Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥~♥KuLtAiNeN 60-LuKu VkO1♥~♥

01.01.2007 |

♥ Niin sitä sitten vuosi vaihtui. Synttärisankari sippasi klo 21 jälkeen ja minäkin 0.30 ja nukuin ihan ok 8.30 asti. Komeat oli tulitukset meidän naapurustossa.

Ihana kertomus sävelasteikolla! Hitsi, mähän taidan ehtiä vielä suurperheelliseksi;-) Tosin, jos meidän kaikki lapset olisivat meillä, niin taidettais olla jo kesällä sellainen (4 lasta). Miehellä on siis 2 lasta, mutta eivät käy meillä tällä hetkellä ollenkaan:-(

Lyhyt aloitus tässä vaan ja palaillaan!

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kauppareissulla ilmestynyt kirjoituksia! Huomenta vaan kaikille. Kyllä uni tekee ihmeitä. Olen aina kuin toinen ihminen, kun olen saanut nukkua. Tai pikemminkin nukuttua.

Sonjaemma odottelee vauvan liikkeitä. Itsekin niitä tunnustan kaipailevani, vaikka vähän aikaista onkin. Esikoiselta tunsin ne suht ajoissa, mutten muista tarkkaan milloin. Se oli heinäkuu kuitenkin eli silloin n.rv14-18 välisenä aikana. En muista, että esikoinen olisi mitään älytöntä rumbaa koskaan pitänyt. Pikemminkin se oli sellaista pönkäämistä ja jaloilla työntelyä. Maha meni joskus ihan ihmellisen muotoiseksi, kun kaveri pönki itsensä jonnekin kylkeen.Oli myös niitä kauhun hetkiä, kun pitkiin aikoihin ei tullut liikkeen liikettä. Herra jatkoi samaa sitten synnyttyään, eli nukkui joskus pari päivää putkeen ja sitten valvoi tuntikausia. Hän on muuten 8kk iässä matkustanut autossa jkl-hki nukkumatta minuuttiakaan..

Pitäis siivota jääkaappi. Meillä on sellanen kylmiö, johon mahtuu itse sisään seisomaan. Ja mahtuu pilaantunutta ruokaa aikalailla. Mm. kalkkunan jämät odottavat viimeistä lentoaan.

Koskas se Minean plussauutinen saadaan? jännittää!!

Vierailija
42/85 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapa vaan tekisikö jo mieleni testata...

Aconin 10 odottaa kaapissa ja kutsuvasti vinkkailee sieltä ja tekee mut hulluksi!

Vuorotunnein olen ihan varma tärpistä ja sitten taas epäilen tuntemuksiani melkein samalta seisomalta. Töissä ei huvittaisi yhtään, kun ajatukset karkailee ihan muihin juttuihin.

Senniina, kun nyt oikein puristelen, niin oikea tötterö on kyllä arempi. ARCH!

Oikeasti malttaa pitäisi pe - la aamuun mutta saa nyt nähdä kuinka hermo kestää odottaa.

Olkaahan varovaisia mammat, nyt on tosi liukasta. Sonjaemmalle jaksuja ja mukavia lepohetkiä kotisohvalle. Ja Emmille kans!

Nyt en muista mitä piti kommentoida, oli niin paljon taas kirjoitettu. Mutta yritän tässä keskittyä muihinkin kuin vain omaan napaan ja korjata asian piakkoin.

Ihania olette kun mulla on vauvalimaa ja säteitä ja peukkuja pilvin pimein! Kun vaan sen plussan siihen vielä saisi;)

Eivät sitten hukkaan menisi nämä kaikki " tykötarpeet"

nyt ruokaa laittaan, palaillaan

-minea-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä maltat olla testaamatta...?

Mutta jos sinä itse kestät, niin on sitten vaan meidän muidenkin kestettävä ja odoteltava rauhassa uutisiasi testauksen jälkeen.

Tsemppiä piinaan...!!!

vm69

Vierailija
44/85 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli ilta;pikkulikkojen kanssa kaupoissa muutama tunti ja euro poikineen sai mukavasti kyytiä. Nuo meidän likat kun alkaa olla lähes samankokoisia niin sama kun kaksosille ostaisi vaatetta. No nyt on vähäksi aikaa talvivaatetta molemmille. Nuoremmalle kun vielä farkut löytäisi niin hyvä olisi. Toisaalta on mukava huomata miten alkavat pikkuhiljaa kaupossa pyörähdellä peilin edessä kun sovittavat vaatetta. Onkohan sitä itse ollut ihan samanlainen pöhkö tuossa iässä?

Voi hurja minkälaisia ilmalentoja te otatte. No onneksi sentään pyllyylleen ettei mahalleen. Minä muistan nuorimmasta että hän oli sellainen jota piti mahassa olessa töniä välillä liikkeelle. Vanhempi oli taas turhankin ikiliikkuja. Jännä vaan että samalaisia ovat nyt liikkeiltään vanhempanakin.

Olet sinä minea sitkeä tyyppi kun et testaa jos oireet on noin vahvat. Ei voi mitää,meidän on vain pakko odottaa ja jännätä vielä pari päivää. Paljon peukkuja sinulle!

Ja ankkista ja leviniaa jännätään seuraavana,ihanaa. Toivotaan että kaikki saatte plussan. Olisi se aivan huikea vuoden aloitus.

Täällä ei mitään kummempaa,tylsää odottelua että kelit(kp4) paraneisi " polkukuntoon" . Hih,senniina olet mahtava keksimään peleille hyviä nimiä...

Nyt vähän iltapalaa porukalle ja saunaan.

Huomiseen ystävät hyvät.

-pietu-

Vierailija
45/85 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään vasta illalla kotona ehdin kirjoitella tänne, toki lukemassa töissä pikapikaa käyn päivälläkin..

Olipas SonjaEmmalla " vauhdikas " uusivuosi. Minä aikoinani menin nurin esikoista odottaessani kun oma koira vetäsi ja kunnolla nähdessään kultaisen noutajan joka oli tosi punainen vaate meidän piskille..noh vähän matkaa rajhauduin hietikolla ja tämä oli jotain 3kk ennen pojun syntymää. Ei siitä onneksi mitään vakavaa seurannut, äitipolilla Kätilöopistolla kävin tarkistuksessa ja kappas vaan poika kun syntyi niin hällä oli vasemmassa kyljessä " syntymämerkki " alue josta puuttuu pigmentti ihan kokonaan ja näyttää olevan ihan pysyvää lajiketta... noh ompahan muisto omasta ekasta sessusta !!

Hammaslääkärissä kävin ja nyt on kolmas peräkkäinen hammas revitty auki ja paikattu mutta eipä siinäkään mitään ?? ollut..

Sain nyt sitten penisiliinikuurin jospa se auttais ja eikun yksityiseltä varaamaan sitä juurihoitoaikaa ostopalveluna.

Mun oma hammaslääkärini oli sitä mieltä ettei sitä juurihoitoa olisi pitänyt aloittaa kun ei varmaa oltu että mikä hammas on tulehtunut mutta nyt se pitää kyllä juurihoitaa kun on aloitettu !!

Noh nyt tällä hetkellä ei jomota mutta enpä hurraile kun kohta voi taas alkaa...

Flussa yrittää iskeä kimppuun mutta eipä oikein saa otetta kun olen noita särkylääkkeitä vetänyt tuohon hammaskipuun kaksinkäsin...

Kummasti on viluttanut eilen ja tänään illalla...

Älkää kuvitelko, että se olisi OIRE jostain kun vasta kp 15 mennään...

Esikoinen just teki pitsaa kamunsa kanssa ja lupasi meille maistiaiseksi pikkupalat...täytyy vissiin ihan omat pitsat tässä vielä tehdä isukin kanssa illanpäälle hmmmmmmmmm varmuuden vuoksi ; -)

Illanjatkoja !!

Isotikru

Vierailija
46/85 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi ei ota tullakseen tänne länteen.. vettä vihmoo taas taivaalta. Ketuttaa :(((

Eilinen meni siivoillessa joulua pois. Tykkään kovasti joulusta ja alan (varmaankin turhan) aikaisin laittamaan kotia joulukuntoon, kun jo heti uuden vuoden jälkeen haluan heivata kaikki koristeet kuusta myöden pois. Noh, nyt se on tehty :) Paljonpa taas olette saaneet vuorokaudessa tekstiä :))

Isotikru on sitten aloittanut tämän vuoden pelikauden ;)) Toivottavasti tulee tulosta eikä hammassärky ole kiusana.

Senniinalla on kyllä mainiot nuo " pelit ja vehkeet" ... no onneksi oli polkukäyttöinen ompelukone ettei sähköllä toimiva ;))

Onneksi Sonjaemma et loukannut itseäsi pahemmin!! VAikka murtunut kylkiluu jo kertoo siitä, että mukka on ollut aika kova. Onneksi vauva on hyvin iskuilta suojassa omassa vedessään.

Olet Emmi oikeassa siinä, että vauvat pitää taukoa liikehdinnässään.. eihän siitä tulisi mitään, jos ne samaa rataa jatkaisivat loppuun asti.. siinä olisi mamman vatsanahka kovilla. Ja mitä pidemmälle viikot menee, niin sitä vähemmän tulee kunnon muljahduksia ja tanssahduksia.. liikkeet alkaa olla lähinnä venyttelyitä, kun tila alkaa käydä ahtaaksi... Näin oli ainakin mulla.

Vm, ei väliä vaikka kävisitkin iltaisin meille turinoimassa.. kunhan käyt :) Perehdytähän hyvin se uusi työntekijä, niin siitä tulee hyvä sijainen sinulle kun jäät syksyllä äippälomalle :)))

Ja Minea se jaksaa meitä piinata.. mutta pakko kai meidän on kestää jos itsekin kestät :))

Omanapa: tänään on ollut jotenkin huono olo. Nenän varressa jomottaa.. ettei olisi flunssa tulossa, aivastellutkin olen. Pääkin on vähän hutera (normaalia enemmän) ja ajatus ei kulje (normaalia paremmin) ;))) Koskas naiset sitä piinispunkkua pitäisi alkaa ottamaan?? Jos ovis oli sunnuntaina (silloin sain sen ovisplussan.. vai onko se ollut sitten maanantaina... eli tuleeko ovis viiveellä ovisplussasta?) niin onko se sitten huomenna ja lauantaina otettava hömpsyt? Nyt vaan ajatuskin punkusta tökkii.. vaikka muuten en sylje punkkulasiin...

Jaaha, pitänee mennä katsomaan, josko kusti olisi jo tänne polkenut.. (ohhoh... polkenut.. en nyt sentään postipeten kanssa pelaamaan ala ;) )

ANI

Vierailija
47/85 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!! kylläpä laitoit mulle niin positiivisen kommentin, että pitkästä aikaa tuli ihana fiilis.

vm69

Vierailija
48/85 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sitä täällä, vaikka en ihan aamusella tullutkaan turinoimaan. Tänä aamuna vauva oli todellakin liikekannalla, ja olin syönnyt aika tuhdin aamupalan niin mulle tuli jotenkin pahaolla, ja tuntui kuin pulssikin olisi mennyt hieman eri tahdissa kuin normaalisti, oisko ollut rytmihäiriö ? Onneksi huomenna on nla. Ihanaa kuitenkin, että tyllerö meuhkasi noin hurjasti, taisi olla ensimmäinen kerta kun tuollaista menoa ja meininkiä piti. Mitäköhän se yritti aamulla työntää mun masusta ulos, en oikein tajunnut oliko se jalka, pää, peppu, käsi vai mikä, mutta kovasti sitä työnnettiin :-))

Vm: voi helskutarallaa, että mua nauratti tuo ' senniinan suusta' ihan olet oikeassa, kyllä senniinalla sen verran kivoja juttuja on, että niitä pitäisi ihan kirjoittaa muistiin. Mistäköhän se senniina ammentaa kaikki stoorinsa ? Miten on työpäivä mennyt, ootko ollut ahkera ;-)) Vm taisit kerran kirjoittaa, että käyt työssä pääkaupunkiseudulla niin saanko olla sen verran utelias, että miten monta kilometriä on teiltä sinun työpaikallesi ja ajatko päivittäin sen matkan autolla ?

Ani: kyllä nauratti tuo sinunkin kommentti ' onkohan kusti polkenut ja et nyt sentään kustin kanssa rupea polkemaan' Ei sitä kuule tiedä miten hyvä kone se kusti on, ja miten nopsaa sillä ompelisi ;-))

Huoh-siitä puhe mistä puute-eikö ne fiksummat näin sano ? Mutta ei ei ja ei, kyllä meidänkin singeri vielä rulaa, vaikka täytyy sanoa, että tuo masu alkaa olemaan kieltämättä tiellä.

Isotikrun hampaille lähetän ' parenemis terkkuja' Kuinka ne nyt on noin ruvenneet kapinoimaan ? Itse kammoan hammaslääkäriin menoa, mutta muutama vuosi sitten löysin ihanan, sympaattisen ja muutenkin taitavan lekurin ja siihen tuoliin on aina ilo istua.

Ihanaa huomenna tulee taas sanomista painosta :-(( anywayt palailen kertomaan miten neuvolassa meni .. Kaikille oikein hyviä iltoja ja voikaa hyvin. t. emmi rv-28+

Vierailija
49/85 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältäkin. Huono yö taas takana ja olo sen mukainen. Sähkösingeri oli käynnissä viime yönä=mies kuorsasi. Jotenkin taas masentaa. Kai se kuuluu " taudinkuvaan" . Pitää varmaan käydä " kriisineuvolassa" tsekkauttamassa, että kaikki on kunnossa. Seuraava kun on vasta helmikuun puolivälissä eikä ultria enää ellei itse osta jostain.

Mistä lie nuo jutut kumpuaa. Kai se on, mitä emmikin totesi, että siitä puhe mistä puute. 10 vuotta sosiaalitoimistossa ja 15 naiskuorossa tuo myös lisää väriä tekstiin. Missään ei ole niin härskit jutut kuin naiskuoron harjoituksissa, tiesittekö? Kustista ei tosiaan tiedä, miten nopea polkija hän on. Jos vaikka sellanen parin piston mies;-)

Kappas, olis ollut 10v. hääpäivä tänään, jos olisin pysynyt naimisissa.

Saiskohan unta, jos asettuis sohvalle taas kerran. Alkaa tulla pian makuuhaavoja.

Vierailija
50/85 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina: Mulle oli uutta että härskit jutut naiskuorossa... tosin osaan kyllä hyvin kuvitella.

Emmi: Olen ollut melkoisen ahkera töissä. Pakko ahertaa, niin en vaivu itsesääliin, kun tuppaa hiukan olee matalapainetta meikäläisellä nyt liikaa.

Ja toki saa udella, mulla on työmatka yhteen suuntaan n. 60 kilsaa. Ja kun osittaisella hoitovapaalla olen 80% palkalla, niin on aika hullua edes käytdä töissä... Koska ei mun 100% palkkakaan päätä huimaa. Ja siis ajelen omalla autolla, koska bussilla tulisi vielä kalliimmaksi. Eikä meiltä edes pääsisi bussilla. Asutaan siis maalla ja ihan oikeesti maalla.

Eli kun sanoin olevani nelostien varrelta, niin en siis ihan vieressä asu. Mutta tie menee keskeltä meidän kylää...

Nyt riitti tältä päivältä. Lähden kotiin. Sielläkin odottaa vaan tappelun selvittely. Saatiinpa eilen miehen kanssa kireeksi välimme. Sekin masentaa tän kaiken muun keskellä.

vm69

Vierailija
51/85 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan vähän päässyt kulahtamaan aikaa, kun olen saanut kirjoiteltua. Näköjään ei sitten malta paljoa tietsikalla olla kun on jouluvieraita vielä. Sunnuntaina aikoivat lähteä, joten eiköhän ensi viikolla ala tulla enemmän juttua multakin.

On sitten nuo raskausoireet pikkuisen hellittänyt, mutta edelleen palelee ajoittain ja rinnat on varsinkin iltasella aika arat. Kuvotusta on jonkin kerran hyvin lievänä ollut mutta eipä juuri siitä kannata puhua. Syömisen kanssa olen vähän ihmeissäni, kun saattaa käydä niin, että otan vain voileivän tai kaksi aamupäivällä ja sitten saattaapi ruoka olla vasta seitsemän maissa illalla. Eikä nälkä vaivaa! Tuntuis kuitenkin, että pitäis kait vähitellen ruveta syömään ihan oikeasti, elikkä semmoiset viis kertaa päivässä jotain. Ei kuitenkaan mikään hyvä juttu tuo kerran pari päivässä ruokailu. Vettä tosin on mennyt ihan kiitettävästi kun olen koittanut tuota kahvia vähäsen vähentää.

Mulle on tullut kauhee hinku ommella vauvelille jotain. Tulostin sitten netistä kestovaippojen kaavat ja olen jo muutaman leikannut. Pitää tässä sitten vähitellen ruveta ompelemaan. Tänään sitten piirsin ja leikkasin ulkohaalarin kaavat: 70cm kokoiset. Ajattelin tehdä yhden pienen puvun, että olis sitten alkutalvestakin sopiva puku. Se äitiyspakkauksen puku kun on kuitenkin aluksi iso. Jos nyt sitten pakkausta edes otankaan.

Maanantaina eka neuvola. Jännittää.

mirjalii rv 8+6

Vierailija
52/85 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään neuvolan antiikkiultrassa, jonne oman neuvolan täti mut aivan säälipisteillä ohjasi (siis ei kuulu normaali " palveluun" ) No, heti kättelyssä tää sinänsä ystävällinen ei-oma-kätsy sanoi että heidän masiina näyttää aikaisintaan 8+ viikoilta mitään! ja olin nimenomaan ruikuttanut omalle kätilölle että juuri siksi haluan tutkimuksiin, kun en teidä viikkoja kun menkat on heitelleet enkä ole niitä ylös kirjannut! Missään nimessä ei kuitenkaan ole mikään 9 viikko meneillään.

No, sieltä näkyi vain jokin pikkiriikkinen lätäkkö jota hoitsu arveli lapsivedeksi, tosi suttuinen kuva, eikä sikiötä siis löytynyt. Kohtu oli suurentunut ja vastasi arviotani.

NYT PITÄÄ VAIN ODOTTAA MUUTAMA VIIKKO että mahdollinen sikiö joko kasvaa näköpiiriin tai paljastuu keskenmenoksi!!!!!!!! Kärsivällisyys ei muutenkaan ole hyvelistani kärjessä, mutta tälläisissa asioissa kun kyse on kirjaimellisesti elämästä ja kuolemasta, tuntuu todella raskaalta vain pyöritellä mielessään, vaikka tiedänkin ettei se sykkeen näkeminen vielä mitään takaa: kaikissa keskenmenoissani on ensin syke löytynyt ja sitten ei olekaan.

No, en kyennyt odottamaan vaan varasin ajan yksityiselle, jolloin arvioni mukaan olisi 7 viikkoa alussa, ja sykkeen pitäisi siis näkyä. Melko karua on kyllä tämä odottelu. Varsinkin kun tämä koko juttu tuli niin yllärinä ja tunteet vaihtelevat kuulaasta, ihmeenkaltaisesta toivosta täysin epätoivoisiin tulevasiuudennäkymiin ja kaikkien mahdollisten komplikaatioitten pelkoon.

Oih ja voih.

Onnea teille kaikille omiin elämiinne. Minä painun leikkimään aasi I-haata, se sopii roolimallikseni oikein passelisti.

Terveisin lyyrinen molli

Vierailija
53/85 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uninen ja väsynyt mamma. Neuvolassa kävin ja sen päätteeksi vielä viisi tuntia töissä selvittelemässä töitä seuraajille. Aikas raskasta ja kyllä on mukava kun ei tarvitse enää sinne raahautua tämän mahan kanssa. Yöllä kun tuli nukuttua vain sellaiset neljä tuntia niin pikkusen väsyttää ja uni voi kutsua tänään aikaisin. vaavi oli kyllä suht rauhallinen mutta mikä lie kun ei mamia nukuttanut..... olisiko täysikuussa syytä.

Neuvolassa kaikki taas kunnossa paitsi se sokru juttu. Lie olen joulun aikaan vedellyt liikaa suklääta että taas pissa oli sokerista tehtyä. No ei auta kun huomenna labraan kontrollinäyte antamaan ja jos siinä jotain niin uudestaan sokeri rasitukseen. Onneksi häikkää ei ole muussa kuin tuossa sokerissa. Pinokin on minulla ihan kohtuudella noussut ettei onneksi joulun syömiset siihen paljon olleet vaikuttaneet.

Minnealla onkin jännitystä kerrakseen, täällä myös jännätään:)

Taitaa kömpiä sohvalle hieman lepäilemään rankan päivän jälkeen.

Teti

Vierailija
54/85 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen teitä kun olette niin ahkeria kirjoittajia ja huulikin lentää kuin spitaalisten pippaloissa.

vm: Harmi, ettei plussaa vielä tullut. Olin jo varma, että olisi sun vuorosi. Mutta kyllä se sieltä vielä tulee. Tulihan se minullekin lyhyestä kierrosta huolimatta (24-26).

sävelasteikko: Tsemppiä, toivottavasti kaikki menee loppujen lopuksi hyvin! Suojelusenkeleitä sinulle ja pikkuiselle!

Minealle plussaonnea!!! Ja Mirjaliilla on eka neuvola. Itse kävin jo ekassa neuvolassa ja sydänäänetkin kuuluivat, ihanaa! Ensi viikolla onkin niskaturvotusseula. Muutoin alkaa olo olla kohta mitä mainioin, pahoinvointikaan ei enää ole niin paha. Eikä väsykään iske niin helposti, vaikka joka päivä on pitänyt edes pienet iltaunet ottaa!

Toivottelen vielä kaikille kultaisille naisille Ihanaa vuotta, odottajille hyvää vointia, yrittäjille plussia!

-valdevina-

Vierailija
55/85 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teti: Sitä valvomista on ollut ilmassa täälläkin, minäkin ajattelin sen jotuvan täysikuusta. Saattaa vaan olla sattumaa, että valvon just nyt..

Hienoa, että kaikki kunnossa (paitse se sokru tietty)

Mirjalii: Ihanaa, sulla jo neuvola. Se eka kerta on aina jotenkin niin jännä, vaikkei siellä sinänsä vielä niin ihmeellisyyksiä olekaan. Se on kuitenkin sellainen virstanpylväs.

Sävelasteikko: Kovasti jaksamista odotteluun. Se on rankkaa, mutta toivotaan kaiken olevan ok. Halit ja tsemppaukset tulee täältä.

Valdevina: Niin, petyin tietysti itsekin. ja se johtuu just siitä, kun aloin jo kaikista päätöksistäni huolimatta vahtaamaan oireita ja kun ei tuhrut tullutkaan ajallaan... Ei saisi rakennella niitä pilvilinnoja, mutta minkäs teet. Oikein hienoa, että sulla on hyvä vointi. Sitä samaa toivon jatkossakin.

Vierailija
56/85 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hetki aikaa, ennenkuin lähdetään hakee isommat koulusta ja mennään kauppaan.

Omaa oloa sen verran, että riita saatiin sovittua, tai mitätön sanailu näin jälkeenpäin ajatellen. Mutta kun on huono olo muutenkin, niin pienikin sanailu saa olon vielä huonommaksi.

Joulu on hävitetty nyt viimeistä koristetta myöden pois. Nyt on sellainen olo, että tästä alkaa uusi elämä. Ei tää vuosi varmaan tule olemaan sen parempi kuin 2006kaan oli, mutta ainakin toivoa voi. Jostain pitäisi vaan löytää taas se Emmin nappi, jota painamalla tulisi positiivinen olo. Mulla on usko mennyt siihen, että meille enää tulee vauva. Ja se on surullista. Ei se, että vauvaa ei tulisi, vaan se, että kadotin uskon. Mä en ymmärrä mitä mulle tällä viikolla tapahtui. Olen vähän hukassa itseni kanssa...

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!!

vm69

Vierailija
57/85 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä hukassa Vm..*tarttuu kädestä*

Mulla on myös taas niin paska kausi meneillään, että en pian tiedä mitä tehdä. Kriisineuvolaan on varmaan ainakin ensi viikolla tyrkyttäydyttävä. Ehkä sydänäänten kuuleminen saisi mieltä rauhoittumaan. Herään aamuyöstä valvomaan ja makaan sitten puolillepäivin, itkeä tihrutan ja kuljen haamuna ympäri kämppää tekemättä yhtään mitään. En saa itseäni edes ulos. Eilinen uroteko oli kukkien kastelu, kaikki muu jäi. Saisinkohan edes tukkani pestyä tänään. Ehkä ensi viikolla palailen paremmalla mielellä.

Vierailija
58/85 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mukavaa, että sullakin on paha olo, mutta kivaa on se, että voidaan kulkea käsi kädessä. Halaukset sulle!! Yritä jaksaa luottaa siihen, että kaikki on kunnossa. Heti kun luin, että jollain muullakin on surkea kausi, niin tuli itelle sellainen olo, että pitäisi piristyä.

Tsempataan yhdessä parempaan viikonloppuun!!

vm69

Vierailija
59/85 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaunokaiset !

Nlassa käyty ja taas ollaan himpun verran viisaampia. Sf-mitta oli kasvanut kolmessa viikossa ihan hyvin eli nyt 27cm, kun viime kerralla oli 22.5cm, ja vauva oli raivotarjonnassa-jiihuu- kunhan nyt pysyisikin siinä asennossa !!! Oli hieman kyljellään ja siksi mua on sattunut tuonne kylkiluiden kohdalle oikealle, kun pienokaisen jalat ovat juuri siellä :-(( Sellainen ikävä pistävä ja puristava kipu. Muutoin kaikki ok, sydänäänet olivat n. 150krt/min ja hyvät. Kaikki ok, pissa puhdas jne, mutta nyt alkaa tämä äiti olemaan turvonnut, eli sormukset sormesta pois .. nopea painonnousu saattaa olla turvotusta. Lekurille aika vasta helmikuun lopussa(?) ja se onkin viimoinen käynti ..

Voi Vm sinua reppanaa-hieman empatiaa ja sympatiaa :-)) Älä huoli kyllä meille kaikille tulee niitä matalalento kausia. Koita jaksaa vaikka olisit mitenkä alavireinen, hemmottele itseäsi, ota siis aikaa omiin harrastuksiin, ja anna miehen hoitaa lapsia sillä aikaa. Ja älä menetä sitä uskoa omasta vauvasta, sekin tulee kun aika on se oikea, ihan varmasti luota vain emmiin ;-))

Mäkin olen ' riidoissa' mieheni kanssa, tai eilen loukkaannuin yhdestä pikkujutusta ja huusin kuin palosireeni ja mies sitten loukkaantui vuorostaan, minä kun olen tulta ja tappuraa, jos suutun niin haukun koko suvun samalla kertaa, ja päästelen kamalia sammakoita suustani, mitä en todellakaan tarkoita ! No riidoissa mentiin pehkuihin ja eihän se uni silloin ole sellainen hyvä, joten vajaaksi jäi viime yökin ja sitten kello ei ollut aamulla soimassa ja mies melkein myöhästyi työstään. Mutta ennen lähtöään antoi onneksi suukon, muuten riita jatkuisi tänäänkin, mä kun en anna tuumaakaan periksi, ja riidan syy niin mitätön etten kehtaa edes sanoa :-// Mutta inhoan riitelyä ja varsinkin nyt r-aikana olen todella herkkä ja kaikki tunteet tulevat megasuurina. Pitäisi tuon miehen se tietää, mutta sekin on vain ihminen. Hyvä, että sovitte miehen, nyt viikonloppuna kun teette kunnon välirauhan niin kyllä se siitä kirkastuu --

Valdevinalla viikkoja todella paljon ja kaikki mennyt hyvin, hienoa !!! Ja paljon onnea lähetän sinne nt-ultraan. Miksi muuten siitä käytetään kahta eri lyhennettä nt ja np-kumpi näistä on se oikea tai väärä ? Oletko kertonut jo muille raskaudestasi ?

Kuinkas Isontikrun hampaat, onhan särky jo hellittänyt ?

Teti pian on aika pakata sairaalakassi :-)) Mitäs sinne kassiin muuten pitää laittaa ? Ymmärtääkö miehesi sen että olet väsynnyt, meillä mies välillä luulee, että puhun puuta heinää. Eikä ne todellakaan ymmärrä miten raskasta aikaa tämä raskaus saattaa naiselle olla. Mua on juuri nyt alkanut väsyttämään aivan kamalasti, ja se on jotenkin nurinkurista, kun välillä vaikka olisin todella väsynnyt niin uni ei tule silmään kuitenkaan.

No nyt on pakko vaihtaa kanavaa, mutta palaillaan taas !

Hyvää viikonloppua kultsit. t. emmi rv-28+

Vierailija
60/85 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon jaksamista ! On se raskaus vain sellainen mullistus naisen elämässä niin fyysisesti kuin psyykisesti, että sen kanssa on kestämistä. Ja sanoisin, että tuo kaksi vuotta mitä mekin yritettiin vauvaa, saatiin plussa testiin , iloittiin, ja muutaman viikon päästä itkettiin menetettyä lasta niin se SE vasta kovaa olikin psyykkisesti. Monesti ajattelin, että romahdan, en kestä enää .. Mutta jostakin ihmeen kummasta se mieli aina piristyi ja jaksoi uskoa tulevaan. Joten Vm vielä sinullekin, että ymmärrän sinua paremmin kuin hyvin.

Te kaksi nelostien naista kulkekaa käsikädessä ja mutta kohti parempaa huomista ja tulevaa ja koitetaan kaikki tsempata toinen toisiamme silloin kun sitä tarvitaan !!!

emmi