Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan juoruakat - miten kestätte?

Vierailija
11.11.2023 |

Miten jaksatte sellaisessa työyhteisössä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten paikka ei ole toimistossa. 

Toimistot, joissa on miehiä on niitä toksisimpia työpaikkoja ilmapiiriltään.

Onhan miehiä vaikka kuinka paljon toimistoalalla. Ajattele nyt vaikka pankkiala, IT-ala, konsultit, lakimiehet, verovirkailijat, johtajat ja päälliköt jne... 

Vähän joka toimistosta löytyy miehiä. 

Vierailija
42/50 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kerran työpaikalla jossa karmeita juoru akka kiusaajia. alkoivat nälviä mua heti ekana työpäivänä. jaksoin noin vuoden sit vaihdoin työpaikkaa.

en viettänyt taukoja kahvihuoneessa vaan kävin kotonani tai autossa ruokatauolla. näin selviydyin jotenkin kun vältin kaikki vapaa hetket ja tauot pois silmistä.

juoruaminen ja valehtelu on raamatun vastaista ja jopa demonista pahuutta. ei ole normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa jo ovelta et onks mitään uusia juoruja käy kaikki läpi suu vaahdossa  jauhot pöllyää ohi taikina tiinun. 

Vierailija
44/50 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäytymällä ulos niistä kuppikunnista. 

Vierailija
45/50 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutaa jo ovelta et onks mitään uusia juoruja käy kaikki läpi suu vaahdossa  jauhot pöllyää ohi taikina tiinun. 

AI:lle taisi tulla virtapiikki

Vierailija
46/50 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumalla eri ruokapöydässä ja joutumalla itse juoruilun kohteeksi. 

Vierailija
47/50 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja muuttuu matkan varrella, joku lisää jotain.Tosi surullista tollanen/= aikuiset ihmiset.

Vierailija
48/50 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat nykyään pahempia. 

Vierailija
49/50 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suu vaahdossa, toisesta pahaa puhuva on jotenkin säälittävä näky.elämän sisältö on 0. eli pahan puhuja kadehtii muiden elämää. ja jättää itse kehittymättä ihmisenä.juoruilijan ainoa viihde ja tapa ottaa kontaktia muihin on valheet ja jutut jotka ei edes pidä paikkaansa. usein jopa psykoottisen oloista valehtelua.

esimerkki mun inhokki ihmis tyypistä,ei voi luottaa yhtään.juoruaa jopa omista lapsistaan.

Vierailija
50/50 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suu vaahdossa, toisesta pahaa puhuva on jotenkin säälittävä näky.elämän sisältö on 0. eli pahan puhuja kadehtii muiden elämää. ja jättää itse kehittymättä ihmisenä.juoruilijan ainoa viihde ja tapa ottaa kontaktia muihin on valheet ja jutut jotka ei edes pidä paikkaansa. usein jopa psykoottisen oloista valehtelua.

esimerkki mun inhokki ihmis tyypistä,ei voi luottaa yhtään.juoruaa jopa omista lapsistaan.

Toinen on, että työpaikalla moititaan omaa miestä. Se nostaa niskakarvat pystyyn, että omista perheenjäsenistä juorutaan ja puhutaan jopa pahaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme