Miksi jotkut ihmiset taluttaa koiraa ruokakaupassa?
Ei mun mielestä oikein toisia ihmisiä tai yleistä hygieniaa huomioonottavaa touhua.
Kommentit (52)
No, jos vaihtoehto on päästää koira kuljeksimaan omin päin, niin itse pidän kytkettynä eli siis talutan.
Kerran saaristossa vein koiran mukanani ostoksille. Nauvossa. Marketin piha oli pelkää autojen parkkikenttää, eikä ulkona minkäänlaista koiraparkkia. Edes ulko-ovella ei ollut mainintaa, etteikö koiraa saisi tuoda sisälle. Ostosten teko sujui ihan mallikkaasti, melkein loppuun asti. Mutta sitten joku henkilökuntaan kuuluva pikku mies, en tiedä liekö ollut itse kauppias, tuli luoksemme, ja nosti ihan helvetillisen äläkän ja raivosi asiasta. Olisi varmaan kannattanut järjestää sinne ulkopuolelle se koiraparkki?
Toisaalta, miksi ei voisi taluttaa?
Kaupassa ei saa talutta kameli. t. Ahmed
Minä asioin mielummin kaupassa, jossa koirat ovat sallittuja ja kakarat kiellettyjä. Pennut ja mummot hiplaavat kaikkia tavaroita ja kaivavat nenää ja persettään vuoron perään.
Eläimistä harvoin tarttuu mitään tauteja ihmisiin. Toisin on toisista ihmisistä. MIksi pärskivät ja flunssaiset ihmiset päästetään kauppaan?
Mä vien aina raivotauti taistelukoirani kauppaan raivoomaan.
Koiria ei saa viedä ruokakauppaan. Jos niitä usein siellä näet niin luultavasti samassa (ehkä pienehkössä?) kaupassa asioi muutama vakiasiakas, joilla on avustajakoira.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se teille kuuluu, jos kauppias koirat sallii.
Ei ole fiksua toimintaa kauppiaalta, sillä hän menettäisi hurjasti asiakkaita ja saisi terveystarkastajat kimppuunsa. Se lisäisi myös valtavasti siivouskustannuksia. Kuka ehtii siivota koiran kuolat lihatiskeiltä?
Vierailija kirjoitti:
Mä vien aina raivotauti taistelukoirani kauppaan raivoomaan.
Oliko sehveri? Mies teki hyppypotkun karkkihyllyn äärellä niin johan kauppias hiljeni.
🇺🇦🇮🇱
Koiran taluttaja on ostanut sen koiran iltaruoaksi. Ruokakaupasta. Duh.