Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥~♥KuLtAiNeN 60-LuKu VkO1♥~♥

01.01.2007 |

♥ Niin sitä sitten vuosi vaihtui. Synttärisankari sippasi klo 21 jälkeen ja minäkin 0.30 ja nukuin ihan ok 8.30 asti. Komeat oli tulitukset meidän naapurustossa.

Ihana kertomus sävelasteikolla! Hitsi, mähän taidan ehtiä vielä suurperheelliseksi;-) Tosin, jos meidän kaikki lapset olisivat meillä, niin taidettais olla jo kesällä sellainen (4 lasta). Miehellä on siis 2 lasta, mutta eivät käy meillä tällä hetkellä ollenkaan:-(

Lyhyt aloitus tässä vaan ja palaillaan!

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt tätä sinun aloittamaasi pinoa ' unihiekkaa silmissä' Kirjotin toisen aloituksen, mutta mielestäni voimme jatkaa tästä sinun aloituksesta, koska olithan tehnyt sen jo aikaisemmin kuin minä omani.

Siis kaikille hyvää Uutta Vuotta 2007 !

Sävelasteikolle lähetin jo omassa viestissäni paljon onnentoivotuksia !!!

Ja muutenkaan en viitsi ihan samoja juttuja uudestaan kirjoittaa, mutta iltasella tai huomenissa taas lisää ... t. emmi rv-28+

Vierailija
2/85 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus oli kyllä aiemmin: klo 11.35 ja mun 11.42:-). Jatketaan kuitenkin sit tähän. Kopsaan ne esittelyt, kunhan saan aikaiseksi. Jollakin taisi olla jotain korjaustoiveitakin.

T. S mahoineen nelostien varrelta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellonaika on tietty viimesimmän viestin, eikä aloituksen...

t. Airam nelostien varrelta

Vierailija
4/85 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan lapsi aina lahja ja ihme!

Mutta meidän perhekuviot ovat senlaatuiset, että jos multa kysytään montako lasta on, joudun miettimään mikä on laskentakaava: vastata voin ainakin 5:llä eri tavalla... Mutta ihkaomia: 3 lasta olen synnyttänyt, 2 jo aikuisia, sitten pitkänpitkä keskenmenojen sarja ja 3-v ivf-taapero.

Siksikin tämä uusi mahdollinen tulokas on hiukan hassussa asemassa, mutta mikäpä täällä elon tiimellyksessä nyt niin kovin selkeää ja suoraviivaista muutenkaan on...

Tässä sitä nyt pällistellään ja ihmetellään. Kaippa on ultra tilattava että näkisi onko siellä nyt edes ihan oikeesti joku.

Voimia kaikille omissa tilanteissaan, jatkellaan

Vierailija
5/85 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi vaihtui, otin Emmi sun puolestasi ja varmaan usean muunkin puolesta. Mutta olo on ihan kohtalainen. Väsymys vaivaa, koska yöllä kuopus oksensi sänkyyn... Siinä ei muu auttanut, kuin petivaatteita vaihdella. Raukka taisi vaan herkutella liikaa sipseja ja karkkeja, ja valvoi todella myöhään. Onneksi siis mistään vatsataudista tuskin on kyse.

Huomenna taas arki alkaa. Lapset aloittavat jo koulun. Todella lyhyt loma niillä.

Ei nyt taivu enempään! Pakko mennä vähän lepäilee.

vm69

Vierailija
6/85 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vielä kerran oikein paljon tulevalle vuodelle 2007!

Tervetuloa Sävelasteikko Kultaiseen porukkaan! Ja onnea oikein paljon vuoden ensimmäisestä plussasta. Olipas arvoisensa alku uudelle vuodelle:)

Meillä oli myös tähtisadetikut se " juttu" . Tosi paljon paukuteltiin ympäristössä, minuakin jo alkoi vähän ahdistamaan kun kaikenlaisia vinkuja ja paukkuja ja savua oli joka puolella. Nuorimmainen vain sylissä varovasti kurkisteli, sen verran paukuttelu pelotti.

Nyt sitten aamulla oli äidille kerrottava meidän vauvaprojektista. On pelottanut kertoa yleensäkään mitään, kun hän ei oikein ole tätä iloa meidän kanssa jakanut.

Juttu lähti siitä, että ollaan suunnitelty yhteistä lomamatkaa, ja hän olikin sitten katsonut jo kohteen ja ajankohdan ensi vuoden Lokakuulle. Oli tosi innoissaan siitä ja oli jo varaamassa koko hommaa, joten mun oli pakko sanoa, että muuten olis mahtava Mutta. Mitäs jos olen viimeisillään raskaana? Tai parhaassa tapauksessa meillä on jo pienokainen? Hiljaista oli jonkun aikaa, huomasin selvästi pettymyksen. Mutta sitten puhuttiinkin asioita oikein kunnolla. Hän oikeasti oli enemmän pettynyt siitä, ettemme voi nyt sitten ihan vielä varata sitä lomaa. Hän vain sanoi että on huolissaan siitä, että en ole enää mikään nuori tähän hommaan, ja pelkää siis näitä riskejä ja miten minä siitä selviän. Mullahan on jo kolme sektiota takana, ja nyt sitten olisi neljäs mahdollinen edessä. Ymmärtäähän sen että on " lapsestaan" huoli vaikka nyt jo aikuinen olenkin. Isä ei sanonut mitään, hymy karehti vain huulella. Hän on selvästi mielissään kuitenkin tästä meidän vauvan yrityksestä. Mutta. Nyt on " kissa" nostettu pöydälle ja ehkäpä se äitikin uskaltaa iloita vielä. Sanoi vielä lähtiessä sen verran että vaikka mahtavaa isän kanssa on nykyään kahdestaan olla, lapset kun on lentäneet pesästä, niin parasta aikaa on ollut kun me ollaan oltu kotona ja pieniä. snif. (Meitä sisaruksia on neljä)

Omaa napaa voin kertoa sen verran, että oireet edelleen jatkuu. Että voihan se olla mahdollista että ensi viikolla testi näyttäisi plussaa. Toivotaan! Se olisi se ensimmäinen etappi pitkälle tielle vauvaksi meidän sykkyyn.

-minea-

Vierailija
7/85 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sävelasteikolle tervetuloa mukaan!! Ihania uutisia sinulla näin heti alkuvuoteen :) Toivottavasti vedät meidät kaikki perässäsi " odotuslistalle! ;)

Tuntuu siltä, että Minealla on tärppi käynyt :) Mukavaa, että vanhempasi suhtautuivat hyvin.

Toivottavasti vm pikkuisesi voi jo paremmi, ja kyse oli vaan ylensyönnistä eikä vatsataudista.

Meikälikka simahti hiukan puolenyön jälkeen. Onneksi olin ehtinyt vähän iskän kanssa pelailla ennen nukkumatin tuloa *vinks vinks* Raketteja oli näillä kulmilla ihan älyttömästi, valtava sumu peitti tienoon eikä mitään nähnyt. Aamupäivällä kävelylenkillä nähtiikin sitten rakettiroskia vähän liikaa :( Saas nähdä miten meidän vuoden viimeisen pelin kanssa kävi.. tuliko jackpot?! :) Mies oli sen verran ottanut ohrapirtelöä, että toivottavasti simpat ei ollut ihan hukkumispisteessä ;) Itse otin pari lasia viiniä yhden saunasiiderin, eli olo oli aamulla loistava!!!

Mukavaa viikkoa nro 1 kaikille!!!

ANI

Vierailija
8/85 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minealla onkin jännät paikat nyt peukut pystyssä täällä:)

Vuosi vaihtui ja tämä mamma se uinui vuoden vaihteen yli. Heräsin siis siinä puoli yhden aikaan ja niin oli vuosi väihtunut:) Nyt tuntuukin hieman lähemmältä tuo H-hetki kun ollaan jo sillä vuosiluvulla kun vauva syntyy. Olen jo miettinyt tuota synnytystä ja kuinka se menee mutta kai se on niin että luonto on senkin järjestänyt niin että pikkunen tulee ihan luonnostaan ihan miettimättä.

Jätetään kuulkaa se täti nyt tuonne vuodelle 2006 eikä huolita sitä enää mukaan tälle uudelle vuodelle. Pietulle pahoittelut.

Noista ovistikuista. minäkin muutaman kierron niitä kokeilin mieheltä salaa. Sitten kun mies huomasi ja sanoi että humpuukkkia koko juttu niin en sitten niitä enää tilannut. Kuitenkin kaapissa se yksi tikku oli jolla huvikseni sitten kokeilin plussakierrossa ja se oli siinä:) Paras kai se olisi ottaa rennosti kun se tressi ei oilkein hyvää tiedä tässä lapsi asiassa. Minullakin sitä oli silloin keväällä ja se kun helpotti niin naks:) Positiivisia ajatuksia kaikille:)

Onnea Tälle vuodelle 2007!!

Teti 32+6

Vierailija
9/85 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tervetuloa Sävelasteikkolle ja onnea plussan johdosta!

Teti

Vierailija
10/85 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävelasteikolle tervetuloa joukkoomme,ihanaa saada uusia ja vielä plussan kera. Antaa monelle meille uskoa ja toivoa tulevaan.

Ihan pikaiseen tulin kuulumisia lukemaan kun on vielä pyykkivuori silitettävänä ja lupasin tytöille että saunotaan vielä kimpassa. Surkeeta,se on aamulla taas arki edessä. Kuinka sitä osaa mennä nukkumaan ajoissa kun kello soittaa 6.30 ylös aamulla. Kyllä olisi voinut olla vielä tämän viikon kevyesti lomalla. No hiihtolomalla sitten lisää.

Meillä paukuttelut kestivät yö myöhään tai oikestaan viimeisen kuulin kuuden aikaan aamulla. Itse sammuin puolen yön aikaan samoin koko muu perhe. Ihme että tytötkin jaksoivat valvoa. Voi olla vaikeaa saada ne tänä iltana pehkuihin...

Anihan se räjäytteli raketteja viime yön, niinhän se oli? Toivotaan että kaikki oli kohdallaan ja kahden viikon päästä tulee tulosta. Mineako se seuraavana piinaa ja levinia? Taisi olla muitakin joten toivotaan mukavaa plussasaalista heti vuoden alkuun.

Nyt iltatöiden pariin. Mukavaa arjen alkua!

-pietu-

Vierailija
11/85 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi Minealle peukut pystyyn että plussa napsahtaisi. Kuka teistä tulee seuraavana?

Itse yritän kanssa pitää vielä matalaa profiilia ennen ekaa ultraa, jota onneksi huomenna pääsen tilaamaan.

Tervetuloa myös puolestani sävelasteikolle, toivotaan että nimi meni oikein. Kiva kun alkaa olemaan jo monta samoilla viikoilla kulkijaa.

niisku 7+6 (ehkä)

Vierailija
12/85 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kökkö. en saanut unta koko yönä, pyörin ja kierin kuin mikäkin, mutta ei niin ei. Nyt väsy painaa silmiä, mutta ei auta, pakko lähteä hoitelemaan asioita, kun lomailut päättyy tänään ja huomenna on pakko parkeerata työpaikalle. Mitäköhän muuta sitä valittaisi (?) ..

No kaikki on hyvin, neitokainenkin oli ihan sekaisin, kun mami ei nukkunut, teki sellaisia muljahduksia, että sisuskalut vain siirtyilivät .. Mun mielestä tyttö on taas toisiapäin eli potkut tuntuivat nyt tuolla alamasulla, joten neiti taitaa kääntyillä yhtenään, tässä jo elättelin toiveita, että olisi ollut pää menosuuntaan :-//

Tänään vien Kelan lomakkeet jne .. Ja Ä-LOMA ALKAA JO 26.1 ihanaa, kuvitelkaa, sitten on aikaa laitella ja levätä ja hoidella asiat kuntoon. Täytyy vissiin jo sairaalakassikin pakata valmiiksi, kun tuolla maaliksissa on yksi vauva jo syntynyt, ja ei tiedä vaikka jatkoa tulisi jo vaikka miten pian ..

Paino oli noussut 74kg eli nyt ollaan +18kg isompia ja hiukan jännittää saako tuota painoa koskaan pois. Olen kyllä joskus pudottanut n. +30kg joten luulisi että tahdonvoimalla, sisulla ja kovalla työllä se lähtee, ja eikös synnytyksenkin yhteydessä hupene jokunen kilo ja imetyksen myös. Se th jo sanoikin, että normaalisti kaikki laihtuu norm. mittoihinsa takaisin, koska imetys on niin rankkaa, mutta en usko, että jokaisen kohdalla menee ihan noiden sävelien mukaan.

Mitäs kuuluu meidän nelostien naisille ;-)) ??

Olikos se anin kotona, missä oli ammuttu raketteja uutena vuotena ? No peukut on pystyssä, että olisi ollut hyviä panoksia :-))

Itsellä on tuo masu jotenkin ihan viikossa kasvanut mielettömästi, ja se saa olon sellaiseksi pönäkäksi, joten ei hirmusti ole haluaja ollut peleihin tai raketteihin, mutta onhan sitä pitänyt hieman säälistä olla ' jutussa mukana' ;-)) Miten muuten teillä toisilla, kun olette olleet/olette viimeisellä kolmanneksella niin oletteko kokeneet olevanne elämänne kunnossa ja viehättävän näköisiä ? Mulla on jotenkin ristiriitaisia tunteita omaa olemustani kohtaan, välillä tuntuu, että oikein hehkuu kun taas melkein päivittäin tuntee itsensä liian suureksi ja rumaksi :-(( Kun tuo mieskin on tuollainen ' tikku' niin ei se ainakaan itsetuntoa yhtään paranna ..

Mitenkäs sonjaemman viikot, onko paljon kasassa, muistelin, että oisko jo viikot 18 menossa vaiko enemmän ?

Onkos trattis jo maisemissa ? Mitkä siellä on tuntemukset ja missä mennään ?

Minealle peukutetaan **** bdbdbd .. Oireet ainakin on olemassa ja hyvät sellaiset !!!

Teti onkos siellä jo vauvan tarvikkeet, vaatteet, ym jo valmiina odottamassa ? Itse en jaksaisi enää odottaa vauvan syntymää, tuntuu että olisi kiva nähdä tuo tulokas ja saada omaan syliin mahdollisimman pian !!! Totta puhut, ei kannata pelätä synnytystä, kait se sieltä tulee, jos on tullut muiltakin. Voi hyvin !!!

Pinkerton mitenkäs sinun sääret, onko suonikohjut lisääntyneet vaiko vähentyneet ? Oon ollut todella tyytyväinen, kun ei kohjuja ole ilmaantunut, mutta eikös ne kerkiä vieläkin tulemaan ? Miten oot muuten voinnut ? Sinne myös hyviä vointeja !!!

Kaikille mukavaa arkipäivää ja palataan taas päivemmällä. t. emmi rv-28+

Vierailija
13/85 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelostien nainen ilmoittautuu. Eli hengissä ollaan...

Töihin paluu vapaiden jälkeen ottaa koville, ja jotenkin iski taas pieni masis, kun tajusin, että mähän joudun kulkee täällä loppuelämäni, jos ei plussaa rupee kuulumaan.

*tahtoo vauvan..*

Palailen myöhemmin, nyt pitäisi saada näitä posteja avattua.

vm69

Vierailija
14/85 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmille jaksamista väsyneen päivään. Ne sellaiset päivät on tosi kurjia, kun olo on kuin sumussa ja aivot on aivan seis. Ainakin minulla :) Tuntuu, että mikään ei mene perille ja ei tajua mitään ja on vain että *mitä*.

Vai oli joku ' teikäläisistä' jo vauvan saanut :( Toivottavasti se kanssa sitten selviää elämän rankasta alusta. Muistan kuinka eräs netti-tuttava, joka sai pienen keskosen, muistutti usein muita mammoja, jotka toivoivat vauvaansa käsivarsille jo-heti-eikä-laskettuna, että " jokainen huokaus ja raskas askel, jonka äiti ottaa ison mahan kanssa, on askel ja huokaus se pienen vauvan elämän puolesta" . (Niin, he taistelivat ja selviytyivät voittajina, vauva selvisi.)

Vm, sulle lähetän aurinkokennolla toimivan työmopon ja pienen oman auringon paistamaan siihen työpöytäsi ääreen :) Josko se paiste parantaisi hiukan päivääsi.

Emmi kyseli vointiani, kohjut pysyneet kurissa. Tosin laiskasti sonnustaudun sukkahousuihin..... en juokse aamusta vessaan aamupesulle ja ähräämään sukkahousuja jalkaan, vaan haahuilen kahvit sun muut aamutakissa. On ne vähän sellaiset makkarankuoret, että ei niitä kaipaa heti. Ja tuntuu iho kuivuvan vai hilseileekö muuten vaan, kun kulkee sukkiksissa kaikki päivät. Yleensä moista naistenvaatetta välttelen viimeiseen asti....... pitkikset on kova sana. Kylmällä. Paras on vaan nilkkasukat.

Taisin viime viikolla olla viikoissa sekaisin, nyt vasta enemmän takana kuin edessä. Kyllä toivon, että tämä tulisi siinä lasketun ajan kieppeillä ulos, mielummin jo vaikka 38+. Kun periaatteessa olen varautunut siihen, että tulee 41+. Tai kevättä suunnitellut sillä tavalla, että vauva syntyy rv 41+.

Nyt tuo nuorempi kampaa taskulaskinta. Jep. Luitte oikein. Ja nyt kissan kimppuun näemmä. Lähden tästä erotuomariksi, tai ainakin linjamieheksi.

Vierailija
15/85 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskulle onnea tulevaan ultraan,peukkuja pidetään pystyssä ja toivotaan että kaikki on kunnossa ja pääset nauttimaan täysin voimin raskaudestasi.

Emmillä on ihanasti jo viikkoja, ei kauan niin kolmetkympit paukkuu. Äläkä huoli kiloista,kyllä ne häviää ja mitkä jää niin ajattele mistä ne ovat tulleet niin ei paljon haittaa. Kyllä sellaisesta paketista mielellään vaikka muutaman kilon jättääkin.

Vm, vaikka minäkin kovin olen puskenut sitä positiivisuutta itseeni ja yrittänyt heittää nurkkaan kaikki masentavat ajatukset mahdollisesta onnistumisesta, niin kaikesta huolimatta masennus meinaa saada ylivallan mutta perskutarallaa,periksi ei anneta. Tässä kierrossa yritetään uudestaan eikös vain? Toivotaan että kaikki osuu nyt kohdalleen. Mies vain ilmoitti aamulla että kurkku on kipeänä joten tyttöjen tauti on tainut tarttua sitten seuraavaksi häneen. No onneksi kuumetta ei tytöillä ole ollut joten toivotaan että ukkokulta paranee pelikuntoon pian. Vielähän hänellä on pari " lepopäivää" kun itsellä vielä nuo niagarat vaivaa....

Nyt aamukahvin kimppuun. Tulkaahan kultaiset palstautumaan ja kertomaan kuulumisia....palaillaan....

-pietu-

Vierailija
16/85 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin omaan napaan; uusi vuosi vaihtui laiskasti, jotenkin mikaan ei huvittanut, kotosalla olisin mieluummin ollu kuin pippaloissa; mista lahdettiinkin jo 00.15! Onneks ihan tassa kotinurkilla oltiin!

Kp 24/ 26-32! Eilen mahaan sarki ja poltteli, joten eikohan se tamakin kierto kaikkine troppeineen ollu tassa? Naama kukkii, siina viela tatioire, nukuttikin jokunen pv sitten oikein kunnolla; oottelen viela tan ja huomisen raivokohtaukset ja se onkin sitten jo varmaa; tati tulee taas laskuvarjollaan! Ainoa oire toiseen suuntaan oli hervoton vilu, mutta nyt sekin on jo ohi!

Harmittaa, ja silti olisi helpottunut olo...kun alkujaan oli tarkoituskin uutta yritysta vasta taman vuoden puolella, etta jattaisin ajatuksistanikin nuo viime vuoden kauhut taakse!

Emmille, etta itse sain kolmannesta 14 kg, mutta lihosin imettaessa (1v3kk) viela 6 kiloa lisaa, joten se siita laihtumisesta! Mulla ottaa kutakuinkin 2v laihtua suht' entisiin mittoihini, kun en mitaan sen eteen tee!!! heh! Ja mies on lihonu joka raskaudesta mukanani, eika halle tuo laihtuminen olekaan enaa niin helppoa! Joten ite oon suht normaalin nakoinen, hanella taas extrakiloja edelleen!

Vm:lle tsemppia harmaaseen paivaan!

Ja kaikille muillekin mukavaa odottelua sinne sun tanne!

- levinia kp24 -

Vierailija
17/85 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tältäkin kohtaa nelostietä sekä ilman, että olon puolesta. Aamuyön heräämiset taas meneillään:-( Poikaa piti lähteä viemään kouluun kasiin, joten pakko oli nousta.

Emmillähän viikot ja kilot paukkuu:-) Mulla tuli esikoisesta se parikymmentä kiloa ja laitokselle jäi jo 10. Nestettä oli yllättävän paljon, vaikka en itseäni turvonneeksi tuntenutkaan. Poika imi mut sitten alle lähtöpainon parissa kuukaudessa. Lihoin sitten, kun lopetin imettämisen, kun ne suklaat eivät enää kuluneetkaan..

Lehdessä luki, että äippäraha nousee 70%:sta 90%:aan työtuloista. Ei yhtään hassumpi lisä!

Nyt taas pätkii, en muista mitä piti kommentoida muuta. Palailen päivän mittaan, jos olen hereillä.

Vierailija
18/85 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi: En ole koskaan raskaana ollessani tuntenut itseäni viehättäväksi. Mä aloitan lihoamisen aina jo ennen plussausta ja turvotus senkuin jatkuu ja jatkuu, niin että lopussa tunneon olevani suoranainen norsu. Mutta miehellä on kai kehno näkö, kun se tykkää silloinkin niin kovasti...

Eka raskaus kasvatti mua hiukan yli 20 kg, toinen alle 7kg, ja kolmas 13 kg. Toka raskaus alkoi kun esikko oli jotain 3 - 4 kk, joten kiloja oli jo valmiina...

Pinkerton: Kiitti kovasti menopelistä ja auringosta. Jospa sun virtuaaliloiste saakin mut vähän paremmalle mielelle...

Pietu: Niin, kovasti yritän jaksaa iloita kaikesta (ai siis mistä..?) mutta väkisinkin tänään on ollut paha mieli. Mutta jos säkin jaksat tsempata, niin eiköhän me yhdessä sitten yritetä tässä kierrossa uudelleen. Nyt pitää vaan yrittää pitää jalat maassa. Sinä piditkin, mutta mä jo pari päivää leijuin pilvilinnoissa...

Levinia: Kiitti tsempistä!! Äläkä sinä nyt ainakaan vielä luovu toivosta. Niin kauan kuin se täti pysyy poissa, saa toivoa. Ja pitääkin!!

Senniina: Vau, mahtava uutinen tuo äippärahan korotus.

Vilkutukset sinne pidemmälle nelostien varteen!

Kiirettä töissä! Onneksi, niin ei ehdi niin miettimään vauvajuttuja.

vm69

Vierailija
19/85 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Tuulitii Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.

Marikko olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

maria69 37v ja mies 30v. Yritys aloitettu 08/05 ja aikaan ollaan saatu 3 km:a.

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06.

Kirppu-68 Itse olen 37, mies 33. Mulla edellisestä liitosta lapset -88, -90 ja -95. Asustellaan Savossa. Mies töissä, mulla määräaikainen työ loppui joulukuussa. Sain keskenmenon reilut kaksi kuukautta sitten. Vauvaa oltiin yritetty kolme kuukautta kun onnisti. Valitettavasti päättyi noin ikävästi tuo raskaus mutta uutta yritetään kovasti.

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06. Asustamme Uudellamaalla.

RouvaP Itsellä on ikää 39, miehellä pari vuotta vähemmän. Tampereen seudulla asutaan. Meillä on takana yritystä vasta alle puoli vuotta. Miehellä on ennestään yksi lapsi, minulla ei lapsia. Yhteinen lapsi kummankin toiveena, katsotaan miten käy.

Levinia ' 69; lokakuussa 37; mies 40

lapsia ennestaan nelja tyttoa 14.10.7.3-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

murmeli66 vauva saa tulla jos tullakseen, mutta erityisemmin emme yritä. Lapsia on ennestään kolme, pojat -92 ja -01 ja tyttö -04. Itse täytin juuri 40 ja mies on kolme vuotta vanhempi ja asumme täällä pohjoisella Pirkanmaalla.

Pinkerton

Muut lapset meillä ovat taapero ja vuosikas; me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v.

Minä_vaan: Yli 40-vuotias ja silti vauvakuumeessa! Perheessä on jo kaksi lasta (3v ja pian 2v), mutta silti on vielä ihan hirveä hinku saada kolmas pikkuinen.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Mutkala-65 minä 41v, mies 46v, minulla kaksi lasta entisestä liitosta 17v ja 14v, yksi yhteinen 7v., lisäksi meillä 2 koiraa, hevonen

Panjo Olen nelikymppinen, ja minulla on kaksi pientä lasta.

Alpinia; vuosimallia 67, mies 70. Kaksi lasta 92 ja 96. Kolmatta koetetaan alulle laittaa, yrityksia alkuvuodesta asti. Yksi keskenmeno keväällä. Kaikki pelissä: greippimehu, ovistikut ...

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiju68

Mörri Ikää just tulossa 41-v. Yksi luomutyttö, kohta 4-v.

Takana tuulimuna 07/04 ja yksi varhainen km 11/05, sen jälkeen ei mitään. Kahta IVF:ää yritettiin, toinen keskeytettiin ja toinen vaihtui inssiksi.

Arka, -68, 12 v. tytär

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lasta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

Niisku65, plussaa 3. pas:sta.

mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..

Yllätysäiti, 38, mies 47. Ei lapsia kummallakaan vielä. Heti seurustelun alussa puhuttiin, että kumpikin haluaa vauvan, mutta kun tuoreen suhteemme alussa toisia kuukautisia ei alkanut kuulua, olin oikeastaan paniikissa: näin pian?!?

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti

Emmi

Tale68

Pinkerton

Mutkala-65

Panjo?

Sonjaemma

Senniina

Valdevina

niisku65

mirjalii

Yllätysäiti

Vierailija
20/85 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin plussanneisiin, vaikken kuumeilla ehtinytkään ennen tuota ylläriplussaa...

terveisin salaa palstalle äimistyneenä näpytteleva " Skaala"