Lääkäri tekstasi omasta numerostaan
Kävin yksityisellä lääkärillä (olen käynyt samalla lääkärillä useamman kerran aiemmin) ja liittyen vaivaani hän tekstasi minulle seuraavana päivänä yhden ehdotuksen sen hoitoon.
En ole ennen saanut keneltäkään lääkäriltä yhteydenottoa hänen omasta puhelinnumerostaan, joten innostuin tästä jonkin verran, sillä kyseinen lääkäri on todella viehättävä ja meillä synkkaa vastaanotolla mainiosti.
Voisiko mitenkään olla mahdollista, että hän antoi tarkoituksella oman numeronsa tällä tavalla? Tosin hän oli viestissä 100% ammattimainen ja asiallinen. Mutta eihän tämä ole tyypillistä, vai?
Mietin, että voisinko lähestyä häntä tekstarilla ja yrittää vihjata puolestani jotain. Jos hän ei sitten olekaan kiinnostunut minusta, niin se olisi ihan hirveää ja stalkkerimaista minulta, että viestittelisin hänen omaan numeroonsa ja häpeäisin sitä todella paljon. En halua riskeerata mitään, mutta olisiko jotain ovelaa keinoa, mitä teoriassa voisin hänelle viestittää, että siinä olisi kuitenkin kaksoismerkitys ja tulkintamahdollisuus.
Voi että näitä mun ongelmia :D
Kommentit (64)
Mene ensi kerralla sille läskille mieslääkärille, jota hengästyttää istuminenkin. Silloin voi olla asenne toisenlainen "yksityiseen" yhteydenottoon. Ole sinäkin nyt ammattimainen
Ei ole kysymys mistään muusta kuin terveysasiasta. Se puhelin voi olla työpuhelin, vaikka onkin lääkärin nimellä eikä mikään salattu. Unohda.
Jokaisessa miehen ja naisen välisessä kontaktissa on mukana seksuaalista jännitettä, joskus enemmän ja joskus vähemmän.
Ehdottomasti kannattaa kokeilla. Lähetä jokin kysymys illalla kun hän ei ole töissä. Jos vastaa vapaa-aikanaan, on hän kiinnostunut sinusta enemmän kuin pelkkä lääkäri.
Minäkin olen sitä mieltä, että voi sitä aina yrittää. Erityisesti, kun on yksityinen lääkäri, jota voi vaihtaa. Kysy vaikka "mitä aiot tehdä viikonloppuna" tai arkena "miten meni viikonloppu". Jos lääkäri vastaa niukasti, ei halunne jatkaa vapaa-ajan keskustelua. Jos enemmän ja kysyy sinun kuulumisiasi, keskustelu voi jatkua.
Meillä on työpaikan whatsapp-ryhmässä lääkäreiden työpuhelinnumeroita ja ihan kaikennäköisiä profiilikuvia niillä on. Ehkä vähän creepy että ylipäätään katsoit whatsappista..
Mitä annettavaa sulla on lääkärille? Paitsi tauti?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin whatsappista, että numerolla on siellä profiili ja profiilikuvana on joku rento biletyskuva. En usko, että olisi työnumero.
Mutta kiitos harvinaisen paskoista viesteistä. Jos ei ole järkevää kommentoitavaa, niin kannattaa jättää kirjoittamatta kokonaan.
Ap
Lääkärinä osaa kyllä tehdä selväksi mikäli haluaa susta muutakin kuin potilaskontaktia. Mut saat toki unelmoida, ei se ole keltään pois.
Ai hitsi, mun lääkäri soitti muttei salaisesta numerosta, tarkoittaako se jotain????
AP OLET PELKKÄ POTILAS, älä nolaa itseäsi.
Tosi noloa, jos kyselet ummet ja lammet jostain turvonneesta näppylästä. Lääkäri vastaa, kun kokee olevansa velvollinen siihen. Ei tuossa hirveästi ole mahdollisuuksia viedä keskustelya vapaa-ajan harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nyt ole kuitenkin niin, että tekstiviestiä ei voi lähettää niin, ettei lähettäjän numero näkisi viestin vastaanottajalle.
Eli tuo ole mikään erityinen rakkauden osoitus sinuun päin että se numero näkyi.
Ja juuri kuten joku sanoi, työ- ja henkilökohtainen puhelin eri numeroilla.
Ja jos rupeat häiriköimään, susta tehdään rikosilmoitus.
Mikään lääkäriasema ei ala asiakkaastaan heti rikosilmoitusta tekemään. eiköhän ensin tule kohtelias pyyntö ottaa yhteys ajanvarauksen kautta, jos asiakas on metsään menossa. Ei kait pakko ole alkaa monia viestejä laittamaan ja sillä häiriköimään. Kysyy järkevästi ja kohteliaasti ja jättää mahdollisuuden sanoa tarvittaessa ettei kiinnosta.
Häiriköinnistä tehdään rikosilmoitus. HÄIRIKÖINNISTÄ, voi tietysti yhden antaa mennä läpi sormien, mutta jos jatkuu, ilmoitus.
Ja kuka lääkäri olis niin tyhmä, että ilmiselvästi riippuvaisuussuuhteita ja itsekkäitä, itserakkaita fantasioita kehittelevän tyypin kanssa mitään yrittäisi. Luuletko ap, ettei sillä lääkärillä ole sosiaalisia suhteita ja sen vuoksi epätoivoisena yrittää potilasta iskeä.
No, ainakin, mahdollisissa käräjöinneissä on turha vedota siihen puhelinnumeron henkilökohtaisuuteen ja sanoa että lääkäri itse antoi ymmärtää...
Niin, kun yksityispuolella lääkärit toimivat ammatinharjoittajina yksityisesti, potilassoitot ova asioita joista syntyy verotukseen laitettavia työkuluja...
Kyllä on hirvee tarve päästä rakastumaan lääkäriin. Saman kaltaisia aloituksia tämän ap:n tekemän kanssa on ollut ennenkin.
Ap, on tuo teoriassa mahdollista, mutta te ette voi lähteä treffeille niin kauan kuin hoitosuhde jatkuu! Kokeile sitten kun et ole hänen potilaansa enää. Eihän se mitään ota jos ei annakaan?
on muuten ihana lääkäri siinä mielessä että huolehtii noin potilaasta. Yleensä ne unohtaa potilaan heti oven sulkeuduttua.
🇺🇦🇮🇱
Mulle yksityinen hammaslääkäri tekstasi kahdelta yöllä, kai sekin oli kovasti kiinnostunut sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen sitä mieltä, että voi sitä aina yrittää. Erityisesti, kun on yksityinen lääkäri, jota voi vaihtaa. Kysy vaikka "mitä aiot tehdä viikonloppuna" tai arkena "miten meni viikonloppu". Jos lääkäri vastaa niukasti, ei halunne jatkaa vapaa-ajan keskustelua. Jos enemmän ja kysyy sinun kuulumisiasi, keskustelu voi jatkua.
Tai se todennäköisin vaihtoehto: ei vastaa mitään.
Olen yksityisellä hammaslääkärillä töissä ja siellä monesti hml antaa henkilökohtaisen numeron potilaalle, esim. jos poiston tai juurihoidon kohdalla tulee kovia kipuja tai kysyttävää.
Kävin lainaneuvotteluja tietyn miesvirkailijan kanssa ja laitoin sähköpostia illalla, ajattelin että työpäivänä katsoo. Soittikin heti kohta, oli kai työpostit katsonut, lasten puheensorina kuului taustalla.
Jos olisin nuori ja yksinäinen nainen kai olisin heti kuvitellut suurta rakkautta ja mielenkiintoa. Tässä tapauksessa 30 vuotta vanhempi nainen, ei edes semmosta varakkuutta että 30 vuotta nuorempi ees rahan takia vokottelisi. Eli ihan ammattipuhelu ja miten käytännössä jatketaan lainan nostoa.
Älä laita. Hän ei hyvin suurella todennäköisyydellä ajattele sinua muuna kuin potilaana. Tuollaiset viestit on äärimmäisen kiusallisia. T. Mieslääkäri