Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥~♥KuLtAiNeN 60-LuKu VkO1♥~♥

01.01.2007 |

♥ Niin sitä sitten vuosi vaihtui. Synttärisankari sippasi klo 21 jälkeen ja minäkin 0.30 ja nukuin ihan ok 8.30 asti. Komeat oli tulitukset meidän naapurustossa.

Ihana kertomus sävelasteikolla! Hitsi, mähän taidan ehtiä vielä suurperheelliseksi;-) Tosin, jos meidän kaikki lapset olisivat meillä, niin taidettais olla jo kesällä sellainen (4 lasta). Miehellä on siis 2 lasta, mutta eivät käy meillä tällä hetkellä ollenkaan:-(

Lyhyt aloitus tässä vaan ja palaillaan!

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut tapahtumia tälle päivälle, ihan mukavaa, minäkin olen siinä sivussa taas löytänyt oman itseni. Siis pahin masis on takana. Ja osittain johtuu olo siitäkin, etten ole töissä. Sitä en tässä sen kummemmin selittele, mutta siellä oikeesti ahdistuu. Jos ei vauvaa ala kuulumaan, on ihan pakko alkaa aktiiviseti etsimään uutta työtä.

Juu, sitähän se on, että ei kroppa mitään huijaa vaan mieli. Kun jokainen nippaus tai outo tunne rinnoissa tietää mukanas heti " sitä" .

Levinia: otatko meidät kaikki vastaan, jos hypätään koneeseen ja tavatan siellä greippipuiden alla..? Pitäisi varmaan ottaa nuija mukaan, jotta saisi puheenvuoroja jaettua jne, koska niin hyvin tullaan juttuun.

Muut alkoi paistaa lettuja, mä meen seuraksi keittiöön.

Illan jatkoja jokaiselle!!

vm69

Vierailija
82/85 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti löysi tiensä meille eilen illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi p...ele!

On se akka sitten niin pirun huonotapainen.

Lohtuhali sulle!!

vm69

Vierailija
84/85 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei vieläkään plussaa... Tosin välillä tulee " apua" fiilikset eikä oikein tiedä kannattaako edes yrittää enää. Miehellä on selkeästi vauvakuume ja itse rupean ottamaan pikkuhiljaa takapakkia... Varsinkin jos tulevalle isoäidille eli omalle äidilleni ees vihjaan siihen suuntaan niin se heti paníkoi ja on selkeästi sitä mieltä, ett meille ns. riittää tämä yksi. On vain huolissaan ja ilmeisesti pelkäsivät kovasti mun odotusaikana, johon liittyi paljon komplikaatioita ja itsellä on perussairaus joka tietty olisi voinut periytyä...

Onko kellään endoa ja osais kertoa onko se vaikuttanut raskaaksi tuloon? Endometrioosini tuntuu joka menkkojen aikaan pahenevan ja eikä ne väliajatkaan niin herkkua aina oo. Lääkärihän totesikin ett paras hoito siihen on joko raskaus tai hormoni kierukka?

Onnea kaikille plussanneille!!! :)

Vierailija
85/85 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkis, voi harmin paikka että sinutkin löysi. Mua on sapettanut niin paljon, että olen tampooneja käyttänyt normaalien siteiden sijaan, kun ärsyttää joka vessakäynnillä...

Se hyvä puoli tässä on, että ärsytyksissäni olen tehnyt suursiivousta raksalla ja kotona, kyllä nyt kelpaa kun on siistinä kotikin.

Mutta. Nyt kerätään uutta puhtia uuteen kiertoon. Kyllä se vielä tärppää, usko pois!

-minea-