Syökö täällä joku tyyliin 100€/kk? Mitä syöt päivän aikana?
Tarkasti siis. Jotenkin tuntuu mahdottomalta, alle 25€/vko!
Kommentit (18546)
Vierailija kirjoitti:
Laitan nyt viestin poistajan iloksi:
Kaverin luokse menin ja tein lähtiessä paistovuokaan seuraavan sekoituksen: 700g ruskistettua jauhelihaa, 1 purkki tomaattipaloja/sosetta, 400g makaronia, puoli purkkia sinappikurkkusosetta, 10 lasagnelevyä, yksi punasipuli silputtuna, sekalaisia mausteita, juustoraastetta, yksi purkki ruokakermaa ja vettä sen verran, ettei päällimmäiset makaronit palaneet ja söimme siitä 3 päivää.
-winner-
Pasta mista lasagne!
(ilman sinappikurkkusalaattia ja punasipulia söisin tuota itsekin)
Kiusa se on pienikin kiusa
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Sivu 922 on kadoksissa.
No alapeukuttaja, minun konellani klikatessani 922- palluraa vauva-palsta vie minut vauva-palstan etusivulle, ei tämän kirjoitusketjun sivulle 922. Jos muilla se toimii, niin hyvä.
Mulla toimii sivu 922. En ole mode, en ole poistaja, en ole alapeukuttaja, en ole myöskään yhden henkilön monihenkilöitymä, joka ei aina muista, onko kirjautunut vai ei tai pitikö selittää vai excelittää... tosin olen ollut havaitsevani ketjussa näitä ;DDDD
Oon vain
-winner-
Mä kyllä välillä alapeukutan, mut mut ei oo exceliä. Olisko vika mun kekseissä? Jos en oo niitä poistanut tai hyväksynyt tarpeeksi? Ei sillä, en minä eilistä päivääkään muistaisi, jos ei se näkyisi kalenterissa. Mitä tein, se onkin eri juttu.
S k e kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan nyt viestin poistajan iloksi:
Kaverin luokse menin ja tein lähtiessä paistovuokaan seuraavan sekoituksen: 700g ruskistettua jauhelihaa, 1 purkki tomaattipaloja/sosetta, 400g makaronia, puoli purkkia sinappikurkkusosetta, 10 lasagnelevyä, yksi punasipuli silputtuna, sekalaisia mausteita, juustoraastetta, yksi purkki ruokakermaa ja vettä sen verran, ettei päällimmäiset makaronit palaneet ja söimme siitä 3 päivää.
-winner-
Pasta mista lasagne!
(ilman sinappikurkkusalaattia ja punasipulia söisin tuota itsekin)
No nuo piti lisätä, että tulisi jotain makuakin ruokaan ;D makaroni ja lasagnelevyt siltään ovat varsin mautonta mättöä. Kaikki mikä menee kurkusta alas, eikä tapa, vahvistaa. En minäkään pienenä voinut sietää sipulia ;DDDD
-winner-
Ja jaksoimme olla sängyssäkin aamusta iltaan kuin puput tuolla lasagneannoksella, joten...
Ehkä teen toistekin... heh heh. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, todistettu taas kerran ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ja jaksoimme olla sängyssäkin aamusta iltaan kuin puput tuolla lasagneannoksella, joten...
Ehkä teen toistekin... heh heh. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, todistettu taas kerran ;D
-winner-
🥰
(ja jos emoji ei näy, niin se on imelä sydänhaliemoji)
Mulla toimii sivu 922. En ole mode, en ole poistaja, en ole alapeukuttaja, en ole myöskään yhden henkilön monihenkilöitymä, joka ei aina muista, onko kirjautunut vai ei tai pitikö selittää vai excelittää... tosin olen ollut havaitsevani ketjussa näitä ;DDDD
Oon vain
-winner-