Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on työpaikalla nainen, joka ei koskaan syö tarjottavia kakkuja, pullaa, leivoksia

Vierailija
09.11.2023 |

Ei edes pikkujouluissa syö, ei juhlapäivinä ei koskaan mutta juo vaan teetä, vettä tai kahvia mustana. Kahviin ei laita koskaan sokeria eikä makeutusaineita. Kaunis ja todella hoikka nainen jopa niin että olen itse hieman kade mutta en ilkeä. En ole kehdannut kysyä mutta onkohan hoikkuuden salaisuus ettei koskaan syö herkkuja? Nyt joulun lähestyessä meillä on töissä paljon jouluherkkuja ja suklaata niin ei niitäkään syö. Mietin vaan onko sairas vaan eikö vaan syö mitään? Joskus leivon ja vien töihin herkkuja mutta nainen kieltäytyy ja kiittää. Mitä tuollaiselle herkkuja välttelevälle kannattaa tarjota?

Kommentit (331)

Vierailija
321/331 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia, laktoosi-intoleranssi, diabeetikko, allerginen, ruoansulatushäiriö, pidätysvaikeudet jne.

Vierailija
322/331 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaata saatan palan ottaa ja kermaa kahviin mutta mitään leipomuksia en syö

Molemmissa on esimerkiksi laktoosia, suklaa on voinut tehtaalla olla kosketuksissa hyönteisten kanssa, suklaassa voi olla mantelia, hasselpähkinää jne. Makeutusaineillekin voi olla allerginen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/331 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunasta voi tulla myös salmonella tai oksutauti.

Vierailija
324/331 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytön käytäntö syödä harva se päivä pullaa tai muuta herkkua töissä. Olisi kunnon terveysteko, jos jätettäisiin herkut viemättä työpaikoille.

Totta ja moni vielä napostelee suklaata siinä välissä. Ruokalan ruokakin voi olla epäterveellistä esim valkoinen leipä ja valkoinen riisi, esanssikiisseli jne.

Vierailija
325/331 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varmaankin narsisti, pysyisin loitolla.

Vierailija
326/331 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteenne ruokaan on epäterve. Herkut kuuluvat tasapainoisten ihmisten elämään. Samoin sosiaalisuus ja ilo muiden kanssa. 

Jos on dieetillä niin sitten ei kuulu. Eikä kaikilla kuulu muutenkaan, tai ne herkut ovat sitten jotain ihan muuta kuin pullaa ja kakkua ja harvemmin. 

Vierailija
327/331 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan diabeetikko?

Vierailija
328/331 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keliakia. En valitettavasti voi syödä oikein mitään. Joskus joku huomioi ja ostaa gluteenitonta, mutta ne on siinä normileivonnaisten vieressä niin gluteenia menee väistämättä gluteenittomienkin päälle. Sitä jos vahingossa syön, olen tosi kipeä. 

Vierailija
329/331 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatus, että loukkaantuisin tai kummastuisin jonkun kieltäydyttyä tarjoomuksistani. Enhän tiedä mitään hänen ruokavaliostaan tai allergiostaan eikä ne kuulu minulle lainkaan.

Vierailija
330/331 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tuotu työhuoneeseen väkisin joku kakkupala vaikka olen sanonut ei kiitos. No tuossa on nyt kuitenkin. Olen heittänyt vaan roskiin sitten. 

Ei jumalauta, jos mulle tehtäisiin noin niin viskaisin sen roskiin heti sen tarjoajan silmien alla! 

Vierailija
331/331 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholia, sehän on noiden kaikkien fitness -ihannoitsijoiden mukaan elämän elixiiriä

Mitä 💩 !! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi