Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloinkohan tulee julkisuuteen..

Vierailija
01.01.2007 |

Että mulla tytär yhden julkkiksen kanssa, vielä en ole törmännyt juttuihin missään..

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista jännitettä välillä. Joskus hupsuttelemma, että mitä jos...mutta se unohtuu todella pian. Tavallaan minua kuitenkin harmittaa, ettei lapseni voi tutustua pikku-ja isosiskoonsa. Mutta koskaan ei tiedä mihin elämä meitä kuljettaa. Minä en aikaan ole se joka jutun tuo julkistuuteen.

Vierailija
22/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla on ihania muistoja " julkkiksesta" , vaikkakin lapsemme sai alunsa salatussa suhteessa. Lapsi on todella ihana ja suloinen. Ja hänen isukkinsa on todella ihana ja rakastava, en halua todellakaan hänelle mitään pahaa. Enkä hänen lapsilleen ja vaimolleen.

Tää on kuin mun suustani!! Tyttö on rakas minulle ja isälleen myös, mutta tietenkin tässä on se sivuseikka että hänellä perhe jo on. Mitään en ole vaatinut enkä aiokaan, mies mun kanssa kyllä edelleen suhteessa, mutta en aio heidän omaa perhettään rikkoa, rahastus ei tule mieleenikään, mutta pelottaa tosissaan että joku saa vihiä tästä ja kaikkien elämä menee piloille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä että mun ja miehen suhde on jotain niin kaunista, siitä sai alkunsa tyttökin. Pakeni luokseni mediamylläkkää ja julkisuuden silmässä olemista, meillä on hyvä olla kahdestaan, mutta se ei ole sitä mitä nää roskalehdet haluaa...Ja siksi elellään näin ja loppujen lopulta hyvä niin;)

Vierailija
24/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapas onkin 2 lasta julkkiksen kanssa ja olen vieläpä naimisissakin saman miehen kanssa! :D

Vierailija
25/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskin sun ukkos josta ap kertoo...

Vierailija
26/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen henkilö kyseessä...

Vierailija
27/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se siitä, valehdella voi aina jos niikseen tulee, mutta tiedän sen ettei mies voi esittää olevansa " kummi" tai muuta jos kysymään tullaan ja fotoja räpsitään. Täytyy vaan elää sen kanssa ja toivoa ettei mieskään sitä paljasta ikinä (tuskin, koska ollaan niin siitä puhuttu..)

Vierailija
28/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä takia sitä piparia tarttee niille julkkiksille (tai yleinsäkkään kellekkään ukkomiehelle) jaella! Aika säälittävää... kyllä niitä vapaita miehiä on maailma pullollaan ja jos julkisuus kiinnostaa niin hakeutukaa sinne ominavuin, elkääkä jonkun äijän siivellä! Huoh!

Vierailija
29/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten tiedän kenen kanssa ap:llä on tyttö!!! Mulle ummet ja lammet kerran kännipäissään siitä selitti, hah haa!! Pitäskö myydä juttu yksinoikeudella juorulehteen???!!

Vierailija
30/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sellaista jännitettä välillä. Joskus hupsuttelemma, että mitä jos...mutta se unohtuu todella pian. Tavallaan minua kuitenkin harmittaa, ettei lapseni voi tutustua pikku-ja isosiskoonsa. Mutta koskaan ei tiedä mihin elämä meitä kuljettaa. Minä en aikaan ole se joka jutun tuo julkistuuteen.

Vierailija
31/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja lapseni isän suhde oli kaunis, emme kumpikaan kadu sitä. Lapsen isä oli valmis tunnustamaan lapsen julkisesti, se olin minä joka oli vastaan ja olen edelleenkin. En koe olevani mikään hutsu, rakastuin..ja suhde eteni..saimme lapsen. Mutta en ole sinulle tilivelvollinen, elämäni on onnellinen. Ainakin yhtä asiaa rikkaampi lapsemme ansiosta :)

Vierailija
32/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin peesaan, näköjään sen tajuaa vaan saman kokenut:)

Vierailija
33/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, et kovin onnelliselta vaikuta kun joudut illalla näin myöhään miettimään keskustelupalstalla sitä tuleeko avioton lapsesi julkkismiehen kanssa joskus olemaan seiskapäiväälehden etusivulla. Todella onnelliselta kuulostaa. Ja jos et lähtenyt tämän julkkismiehen perään vain siitä syystä, että tämä on julkkis, niin MIKSI sitten nostat jalustalle asian, että lapsesi on tehty julkkiksen kanssa. Kaippa sinä sitten saat jotain selittämättömiä kiksejä koko loppu elämäsi ajan siitä hyvästä, että olet pannut julkkista. Aivan käsittämätöntä. Toivottavasti et sillä retostele ihanalle tyttärellesi kun se isoksi kasvaa. Sillä tyttärelläsihän ei ole isää...isällä on toinen perhe! Ei tietenkään ole kivaa, että joudut kantamaan vastuun yhteisestä syrjähypystänne yksin, mutta kun sen nyt joudut tekemään, niin tee se kunnialla ja unohda, että se äijä on joku julkkis. Se on mies joka on pettänyt vaimoaan ja tehnyt aviottoman lapsen! Lapsen jolle ei kuitenkaan ole isänä! Kurja mies ja kurjan tempun tehnyt lapselleen.

Vierailija
34/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten se ei mikään julkkis olekkaan. Suomessa ei mitään julkkiksia ole... ehkä ainoostaan Mika ja Kimi on sellasia jotka tunnetaan maailmalla. Kaikki muut on ihan turhia.

Vierailija
35/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan edes miehelle itselleen. Kun pitäisi mennä tekemään isyydentunnustusta, niin sanoisin ihan pokalla että en tiedä kuka on isä...

Mä en ymmärrä äitejä jotka tekevät rahaa omalla lapsellaan ja kuuluttavat kaikelle kansalle lapsensa isän.

Vierailija
36/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ensinnäkin, et kovin onnelliselta vaikuta kun joudut illalla näin myöhään miettimään keskustelupalstalla sitä tuleeko avioton lapsesi julkkismiehen kanssa joskus olemaan seiskapäiväälehden etusivulla. Todella onnelliselta kuulostaa. Ja jos et lähtenyt tämän julkkismiehen perään vain siitä syystä, että tämä on julkkis, niin MIKSI sitten nostat jalustalle asian, että lapsesi on tehty julkkiksen kanssa. Kaippa sinä sitten saat jotain selittämättömiä kiksejä koko loppu elämäsi ajan siitä hyvästä, että olet pannut julkkista. Aivan käsittämätöntä. Toivottavasti et sillä retostele ihanalle tyttärellesi kun se isoksi kasvaa. Sillä tyttärelläsihän ei ole isää...isällä on toinen perhe! Ei tietenkään ole kivaa, että joudut kantamaan vastuun yhteisestä syrjähypystänne yksin, mutta kun sen nyt joudut tekemään, niin tee se kunnialla ja unohda, että se äijä on joku julkkis. Se on mies joka on pettänyt vaimoaan ja tehnyt aviottoman lapsen! Lapsen jolle ei kuitenkaan ole isänä! Kurja mies ja kurjan tempun tehnyt lapselleen.

Eli asia jota pelkään on se että miehen maine on pilalla lopun elämää. Mulla ei ole pahoja fiiliksiä minkään muun asian takia, me kyllä pärjätään tytön kanssa ja niinkuin sanoin, mies ja lapsen isä on tekemisissä kanssamme liki päivittäin (nettikamera, ja käy noin kerran kuussa viikonlopun luonamme). Mä en retrostele sillä että olen saanut julkkiksen haaviin, kuten jo aiemmin sanoin, tavallinen ihminen hänkin on, ihan sama jos olisin rakastunut keneen tahansa. Ainut pelko on, että lehdet tästä alkaa repostella ja silloin ei ole kyse pelkästään minun ja tyttäreni elämäsatä vaan myös miehen " julkisen perheen" elämästä.

Vierailija
37/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen heti et lapsen isä on joku muusikko/laulaja...mut kyllä itekkin oon muutaman julkkis muusikon kans paneskellu, lapsia ei ole tullu;)

Vierailija
38/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tulee mieleen heti et lapsen isä on joku muusikko/laulaja...mut kyllä itekkin oon muutaman julkkis muusikon kans paneskellu, lapsia ei ole tullu;)

muusikko, eikä siis suomalainen edes, mutta näinpä on käynyt ja teen mitä parhaaksi näen.

Vierailija
39/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä muuten tiedän kenen kanssa ap:llä on tyttö!!! Mulle ummet ja lammet kerran kännipäissään siitä selitti, hah haa!! Pitäskö myydä juttu yksinoikeudella juorulehteen???!!

Kukakukakuka!!!!!!

Vierailija
40/69 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet ton, mä en ole koskaan enää tekemisissä kanssas!!!!Vierailija:

Että mulla tytär yhden julkkiksen kanssa, vielä en ole törmännyt juttuihin missään..