Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseen työhön herkkä ja empaattinen ihminen sopii?

Vierailija
12.11.2023 |

Ja missä töissä arvostetaan noita ominaisuuksia?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen herkkis ja ryhtymässä tekemään taidetta, sillä en keksi mitään muuta mikä sopisi minulle. Monenlaisia töitä on kyllä tullut tehtyä, mutten näe itseäni niissä loppuelämääni. Luojan kiitos olen taiteellisesti lahjakas. Korkeakoulutus löytyy mutta tiesin jo hyvin varhaisessa vaiheessa opintojani, etten tule tekemään alani töitä päivääkään.

Mutta miten työllistyä taiteilijana? Täällä toinen taidesielu herkkis. Siihenkin kai pitäisi kunnianhimoa? Mitä jos ei ole :(

Ajattelen niin että jos suhtautuu siihen asiaan intohimoisesti, kunnianhimoa ei välttämättä edes tarvitse, koska sä teet sen asian joka tapauksessa viimisen päälle - ihan siksi koska itse haluat. Uskon että tällöin saattaa riittää, että saat ihmiset jollakin lailla tietoiseksi sun taiteesta ja sitä kautta voi tulla eteen työmahdollisuuksia. Näin siis ajattelin itse tämän asian kanssa edetä, eli en ala varsinaisesti tyrkyttämään itseäni millekään taholle työn toivossa. Ihmiset tulevat mun luokse koska olen hyvä siinä mitä teen.

Vierailija
62/64 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan hoitoalalle

Ai ite olen pärjännyt herkkänä ja empaattisena hoitoalalla tosi hyvin. Olen oikein hankalien asiakkaiden kuiskaaja :D

Yleensä hankalat potilaat kohtelee mua nätisti, koska minäkin kohtelen heitä nätisti ja ymmärtäävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floristi, metsuri..

Vierailija
64/64 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouslomittaja.