Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko jotenki tunnekylmä vai oliko puolison reaktio ylimitoitettu?

Vierailija
11.11.2023 |

Mutta en ymmärrä puolison elämää suurempaa suuttumista sen vuoksi etten ole kertonut olevani instagramissa. (Ja siksi en ole kertonut koska en jaksa hänen naljailua ja vähättelyä ym kuunnella) muuten asiassa ei ole yhtään mitään salattavaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on outoa ettet ole kertonut. Oletko valehdellut vai jättänyt kertomatta? Minkälaisia kuvia sulla siellä on?

Vierailija
2/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä tällä on tunnekylmyyden kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se etten ymmärrä miehen reaktion suuruutta.

Vierailija
4/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä yhtään kysymystä. En nää aihetta suuttua, jos sisältö on asiallista ja satunnaista, mutta jos jaat siellä puolialastomia kuvia, paljon elämästäsi puolisoa myöten tai muutoin vietät paljon aikaa niin onhan siinä aika ikävä sävy, jos et ole viitsinyt asiasta edes mainita.

Vierailija
5/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on outoa ettet ole kertonut. Oletko valehdellut vai jättänyt kertomatta? Minkälaisia kuvia sulla siellä on?

Jättänyt kertomatta. Mies ei ole kysynyt koko tämän 4kk aikana onko minulla instaa. Kuvia mulla ei sielä ole. Ja voin miehelle instanssi näyttää. Mutta kuten aloituksessa sanoin,olen jättänyt kertomatta koska en jaksa sitä vähättelyä ym paskaa mikä sen kertomisesta seuraa.

Vierailija
6/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se etten ymmärrä miehen reaktion suuruutta.

Ei mitään ja olet idiootti. Toivottavasti mies löytää paremman.

Vierailija
7/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä instagramissa saa katsoa jos on parisuhteessa?

Vierailija
8/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä yhtään kysymystä. En nää aihetta suuttua, jos sisältö on asiallista ja satunnaista, mutta jos jaat siellä puolialastomia kuvia, paljon elämästäsi puolisoa myöten tai muutoin vietät paljon aikaa niin onhan siinä aika ikävä sävy, jos et ole viitsinyt asiasta edes mainita.

Itsestäni,lapsista tai puolisosta en ole julkaissut yhtään kuvaa. Tarinoissa muutaman kerran jotain julkaisut,kuvan maisemasta kun oltu jossakin tmv.. alle 10 kertaa. Mutta koskaan ei ole ketään näkynyt kuvissa eikä ole mitään henkilökohtaista ollut muista ihmisistä ja hyvin laidasta itsestänikin.

Vierailija
9/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän puolisoasi ihan hyvin. Eli siinä mielessä olet tunnekylmä. 

Vierailija
10/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättänyt kertomatta. Mies ei ole kysynyt koko tämän 4kk aikana onko minulla instaa. Kuvia mulla ei sielä ole. Ja voin miehelle instanssi näyttää. Mutta kuten aloituksessa sanoin,olen jättänyt kertomatta koska en jaksa sitä vähättelyä ym paskaa mikä sen kertomisesta seuraa.

Vähättelyä ja paskaa? Millainen suhde teillä oikein?

Vierailija
11/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi ongelma on se, että puolisosi ei kunnioita valintojasi vaan naljailee tms. draamailee ja lyö kiilaa väliinne. Se kunnioittamattomuuden kiila on siellä suhteenne välissä jo. Nyt se tuli sitten tällä tavalla näkyviin, että salasit asian mieheltä. 

Mitä muita asioita elämässäsi on, joista et halua kertoa miehellesi, tai joista et halua puhua miehen kanssa, koska hän suhtautuu niihin ikävästi? Mieti niitä, siellä se ongelma on. Yhteensopimattomuudessa. 

Vierailija
12/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta kyllä ton miehen reaktio ja jotenkin epävarmalta mieheltä.. 4kk on kuitenkin niin lyhyt aika, että siinä ei kaikki asiat välttämätttä vielä ehdi tulla puheeksi. Ja varsinkin jos käytät instagrammia vaan harvoin, niin ihan ymmärrettävää, ettei se välttämättä tossa ajassa tule puheeksi. 

Vierailija
13/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kertonut kenellekään olevani instassa, koska en koskaan ole kokenut sitä tarpeelliseksi ja jos joku mulle suuttuisi siitä että en oo tuollaista kertonut niin toivottaisin hyvää loppuelämää. 

Ootko jotenkin itsestäsi irrallaan? 

Etukäteen pelkäät naljailua jne ja nyt sulle on suututtu tuollaisesta pikkujutusta. Tosin jos oot valehdellut puolisollesi että et ole instassa, niin sitten ymmärrän kyllä. 

Siinä tapauksessa sulle ei olla suututtu kertomatta jättämisestä, vaan epärehellisyydestä. 

Sulla on muutenkin ongelma ihan itselläs kun "pimität asioita" sen pelossa että sulle naljaillaan tai sua vähätellään. 

Tapahtuuko niin todella jos olet oma itses? Jos tapahtuu niin vähintään pidä puoles että moinen loppuu tai sitten päötät siitä jäätkö huonoon suhteeseen vai jatkatko matkaa

Vierailija
14/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähättelyä ja paskaa? Millainen suhde teillä oikein?

4 kk takana ja jo nyt joutuu piilottelemaan jotain jotta välttäis vähättelyä ja paskaa. Ei ole hirväen hyvä ennuste tuollaisella suhteella. 

Vierailija
15/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurempi ongelma on se, että puolisosi ei kunnioita valintojasi vaan naljailee tms. draamailee ja lyö kiilaa väliinne. Se kunnioittamattomuuden kiila on siellä suhteenne välissä jo. Nyt se tuli sitten tällä tavalla näkyviin, että salasit asian mieheltä. 

Mitä muita asioita elämässäsi on, joista et halua kertoa miehellesi, tai joista et halua puhua miehen kanssa, koska hän suhtautuu niihin ikävästi? Mieti niitä, siellä se ongelma on. Yhteensopimattomuudessa. 

Tätä mä koittanut avata miehelle,mutta ei ymmärrä mun näkökantaa. Ja sanoin ihan suoraan,että siksi en ole halunnut kertoa koska tiedän hänen mielipiteensä instaa kohtaan ja en jaksa kuunnella siitäkin naljailua.

Toki onhan se ikävästi toisaalta tehty etten ole kertonut. Mutta en minäkään kyttää miehen jokaista liikettä netissä,viestejä ym. Hänellä saa olla omakin elämä.

Ap

Vierailija
16/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienette vähän turhan erilaisia ihmisiä.

Vierailija
17/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun kanssa on tapaillut 4 kk, pitääkö listata kaikki nettipalvelut joihin on tehnyt tunnukset? Voi luoja. Varsinkin kun ap:lla ei ole kuvia siellä, niin aivan järjetön reaktio mieheltä. Onko se täysi kontrollifriikki?

Seuraavaksi se suuttuu, kun et ole kertonut että sinulla on Plussa-kortti.

Vierailija
18/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se vammainen. Yllättävän paljon on somevastaisia miehiä, joille kaikki naisen sometilit ovat jotain hämärää ja epäilyttävää, vaikka Instassa olisi kuvia vain itse neulotuista villasukista ja auringonlaskuista.

Vierailija
19/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole satavarma, tietääkö mieheni, että mulla on instatili. Todennäköisesti olen sen maininnut, mutta häntä ei olisi kyllä hetkauttanut kumpaankaan suuntaan, jos/kun saa tietää, että sellainen on.

Eli puolisollasi on jokin sisäinen ongelma. Ei näytä hyvältä suhteenne kannalta.

Vierailija
20/25 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kk:n jälkeen on ylimitoitettu reaktio, varsinkin kun palvelua ei juuri käytä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme