Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kaveria/ystävää sulla on?

Vierailija
03.11.2023 |

Mulla nolla.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi.

Vierailija
2/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli helppoa, kysyttiin vaan aletaaks oleen kavereita. Tai oli helpompi viestiä. Nykyään osa keskittyy vain perheeseensä, jotkut takavuosinakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita jonkun verran. En vaan vietä hirveänä aikaa niiden kanssa kun tulee lähinnä ryypättyä, eikä mulla ole edes rahaa nykyisin ryypätä.

Vierailija
4/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-1, riippuu hieman. Välillä olemme enemmän tekemissä, joskus menee kauankin ilman näkemistä/viestiä

Vierailija
5/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppania tai sukulaisia ei lasketa niin 0.

Vierailija
6/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla

Jos vain pää pelaa normaalisti, niin selviää hyvin ilmankin. HEIKKOaivoiset joutuvat tyydyttämään dopamiinin tarpeensa sitten toisten avulla.

Vierailija
7/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä on viisi. Kavereita pari enemmän.

Vierailija
8/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri. Sitten on näitä hyvänpäivän tuttuja, joiden kanssa voidaan kirjoitella somessa, mutta ei muuten tavata. 

Minulle introverttina oikein hyvä näin. Aina ei olisi energiaa tavata tätä yhtäkään kaveria.

Vierailija
9/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 on. Olisi kyllä mukava löytää enemmän ystäviä, mutta tuntuu että on vaikea löytää ihmisiä jotka haluaisivat panostaa ystävyyteen. Ei kaipaa kaveruutta missä ei päästä pintaa syvemmälle, enkä kaipaa ystävyyksiä missä yhteistä aikaa löytyy hyvin harvoin ja silloin vaihdetaan vaan viime tapaamisen jälkeen tapahtumat elämässä. 

Vierailija
10/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ystävä ja aika paljon kavereita. 

Tässä suhteessa olen rikas, vaikka pienituloinen muuten olenkin. Ja sitten taas läheisiä kavereita ja ystäviä löytyy monenlaisista tuloluokista.

Vierailija
11/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä ja miehessä on ihan tarpeeksi.😂 En jaksa yhtään enempään mitään aikataulutettua. 

Vierailija
12/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 4-5, jotkut läheisempiä kuin toiset

Vierailija
13/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita/ystäviä, joiden kanssa voin mennä lenkille/kuntoilemaan/kahville/reissuun 6-7.

Perheellinen olen.

Vierailija
14/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
15/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nolla. Tuskin kuitenkaan loppuelämää sentään. Ja erilaisia tuttuja, joita osa varmaan nimittäisi kaveriksi on kyllä jokunen. 

Vierailija
16/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla

Jos vain pää pelaa normaalisti, niin selviää hyvin ilmankin. HEIKKOaivoiset joutuvat tyydyttämään dopamiinin tarpeensa sitten toisten avulla.

Usein sitä omaa sekoamistaan on vaikea itse huomata. Muut taas huomaavat sen sitten sitäkin selkeämmin, esim vauvapalstan viesteistä...

Vierailija
17/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita lukuisia, mutta oikeita ystäviä ei taida olla ensimmäistäkään. 

M 48

Vierailija
18/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys. Ketä määrittelen ystävikseni, ketä kavereikseni? Sellaisia, jotka tulisivat vaikka keskellä yötä pelastamaan tai lainaisivat rahaa, on kymmenkunta. 40-vuotissynttäreillä oli noin 40 henkeä ja varmaan parikymmentä ei päässyt pitkän matkan tai muiden kiireiden takia.

Minä varmaan lähtisin pelastamaan noita kaikkia pinteestä keskellä yötä tai lainaisin rahaa.

Vierailija
19/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, jota tapaan säännöllisesti tai jos ei nähdä, niin ainakin viikottain soitellaan. Lisäksi on toinen, jota harvemmin tapaan. Kirjekavereita on toista kymmentä, muutamaa heistä pidän ystävänä ja kirjoitetaan toisillemme koko ajan. 

Vierailija
20/65 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, viimeksi mulle on joku soittanut 90- luvun alussa. En  muista kuka se oli.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme