Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Bruce Willisin "kuudes aisti" elokuvan Plot Twist kaikkien aikojen paras Plot Twist?

Vierailija
09.11.2023 |

Kun katsojalle ja hänelle itselleen selvisi että hän onkin itse ollut kokoajan haamu?

Mikä on paras?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dark minisarja netflixissä. Siinä on kyllä käännettä käänteen jälkeen , osa sitä sorttia että  monttu jää todellakin auki. Todella hyvä sarja, suosittelen.

Vierailija
42/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Others on paras. Nainen luulee kodissaan kummittelevan mutta onkin itse kummitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frozenin loppu, jossa prinssi olikin pahis. 

Piirretyistä Zootropolis on vielä parempi. Vähän samanlainen idealtaan.

Vierailija
44/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtän muista leffan nimeä mutta väkeä jäi jumiin syrjäiseen hotelliin ja kuoli yksi kerrallaan,hyvä leffa ja loppu sai suun loksahtamaan lopussa  auki kun oli sellainen yllätyskäänne että!

Vierailija
45/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtän muista leffan nimeä mutta väkeä jäi jumiin syrjäiseen hotelliin ja kuoli yksi kerrallaan,hyvä leffa ja loppu sai suun loksahtamaan lopussa  auki kun oli sellainen yllätyskäänne että!

Identity.

-winner-

Vierailija
46/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oliko tämän ketjun tarkoitus pilata elokuvaa näkemättömän katselukokemus? Vai mikä tän twisti on? 

-winner-

Vierailija
47/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teininä joskus katsoin Choose (2011) -leffan ja ihan loppu sai mut innostumaan, kun en yhtään osannut loppua tuommoiseksi odottaa.

Vierailija
48/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä sen Mistin plot twist oli? 

6. aisti oli erinomainen plot twistiltään, koska periaatteessa sen olisi voinut tajuta koska tahansa leffan aikana. Itse en tajunnut.

Vierailija
49/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Others on paras. Nainen luulee kodissaan kummittelevan mutta onkin itse kummitus.

Tämä oli kyllä hyvä. En arvannut, että nainen oli itse kummitus.

Vierailija
50/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dark minisarja netflixissä. Siinä on kyllä käännettä käänteen jälkeen , osa sitä sorttia että  monttu jää todellakin auki. Todella hyvä sarja, suosittelen.

Katsoin ensin yksin. Ja sitten sain houkuteltua perheen katsomaan myös, koska piti itsekin katsoa toiseen kertaan, että sain käsityksen, mitä siinä tapahtuu. Välillä teki mieli ottaa kynä ja paperi esille ja ryhtyä piirtämään ja tekemään muistiinpanoja, että saisi visualisoitua kuvion.

Vierailija
51/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Departed on mun lemppari juonenkäänteeltään lopussa :D

Se oli elämys, kun katsoin faijani kanssa ja molemmat oltiin sillein, että oijoi, mikä leffa.

Vierailija
52/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarantinon Hämärästä aamunkoittoon. Siinä on juonitwist ja plotinkäänne.

Vierailija
53/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni paras juonenkäänne on vanhan kunnon Redford/Newman -filmin Puhallus lopussa, en osannut itse arvata yhtään että tapahtumat olivat menossa oikeasti siihen suuntaan :D Tuo leffa vedättää katsojaa erittäin tehokkaasti, käsikirjoitus on nerokas! Toisaalta juonikin pyörii huijaamisen ympärillä mikä sopii kokonaisuuteen vielä paremmin.

Vierailija
54/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potterissa Severus Kalkaroksella on loistava juonenkäänne tällein Harry Potter kirjoja lukemattomalle ihmiselle.

Onhan Harry Potterillakin yllättävä juonenkäänne, kun saa kuulla mikä itse on Voldemortille.

Vierailija
55/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän leffa on kyseessä, kun muistan vaan että oli aika tylsää menoa, kunnes viimesten 5 tai 10 minuutin aikana selvisi, että kaikki onkin tapahtunut jossain avaruusaluksessa ja olin ihan WTF?! (Sori mahdollisesta spoilerista.)

Signal?

Tämä se ei ollut.

Vierailija
56/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän leffa on kyseessä, kun muistan vaan että oli aika tylsää menoa, kunnes viimesten 5 tai 10 minuutin aikana selvisi, että kaikki onkin tapahtunut jossain avaruusaluksessa ja olin ihan WTF?! (Sori mahdollisesta spoilerista.)

Oxygen (2021) oli ainakin tämän tyyppinen.

Tämäkään se ei ollut. Ei hitto, että jäi vaivaamaan, mutta yritän miettiä vielä.

Vierailija
57/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Love, death and robots -sarjan jakso? Muistaakseni yhdessä jaksossa oli olento avaruusaluksella joka sai ihmiset näkemään hallusinaatioita.

Vierailija
58/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Love, death and robots -sarjan jakso? Muistaakseni yhdessä jaksossa oli olento avaruusaluksella joka sai ihmiset näkemään hallusinaatioita.

Ei, mutta nyt muistin, että kyseessä ei ollutkaan elokuva vaan sarja 1899.

Vierailija
59/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 12 Apinaassa oli hyvä loppukäänne.

Vierailija
60/70 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttisarjassa The Prisoner.