Mikseivät ihmiset kohtaa Tinderissä?
Nyt kun miehet ja naiset molemmat ovat alkaneet maksaa Tinderistä, niin kumpikaan ei välttämättä paina sydäntä ennen kuin toinen on painanut ensin ja tullut esiin tykkääjien listalla. Eli tämä johtaa siihen ettei mätsejä synny. Sarjatykkäjämiehet taas tykkää ihan kaikista ja sekin tekee Tinderin käytöstä ikävää. Miten esimerkiksi 500kg nainen päätyy tykkäämään urheilullisesta 85kg miehestä, joka hakee pysyvää parisuhdetta samantyyppisestä naisesta?
Tykkääjien joukko on usein täynnä epäsopivia henkilöitä.
Ehdotus miehille, jotka maksaa siitä Tinderistä. Painakaa sydäntä ja tehkää aloite, jos joku nainen oikeasti kiinnostaa.
Mitäs muita syitä kohtaamattomuuteen on?
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa syy kohtaamattomuuteen on se että naiset yrittävät pariutua ylöspäin eli hypergamisesti.
Sovellukset on täynnä kunnollisia sinkkumiehiä jotka haluaisi parisuhteen mutta naiset ei tunne kipinää heidän kanssaan, vain top1% ulkomaalaisen naaman omaava pitkä statusmies kipinöi.
Mun ainoa kriteeri tinderissä on normaali (eli ei nepsy, incel tai yleisesti ottaen luuseri) mies joka opiskelee tai käy töissö ja on ulkoisesti kiinnostava. Ei löydy, ja yleensä kariutuu tuohon ensimmäiseen.
Ehkä se vika on sinussa eikä miehissä? Kallistuisin enemmän tähän johtopäätökseen.
En itse kallistu kun se matchi tulee käytännössä kaikkien tykkäämieni miesten kanssa ja ihan oik
Minä mielelläni juttelen ihmisten kanssa ja ihan aidosti haluan löytää kumppanin, mutta se vaan on tosiasia että 99% miehistä joita siellä olen kohdannut on tuollaisia. Voi tietty olla vika siinäkin etten osaa swaipata oikeanlaisia oikealle :) enkä tarkoita että kaikki miehet on luusereita tai nepsyjä, olen ihan tavallinen töissäkäyvä ihminen jolla on miespuolisia työkavereita jotka ovat onnellisesti parisuhteessa ja näitä "perusjamppoja", mutta kun minulla ei vaan ole aikomustakaan seurustella miehen kanssa joka on kilometrien päähän epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat nostaa tasoaan niin useampi nainen voisi kiinnostua.
Miten treenaat lisää naamakomeutta, miten treenaat lisää ruumiinpituutta?
On myös hyvin vaikeaa saada se lääkärijuristin tutkinto.
Tuo lääkärijuristijuttu on pelkästään omassa päässäsi.
Toivoisin, että olisit oikeassa, mutta valitettavasti et ole.
Kyllä naiset saattaa jopa treffeillä kysyä pettyneenä että etkö olekaan lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani jos pahoitit mielesi siitä etten halua äidin luona asuvaa ikisinkkua tai miestä joka on silmääni ruma, koska minulla on valinnanvaraa. Haluan kuitenkin kumppnin jonka kanssa asioista pystyy puhumaan, oli tukka päässä tai ei.
En tiedä mistä tuon äidin luona asuva -jutun oikein tempaiset, mutta miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäkää se Tinder taskuun ja menkään normaaliin, elävään elämään tapaamaan ihmisiä. Miten joku voi jonkun näytöllä olevan kuvan perusteella päättää, haluaako tavata vai ei?
Onko käynyt mielessä, ettei Tinderin käyttö estä tapaamasta ihmisiä myös elävässä elämässä? Siinäkin on vain rajoitteensa. Esim. suurin osa normielämässä tavatuista ihmisistä on jo parisuhteessa tai olosuhteet eivät muuten ole otolliset lähemmälle tuttavuuden tekemiselle.
Joo, vaikea yrittää tosielämässä lähestyä ketään kun kaikki ovat jo suhteessa.
Neuvoin viestissäni laittamaan Tinderin taskuun, en luopumaan siitä kokonaan. Voihan sitä iltojen ratoksi katsella. Mutta jos ongelma on se, ettei ikinä koskaan löydä ketään kun on ne kriteerit ja pälä pälä, niin se oikeiden ihmisten seuraan meneminen auttaa hahmottamaan miten ihmiset (tai, no käytännössä naiset) toimivat. Joskus tuntuu että miehet jotka eivät ikinä saa ketään, eivät edes tiedä mitä naiset haluavat, mikä naisia kiinnostaa ja miten heille puhutaan. Tämä on sääli. Jos tulisi oikeaa elämää katsomaan, voisi huomata, että parisuhde ja jopa lapsia on myös ei niin rikkailla ja komeilla. Kunnollinen duunarimies on todella arvostettu tiettyjen naisten keskuudessa. Mutta tämmöinen nainen pitää löytää ensin. Älkää jääkö kiukkumaan nettiin, vaan sosiaalistukaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa syy kohtaamattomuuteen on se että naiset yrittävät pariutua ylöspäin eli hypergamisesti.
Sovellukset on täynnä kunnollisia sinkkumiehiä jotka haluaisi parisuhteen mutta naiset ei tunne kipinää heidän kanssaan, vain top1% ulkomaalaisen naaman omaava pitkä statusmies kipinöi.
Ei pidä paikkaansa. Pistän vasemmalle lihavat, alkoholistit, kylmyyttä huokuvat...
Miten tunnistat alkoholistin Tinder- profiilista? Tai kylmyyttä huokuvan..,?
Aika monesta miehen profiilista tunnistaa. Kylmyys on negatiivisuutta tekstissä ja kuvissa.
Miten? Lopultahan sinä vain jankkaat, että sulle kelpaa "normaalit" miehet
Ettet nyt vähän liioittele kuitenkin? Aika epätodennäköistä, että menettäisit henkesi parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistäkää se Tinder taskuun ja menkään normaaliin, elävään elämään tapaamaan ihmisiä. Miten joku voi jonkun näytöllä olevan kuvan perusteella päättää, haluaako tavata vai ei?
Ei kuvan perusteella mutta keskustelun kyllä. Säästää aikaa oikeaan elämään verrattuna kun niin monesta näkee jo kättelyssä että ok ei.
Miten tinderissä keskustellaan? Keskustelussa kaksi ihmistä kasvokkain puhuu toisille. Se on keskustelua. Tarkoitat varmaan viestittelyä ja se ei kerro ihmisestä mitään. Voi antaa vihjeitä, mutta voi mennä täysin väärinkin.
Viestittelykin on keskustelua. Taidat olla vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Pistän vasemmalle lihavat, alkoholistit, kylmyyttä huokuvat...
Miten tunnistat alkoholistin Tinder- profiilista? Tai kylmyyttä huokuvan..,?
Aika monesta miehen profiilista tunnistaa. Kylmyys on negatiivisuutta tekstissä ja kuvissa.
Miten? Lopultahan sinä vain jankkaat, että sulle kelpaa "normaalit" miehet
No ei,kun naisten pitäisi tykätä kaikista miehistä,jotta miehet saisivat valita isosta laumasta naisia ne kauneimmat ja vielä 20 vaihtopenkille istumaan ja odottamaan. Lisäksi miehet luulevat, että naisten tehtävä on miellyttää ja viihdyttää kaikkia miehiä aina ja kaikkialla,myös siellä Tinderissä. Pahaa mieltä eivät naiset saa miehille aiheuttaa mm ei tykkäämällä heistä Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset saattaa jopa treffeillä kysyä pettyneenä että etkö olekaan lääkäri.
Katse peiliin. Sinä itse valikoit nuo naiset, treffeille asti.
Kuvitteleeko joku, että sieltä löytäisi jotain? Hallusinaatiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani jos pahoitit mielesi siitä etten halua äidin luona asuvaa ikisinkkua tai miestä joka on silmääni ruma, koska minulla on valinnanvaraa. Haluan kuitenkin kumppnin jonka kanssa asioista pystyy puhumaan, oli tukka päässä tai ei.
En tiedä mistä tuon äidin luona asuva -jutun oikein tempaiset, mutta miten vaan.
Siitähän sinä juuri triggeröidyit, kun sanoin sellaista miestä luuseriksi enkä perusjampaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä valehtelet olevasi jotain muuta,kuin mitä olet,ja nyt ihmettelet,kun treffeillä naiset eivät tykkää siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupajuu, niin varmaan.
Kyllä mä ainakin kohtaan, tänäänkin kohtaan erään tietyn naisen :)
Vierailija kirjoitti:
Todella moni löytää,jopa miehet. Mutta sinähän haluat täällä päivittäin mollata Tinderiä,jotta ihmiset eivät käyttäisi Tinderiä,koska et itse sieltä löydä naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuvan perusteella mutta keskustelun kyllä. Säästää aikaa oikeaan elämään verrattuna kun niin monesta näkee jo kättelyssä että ok ei.
Miten tinderissä keskustellaan? Keskustelussa kaksi ihmistä kasvokkain puhuu toisille. Se on keskustelua. Tarkoitat varmaan viestittelyä ja se ei kerro ihmisestä mitään. Voi antaa vihjeitä, mutta voi mennä täysin väärinkin.
Viestittelykin on keskustelua. Taidat olla vanha.
Aivan. Keskustelua on sekä kasvotusten että viestitse tapahtuvaa. Sama asia, toteutus vaan erilainen.
Mä poistin tinderin. Muutama kuukausi myöhemmin tapasin mieheni. Yleensä etsimällä ei löydä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella moni löytää,jopa miehet. Mutta sinähän haluat täällä päivittäin mollata Tinderiä,jotta ihmiset eivät käyttäisi Tinderiä,koska et itse sieltä löydä naista
Tosin kun täällä palstalla lukee Tinder-aiheisia viestejä, sisältö on usein ihan päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei saa matchejä tinderissä niin se johtuu ihan yksinomaan hänen omasta hypergamiasta. Mitäs ei matchaa omaa tasoaan vaan on sen suhteen harhainen. Kun tykkäät liian korkeatasoisia naisia ja et saa matchiä niin sinun haluttavuuspisteet laskee tinderissä ja pian sinulle esitellään vain se porukka ,joka oikeasti on yhtä hyljeksittyä kuin sinä itse,
Tämä! Tinderin algoritmi toimii näin. Miehet sössii siellä omat mahkunsa tykkäämällä siellä kaikista naisista.
Siitä seuraa t
Eikö kaikille näytetä kaikkia selailijoita?
Luulen että se johtuu ihan vaan naisten ylipainosta. Kuka viitsii raahautua tapaamaan jotain puuskuttavaa punk eroa jonka kanssa ei mitään kuitenkaan synny. Onko pakko olla kehopositiivinen?
Luonnon lakien mukaan nainen valitsee itselleen sopivan miehen. Miehellä pitää olla hyvät geenit ja näyttää, että on sopiva isäksi. Nainen ei voi valita siis ihan ketä tahansa, varsinkaan jostain Tinderistä.