Työpaikan juoruakat - miten kestätte?
Kommentit (50)
olin kerran työpaikalla jossa karmeita juoru akka kiusaajia. alkoivat nälviä mua heti ekana työpäivänä. jaksoin noin vuoden sit vaihdoin työpaikkaa.
en viettänyt taukoja kahvihuoneessa vaan kävin kotonani tai autossa ruokatauolla. näin selviydyin jotenkin kun vältin kaikki vapaa hetket ja tauot pois silmistä.
juoruaminen ja valehtelu on raamatun vastaista ja jopa demonista pahuutta. ei ole normaalia.
Huutaa jo ovelta et onks mitään uusia juoruja käy kaikki läpi suu vaahdossa jauhot pöllyää ohi taikina tiinun.
Jättäytymällä ulos niistä kuppikunnista.
Vierailija kirjoitti:
Huutaa jo ovelta et onks mitään uusia juoruja käy kaikki läpi suu vaahdossa jauhot pöllyää ohi taikina tiinun.
AI:lle taisi tulla virtapiikki
Istumalla eri ruokapöydässä ja joutumalla itse juoruilun kohteeksi.
Joo ja muuttuu matkan varrella, joku lisää jotain.Tosi surullista tollanen/= aikuiset ihmiset.
suu vaahdossa, toisesta pahaa puhuva on jotenkin säälittävä näky.elämän sisältö on 0. eli pahan puhuja kadehtii muiden elämää. ja jättää itse kehittymättä ihmisenä.juoruilijan ainoa viihde ja tapa ottaa kontaktia muihin on valheet ja jutut jotka ei edes pidä paikkaansa. usein jopa psykoottisen oloista valehtelua.
esimerkki mun inhokki ihmis tyypistä,ei voi luottaa yhtään.juoruaa jopa omista lapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
suu vaahdossa, toisesta pahaa puhuva on jotenkin säälittävä näky.elämän sisältö on 0. eli pahan puhuja kadehtii muiden elämää. ja jättää itse kehittymättä ihmisenä.juoruilijan ainoa viihde ja tapa ottaa kontaktia muihin on valheet ja jutut jotka ei edes pidä paikkaansa. usein jopa psykoottisen oloista valehtelua.
esimerkki mun inhokki ihmis tyypistä,ei voi luottaa yhtään.juoruaa jopa omista lapsistaan.
Toinen on, että työpaikalla moititaan omaa miestä. Se nostaa niskakarvat pystyyn, että omista perheenjäsenistä juorutaan ja puhutaan jopa pahaa.
Onhan miehiä vaikka kuinka paljon toimistoalalla. Ajattele nyt vaikka pankkiala, IT-ala, konsultit, lakimiehet, verovirkailijat, johtajat ja päälliköt jne...
Vähän joka toimistosta löytyy miehiä.