Täyteaineet eivät koskaan poistu kasvoista toisin kuin luultiin
Kun täyteaineet tulivat markkinoille, kaikki luulivat, että keho poistaa ne luonnollisesti pikku hiljaa ja että tässä on viisasten kivi leikkauksen sijaan.
Nyt noin 20 vuoden markkinoillaolon jälkeen ollaan pikkuhiljaa ymmärretty, että täyteaineet eivät ikinä täysin poistu kasvoista. Ollaan tehty MRI-kuvauksia kasvoille ja siellä näkyy jopa 20 vuotta vanhat täyteaineet.
Vaikka täyteaineita markkinoitiin luonnollisina kosteuttajina, jotka sulavat pois, niin näin ei ole.
Aine on kuitenkin keinotekoista ainetta, jota keho ei kykene hajottamaan.
Seurauksena kudokset ovat tulehdustilassa ja plastiikkakirurgit ovat huomanneet avatessaan kasvoja, että täyteaine on sulautunut tahmeaksi massaksi oman kudoksen sisään ja tuhonnut ihon omaa rakennetta.
Täyteaineet eivät nuorenna, vaan loppupeleissä tuhoavat ihosi sisältä ja vanhenet ennen aikaisesti.
Youtube on täynnä plastiikkakirurgeja, jotka varoittavat täyteaineista.
Kommentit (325)
Täyteaineilla on taipumus myös vaeltaa siellä ihon alla.
Löytyy aiheesta infoa esim. YouTubesta, kirjoittamalla "filler migration".
Sillon esim. huulten täytteet vaeltaa huulista pois ja tulee apinanaama.
Mulla on ohuet huulet ja oon pitkään halunnut ottaa fillereitä huuliin, en oo vaan koskaan uskaltanut ja varmaan 4 vuotta oon jo fillereitä ottaneista julkkiksista huomannut, miten heidän suun alue on muuttunut "kuonoksi" ton fillereiden siirtymisen seurauksena.
Haaveilen edelleen isommista huulista, mutta rajaan huulikynällä ihan vähän huulen reunan yli. En halua kuonoa, joten täytteet jää jatkossakin ottamatta.
Botoksia voin ehkä ottaa otsaan, kun otsaryppyjä alkaa tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, taas olen katsonut uusia videioita (eilen julkaistu) Jenkeistä, joissa plastiikkakirurgit sanovat ihan suoraan, että täyteaineet kestävät kunnolla yli kymmenen vuotta ja jäämiä tulee olemaan lopun elämää. Ja sanoi ihan suoraan, ettei se ihoa nuorenna, niinkuin luultiin. Hän sanoi, että hän uskoi ne markkinointipuheet täysin silloin noin 20 vuotta sitten, kun täyteaineet tulivat markkinoille. Että ne muka parantaisivat ihon kuntoa ja katoavat kokonaan elimistöstä.
Hän kieltäytyy enää laittamasta täyteaineita.
Nyt tiedetään varmasti, että täyteaineet eivät poistu.
upupup
Facebookissa näitä huulitäytteisten videoita tulee jatkuvasti vastaan. Järkyttävää. Kunpa naiset lopettaisivat itsensä muokkaamisen ja ylimeikkaamisen.
Nykynuoriso tulee olemaan naamapaiseisia käveleviä - kunnes kuolevat syöpiin enneaikojaan- kemikaalimyrkkykuormia. Tötteröhuulista ole enää sitten iloa. Akryyliliimaa tungetaan silmiin jne. Ei terveyshuoltoa näille ilmaiseksi. Vakuutuksiin sääntö, että mikäli täyteaineita, tatuointeja, maksakoon jälkiseuraamukset ja koko lystin ihan itse. Ei mitään sääliä näille luonnottomille hirviöille.
Mikään aine EI Katoaa, aine muuttaa vain muotoaan.
Tässä tapauksessa tuhoaa elimistöä.
Vierailija kirjoitti:
En ikimaailmassa ottaisi täyteaineita, eivät todellakaan ole turvallisia. Silmän seudulle pistettäessä voivat aiheuttaa vaikka sokeutumista, jos täyteaine joutuu verisuoneen (kyynelurien täyttö tulisikin aina tehdä kanyylilla eikä pistämällä).
Botoxia voisin maltillisesti laittaa, sitä on käytetty jo lähemmäs 40 vuotta, joten dataa pitkäaikaisvaikutuksistakin on.
Botoxin sivuvaikutuksia on ilmennyt lisää, kun tutkimustuloksia on kerätty vuosikymmeniä aineita käyttäneiltä.
Botox lamauttaa lihaksen ja lihas alkaa surkastumaan. Tämä näkyy esim. otsalihasten surkastumisella ja isoja verisuonia alkaa ilmestymään ihon pintaan otsalla. Lisäksi on myös silmäongelmia.
Kyllä, taas olen katsonut uusia videioita (eilen julkaistu) Jenkeistä, joissa plastiikkakirurgit sanovat ihan suoraan, että täyteaineet kestävät kunnolla yli kymmenen vuotta ja jäämiä tulee olemaan lopun elämää. Ja sanoi ihan suoraan, ettei se ihoa nuorenna, niinkuin luultiin. Hän sanoi, että hän uskoi ne markkinointipuheet täysin silloin noin 20 vuotta sitten, kun täyteaineet tulivat markkinoille. Että ne muka parantaisivat ihon kuntoa ja katoavat kokonaan elimistöstä.
Hän kieltäytyy enää laittamasta täyteaineita.
Nyt tiedetään varmasti, että täyteaineet eivät poistu.