Tämä on Totuuteni-Lääkäri MIkael Kivivuori
Katsokaa kuinka paniikissa tuo haastateltava on
Kaveri ei osaa argumentoida yhtää mitää
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Mikael on ihana. Toivottavasti jakaa geenejään seuraavalle sukupolvelle.
Kaheli follari.
Ei ole oikein pärjännyt lääkärinä. Varmaan ihan hyvä show-mies.
Miten voi olla lääkäri noin sekaisin??
Tuo kaveri on jättänyt ilmeisesti kaikki ainakin mikrobiologian luennot väliin!
Esim. skitsofreniaa esiintyy lääkäreissä tietysti ihan samassa suhteessa kuin muullakin väestöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskalsi kertoa totuuden, vaikka työpaikka menikin!
Minkä hiivatin totuuden? Totuuden siitä, että kärsii paranoidisista ajatuksista? Tätä tietoa en olisi tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Toihan kaveraasi ja varmaan kaveeraa yhä Kirsi Salon kanssa. On niissä porukoissa arvostettu, kun mukaan on saatu ihan oikea lääkäri. Mikaelilla oli aikoinaan vaikeuksia suorittaa lääkäriopintojaan, piti jotain pari vuotta taukoa mt-syistä. Arvostan kuitenkin, että kykeni hoitamaan opinnot lopulta loppuun ja sai pätevyyden.
'
Minä en arvosta. En halua, että mielenterveyspotilas hoitaa minua tai lapsiani tai yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Foliohattulekuri.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Mikaelko se siellä itse ahkerasti alapeukuttelee-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaheli follari.
Taidat olla vain kateellinen roskakuski.
Miksi mä tolle hullulle olisin kateellinen? Olen sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskalsi kertoa totuuden, vaikka työpaikka menikin!
Totuuden? Nythän sä vitsin väänsit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Foliohattulekuri.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Tottahan se on, follari, mikä follari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaheli follari.
Taidat olla vain kateellinen roskakuski.
Miksi mä tolle hullulle olisin kateellinen? Olen sh.
Käytännössä roskakuski.
Perustele.
Miksi hän teki sen ? Koska uskoo itse asiaansa = on harhojen vallassa, kuten harhaluutoiset ihmiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia ihmisiä maailma kaipaisi enemmänkin!
Oikea luonnonlapsi, mikä hyväsydämisyys, aitous, iloisuus ja vilpittömyys, tuollaisia harvemmin tapaa aikuisten ihmisten kesken. Miksi maailma tekee meistä niin totisia, arkoja ja varovaisia näyttämään lapsenmielisyyttäämme.
En ota kantaa sen tarkemmin hänen esittämiin väitteisiin koskien korona rokotteita, mutta luulisin hänellä lääkärinä ja asiaan perehtyneenä olevan peruskäsitteet hallussa, joten hahmottaa varmasti kokonaiskuvan ainakin taviksia paremmin.
Minusta on hienoa, että hän uhrasi luultavasti hyvinkin kovapalkkaisen työpaikkansa ja ehkä osin ammatillisen maineensa vakaumuksensa/näkemyksensä takia, se vaatii todellista rohkeutta. Ja miksi hän sen teki? Koska hän on huolissaan meistä ihmisistä, mitä meille voi mahdollisesti tapahtua rokotusten takia. Olipa hän lopulta oikeassa tai ei, niin ainakin hänen
Mä en menisi tuon foliohattulääkärin vastaanotolle vaikka maksettaisiin.
Vaikuttaa herkältä, vilpittömältä ja empaattiselta kaverilta, mutta valitettavasti ei ole henkisesti terve. Mielestäni käytös on lähinnä hypomaanista ja kaverilla on suuruusharhaa: kuvittelee tietävänsä totuuden, jota kukaan ammattilaisista ei suostu kuulemaan. Varmasti ollut myös masennusjaksoja. Vain ajan kysymys, milloin mieliala romahtaa, nyt kun elantokin mennyt päähänpinttymän vuoksi. T. lääkäri
Foliohattulekuri.