Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksi sinusta huippuihanaa vai vain ihan mukavaa?

Vierailija
02.09.2008 |

Minulle se on tuo jälkimmäinen :(

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkinen juttu.

Vierailija
2/61 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeaikoina se on ollut ihan siedettävää puuhaa, mikä ei kuitenkaan erityisemmin innosta. Välillä se on huippuihanaa ja haluttaa usein ja paljon.

Tällä hetkellä tosiaan ei vois vähempää kiinnostaa, missään muotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

klitoriksesta ja niin on ollut aina.

Vierailija
4/61 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vuoksi vain vaivaudun. Minne lie halut hävinneet, ei se ainakaan miehen syy ole.

Vierailija
5/61 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enne lapsia kiihotuin vain klitoriksesta ja seksi oli ihan jees. Nyt seksi on mahtavaa! Koko vagina on muuttunut tuntoherkäksi ja saan ilman klitoriskiihotusta.

Vierailija
6/61 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuis hyvältä.

Vierailija
7/61 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen toisen lapsen syntymän jälkeen (eka syntyi sektiolla) ruvennut nauttimaan seksistä enemmän.

Vierailija
8/61 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös käyny niin, että lasten syntymän myötä on tuntoherkkyys kasvanu ja toki yhteisten lasten saaminen on lähentäny meitä myös henkisellä tasollakin, joten 98% rakastelukerroista on aivan superihania.

Vierailija
9/61 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan sellaista kanssa!

Vierailija
10/61 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei ennen tuntunut oikein miltään seksi missään asennossa muuten kuin siten, että sain suoran klitoriskosketuksen.

Synnytettyäni jotain muuttui. Nyt saan kaikissa asennoissa. En tajua tätä itsekään. Saan siis takaapäin, edestä, sivusta, päältä, ihan mistä vain.

Varma nakki on lähetyssaarnaaja siten, että miehesi on aivan lähelläsi. Pistä vaikka tyyny pyllysi alle. Näin saat klitoriskosketuksen ja seksi saa uuden ulottuvuuden.

Itse saan siis näitä vaginaorgasmeja, tai g-piste orgasmeja tai miksi niitä nyt sitten kutsutaankaan, nykyään ja niihin en osaa antaa mitään neuvoa. En itsekään tiedä miten saan. Ensin pitää vaan olla kunnolla kiihottunut, sitten jossain vaiheessa alkaa tulla pissahätä ja paineentunne, joka muuttuu mielettömäksi hurmioksi ja sitten se on menoa.

Tunnen hyvänolontunnetta alavatsassa näiden g-pisteorgasmejen jälkeen päivän. Se pitää halut kohdallaan ;)

Toivottavasti saat seksielämäsi parantumaan! Oma elämäni on muuttunut täysin tämän kokemuksen myötä. "Velvollisuudesta" tuli lempiharrastus :)

Vierailija
11/61 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen toimitus, jota ilmankin voisin olla. Miehen takia vaivaudun...

Vierailija
12/61 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli vain ihan mukavaa, mutta uuden miehen myötä olen löytänyt uusia puolia itsestäni ja nyt nautin täysillä. En minäkään paljoa siellä vaginassa tunne, mutta hyvältä tuntuu sekin ja kaikkia muitakin alueita mies käsittelee aina seksin aikana

Vierailija
13/61 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, kivaa, miellyttävää, uskomatonta. Ainakin kaikkea näitä joko yhtäaikaisesti tai erikseen.

Mä olen oikeasti järkyttynyt, kuinka monelle seksi on epämiellyttävää tai parhaillaankin vain ihan okei. Eihän se tietenkään aina voi olla tajunnan räjäyttävää ja on aikoja jolloin ei niin paljon kiinnosta ja ei kai kaikkia tarvitse kiinnostaa koskaan, mutta näin monia!

Vierailija
14/61 |
17.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestä ei missään muodossa - ei henkisesti eikä fyysisesti - kiinnosta pitää mua hyvänä ja tehdä juuri sitä mistä minä pidän. Enimmäkseen vaan loukkaa. En luota häneen enkä edes enää jaksa kuvitella että hän joskus tuosta kehittyisi.

Ainoa tapa millä nautin seksistä edes vähän on se seet kuvittelen hänen paikalleen jonkun toisen miehen josta sillä hetkellä haaveilen. Mutta en silti saa ikinä orgasmia hänen kanssaan.

Vierailija
15/61 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten aika yhdentekevää. Onneksi akti ei kestä kauan.

Vierailija
16/61 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en. Seksi on parasta :) Ja erityisesti sen jälkeen kun olen jättänyt hormoniehkäisyn pois, jotenkin tunnen itseni ihan eri naiseksi.

Vierailija
17/61 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuttoman, älyttömän, taivaallisen orgastista. Ei aina, mutta 98 % ajasta.

Vierailija
18/61 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että nykyään usein jopa välttämätön paha:-/

Vierailija
19/61 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten saa ihan kunnon orgasmin kun olen miehen päällä. Ja ensin kunnon esileikki, rinnat ovat todella herkät.

Vierailija
20/61 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on huippuihanaa, joskus se on tylsää ja useimmiten jotain noiden väliltä. Mulla se on tunnepuolesta kiinni, että miten seksi maistuu. Jos muut asiat pyörii mielessä/on stressiä niin ei maita hyvältä, jos olen iloisella ja rennolla päällä niin nautin eniten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi