Oonko jotenki tunnekylmä vai oliko puolison reaktio ylimitoitettu?
Mutta en ymmärrä puolison elämää suurempaa suuttumista sen vuoksi etten ole kertonut olevani instagramissa. (Ja siksi en ole kertonut koska en jaksa hänen naljailua ja vähättelyä ym kuunnella) muuten asiassa ei ole yhtään mitään salattavaa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on outoa ettet ole kertonut. Oletko valehdellut vai jättänyt kertomatta? Minkälaisia kuvia sulla siellä on?
Jättänyt kertomatta. Mies ei ole kysynyt koko tämän 4kk aikana onko minulla instaa. Kuvia mulla ei sielä ole. Ja voin miehelle instanssi näyttää. Mutta kuten aloituksessa sanoin,olen jättänyt kertomatta koska en jaksa sitä vähättelyä ym paskaa mikä sen kertomisesta seuraa.
Kerrotko vielä miksi ihmeessä oot miehen kanssa, jonka reaktio instassa olemiseen tai ylipäätään mihinkään on sun vähättely ja pään aukominen? En katsois päivääkään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on outoa ettet ole kertonut. Oletko valehdellut vai jättänyt kertomatta? Minkälaisia kuvia sulla siellä on?
Jättänyt kertomatta. Mies ei ole kysynyt koko tämän 4kk aikana onko minulla instaa. Kuvia mulla ei sielä ole. Ja voin miehelle instanssi näyttää. Mutta kuten aloituksessa sanoin,olen jättänyt kertomatta koska en jaksa sitä vähättelyä ym paskaa mikä sen kertomisesta seuraa.
Kerrotko vielä miksi ihmeessä oot miehen kanssa, jonka reaktio instassa olemiseen tai ylipäätään mihinkään on sun vähättely ja pään aukominen? En katsois päivääkään tuollaista.
Tässä illan miettinyt samaa,että mikähän järki tässä suhteessa on. Ei varmaan mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurempi ongelma on se, että puolisosi ei kunnioita valintojasi vaan naljailee tms. draamailee ja lyö kiilaa väliinne. Se kunnioittamattomuuden kiila on siellä suhteenne välissä jo. Nyt se tuli sitten tällä tavalla näkyviin, että salasit asian mieheltä.
Mitä muita asioita elämässäsi on, joista et halua kertoa miehellesi, tai joista et halua puhua miehen kanssa, koska hän suhtautuu niihin ikävästi? Mieti niitä, siellä se ongelma on. Yhteensopimattomuudessa.
Tätä mä koittanut avata miehelle,mutta ei ymmärrä mun näkökantaa. Ja sanoin ihan suoraan,että siksi en ole halunnut kertoa koska tiedän hänen mielipiteensä instaa kohtaan ja en jaksa kuunnella siitäkin naljailua.
Toki onhan se ikävästi toisaalta tehty etten ole kertonut. Mutta en minäkään kyttää miehen jokaista liikettä netissä,viestejä ym. Hänellä saa olla omakin
Minusta miehen reaktio on tässä ihan toissijaista. Tärkeämpi kysymys on, miksi haluat olla suhteessa, missä on vähättelyä ja naljailua?
Jos nainen pistää someen musta jaskaa ilman kysymättä.
Niin kenkää hooralle.
Haluat olla miehen kanssa, joka työntää sulle vähättelyä ja paskaa? Ok. Omapahan on valintasi.