Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri tekstasi omasta numerostaan

Vierailija
09.11.2023 |

Kävin yksityisellä lääkärillä (olen käynyt samalla lääkärillä useamman kerran aiemmin) ja liittyen vaivaani hän tekstasi minulle seuraavana päivänä yhden ehdotuksen sen hoitoon.

En ole ennen saanut keneltäkään lääkäriltä yhteydenottoa hänen omasta puhelinnumerostaan, joten innostuin tästä jonkin verran, sillä kyseinen lääkäri on todella viehättävä ja meillä synkkaa vastaanotolla mainiosti.

Voisiko mitenkään olla mahdollista, että hän antoi tarkoituksella oman numeronsa tällä tavalla? Tosin hän oli viestissä 100% ammattimainen ja asiallinen. Mutta eihän tämä ole tyypillistä, vai?

Mietin, että voisinko lähestyä häntä tekstarilla ja yrittää vihjata puolestani jotain. Jos hän ei sitten olekaan kiinnostunut minusta, niin se olisi ihan hirveää ja stalkkerimaista minulta, että viestittelisin hänen omaan numeroonsa ja häpeäisin sitä todella paljon. En halua riskeerata mitään, mutta olisiko jotain ovelaa keinoa, mitä teoriassa voisin hänelle viestittää, että siinä olisi kuitenkin kaksoismerkitys ja tulkintamahdollisuus.

Voi että näitä mun ongelmia :D

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi yksinäiseltä, kannattaa yrittää rakentaa omista sosiaalisista ympyröistä jotain jotta ei tuollaiset lääkärifantasiat lähtisi ihan laukalle.

Vierailija
62/64 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitsi, mun lääkäri soitti muttei salaisesta numerosta, tarkoittaako se jotain????

AP OLET PELKKÄ POTILAS, älä nolaa itseäsi. 

Sama. Minulle on lääkäri soittanut nyt 4-5 kertaa ja numero näkyy. Ihan on tk-lääkäri. Ei ole kuitenkaan tullut mieleen soitella hänelle tai edes lähettää tekstiviestiä. Jos on asiaa, soitan terveyskeskuksen päivystys- tai ajanvarausnumeroon. Älä nyt ap nolaa itseäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin eräs mieslääkäri kirjoitti oman numeronsa lapulle ja kehotti soittamaan milloin tahansa millä asialla tahansa. Ei olisi tullut mieleenkään ottaa yhteyttä, vaikka olisi teipannut lapulle kotiavaimensa.

Mäkin olen saanut lääkärin matkapuhelinnumeron, mutta tuntui liian henkilökohtaiselta ottaa sitä kautta yhteyttä, joten varasin ihan normaaleja reittejä vastaanottoajan.

Vierailija
64/64 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin whatsappista, että numerolla on siellä profiili ja profiilikuvana on joku rento biletyskuva. En usko, että olisi työnumero.

Mutta kiitos harvinaisen paskoista viesteistä. Jos ei ole järkevää kommentoitavaa, niin kannattaa jättää kirjoittamatta kokonaan.

Ap 

Mielestäni kommentointi on ollut hyvin järkevää, toisin kuin sinun haaveesi. Kannattaisiko siis jättää tällaiset hölmöt avaukset tekemättä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän