BB-Harri on ihan masiksessa :(
Cheryll on koko päivän yrittänyt päästä takas sen suosioon. Varmaan tajus että mitä pitikään tehdä..meinaan että saattaa tulla nimeämispisteitä Hartsalta.
Kommentit (22)
silleen kiinnostunut. Mun mielestä teki Harrille oharit.
silleen kiinnostunut. Mun mielestä teki Harrille oharit.
miehet vaan aina luulee niin :/.
Cherylin näköinen nainen ei anna. Jos H alkoi luulla jotain tämänsuuntaista, hänen todellisuudentajunsa aloi pettää. Ja siskot, vaikka nainen miten antaisi ymmärtääkin, ei hänellä ole mitään velvollisuutta ymmärtää antaa.
naiset antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa. näin on!
naiset antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa. näin on!
juuri tämän takia moni nainen joutuu raiskatuksi!
juuri tämän takia moni nainen joutuu raiskatuksi!
kyllä normaali mies pystyy hillitsemään himojaan vaikka kuinka ärsytettäisiin!
Muuten sun logiikkaa seuraamalla päädytään burkhayhteiskuntaan, jossa naiset kantavat kaiken vastuun miesten käytöksestä.
musta tuo oli törkeä temppu Harria kohtaan. Etenkin kun Cheryll on kyllä aika selvästi antanut ymmärtää että olisi Harrista kiinnostunut.
varmasti tuon takia moni nainen raiskataan. Ja tietenkin se vika on aina raiskaajassa. Kyllä, ihan totta puhutte.
No miksi Harri ei tee aikeitaan tiettäväksi tai kysy suoraan, niin ettei jää epäselvää.
hän on vaan hakenut läheisyyttä, ainakin se, mitä itse olen ohjelmaa katsonut. Onko ne edes koskaan suudelleet? Eikös ne ole vaan halailleet? Kyllä silloin mies on ymmärtänyt asian väärin, ei se ole naisen vika.
Toivottavasti voittaa!
epämiellyttävä tyyppi.
Eilenkin seurasi Cheryliä sohvalle kuin lemmensairas puudeli eikä meinannut ollenkaan luovuttaa vaikka C useampaan kertaan kehotti menemään takaisin omaan sänkyynsä.
Lisäksi puhuu Cherylistä sellaisia törkeyksiä, että voiko olla totta. Jotain palkintolehmän vieressä heräämisestä. Tosi ystävä siinä meillä.
sä oot kyllä tosi kiva kaveri, mutta...
Cherylin näköinen nainen ei anna. Jos H alkoi luulla jotain tämänsuuntaista, hänen todellisuudentajunsa aloi pettää. Ja siskot, vaikka nainen miten antaisi ymmärtääkin, ei hänellä ole mitään velvollisuutta ymmärtää antaa.
Oli raukka ottanut todesta sen, että Cheryll olisi muka valinnut hänet seksipartneriksi. Taisivat muuten puhua siitä jopa kerran ennen noita kemuja "suuren seksikeskustelun" jälkeen vielä jotain tyyliin "kiva kun valitsit mut".
Cheryll ja Risto on ulkoisesti (ja muutenkin) yhtä epäkiinnostavia kumpikin. Cheryll halusi mister-kisaajan, "julkkiksen" päänahan.
ihmeen velvollisuus hänellä olisi sitten olla harrille "uskollinen"? Harrin oma vika jos tulkitsee tilanteen väärin. Pois vaan, turha tyyppi tuolla.