Milloinkohan tulee julkisuuteen..
Että mulla tytär yhden julkkiksen kanssa, vielä en ole törmännyt juttuihin missään..
Kommentit (69)
ja tiiän kuka on, haluuko joku tietää?? Mä voisin vaikka rahastaa tästä asiasta, ei mitään välii!!
monessa tavis perheessä on käynyt noin? Itsekkin tiedän kaksi perhettä, joissa miehellä on lapsi avioliiton ulkopuolella. Toisessa tapauksessa mies jäi kiinni omaa tyhmyyttään, kun oli unohtanut esille jonkun asiapaperin ja vaimo löysi sen. toisessa tapauksessa mies elää onnellisessa perheessä kahden lapsen kanssa. sisarusten välissä sai toisen naisen raskaaksi. vaimo ei onneksi tiedä tuosta mitään. syrjähyppy nainen on ystäväni ja hän tapasi miehen ravintolassa.
Muumio-tähti, Brandon mikä olikaan. Sen ainakin mulle vuodatti joskus.
Vierailija:
on julkkiksen kanssa lapsi, mutta en sitä repostele lehdissä..Tällä julkkiksella perhe jo omillaan, poika syrjähypyn tulosta. Enkä sitä ikinä kenellekään tunnusta, minun poika se on kuitenkin.
Olen entinen ystäväsi, älä koskaan enää ota yhteyttä minuun. aaaaatätäkö luottamus on, et voi tehdä näin mulle!!! Kyseessä ei ole vaan mun elämä, vaan myös kummityttösi!!!!! Omasta elämästäni en piittaa pätkääkään, mutta älä tee tota kummitytöllesi!!!!!!!!!!!
provo vai voiko joku oikeasti olla kaverinsa kans samaan aikaan täällä...
Mä en ollut kuullutkaan ennenkuin googlella hain, sitten vasta muistin..
myönnä mitään, tehkää te muut niinkuin parhaaksi näette. Me elellään tyttären kanssa ihan omaa elämää. Antakaa meidän sitten kuitenkin olla.
se on siis joku näistä mainituista. Hyvä hyvä, lähtee soitoo kohta seiskalle. HYVÄÄ YÖTÄ JA KAUNIITA UNIA.
tuo homma...
luuletko ettei kukaan koskaan saa tietää? onko oikein miehen perhettä kohtaan joka uskoo ja turvaa siihen ihmiseen? mieti hyvä ihminen mitä olet tekemässä, tällainen ei voi päättyä hyvin vaikka kuinka romanttiset kuvitelmat sulla on itselläsi!!
Vierailija:
Että mulla tytär yhden julkkiksen kanssa, vielä en ole törmännyt juttuihin missään..
ja pää puhki miettimisestä!!!!!!!!!!! Mies taas huomenna luonani, perjantaihin saakka.
LOLA ODUSOGAN AVIOMIES!!!