Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät ihmiset kohtaa Tinderissä?

Vierailija
14.11.2023 |

Nyt kun miehet ja naiset molemmat ovat alkaneet maksaa Tinderistä, niin kumpikaan ei välttämättä paina sydäntä ennen kuin toinen on painanut ensin ja tullut esiin tykkääjien listalla. Eli tämä johtaa siihen ettei mätsejä synny. Sarjatykkäjämiehet taas tykkää ihan kaikista ja sekin tekee Tinderin käytöstä ikävää. Miten esimerkiksi 500kg nainen päätyy tykkäämään urheilullisesta 85kg miehestä, joka hakee pysyvää parisuhdetta samantyyppisestä naisesta?

Tykkääjien joukko on usein täynnä epäsopivia henkilöitä.

Ehdotus miehille, jotka maksaa siitä Tinderistä. Painakaa sydäntä ja tehkää aloite, jos joku nainen oikeasti kiinnostaa. 

Mitäs muita syitä kohtaamattomuuteen on?

Kommentit (188)

Vierailija
121/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt pysty olemaan ihan samaa mieltä ap:n kanssa.

Tein tinder profiilin hiljattain, ja kyllä mulle ainakin niitä tykkäyksiä tulee ihan riittävästi, tai ehkä ennemminkin sanoisin niitä tulee aivan liikaa. Nyt mulla on tykkäyksiä noin 6000, enhän mä ehdi mitenkään edes käymään noita kaikkia läpi. 

N31

Vierailija
122/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotus (kaikille) naisille: tehkää aloite, jos joku oikeasti kiinnostaa.

Ei toimi. Ne harvat kerrat, kun olen oma-aloitteisesti laittanut miehelle viestiä, joko ei vastata ollenkaan tai vastataan tylysti ja mahdollisimman lyhyesti niin, että tyhmempikin tajuaa, ettei kiinnosta. Ihan sama onko mies laittanut ekana tykkäyksen tai ollut muuten aloitteellinen. Ja ei, en lähesty ketään yliadoniksia, joiden perässä kaikki naiset juoksee, vaan ihan tavallisia tasoisiani miehiä. Tiedän myös oman tasoni, joten siitä on turha urputtaa. 

Kyllähän naiset aina kuvittelevat itse päättävän tasonsa mutta ei me mene ihan niin. Ei kukaan muutu parhaaksi mahdolliseksi vain kun itse päättää olevansa paras kaikista

Tässäkin ketjussa juuri miehet

Etkö tiennyt? Jos mies sanoo tai tekee jotain niin se on luonnollisesti totta ja loogisuuden huipentuma. Jos nainen sanoo saman asian, niin se on typerää akkojen kälätystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja kun mies tekee aloitteen miehelle syntyy riski päätyä hyväksikäytettäväksi niin taloudellisesti kuin henkisestikin niin miksi miesten pitää riskeerata koko elämänsä vain sen takia että naisten ei tarvi ottaa riskiä ettei saakkaan tahtoonsa läpi ja loukkaantuu? Loukkaantuminen ja elämän tuhoaminen on kuitenkin täysin eri sarjoissa"

Siis väitätkö nyt tosissaan että parisuhde ja treffailu on miehille vaarallisempaa kuin naisille... Aika paksua, ja keskustelua on turha jatkaa jos olet noin pihalla reaaliteeteista. 

Vierailija
124/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa täällä on jo sanottu, että naisia on Tinderin käyttäjistä 10-20 prosenttia. 

Osa on botteja

muutama maksullisia

osa lesboja

osa teinijonneja tai katkeria setämiehiä larppaamassa naista

Lopuista naisista osa on väistämättä pullukoita, yksin- tai yhteishuoltajia, tatuoituna ja muuta Yliksellä halveksittua. 

Laskekaa siitä itse, mitä järkeä itse kunkin on olla Tinderissä. 

Toki moni lotossakin, eipä siinä. 

Lopettakaa nyt jo se yksin-/yhteishuoltajien väsynyt mollaaminen. En tiedä missä piireissä liikut, kun yksinhuoltajat on sinulle ilmeisen alinta kastia. Itsestäni tuli yksinhuoltaja, kun laitoin pettävän miehen pihalle. Olen kovapalkkainen ja kiireinen nainen, ei olisi ollut edes aikaa parisuhteelle ja useampikin tarjokas yritti päästä elätettäväksi ja passattavaksi. Siinä missä sinun mielikuvituksessasi yh:t kerjää miehiä elättämään lapsiaan ja ovat muutenkin huonoja ihmisiä, minä olen tuuppinut surkeita miehenrahjuksia syrjään pitkin matkaa. Surkeilla tarkoitan juuri näitä mussukoita, jotka kuvittelevat voivansa hyväksikäyttää taloudellisesti tai jotka kaipaavat enemmänkin äitiä kuin parisuhdetta. Terapeuttia tarvitsisi aika moni tapaus. 

Deittipalveluun menin, kun elämäntilanne antoi myöden. Ja se käy kyllä tosiaan työstä. Hyväksikäyttäjiä, peräkammarinpoikia, seksinvonkaajia, juuri eronneita laastarinhakumatkalla...sitten on se porukka, kuten tämä kommentoija jolle nyt vastaan...katkerat valittajat.

Turha se on nettideittipalveluiden käyttäjiä syyttää, jos ei homma natsaa. Samat ihmiset siellä on kuin livemaailmassa. Sieltä löytyy myös niitä kivoja ja fiksuja ihmisiä, sellainen löysin  lopulta minäkin. Jos niitä ei haaviinsa saa eikä edes löydä sieltä, kannattaa vakavasti miettiä omaa osuuttaan siihen. Kukaan ei ainakaan jaksa kuunnella katkeraa ihmistä.

Vierailija
125/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat nostaa tasoaan niin useampi nainen voisi kiinnostua. 

Taso on vähän niin kuin immuunipuolustus. Tyhmillä valinnoilla voi tehdä hallaa, mutta muuten se on hyvin geenien sanelemaa. 

Vierailija
126/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti hoikka nainen ja saan paljon matcheja. Kuitenkaan miehet ei kirjoita. Useimmiten itse laitan viestiä, miehet ei vastaa tai eivät enää muutaman viestin jälkeen vastaa mitään. Mitäs ihmettä tämä on? 

127/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti hoikka nainen ja saan paljon matcheja. Kuitenkaan miehet ei kirjoita. Useimmiten itse laitan viestiä, miehet ei vastaa tai eivät enää muutaman viestin jälkeen vastaa mitään. Mitäs ihmettä tämä on? 

Sun kannattaa muistaa, että todennäköisesti ne Miehet, joista saa sinä olet kiinnostunut, ovat suosittuja myös kaikkien muiden naisten keskuudessa. He saavat vaan niin paljon matcheja etteivät ehdi viestitelä kaikkien kanssa. Todennäköisesti joku kiinnostavampi on mennyt sun edelle . 

Vierailija
128/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on ihan paska ja täynnä feikkejä, persoonallisuushäiriöisiä ja  viallisia ihmisiä. Arvostan enemmän ihmisten kohtaamista face to face.

Vierailija
129/188 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani kohtaamattomuudelle on yksinkertainen syy: en saa matcheja.

Ja ne harvat matchit, jotka olen saanut harvoin johtavat mihinkään. En ole kiinnostava, en ole tarpeeksi hyvä, enkä osaa pitää keskustelua yllä. Tuhansien ihmisten tarjonnassa kaltaiseni heitetään pois melko nopeaan, kun tajutaan, että en ole sitä mitä toinen etsii.

Vierailija
130/188 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne harvat matchit, jotka olen saanut harvoin johtavat mihinkään. En ole kiinnostava, en ole tarpeeksi hyvä, enkä osaa pitää keskustelua yllä. Tuhansien ihmisten tarjonnassa kaltaiseni heitetään pois melko nopeaan, kun tajutaan, että en ole sitä mitä toinen etsii.

Ja tällehän sinä et itse tietenkään voi mitään?

Harjoittele sosiaalisia taitoja ja ryhdy tekemään kiinnostavia asioita. Jos ei edes itse ole tyytyväinen itseensä ja elämäänsä niin miksiI niistä kukaan toinenkaan kiinnostuisi.

Vierailija
131/188 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa Yleareenasta Sinkkupäiväkirjat, vertaistukea deittailun ihanuudesta ja kurjuudesta.

https://areena.yle.fi/1-60934997

Vierailija
132/188 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin algoritmi tarkoituksella näyttää mahdollisimman epäsopivia kumppaneita jotta porukka alkaisi maksaa tinderin käytöstä jotta näkisi enemmän profiileja. 

Itse löysin mieheni jodelista. Miehellä oli mielenkiintoinen ilmoitus @jodeltreffit kanavalla, vastasin siihen ja sillä tiellä ollaan. 

Vierailija
133/188 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytetä

Vierailija
134/188 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että se johtuu ihan vaan naisten ylipainosta. Kuka viitsii raahautua tapaamaan jotain puuskuttavaa punk eroa jonka kanssa ei mitään kuitenkaan synny. Onko pakko olla kehopositiivinen?

Suomalainen mies on ylipainoisempi kuin suomalainen nainen. Sori nyt vaan.

Itsellänikin oli lukuisia tindertreffejä joissa tehtiin jotain liikunnallista (mun profiilissa oli pari treenikuvaa ja kerroin tekstissä mitä harrastan ja että haluaisin löytää liikkuvan miehen) niin mies vaan puuskutti eikä pysynyt yhtään perässä. Miten huono kunto miehellä pitää olla, jos ei pysy itseään paljon lyhytjalkaisemman naisen vauhdissa mukana? Löysin liikunnallisen miehen ihan muualta kuin tinderistä. Ei siellä kannata kenenkään naisen olla, tuhlaa vaan aikaansa. 

Vierailija
135/188 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa muistaa, että todennäköisesti ne Miehet, joista saa sinä olet kiinnostunut, ovat suosittuja myös kaikkien muiden naisten keskuudessa. He saavat vaan niin paljon matcheja etteivät ehdi viestitelä kaikkien kanssa. Todennäköisesti joku kiinnostavampi on mennyt sun edelle . 

Tämähän se olisi. Tutkimusten mukaan 10% tinderin mieskäyttäjistä vastaanottaa 50 % kaikista naisten lähettämistä viesteistä.

Eli jos viestittelet tuollaisen top 10% miehen kanssa, niin kannattaa ottaa huomioon että valtava määrä muita naiskäyttäjiä pommittaa sitä samaa miestä viesteillään. Eli ei siis ole mikään ihme jos se mies ei välttämättä ehdi paneutua viestittelyyn juuri sinun kanssasi.

Vierailija
136/188 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran onnittelen sekä itseäni että miestäni siitä että löydettiin toisemme tinderistä. Ilmeisen onnekkaita oltiin. Ja ihan perfect match. 

Vierailija
137/188 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harjoittele sosiaalisia taitoja ja ryhdy tekemään kiinnostavia asioita. Jos ei edes itse ole tyytyväinen itseensä ja elämäänsä niin miksiI niistä kukaan toinenkaan kiinnostuisi.

Miten hänen sosiaaliset taitonsa vaikuttavat siihen, että svapaitaanko hänet oikealle vai vasemmalle tinderissä?

Eiköhän se päätös tykkäyksen antamisesta tehdä enemmän sen perusteella että miltä se ihminen näyttää kuvissaan. Vaikeahan se olisi muutaman kuvan perusteella päätellä että onko siinä kuvassa näkyvällä ihmisellä hyvät sosiaaliset taidot vai ei.

Vierailija
138/188 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hänen sosiaaliset taitonsa vaikuttavat siihen, että svapaitaanko hänet oikealle vai vasemmalle tinderissä?

Eiköhän se päätös tykkäyksen antamisesta tehdä enemmän sen perusteella että miltä se ih

Hän kuitenkin joskus saa matcheja ,mutta ne ei johda mihinkään koska hänen omin sanoin "en ole tarpeeksi kiinnostava ja hyvä enkä osaa pitää keskustelua yllä". Tätä voi korjata ja harjoitella ja itseluottamuksesta ja vuorovaikutustaidoissa olisi apua ja han jokapäiväisessä elämässä muutenkin kuin parisuhteen löytämisessä.

Vierailija
139/188 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin algoritmi tarkoituksella näyttää mahdollisimman epäsopivia kumppaneita jotta porukka alkaisi maksaa tinderin käytöstä jotta näkisi enemmän profiileja. 

Itse löysin mieheni jodelista. Miehellä oli mielenkiintoinen ilmoitus @jodeltreffit kanavalla, vastasin siihen ja sillä tiellä ollaan. 

Jodelin lisäksi voisi varmaan koettaa myös Facebookin dating-ryhmiä.

Vierailija
140/188 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on liian pinnallinen paikka. Kuvien perusteella svaippaillaan ja profiilitekstejä harvoin luetaan. Lisäksi profiilitekstit ovat yleensä todella suppeita ja arvoituksellisia. Missä kaikki tosiseuran etsijät? Tosimielessä liikkeellä olevat.