Mitä ajattelet ihmisistä, joilla on vuosikymmenestä toiseen samanlainen hiustyyli?
Mitä ajattelet ihmisistä, joilla on vuosikymmenestä toiseen samanlainen hiustyyli?
Kommentit (35)
Aika mielikuvituksettomia tyyppejä. Vielä pahempi, jos kyseessä on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin kaikkea nuorena. Päädyin nykyiseen, joka on ollut paras vuosikymmenet. Jos kaipaan vaihtelua, käytän mieluummin kampauksia, kuin uutta leikkausta tai väriä.
Eikö se erilainen kampaus muka ole uusi hiustyyli?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mitä voin miettiä on se, miten he kestävät "ilman vaihtelua", koska musta ei siihen olisi 😄 aika harvassa nämä onkin, mutta yhdellä ystävällä on nyt viisikymppisenä aivan samanlaiset hiukset kuin on lukioaikaisessa kuvassa. Ja malli ei ole missään vaiheessa ollut mikään muu, ei myöskään väri.
Mua ei haittaa, mutta kun en itse kykene olemaan samassa hiusmallissa kuin korkeintaan muutaman vuoden.
Ehkä sulla on jotain identiteettiongelmia?
Kaikilla miehillähän on aina samat hiukset kesät talvet :D En ajattele mitään.
Vierailija kirjoitti:
Aika mielikuvituksettomia tyyppejä. Vielä pahempi, jos kyseessä on nainen.
Niin miehillekin mielikuvituksettomuus on sallittua 🤣
Sä oot varmaan ite sellane joka juokset aina paikalle kun joku amis-ryhmä tarvii tutkintopäivänä elävän pään kokeiltavaksi. Sitte on sivusiiliä, vuoltua latvaa, pinkkiä tehosteväriä ym.kammottavuuksia. parin kuukauden välein. Ku sä oot niin kokeilunhaluinen ja rohkee, kröhöm, pihi ja huonolla maulla varustettu hiiri. Ei tyylitajua eikä järkee.
En mitään. Miksi siitä pitäisi jotain ajatella?
Omalta osaltani ajattelen, että näistä luonnonkiharoista ei saa mitään järkevää tyyliä, joten parempi vain antaa olla pitkänä.
Siinä pätee vähän sama kuin puolisonkin osalta, kun on kerran löytänyt sopivan ei ole mitään järkeä vaihtaa.
Minulla on vuodenkierron aikana yleensä kolme eri hiustyyliä. Muut tehköön mitä haluavat, mutta sitä en ymmärrä että vuosikymmeniä puhutaan, että polkkaa tai otsista olisi kiva kokeilla, mutta sitten ei kuitenkaan kokeilla. Se kasvaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mitä voin miettiä on se, miten he kestävät "ilman vaihtelua", koska musta ei siihen olisi 😄 aika harvassa nämä onkin, mutta yhdellä ystävällä on nyt viisikymppisenä aivan samanlaiset hiukset kuin on lukioaikaisessa kuvassa. Ja malli ei ole missään vaiheessa ollut mikään muu, ei myöskään väri.
Mua ei haittaa, mutta kun en itse kykene olemaan samassa hiusmallissa kuin korkeintaan muutaman vuoden.
Ehkä sulla on jotain identiteettiongelmia?
Ei ole. Mä vaan tykkään vaihtelusta :) Mulla myös hiukset kasvaa tosi nopeasti joten on helppoa kokeilla jotain uutta. Ja hassua nähdä miten paljon esimerkiksi hiusten väri vaikuttaa siihen minkä ikäiseltä näyttää. Tosin en enää ole vuosiin värjännyt hiuksia.
Ja mua ei tosiaan yhtään haittaa jos jollain on sama malli vuosikymmeniä, ystävällenikin ne hiukset sopii tosi hyvin ja ovat hyväkuntoiset, näyttävät kivalta kun sävykin on sellainen pähkinänruskea.
Tosin nyt juuri tuli mieleen, että tämä ystäväni ostaa useita takkeja vuodessa, samoin huiveja ym. Eli hän selkeästi tykkää vaihtelusta vaatetuksessaan, kun taas minulla vaatteet pysyvät vuosia samoina, mutta hiusten kanssa tykkään vaihtelusta. Kukin tavallaan :)
Vierailija kirjoitti:
Sä oot varmaan ite sellane joka juokset aina paikalle kun joku amis-ryhmä tarvii tutkintopäivänä elävän pään kokeiltavaksi. Sitte on sivusiiliä, vuoltua latvaa, pinkkiä tehosteväriä ym.kammottavuuksia. parin kuukauden välein. Ku sä oot niin kokeilunhaluinen ja rohkee, kröhöm, pihi ja huonolla maulla varustettu hiiri. Ei tyylitajua eikä järkee.
Kuka "sä"?
Suurin osa tuntemistani ihmisistä on viihtynyt todella pitkään saman tyyppisessä kampauksessa. Minullakin vaihtelu rajoittuu vaalean eri sävyihin ja jonkinlaiseen puolipitkään malliin. Viime aikoina olen vaihdellut jakauksen paikkaa melko usein. Voin kyllä pitää hiuksia kiinni tai auki.
Kokeilin kaikkea nuorena. Päädyin nykyiseen, joka on ollut paras vuosikymmenet. Jos kaipaan vaihtelua, käytän mieluummin kampauksia, kuin uutta leikkausta tai väriä.