärkein. Luonne. Sitä voi kehittää. Ihmissuhdetaitoja, toisen huomioonottamista, riitelytaitoja.

Vierailija
66/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja re: tuo nepsyluuserijuttu joka ilmeisesti nyt loukkasi ihmisiä, saattaa korreloida ihan sen kanssa että edustan ikäluokkaa (20-30) jolle on oikeasti tosi luonnollista ja helppoa tavata ihmisiä kasvotusten Tinderiin verrattuna, joten ehkä ikäluokan tietynlaiset edustajat hakeutuu helpommin tinderiin ja tää ei enää vanhemmissa ikäluokissa näy :) Ennen kuin joku kysyy niin saan kyllä itsekin ihan oikeassa elämässä seuraa niistä perusjampoista ja 31v Makeista, lähinnä käytän Tinderiä pitääkseni vaihtoehdot avoinna ajatuksella että ei siinä mitään menetäkään. Tämä oli vaan oma henk. koht. kokemukseni ja olen pahoillani jos jotakuta loukkasin.

Vierailija
67/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Kun naisille huomauttaa, etteivät he ehkä osaa tehdä nepsy- diagnoosia pelkän profiilin perusteella, niin alkaa hirveä ulina siitä, että saavat valita kenet haluvat. 

Tietenkin saatte. Mutta voisitteko kuitekin lopettaa sen jauhamisen siitä, että teidän tykkämättömyys Tinderissä on osoitus jonkun tosisen nepsy- ongelmasta tai alkoholismista? 

Ei profiilin vaan useamman päivän viestittelyn, ja ei ole mikään keittiödiagnoosi vaan usein miehen itse esille tuoma.

Vierailija
68/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä minä pistän vasemmalle, eli ei jatkoon: ei-länsimaalaiset, persut, rokotevastaiset ja muut ufohörhöt, liian komeat, vatsaselfiet ja vyönsoljet, miehet joilla on lapsia, pelkkää seksiseuraa hakevat, venäläiset, salipullistelijat, huumehörhöt, vihaiset profiilitekstit, superspottiset maailmanmatkaajat, alaviistokuvassa ilmeettömästi möllöttäjät sekä ne joilla ei ole mitään tekstiä profiilissa. Ai niin ja polyämyriset sun muut panomiehet.

Ihan semmoista kivaa nörttimiestä etsin joka tykkää eläimistä ja lautapeleistä. Ei tartte olla komea, lihaksikas, rikas tai iso giggeli. Kunhan arvot kohtaa ja on hauska. 

Vierailija
69/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa valikoimaa.

Kun minä olin parikymppinen, ei ollut somea.

Ravintolassa valikoima oli muutama kymmenen viikossa, jos siellä kerran viikossa kävi.

Jos edes jollain tavalla sopiva löytyi, sitä osasi arvostaa. Siperia opetti olemaan realistinen, kun piti face to face kohdata.

Nyt ei mitään realismia sen suhteen, että ketä kannattaa yrittää. Ei miehillä, eikä naisilla.

Vierailija
70/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kohtasin tinderissä useammankin mukavan ja fiksun miehen. Yhden kanssa rakastuttiin ja sillä tiellä. Kai siihen tuuriakin tarvitaan mutta kyllä sieltä voi onnenkin löytää. 

Vierailija
71/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ongelmat on helppo listata:

ylipainoa

lapsia

eläimiä

päihteitä

syömishäiriöitä

diagnooseja

negatiivisuutta

valehtelua

Vierailija
72/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy kohtaamattomuuteen on se että naiset yrittävät pariutua ylöspäin eli hypergamisesti.

Sovellukset on täynnä kunnollisia sinkkumiehiä jotka haluaisi parisuhteen mutta naiset ei tunne kipinää heidän kanssaan, vain top1% ulkomaalaisen naaman omaava pitkä statusmies kipinöi.

Mun ainoa kriteeri tinderissä on normaali (eli ei nepsy, incel tai yleisesti ottaen luuseri) mies joka opiskelee tai käy töissö ja on ulkoisesti kiinnostava. Ei löydy, ja yleensä kariutuu tuohon ensimmäiseen.

Oikeastaan tämä on jo aika kylmäävää. Perusjamppa ei siis täytä "normaalin" kriteerejä. Mutta hyvä sinänsä, kaikki kelpaamattomat miehet voi määritellä luusereiksi tai sitten vetää keittiöpsykologin pätevyydellä nepsy- diagnoosin. 

Huolestuttavaa on, että sinä kuvittelet voivasi tehdä nepsy- diagnoosin profiilin perusteella. Ihmeellistä on, että sinä jäät jankkaamaan nepsyä, etkä vaan voi todeta, ettei kiinnostanut.

Normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta patologisoida ihmisiä sen perusteella, haluaako heidän kanssa suhteeseen. 

Vierailija
73/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä ehdotus, mutta mitä tuo käytännössä tarkoittaa?

Elämänhallintataidot, tunnetaidot, sosiaaliset taidot, hygienia. 

Vierailija
74/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tinderistä kirjoita ja kitise ne jotka sieltä jotain löytävät joten nämä jutut on aina vääristyneitä.

Vierailija
75/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt yhtäkään diagnoosia profiilin perusteella, vaan mies viestittelyn aikana kertoo että on adhd tai autismi tai asperger. Ja kyllä, nämä on mulle dealbreakereita enkä halua seurustella nepsyn kanssa, ja jos se kylmää sua niin ei voi mitään.

Vierailija
76/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt yhtäkään diagnoosia profiilin perusteella, vaan mies viestittelyn aikana kertoo että on adhd tai autismi tai asperger. Ja kyllä, nämä on mulle dealbreakereita enkä halua seurustella nepsyn kanssa, ja jos se kylmää sua niin ei voi mitään.

Parempi tietysti näin, koska huonot parisuhteet ne vasta masentavatkin ihmistä.

Vierailija
77/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poistin tinderin. Muutama kuukausi myöhemmin tapasin mieheni. Yleensä etsimällä ei löydä. 🙂

Mä taas kahlasin joku tuhat profiilia läpi, tykkäsin ehkä paristakymmenestä ja treffasin niistä kaksi. Toinen sattui olemaan mieheni, sitten poistin Tinderin. Mutta olihan tuo oikein etsintää.

Olisin kyllä poistanut noiden parien treffien jälkeen joka tapauksessa, en oikein pitänyt siitä sovelluksesta muutenkaan.

Vierailija
78/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä minä pistän vasemmalle, eli ei jatkoon: ei-länsimaalaiset, persut, rokotevastaiset ja muut ufohörhöt, liian komeat, vatsaselfiet ja vyönsoljet, miehet joilla on lapsia, pelkkää seksiseuraa hakevat, venäläiset, salipullistelijat, huumehörhöt, vihaiset profiilitekstit, superspottiset maailmanmatkaajat, alaviistokuvassa ilmeettömästi möllöttäjät sekä ne joilla ei ole mitään tekstiä profiilissa. Ai niin ja polyämyriset sun muut panomiehet.

Ihan semmoista kivaa nörttimiestä etsin joka tykkää eläimistä ja lautapeleistä. Ei tartte olla komea, lihaksikas, rikas tai iso giggeli. Kunhan arvot kohtaa ja on hauska. 

Hyvä kuvaus, olen samoilla linjoilla!

Vierailija
79/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi tietysti näin, koska huonot parisuhteet ne vasta masentavatkin ihmistä.

Niinpä. Nepsyille ja luusereille on kyllä ottajansa. minä se en ole. Mulle on muut ottajat.

Vierailija
80/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko joku, että sieltä löytäisi jotain? Hallusinaatiota

Todella moni löytää,jopa miehet. Mutta sinähän haluat täällä päivittäin mollata Tinderiä,jotta ihmiset eivät käyttäisi Tinderiä,koska et itse sieltä löydä naista 

Tosin kun täällä palstalla lukee Tinder-aiheisia viestejä, sisältö on usein ihan päinvastaista.

Mikähän muuten mahtaa olla korrelaatio? Ehkä valittavaa tyyppiä olevat eivät löydä ketään tinderistä koska ovat valittavaa tyyppiä...

Mulle joku aina elämäniloinen ja superpirteä ihminen olisi muutenkin ihan väärä.