Onko seksi sinusta huippuihanaa vai vain ihan mukavaa?
Kommentit (61)
Ja meidän seksi on tosi hyvää ja laadukasta. Kyse ei olekaan siitä, mitä tekee ja kenen kanssa, musta elämässä on vaan niin paljon hauskoja juttuja, joita voi tehdä. Monista asioista mä saan paljon kokonaisvaltaisempaa tyydytystä kuin seksistä.
Mä en ikinä vois olla miehen kanssa, jolle seksi on erittäin tärkeä asia ja sitä pitää saada paljon ja säännöllisesti! Niin kuin tuossa joku sanoikin, alkaa ahdistaa, jos seksistä tulee liian iso "juttu". Onneksi miehelläkään ei ole mikään superlibido. On ihan kivaa harrastaa laadukasta seksiä silloin kun jaksaa ja on aikaa. :)
Seksi on aivan mieletöntä ja onneksi sitä on monta kertaa päivässä. Minä taas en voisi olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, jolle seksi ei ole tärkeää.
toisille seksi on tärkeetä, toisille ei. Ja huom!! Se on myös näin miehilläkin, kaikki miehet eivät todellakaan ole mitään seksipetoja!! Tämä unohdetaan usein! Haluttomuus vaivaa nykyisin niin miehiä kuin naisia enemmän kuin koskaan.
Seksi on parasta :) Ja erityisesti sen jälkeen kun olen jättänyt hormoniehkäisyn pois, jotenkin tunnen itseni ihan eri naiseksi.
Välillä ihan mukavaa ja välillä todella tylsää. Miehen takia sitä harrastan. Voisin olla myös ilman.
En tiedä, mistä johtuu, että nyt on "alkanut maistumaan". Ehkä rohkeus lisääntynyt, on turvallinen parisuhde, lantionpohjalihasliikkeet ja ikäkin varmaan vaikuttaa (48 v.).
Me ollaan ihan estottomia ja riettaita. Yhteisiä vuosia 17, kaksi lasta.
uskomatonta, ettei kaikkein halvinta ja rentouttavinta tapaa reuntoutua hyödynnetä paremmin.
Lienee tutkittua fakta että siemenneste sisältää hormoonia, joka auttaa naista rentoutumaan. Älkää kysykö mistä olen lukenut.
Itse ainakin naitin kun saan naisen nauttimaan ja hyvän seksin jälkee koko kroppa voi parhaassa tapauksessa olla pari vuorokautta rentoutunut ja ihan eri tavalla valmis ottamaan erinäisiä haasteita vastaan, oli kyse sitten työelämästä tai mistä tahansa.
Kyllä meidän suomalaisten pitäisi jotain tehdä...... kuulostaa huolestuttavalta.
Näiden kommenttien jälkeen, olen entistä hanakammin kannattamassa prostituution laillistamista, sillä seksi on miehelle tärkeä. Omin käsin onneen on ihan OK, mutta ei se kaikkea korvaa. Eikä prostituoitukaa korvaa kuin pienen osan............
Käsittämätön, että parhaasta lahjasta jonka olemme kaikka saaneet, emmä osaa hyodyntää emmekä nauttia siitä.
Tai riippuu kyllä vähän siitä, kenen kanssa seksiä harrastaa.
syön fluoksetiinia, joka tekee sen, että haluja on, kykyjä ei. Ja jos voisikin jättää hormonaalisen ehkäisyn pois (mulla endometrioosi), niin olisi kivaa kyllä. Joskus olen kokeillut jättää pillerit pois, ja miehen tuoksukin tuntui kiihottavalta. Tätä kaiholla haikaillen...
on rasittavaa pakkopullaa, välttelen sitä parhaani mukaan. Mieluummin käytän olemattoman vapaa-aikani johonkin muuhun.
Se että sinun naisesi ehkä nauttivat ei tarkoita että jokainen nainen nauttii mistä hyvänsä jyystöstä. Jokainen tietysti HALUAISI nauttia, ei se ole tahdosta kiinni.
ei välttämättä ole aina parasta mahdollista, koska miehet saattavat seksin puutteessa tyhjentää pallit paineissaan hopeasti, ajattelematta muuta sen kummemmin.
Alla lause jonka kirjoitin:
"Kyllä meidän suomalaisten pitäisi jotain tehdä...... kuulostaa huolestuttavalta"
Tämä sis tarkoittaa niin miehiä kuin naisiakin. Puhutaan ja nautitaan ja opetetaan toisiamme. Toki se on hankalaa ns. "ruuhkavuosina", mutta kyllä oma elämä pitäisi tehdä nautittavaksi, niin taloudellisesti, ystävyssuhteiden, perhelämän kuin seksinkin suhteen. En itsekään ole tässä mitenkään täydellisesti onnistunut, mutta ainakin olen viime kuukausina tehnyt kongreettisia yrityksiä ja huomannut että asioita voi parantaa.
aivan parasta. Meillä 2 pientä lasta, toinen 3kk...ja joka ilta seksiä! Se auttaa mua ainakin rentoutumaan rankan päivän jälkeen. En ole tosin aina tykännyt näin paljon, vaikka tykännyt olenekin...olette väärän miehen kans te jotak sitä inhootte! ;)
joten ei seksi oikein nappaa. Hyvä jos kerran kuussa on. Ei vaan tee yhtään mieli, eikä oikein jaksaiskaan.
Muuten sitten kyllä on seksiä jotain 2-3 krt/kk, mutta nyt on tämmöinen hiljainen kausi menossa.
joten ei seksi oikein nappaa. Hyvä jos kerran kuussa on. Ei vaan tee yhtään mieli, eikä oikein jaksaiskaan.
Muuten sitten kyllä on seksiä jotain 2-3 krt/kk, mutta nyt on tämmöinen hiljainen kausi menossa.
Korvaa punttisalin, saa nauttia toisesta niin lähellä kuin mahdollista, rentouttavaa, luovaa ja lähentävää.
Ne, jotka valittaa, että ei ole aikaa... korvatkaa huonot tv-ohjelmat seksillä ja kas, elämä on paljon tyydyttävämpää.
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/694969?ihmissuhte…
Vaikka noi on pikkuasioita, niin elämänlaatu voi kummasti kaikkien tekijöiden summana kohentua, kun käytetään luonnonmukaista lääkitystä (siis sexiä).
No ei se aina niin mene.
Jos mies ei vaan ole kiinnostunut mistään läheisyydestä vaan ajattelee vaan seksiä... ja kaikki tähtää siihen seksiin. Se on oikeasti aika uuvuttavaa, kun toinen kyttää koko ajan milloin sitä seksiä voisi harrastaa. Jos minä tekisin yhtä suuren numeron halaamisesta niin mies hermostuisi kanssa.
Totta kai seksi on tärkeää, mutta meidän perheessä siitä on ainakin tehty ihan liian iso juttu.