Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syökö täällä joku tyyliin 100€/kk? Mitä syöt päivän aikana?

Vierailija
09.11.2023 |

Tarkasti siis. Jotenkin tuntuu mahdottomalta, alle 25€/vko!

Kommentit (19045)

18541/19045 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S k e kirjoitti:

S k e kirjoitti:

Sivu 922 on kadoksissa.

No alapeukuttaja, minun konellani klikatessani 922- palluraa vauva-palsta vie minut vauva-palstan etusivulle, ei tämän kirjoitusketjun sivulle 922. Jos muilla se toimii, niin hyvä.

Mulla toimii sivu 922. En ole mode, en ole poistaja, en ole alapeukuttaja, en ole myöskään yhden henkilön monihenkilöitymä, joka ei aina muista, onko kirjautunut vai ei tai pitikö selittää vai excelittää... tosin olen ollut havaitsevani ketjussa näitä ;DDDD

Oon vain

-winner-

Mä kyllä välillä alapeukutan, mut mut ei oo exceliä. Olisko vika mun kekseissä? Jos en oo niitä poistanut tai hyväksynyt tarpeeksi? Ei sillä, en minä eilistä päivääkään muistaisi, jos ei se näkyisi kalenterissa. Mitä tein, se onkin eri juttu.

Kiusa se on pienikin kiusa

Vierailija
18542/19045 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S k e kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan nyt viestin poistajan iloksi:

Kaverin luokse menin ja tein lähtiessä paistovuokaan seuraavan sekoituksen: 700g ruskistettua jauhelihaa, 1 purkki tomaattipaloja/sosetta, 400g makaronia, puoli purkkia sinappikurkkusosetta, 10 lasagnelevyä, yksi punasipuli silputtuna, sekalaisia mausteita, juustoraastetta, yksi purkki ruokakermaa ja vettä sen verran, ettei päällimmäiset makaronit palaneet ja söimme siitä 3 päivää.

-winner-

Pasta mista lasagne!

(ilman sinappikurkkusalaattia ja punasipulia söisin tuota itsekin)

No nuo piti lisätä, että tulisi jotain makuakin ruokaan ;D makaroni ja lasagnelevyt siltään ovat varsin mautonta mättöä. Kaikki mikä menee kurkusta alas, eikä tapa, vahvistaa. En minäkään pienenä voinut sietää sipulia ;DDDD

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
18543/19045 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jaksoimme olla sängyssäkin aamusta iltaan kuin puput tuolla lasagneannoksella, joten...

Ehkä teen toistekin... heh heh. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, todistettu taas kerran ;D

-winner-

🥰

(ja jos emoji ei näy, niin se on imelä sydänhaliemoji)

18544/19045 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S k e kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin luokse menin ja tein lähtiessä paistovuokaan seuraavan sekoituksen: 700g ruskistettua jauhelihaa, 1 purkki tomaattipaloja/sosetta, 400g makaronia, puoli purkkia sinappikurkkusosetta, 10 lasagnelevyä, yksi punasipuli silputtuna, sekalaisia mausteita, juustoraastetta, yksi purkki ruokakermaa ja vettä sen verran, ettei päällimmäiset makaronit palaneet ja söimme siitä 3 päivää.

-winner-

Pasta mista lasagne!

No nuo piti lisätä, että tulisi jotain makuakin ruokaan ;D makaroni ja lasagnelevyt siltään ovat varsin mautonta mättöä. Kaikki mikä menee kurkusta alas, eikä tapa, vahvistaa. En minäkään pienenä voinut sietää sipulia ;DDDD

-winner-

Darling Winner, sitä jauhelihaa voi - ja pitää - maustaa. Eipä sillä, kyllä sinappikurkkusalsa voisi maistua täälläkin. Olet tainnut keksiä lasagnestroganoffin 😄

Kampin Pimu

Vierailija
18545/19045 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona söin tänään keitettyjä kananmunia, ruisleipää ja anjovisfileiden lientä. Omenoita. 

Kylässä sushia.

- tarinankertoja-

Vierailija
18546/19045 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuussa olen käyttänyt ruokaan n 50€, 48.30 itseasiassa. Minulla on ruokaraha käteisenä niin siitä tiedän tarkan summan. Nostan joka kuun 1. Päivä 100€ ja ositan ne vielä viiteen eri kirjekuoreen, kuukauden jokaiselle viikolle omansa. En käytä tulevien viikkojen ruokarahaa etukäteen vaan menen kaksikymppisen kanssa ruokakauppaan. Asun yksin. Kun lapsi tulee opiskelupaikkakunnalta käymään, sille on oma budjetti laskettuna, enkä silloin pihistele. Kesällä kun tytär oli kotona, kuukauden ruokalasku oli kahdelta 150-250. Kesäkuussa enemmän, heinäkuussa vähemmän ja koska elokuu oli puolikas kuukausi, meni vain karvan alle 150. 

Vierailija
18547/19045 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S k e kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jaksoimme olla sängyssäkin aamusta iltaan kuin puput tuolla lasagneannoksella, joten...

Ehkä teen toistekin... heh heh. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, todistettu taas kerran ;D

-winner-

🥰

(ja jos emoji ei näy, niin se on imelä sydänhaliemoji)

Rakkaus on vaan se suurin luonnonvoima ja höpsispusutauti parasta dopingia. Ei ehdi nettiin tai minnekään muualle kinastelemaan ;D Nyt pitää Vauvakommentoinnin sijaan innolla siivota kämppääkin, kun äijä tulee tänne viikonlopuksi...

Voihan amore!

-winner-

Vierailija
18548/19045 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin Pimu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S k e kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Pasta mista lasagne!

No nuo piti lisätä, että tulisi jotain makuakin ruokaan ;D makaroni ja lasagnelevyt siltään ovat varsin mautonta mättöä. Kaikki mikä menee kurkusta alas, eikä tapa, vahvistaa. En minäkään pienenä voinut sietää sipulia

Darling Winner, sitä jauhelihaa voi - ja pitää - maustaa. Eipä sillä, kyllä sinappikurkkusalsa voisi maistua täälläkin. Olet tainnut keksiä lasagnestroganoffin 😄

No meni siihen mustapippuria ja jotain maustesekoitusta mitä on purkissa jossa lukee pizzamauste eli oreganoa ym. - ja ruskistin voissa. Mutta mulla on aina periaate, että annos on laimea ja sitten pöytään tuodaan tabascot ja chilit ja muut jos tarvii lisätä, kunkin maun mukaan niitä lisäten. Mun teoria on se, että niin päin on parempi kuin että tekee niin tulista, että korvista savu nousee tai suu palaa ja sitten jää koko annos syömättä ja hukkaan.

-winner-

Vierailija
18549/19045 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen kaupasta iltatarjouksia: Mehukatti juomatiivistepullo 1,96 (-2,93), kananuggetit 2x yhteensä 2,15 (-3,23), coop pizzakastike 1,89, vapaan kanan munat 10kpl 2,09, ja sit nääkin oli alessa, mutta kuitin hukkasin: jääsalaatti 0,15, kauraleipä 1,36, 2x rasvaton maito 0,59/litra, appelsiinit 1,36, nakit 2,35, savulohipala 2,58

ja kunnon annospizzalla El Mättö on tämä siivouspäivä alkanut valmispohja + nakit + 2 kananmunaa + yks paketti nuggetteja + savulohi + pizzakastikkeen puolikas ja lasilliset mehua ja maitoa

-winner-

Vierailija
18550/19045 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä raporttia, mutta nyt pois netistä ja siivoamaan. Jos kolmen minuutin päästä naapuristasi alkaa kuulua mattojen tamppausta, huonekalujen siirtelyn ääniä ja Hooverin ääntä, niin se oon sitten minä. (Poistelijalle tiedoksi ;DDDD

-winner-

Vierailija
18551/19045 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen verran täytyy vielä avautua, että kiitos Spotifyn perjantaiuutuuslistan triplan: Business City - U666, Morten&Guetta - Lucky ja The Devil Brothers - Dark Desire pölyhuiska viuhuu ;DDD

Kirottu AI -algoritmi saa mut töihin ;DDDD

-winner-

Vierailija
18552/19045 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S k e kirjoitti:

S k e kirjoitti:

Sivu 922 on kadoksissa.

No alapeukuttaja, minun konellani klikatessani 922- palluraa vauva-palsta vie minut vauva-palstan etusivulle, ei tämän kirjoitusketjun sivulle 922. Jos muilla se toimii, niin hyvä.

So? Täällä on vähän väliä ihmisillä jotain ohimeneviä teknisiä ongelmia sivuston kanssa. Tarviiko kuitenkaan niitä tulla aina suinpäin raportoimaan itse ketjuun? 

Eri

P.s. Miksi ihmiset ottaa alanuolitukset noin hirveän henkilökohtaisesti täällä? Ihme lumihiutalemeininkiä aikuisilla ihmisillä...

18553/19045 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uusiksi tämä joka näkyykin Winnerin lainauksessa:

Kampin Pimu

18554/19045 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaus on opintojen äiti:

Kampin Pimu

18555/19045 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. Miksi ihmiset ottaa toisten kirjoitukset noin hirveän henkilökohtaisesti täällä? Ihme lumihiutalemeininkiä aikuisilla ihmisillä...

Kampin Pimu

Vierailija
18556/19045 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin Pimu kirjoitti:

P.s. Miksi ihmiset ottaa toisten kirjoitukset noin hirveän henkilökohtaisesti täällä? Ihme lumihiutalemeininkiä aikuisilla ihmisillä...

Tappelu, VERTA!, Tappelu, VERTA! ....huudeltiin jo koulun välitunnillakin...

Olisiko syytä poksautella kattilallinen poppareita?

18557/19045 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiksi:

Kampin Pimu

18549/18548

|

19.09.2025 | 18:39

Näköjään ihan poistatukseen asti 😂

Kampin Pimu

18558/19045 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eilen kaupasta iltatarjouksia: Mehukatti juomatiivistepullo 1,96 (-2,93), kananuggetit 2x yhteensä 2,15 (-3,23), coop pizzakastike 1,89, vapaan kanan munat 10kpl 2,09, ja sit nääkin oli alessa, mutta kuitin hukkasin: jääsalaatti 0,15, kauraleipä 1,36, 2x rasvaton maito 0,59/litra, appelsiinit 1,36, nakit 2,35, savulohipala 2,58

ja kunnon annospizzalla El Mättö on tämä siivouspäivä alkanut valmispohja + nakit + 2 kananmunaa + yks paketti nuggetteja + savulohi + pizzakastikkeen puolikas ja lasilliset mehua ja maitoa

-winner-

Oli kyllä halpaa mehukattia! Tai no, kaikki noi oli halpoja. Mut toi pizza... Jokaiselle omansa.

18559/19045 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona söin tänään keitettyjä kananmunia, ruisleipää ja anjovisfileiden lientä. Omenoita. 

Kylässä sushia.

- tarinankertoja-

Oliko itsetehtyä sushia vai kaupan sushipisteeltä...

(mun pitäis varmaan tehdä sushia joku päivä)

Vierailija
18560/19045 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaali on vain niin halpaa...yhdesstä kaalista (n.1,5 kg) saa tehtyä neljä lämmintä ruokaa (kaalikeittoa, kaalilaatikkoa, kaali-makkarapaistosta), ja lisukkeeksi kaalisalaattia n. 8 annosta.