Onko Bruce Willisin "kuudes aisti" elokuvan Plot Twist kaikkien aikojen paras Plot Twist?
Kun katsojalle ja hänelle itselleen selvisi että hän onkin itse ollut kokoajan haamu?
Mikä on paras?
Kommentit (70)
Suomeksi juonenkäänne. Muuta Coventryyn tai Des Moinesiin jos haluat plot twistailla.
Minun mieleeni parhaiten jäänyt äkkikäännös on elokuvassa Kylä (The Village).
Vierailija kirjoitti:
The Mist oli parempi tuossa mielessä
Mun mielestä myös, koska oli niin yllättävä ja karu, Tuo Kuudennen aistin käänne oli mulle selviö alusta asti.
Semmonen aikamatkustus elokuva ku "Predestination" Ethan Hawkelta, mun mielestä siinä oli todella hyvä Plot Twist
Vierailija kirjoitti:
(Ohhoh. Tämä palstakin jaksaa yllättää. Tarkoitukseni ei ollut kirjoittaa keltaisella tai alleviivata.)
Vierailija kirjoitti:
Semmonen aikamatkustus elokuva ku "Predestination" Ethan Hawkelta, mun mielestä siinä oli todella hyvä Plot Twist
Oon kattonut sen mutta unohdin käänteen
Ei kun paras on Black Sabbathin biisissä NIB kohdassa "My name is Lucifer, please take my hand"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Ohhoh. Tämä palstakin jaksaa yllättää. Tarkoitukseni ei ollut kirjoittaa keltaisella tai alleviivata.)
Teit linkin, koska ilmeisesti kopioit nimen jostain shitten... Jäit kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts, unohdin tuon Villagen! Siinä vasta todellinen twistien twist, jäin monttu auki suorastaan!
Ensimmäisen Saw-elokuvan plot twist on yksi parhaita koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen Saw-elokuvan plot twist on yksi parhaita koskaan.
Ai niin totta
The Mistissä plot twist on kyllä shokeeraava, jää todellakin mieleen, eikä hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinko tein? Tunnustan kyllä. Kävin lunttaamassa elokuvan suomen- ja englanninkielisen nimen ja kopsasin tuon Shyamalalalalanin siinä samalla. :D
THE PRESTIGE
On myös kova tässä
%3DJa ***** leffa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli
Linkki ei toimi
Noinko tein? Tunnustan kyllä. Kävin lunttaamassa elokuvan suomen- ja englanninkielisen nimen ja kopsasin tuon Shyamalalalalanin siinä samalla. :D
Parasite, Psyko, Tähtien sota: imperiumin vastaisku, Fight Club, Citizen Kane, Gone girl, The Village, Orphan, Saw, The Mist on aika tunnettuja.
The others muistuttaa käänteeltään Kuudetta aistia.
Frozenin loppu, jossa prinssi olikin pahis.
The Mist oli parempi tuossa mielessä