Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan juoruakat - miten kestätte?

Vierailija
11.11.2023 |

Miten jaksatte sellaisessa työyhteisössä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, sama homma kun nassejen kans, pidetään se pahuus kaikkien näkyvillä niin ne ei pääse huseeraan yllätyksiä tai koijaan muita luuleen niitä ihmisis.

Mä en tosin henk koht usko alistumiseen kiusaajien kans, ei ne sillä lopeta vaan saa vaan tuulta purjeisiinsa, tasan ainoa millä se loppuu on seuraamusten pelko ja semmonen on helpompi pitää yllä kun kaikkien pahuus on kivasti näkyvillä.

Vierailija
22/25 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän toimistossa pahin juoruakka on mies. Ja hän on pahin juoruakka, minkä olen koskaan tavannut.

Vaihdoin miesvaltaiselta alalta naisvaltaiselle juurikin tuon yleisen "neitiyden" takia.

M 48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän toimistossa pahin juoruakka on mies. Ja hän on pahin juoruakka, minkä olen koskaan tavannut.

Vaihdoin miesvaltaiselta alalta naisvaltaiselle juurikin tuon yleisen "neitiyden" takia.

M 48

Pahimmat hysteeriset äm mät mitä oon koskaan tavannu on ollu miehiä, niillä on oma puoluekkin.

Vierailija
24/25 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistun paikalta kun juoruaminen alkaa. Pyrin itse harrastamaan positiivista seläntakanapuhumista, eli että onpa joku todella ammattitaitoinen, mukava, aina tosi kauniisti hiukset, jne. 

Oon miettinyt näissä juoruakoissa sitä, että jos heidän kanssaan ei ala juoruta, niin ajattelevatko he että silloin heistä puhutaan pahaa?  Onko heillä siis oletuksena että jokainen puhuu aina paskaa muista?

Hyvin tiivistetty! Juuri noin asia näyttäisi olevan. Se juoruaminen ja ikävien, nolojen asioiden jakaminen muista toimii jotenkin sosiaalisena valuuttana, jolla ansaitaan näiden ihmisten luottamus.

Vasta kuulin sivukautta, että muutama kuukausi sitten tällainen ihminen oli ottanut vilpittömän kehuni jonkinlaisena ilkeilynä. Nyt siis levitteli tietoa, että olen törkeästi kuittaillut hänelle.

Eli kai nämä ihmiset olettavat, että kaikki on ilkeää ja kieroa, ja näkevät maailman tosi vihamielisenä paikkana. Vaikeaa luovia heidän kanssaan, kun tuntuu ettei mitenkään ole hyvin. 

Vierailija
25/25 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut, vaihdoin työpaikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi