Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset taluttaa koiraa ruokakaupassa?

Vierailija
12.11.2023 |

Ei mun mielestä oikein toisia ihmisiä tai yleistä hygieniaa huomioonottavaa touhua.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se teille kuuluu, jos kauppias koirat sallii. 

Sitten pitää sallia myös käärmeet, marsut, lehmät ja lampaat. Miksi vain koiria saisi tuoda kauppaan ja muita kotieläimiä syrjittäisiin?

Vierailija
22/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti taluta koiraa kaupassa? Entäs jos koira nostaa koipea tai syö jotain?

LAINAA

Turun suurimmassa Cittarissa on kesäisin mansikanmyyntipiste myös sisällä kaupassa (ei missään ovensuussa) ja keskellä vilkasta käytävää kunnon koirankakkakasa leviämässä ihmisten jaloissa. En inhoa koiria mutta täytyy sanoa, että tuo oli vähän liikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitää sallia myös käärmeet, marsut, lehmät ja lampaat. Miksi vain koiria saisi tuoda kauppaan ja muita kotieläimiä syrjittäisiin?

Siis kuka idiootti laittaa lehman tai lampaan johonkin kuljetusautoon viedäkseen sen ruokakauppaan? Täytyy olla melkoinen kylähullu sitten. Mitä iloa käärmeellä ja tai marsulla on myöskään kaupassa? 

Vierailija
24/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti taluta koiraa kaupassa? Entäs jos koira nostaa koipea tai syö jotain?

Niin no siinäkin vaiheessa se on koiranomistajan ja kauppiaan välinen ongelma, ei mun joka siellä itsekseen ostoksia tekee. 

Vierailija
25/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi se olisi mun ongelma? Voin asiakkaana valita mihin kauppaan menen, jos koirat, hevoset, spurgut ja kaikki siellä häiritsee. 

Vierailija
26/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt sairaalassakin sylikoiran. Ei ole minun ongelma. Edelleen voi vaikka alligaattorin joku sinne roudata. Miksi minä sivullisena vaivaisin päätäni sillä? Hoitakoot sen asian henkilökunta/virkavalta ja alligaattorin omistaja. 

Vierailija
27/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ihan sama vaikka tulisivat kauppaan, mutta täytyy ihmetellä kuka hullu niitä kauppaan toisi. Jonku lehmän siirtäminen vaatii jo kunnnon kuljetusauton. Kuka haluaa terraariossa viihtyvää käärmettä tuoda kylmänä päivänä ruokakauppaan. Ihan eri asia kuin joku poikkeaa koiran kanssa kaupassa iltalenkillä. 

Vierailija
28/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt sairaalassakin sylikoiran. Ei ole minun ongelma. Edelleen voi vaikka alligaattorin joku sinne roudata. Miksi minä sivullisena vaivaisin päätäni sillä? Hoitakoot sen asian henkilökunta/virkavalta ja alligaattorin omistaja. 

Kyllä sairaaloissa käy kaverikoiriakin, ihan pyydettynä. 

Vierailija
29/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaasti vaan tuokoon, mutta todennäköisesti nuo ei ole sellaisia eläimiä, joiden kanssa muuteen vaan tulee kauppaan. Voi mennä kauppareissu hieman hankalaksi. En minä ainakaan mitään lammasta toisi kauppaan vaivoikseni, että saisin päivittäisen ruokaostoksen tehtyä. Ihan hirveäsi tulisi ylimääräistä vaivaa. 

Vierailija
30/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin pari kertaa olen nähnyt, kuinka koira taluttaa ihmistä. Tosi on.

Vierailija
31/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt koiria vielä ruokakaupassa. Missä näin tapahtuu? 

Esimerkiksi Porvoossa. Ihan oikeasti, yhteen kauppaan tuli koirakärry ja sen jälkeen siellä on näkynyt koiria, osa siinä kärryssä ja osa lattialla kävelemässä itse.

Vierailija
32/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Porvoossa. Ihan oikeasti, yhteen kauppaan tuli koirakärry ja sen jälkeen siellä on näkynyt koiria, osa siinä kärryssä ja osa lattialla kävelemässä itse.

MIkä kauppa tarkalleen? Voisin lähteä siellä käymään. 

Vierailija
33/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-market Marski, siellä kaikki koirat käy.

Vierailija
34/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-market Marski, siellä kaikki koirat käy.

Ok. Hyvä tietää. Mielellään käyn koiraystävällisessä kaupassa. 

Vierailija
35/52 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ihan sama vaikka tulisivat kauppaan, mutta täytyy ihmetellä kuka hullu niitä kauppaan toisi. Jonku lehmän siirtäminen vaatii jo kunnnon kuljetusauton. Kuka haluaa terraariossa viihtyvää käärmettä tuoda kylmänä päivänä ruokakauppaan. Ihan eri asia kuin joku poikkeaa koiran kanssa kaupassa iltalenkillä. 

Ihan eri asia, jos joku POIKKEAA KAUPASSA ILTALENKILLÄ, siis että on lähtenyt ulkoiluttamaan koiraa ja sitten yhtäkkiä muistaakin kaupan ohi kävellessään, että "ai niin hammastahna on loppu" ja käy nopsasti nappaamassa hammastahnan mukaansa. 

Tässä keskustellaan sellaisista ihmisistä, jotka tulevat autolla koiran kanssa ostoksille, keräävät tavaraa ostoskärryyn, sovittavat rintsikoita ja taluttavat koko ajan koiraa siellä kaupassa. Heillä ei ole tarkoituksenakaan ULKOILUTTAA koiraa vaan antavat koiran kävellä sisällä kaupassa, sitten maksavat ostokset ja taluttavat koiran autoon.

Vierailija
36/52 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaana haluan ostaa kuolaamatonta ruokaa, kompastelematta talutushihnoihin. Allergikotkaan eivät varmaan koirien ja kissojen läheisyydestä iloitse. Marketin kahvilassa haluan nauttia pullani ilman lemmikkien anelevaa tuijotusta.

Vierailija
37/52 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupassa on koirakärrit. Itse en kyllä ymmärrä miksi koira otetaan kauppaan, voisi  lenkittää eri aikaan  mielestäni .

Vierailija
38/52 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tyhmiä.

Vierailija
39/52 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne ihania. Ap, hanki sinäkin oma ihmisen paras ystävä!

Vierailija
40/52 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen piskit kyllä sidottiin kaupan piha tolppaan kiinni ja ihminen kävi kaupassa. Ihme hyysäämistä nykyaikana oksettaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan