Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~* HAAHUT uuteen vuoteen viikko 1 *~*

01.01.2007 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...

[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 27.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007

[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Katri pitää meitä aina vain piinassa... tämä menee ihan jännittäväksi vaikka tuloksen tavallaan tietääkin, mut silti. Sinulla on hyvät hermot kun jaksat odetella rauhassa testausta.

Kävin mäkin sit kaupassa hakemassa sitä greippimehua, maku ei päätä huimannu mut yrittänyttä ei laiteta ;).

Saunan jälkeen join yhden lonkeron joka sattui olemaan greippiä, mietiin siinä sit et tehoaakohan tämäkin. Isäntä lupas juoda appelsiinimehua, jos se jotain hyödyttäisi... mihinkähän se sillä vois vaikuttaa... jäädään seuraamaan.

Asiasta ihan toiseen, Pakko kysyä mitä mieltä olette noista tyttökalentereista? Mun pistää niin vihaksi ku käyn tuossa isännän työpaikassa ( oma yritys) niin siellä on niitä kalentereita seinällä. muut yritykset josta mies ostaa tarvikkeita jakaa niitä aina vuodenvaihtees läjän. Mies vetoaa et muut työntekijät ne seinille laittaa, miehiä 3-4 töis.

Tuntuu et olenko lapsellinen kun annan sellasten kalenterien häiritä. Mut ku itte on kaikkia muuta ku kalenterii sopiva niin jotenkin ärsyttää nähdä sellasia.

No, tulipas tilitettyä. Kyllä helppas!!! ;)

Vierailija
122/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikeaa lukea plussauutisia, onnea Ultsi!! Ja Katrille edelleen peukut pystyssä, vaikka vahvasti kaikki plussaan taidetaan uskoa ;)

72oinas: Noista tyttökalentereista kirjoitit...onhan se niin, että kyllä ne ärsyttää, vaikka ei varmasti olisi syytäkään. Oma mies semmosessa työssä, että siellä on varmasti miesten pukuhuone täynnä naisten kuvia (en ole käynyt, mutta arvaan kyllä). Miehillä nyt on aina omat juttunsa, eikä ne niistä luovu, niin olkoon :)

ON: kp17/35 menossa, JIPII, puolivälissä jo suurinpiirtein mennään :) Miehelle sanoin eilen, että ensi viikko on sitten tärkeä viikko. Oli aika söpöä, kun mies totesi: " Jahas, täytyy nyt sitten säästellä, että on runsaasti kavereita matkassa ensi viikolla." Liikuttavaa, kun toinenkin on niin täysillä mukana :) Yritän olla stressaamatta mistään, urheilen, syön terveellisesti ja olen ulkona, niin ja syö multivitaa ja juon greippimehua :D Teen kaikkeni, että OIKEAN PIKKUISEN olisi mahdollisimman helppo takertua sisuksiini ja pysyä siellä, mutta en kuitenkaan stressaa (kai?!). Pitäkää nyt peukkuja tässä kierrossa minulle!! Toki voi olla, että ei ole edes mahista tärpätä sen tuhruttelun vuoksi, mutta yrittänyttähän ei laiteta :)

Sutjakkaa sunnuntaita kaikille ja oikeen tuottoisaa tammikuuta syysvauvojen muodossa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Ultsi!!! Onnea ihan älyttömästi plussasta, ja koitahan pitää pikkuinen matkassa koko reissun ajan:)

Voi harmi Katri sun testin kanssa:( Kyllä se seuraava testi näyttää sitten selkeän plussan, eikö! Koska aiot testata uudestaan?

Sitten omaan napaan: Aiemmin valittelin tuosta runsaasta vuodosta, mutta sitten eilen se loppui kuin seinään. Arvatkaa vaan oltiinko täällä innoissaan, molemmat, minä ja mieheni. Ja heti täytyi tietysti aloittaa harjoitukset uuden vauvan yritykseen, hih. Tosiaankin harjoittelua tämä nyt sitten on jonkin aikaa, kun sovittiin niin, että oikea yritys alkaa vasta sitten, kun laskettuaika menee tuonne seuraavan vuoden tammikuulle. Mutta ihan kivaa touhua tuo harjoittelukin on;)

Vierailija
124/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin heti huomisaamuna tehdä uudestaan. Ei tässä jaksa pidempään odotella. =)

Hienoa, että vuoto sullakin loppui ja pääsitte jo harjoittelemaankin. ;) Kuten sanonta sanoo, niin harjoitus tekee mestarin...hehe.

Vierailija
125/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bambiino: Kiva, että vuoto lakkasi. Ja nyt vaan sitten innolla treenit päälle.

Villiina: Juu, ei stressiä, se on pahaksi. Ja on niiin helppoa ottaa vaan " tyynesti" . Eikö... Kuulosti niin ihanan terveeltä sinun tapsi. Itse kun " vaan vetelen punkkua ja polttelen tupakkia..." No sentäs se inhoamani greippimehu on terveellistä.

72oinas: Meillä on miehellä yksi sellainen kalenteri verstaan seinällä. Ei se mua haittaa, mutta kieltämättä kun sen siellä näin ekan kerran, ajattelin, että minkä ihmeen takia tollanen...

Katri: Ei muuta kun plussaa sitten huomiselle!!! Ja nyt jos testi temppuilee, haastetaan se testifirma oikeuteen.

Aamulla satoi ihanasti pientä lunta, nyt tulee vettä. Tylsää.

Vierailija
126/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultsille super onnea! ja Katrille peukkuja huomiseen...

Mina taidan (jos olis viela aihetta) sitten jattaa uusintatestailun tiistaille? Ei tuu suurta juhlaa samalle paivalle, ettei se kiero olento ' kateus ja kavaluus' paase meidan juttuihin kasiksi! Kun kohtaloon nyt jo sen verran uskon ja ' kolmannenkin ' epaonnen siis kokenut , nyt olisi mukavaa aloittaa puhtaalta poydalta uuden kokeilun tulos... ymmarsikohan kukaan; mulla ajatukset siis tosiaan pyorii joka hetki ettei ' vielakaan oo alkanu' systeemilla. kp 29 /26-32 tanaan.

Oireita ei pahemmin ole, mutta kun oikein yritin edellisia muistella (siis likkoja) ei mulla tainnu niistakaan olla, kunhan tuli plussa testiin?! Nyt kylla viluttaa jo toista viikkoa hervottomasti, mikaan ei huvita ja nipistelee ja nippailee. Mutta silti ' en todella' usko plussaavani, itsesuojeluvaistoa kai.

Mutta nyt muihin hommiin, kaikille plussatuulia!

- levinia-

Vierailija
127/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinialle kanssa plussaonnea! bdbdbdbd

72oinas: Ei mua oikeastaan ne tyttökalenterit haittaa. Melkosta yleisiähän ne taitaa olla työpaikoissa, jossa on miehiä töissä. Mutta itse en kyllä haluaisi niitä nähdä.

ON: Yöks tätä oloa. =( Nyt on kyllä sellanen tilanne, että yököttää aivan kaikki hajut mitä vain liikkuu. En oikein tiedä missä täällä meilläkään olisin, kun joka paikassa tekee pahaa. Vessassa haisee pesuaine ja pyykkipulveri ja muualla sitten osittain tunkkaselta ja osittain tortut, kun tuo mies innostu taas! kerran leipomaan noita joulutorttuja vaikka joulu on jo ohikin. Heh, hassu mies. =)

Vierailija
128/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on jännäykset käynnissä :) Kivaa! Voi kun pääsisi itekin taas jännäämään, voi vaan olla, että tuhrut taas ilmottelee itestään sen verran aikasin, ettei tarvitse edes jännätä :( Ensi viikko siis viikko 2 on meillä se " tärkeä viikko" , ja sitten viikko 4 on jännitystä, kun torstaina pitäis alkaa menkat ja tuhrut siis jo kenties maanantaina :/ Kuluis nyt tämä pirskatin aika nopeampaa...tai olis edes lyhyempi kierto, pääsis jännäämään useammin ;)

Ai niin, tikutin ovistakin jo tänään huvikseni...joo, ei täällä stressata, ehei :D VM: Kuten huomaat, helppoa täälläkin... Niin, negahan se odotetusti oli. Päätin kuitenkin tikuttaa tässä kierrossa, koska haluan tietää onko ovis kp21 vai kp22. Keskiviikkona sitten alkaa " oikeat tikutukset" .

*Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille*

Vierailija
129/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne kai muuten haittais jos niitä ei joutuis kattelemaan. Pakko käydä välillä siivoamassa miesten jälkiä ja siellä on tosi iso kalenteri keskellä seinää. Täytyy tunnustaa et kyllä siinä puputtelu touhut hiipuu mielestä. vielä joskus pyyhin niillä sivuilla pöytää!!!! on siinä sit äijillä ihmettelemistä.

Ensi viikko olisi meillä otollista aikaa, pitäisi touhuilla ahkerasti et varmasti olisi siimahäntiä valmiina ku aika koittaa. nyt kp 10/29-30

Kumpa vihdoinkin onnistaisi ja vauva pysyisi sisällä loppuun asti.

Jännää huomata sellainen asia et km jälkeen on tullut sellainen olo ettei lapset jää tähän jos luoja vain niitä suo. et saa tulla enemmänkin jos on tullakseen. Tosin ei meillä ennenkään ole mitään lukuja päätetty, kolmesta ainakin on aina puhuttu.

kun sain vakipaikan niin mies sanoi että eikähän me tehdä sit kaks peräjälkeen jos vain on tullakseen. Mut silloin ei kyllä aavistanu et tämän kolmannen saaminenkin ottaa näin lujalle.

Kun nyt sais eka se kolmas alkunsa ja sais sen kunnialla loppuun asti niin kattotaan sit mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Ei muuta kun plussa tuulia kaikille.

Vierailija
130/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilman konetta joten reilu pari viikkoa on vierähtänyt viime vierailusta! Kyllä on ollut ikävä! Uusiakin näytti äkkivilkaisulta olevan monta.

ON sen verran ettei ole plussaa kuulunu, nyt on menossa kp 16 joten ovis taitaa olla takana, ei muuta kun odotellaan... Onko Sofia vielä täällä? Oli niin samanlaiset meidän kokemukset että olen miettinyt miten sulla menee? Luulin jo päässeeni pahimman ikävän yli mutta joka päivä meidän pikkuenkeli on mielessä. Aika toivottavasati parantaa haavat. Toivottavasti pääsen ensi viikolla taas käymään täällä, kattomassa mitä tänne kuuluu.

PAREMPAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE TEILLE, RAKKAAT HAAHUT!

Menier

Vierailija
131/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuenkelit on mielessä, ja olotila vaihtelee vuoroin masennuksesta iloisuuteen...

Voimia sulla ja koita jaksaa!!

vm69

Vierailija
132/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla taas sinustakin. Oikein paljon voimia teille! Elämä on yhtä vuoristorataa, kuten tais tuo vm:kin tuossa jo sanoa. Välillä kaikki on hyvin ja sitten sitä taas tipahtaa sinne pohjamutiin. Näitä ikäviä muistutuspäiviä kun on...

Vierailija
133/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussista :)

Mihin aikaan siis minä kiertopäivänä teillä on alkaneet raskaus?oireet,itellä menossa kp 21 ja on todella huono olo,ja alamahaa nippailee ja tuntupa yksi repiäsy kipu kun nousin ylös,voisko muka jo olla tuntemuksia jos ois tärpännyt näin heti km jälkeen ?????

Tai sitte olen tulossa kipeäksi... lämmöt ei kyllä ole erikoisen ylhäällä?

PS: huimausta ilmennyt niin että pitää ottaa välilä seinästä tukea.

Olen kotiäiti ja mulla on tenniskyynärpää,eli kait sitä jotain touhuaa :)

Katohan niin kuvittelen vaan kaikki :(

Vauvan kaipuu on erittäin suuri.