Miksi jotkut ihmiset taluttaa koiraa ruokakaupassa?
Ei mun mielestä oikein toisia ihmisiä tai yleistä hygieniaa huomioonottavaa touhua.
Kommentit (52)
Itse en asioi kaupoissa joissa tämä on ok, samoin ravintolat ja kahvilat.
En ole nähnyt tällaista tapahtuvan. Itse talutan, koska koulutan avustajakoiraa.
Minäminäminä ihmiset. Opaskoirat on tietty sallittuja mutta nää luuserit retuuttaa sitä koiraansa joka paikkaan. Olen nähnyt jopa ruokaravintolassa, käännyin samantien takaisin.
Olen nähnyt vain avustajakoiria esim kaupassa. ellei sekään käy niin vaatikaa vammaisille avustajapalveluita, heiltä kun on moni palvelu jatkuvasti vain supistettu.
Vierailija kirjoitti:
Minäminäminä ihmiset. Opaskoirat on tietty sallittuja mutta nää luuserit retuuttaa sitä koiraansa joka paikkaan. Olen nähnyt jopa ruokaravintolassa, käännyin samantien takaisin.
Monet ravintolat sallii koirien tuomisen ja itsekin olen ottanut koiran ravintolaan monesti. Yhtään tämän sallivaa ruokakauppaa en ole vielä nähnyt.
Halutaan säästää aikaa kun ei tarvitse erikseen ulkoiluttaa koiraa ulkona vaan koiran voi sisällyttää kaupassakäyntiin.
Jos se omistaja aikoo viedä sen koiranherkkuhyllylle tai patukkahyllylle, ja koira syö ne herkut. :s
Ei kai kukaan oikeasti taluta koiraa kaupassa? Entäs jos koira nostaa koipea tai syö jotain?
Hei, koiravihaajahullu.
Unohdit mainita, että olet nähnyt unissasi näitä koiria ruokakaupoissa.
Laitappas uudelleen koko keskustelu ja korjaa väitteesi.
Ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
En oo nähny, eikä oo mun ongelma. Voin ottaa tuotteeni mihin koiran tassut eivät yllä. Ja missä nenänkolossa ne ihmisten rähmäiset sormet ovat olleet? . Mun puolesta kaupassa voi ajaa vaikka hevosvankkurilla. Se on sen ohjastajan ja kauppiaan ongelma. Ei mun. Väistän toki jos ohi on menossa.
Ööö. Kauppiaita on yhä edelleen vain Keskolla. 😑
Ap: vapaanako niiden pitäisi olla? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti taluta koiraa kaupassa? Entäs jos koira nostaa koipea tai syö jotain?
Näin jotkut ihmisetkin käyttäytyvät:
Kerran näin koiran kaupassa ja ongelma oli pienen "lapsenkasvoisen" koiran ympärille kerääntynyt mummolauma. Eihän ne edes katsoneet tuotteita vaan lässyttivät sille piskille sekopäisinä ja tukkivat kapean kulkuväylän ahtaassa kaupassa.
Ei tavallisia koiria ole edes mitenkään tarpeen viedä kauppoihin, joten toivon ettei se yleisty Suomessa.
Saako muka koiran tuoda kauppaan, en usko.
Koska ei niiden voi kai vapaanakaan antaa kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän koira missään sisätiloissa kuseskele muutenkaan (narttu ei nosta koipea), miksi se ruokakaupassakaan niin tekisi? Mutta itselleni ei tulisi mieleenkään viedä koiraa ruokakauppaan. Toki ruokakaupan aulan läpi sitä joskus kuljetan, koska sieltä aulasta mennään myös Mustiin ja Mirriin. Käyn koiran kanssa siellä vaaalla, koska sen painoa pitää seurata, enkä tuota liki 50 kiloista koiraa jaksa nostaa, että saisin sen kotivaaalla punnittua. Ravintolaankaan ei tulisi mieleen sitä viedä. Kesällä, kun ollaan jossain vieraalla paikkakunnalla autolla ja pitää mennä syömään, olen sen terassille, jonnekin reunimmaiseen pöytään mukaan ottanut. Kun aurinkoisella ilmalla sitä ei voi autoonkaan jättää odottamaan. Terasseille ne ovatkin usein tervetulleita, siellä on jopa juomakippoja valmiina.
En ole nähnyt koiria vielä ruokakaupassa. Missä näin tapahtuu?
Mitä se teille kuuluu, jos kauppias koirat sallii.
Vierailija kirjoitti:
"Luuserit" ovat sokeita, ei ne sun kääntymistä näe. Kokeileppa itse elää sokeana.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun koira nosta koipeaan sisätiloissa.Käyn koiran kanssa lemmmikkieläinkaupassa eikä syö sielläkään mitään vaikka hyllyt täynnä herkkuja.
En oo nähny, eikä oo mun ongelma. Voin ottaa tuotteeni mihin koiran tassut eivät yllä. Ja missä nenänkolossa ne ihmisten rähmäiset sormet ovat olleet? . Mun puolesta kaupassa voi ajaa vaikka hevosvankkurilla. Se on sen ohjastajan ja kauppiaan ongelma. Ei mun. Väistän toki jos ohi on menossa.