Onko Bruce Willisin "kuudes aisti" elokuvan Plot Twist kaikkien aikojen paras Plot Twist?
Kun katsojalle ja hänelle itselleen selvisi että hän onkin itse ollut kokoajan haamu?
Mikä on paras?
Kommentit (70)
Lisätään Perhosvaikutus, pelkkää "entä jos" -twistiä ja yksi hyvin nyrjähtävä loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieleeni parhaiten jäänyt äkkikäännös on elokuvassa Kylä (The Village).
Kuudes aisti on mielestäni parempi. Kylä oli minulle pettymys.
Molemmat ovat M. Night Shyamalanin elokuvia, minkä kaikki varmaan tietävätkin.
Unbreakable särkymätön ja The Visit ovat myös loistavia. Shyamalanin leffoissa on loistavia juonenkäänteitä.
Ensimmäisen Saw leffan lopputwist on loistava
Stonehearst Asylumissa on aivan samaa luokkaa ja on näitä varmaan muutenkin. Lataamoon tullut lääkäriharjoittelija paljastuu mt-potilaaksi.
Puhu suomea Ap, äläkä snobbaile paskatermeilläsi.
Elokuva kyllä on erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
The Mistissä plot twist on kyllä shokeeraava, jää todellakin mieleen, eikä hyvällä tavalla.
Tuo elokuva olisi ansainnut paremmat näyttelijät.
Saman ohjaajan ( M. Night. Shyamalan) The Village. Katsokaa itse, en tee juonipaljastusta.
On hyvä. Leffan aikana ei käynyt mielessä, ajattelin vain yleistunnelman olevan melankolinen. Kun tokan kerran katsoo, niin onhan se vihjeitä täynnä.
Epäillyt (The Usual Suspects) oli tosi mahtava. The Others vähän harmittaa, kun en aikoinani katsonut ja nyt tiedän etukäteen mistä on kyse.
The Identity ei ole yltänyt sellaiseksi kulttileffaksi kuin mitä se voisi olla. Se ei tullut edes itselleni ekana mieleen, mutta se saattaa kyllä olla suosikkini.
Kuudes aisti on kyllä hyvä ja sen olisin sanonut myös, mutta ehkä paras on The Game jossa näyttelee Michael Douglas.