Miksi porukka on Nordean asiakas?
Vähän väliä on maksut myöhässä jonkun ongelman takia, nettipankki ei toimi, nyt kehottaa käteisen hankkimista, koska taas katkee.
Kommentit (20)
Kyllä oli perseestä. Tilini suljettiin koska asun maassa joka ei ole EU eikä ETA maa. Pankin asiakaskirjeitä kyllä lähetetään tänne ulkomaille vanhaan osoitteeseeni enkä mitenkään saa niitä katkaistua, koska ei ole Suomessa tiliä niin ei ole pankkitunnuksiakaan joten en saa hoidettua asiaa täältä puhelimitse. En edes ole asiakas. Järjetöntä touhua!
Täytyy tunnustaa että laiskuuttani. En ole jaksanut vaihtaa vaikka pitäisi. Tuntuu raskaalta siirtää e-laskujen sopparit..
Palvelukatko on lauantaina kellon 19-01
Koskee osaa asiakkaista. Niitä keitä katko koskee on lähetetty kirje paperisena ja sähköisenä tästä asiasta
En tiedä mistä käyttökatko riippuu, mutta itselleni ei ainakaan mitään kirjettä ole tullut. Visa toimii normaalisti
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli perseestä. Tilini suljettiin koska asun maassa joka ei ole EU eikä ETA maa. Pankin asiakaskirjeitä kyllä lähetetään tänne ulkomaille vanhaan osoitteeseeni enkä mitenkään saa niitä katkaistua, koska ei ole Suomessa tiliä niin ei ole pankkitunnuksiakaan joten en saa hoidettua asiaa täältä puhelimitse. En edes ole asiakas. Järjetöntä touhua!
Nordeallahan on ulkomailla asuville asiakkaille oma osastokin. Siksi olen itse Nordean asiakas ulkosuomalaisena, muiden suomalaispankkien kanssa et voi olla asiakas ollenkaan, minusta palvelu on ollut Nordeassa hyvää.
Nordea on enemmänkin yritysten pankki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nordeallahan on ulkomailla asuville asiakkaille oma osastokin. Siksi olen itse Nordean asiakas ulkosuomalaisena, muiden suomalaispankkien kanssa et voi olla asiakas ollenkaan, minusta palvelu on ollut Nordeassa hyvää.
Kyllä mä olen Danske asiakas, vaikka asun ulkomailla. Enkä taatusti ole ainut.
Vai tarkoitatko, että ei voi tulla uutena asiakkaana, jos ei asu Suomessa. Mun tili on vanha ja tili oli olemassa, kun muutin pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta ole tilejä suljettu, vaikka asunkin ulkomailla. Pankkitunnukset minulla on, ja ihan pakkokin olla nykyään.
No, olen ollut asiakas Meritan ajoista lähtien, eikä mulla ole ikinä ollut pankin kanssa mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
No, olen ollut asiakas Meritan ajoista lähtien, eikä mulla ole ikinä ollut pankin kanssa mitään ongelmia.
Vähän haiskahtaa että norskun työntekijä palstailee.
Höpsis, päinvastoin. Olen viiden eri pankin asiakas ja Nordean (ent. Merita, ent. se ja se) olen ollut jo 80-luvun lopulta ja homma toiminut kuin junan vessa. Ikinä ei mitään ongelmia. Eniten ongelmia on ollut Handelsbankenin kanssa, jossa ei mikään vaan tunnu toimivan.
Miksi olisin jonkun muun pankin asiakas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut asiakas jo KOP:n ajoilta. Ei ole tilejä suljettu.
Historiani, KOP - STS - Merita - Nordea, tyytyväinen ollut aina.
On Nordea mokaillut, mutta nettipankki on ollut paras ja edelläkävijä. Mokat on kyllä hyvin aina korjattu eli asiakaspalvelu on kohdillaan. Tyytyväinen olen.
Mulla myös ollut aina Nordeassa (tai siis aiemmin sen edeltäjissä) tili, omat vanhemmat sen mulle joskus 80-luvulla avasi. Koskaan ei mitään valittamista ja aina kaikki toimii eli mitkään näistä häiriöistä ei oo mulla näkynyt. Enemmän häiriöitä mulla on ollut S-Pankin kanssa, ei paljon silläkään.
Minulla on kaikki toiminut Nordeassa aina hyvin. Jos nyt joskus harvoin on muutaman tunnin katko, josta tiedotetaan etukäteen, niin se ei ole minulle mikään ongelma. Lisäksi Nordeassa minun ei tarvitse maksaa mitään kuukausi- tai palvelumaksuja muusta kuin osakekaupoista. Luottokortti, verkkopankkitunnukset ja muutama tili ovat minulle ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut asiakas jo KOP:n ajoilta. Ei ole tilejä suljettu.
Niin, ja olen asunut EU:n ulkopuolella lähes 30 vuotta.
Ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa Nordean kanssa. Olen ollut asiakas SYP:n ajoista lähtien.
Huoltokatkoja on kaikilla pankeilla. Niillä on kattavat palvelut ja hyvä varainhoito verrattuna muihin suomalaisiin pankkeihin.
Siksi, koska sain sieltä kaikkein edullisimman asuntolainan