Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~* HAAHUT uuteen vuoteen viikko 1 *~*

01.01.2007 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...

[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 27.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007

[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soitti ja sain ajan sille nyt klo 10:ksi. Kuulemma kannattaa käydä näyttämässä vaikkei verta vuodakaan. Jos on hampaat menny ihon sisään, niin saattaa alkaa mätiä. Eli antibioottikuurille...

Se toinen koira oli tosiaan ollu kiinni, mutta kun oli äkänny meidän koiran, niin oli nykässy itsensä irti siltä naiselta ja juossu n. 30 m suoraan meidän koiran kimppuun.

Että semmosta... =(

Vierailija
42/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrin hauvelille paranemisia; toivottavasti sun pelastyksesta ei ole mitaan riskeja itsellesi! Itsella oli aikanaan iso tanskandoggi joka kerran hormoonihuurteessa melkein nielas pienen cockerin, hih, no ei nyt sentaan, hiukan ravisteli kuin rasynukkea! Mitaan ei siis pahempaa sattunu pelastyttiin vaan molemmat vietavasti. Samainen koira asui meidan kerrostalossa, taisi olla pienta rahinaa hampaiden kolossa jo ihan haukkuessa kerroksesta toiseen...ja hassua kylla cockeri ' aloitti' tuonkin rahinan.

ON sen verran etta tateja odottelen, kp 25/ 26-32 .

Hiukan paansaryn poikasta olisi tanaan, joten se kai tasta.

- levinia ulkomaitten sateesta -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helgalle piti viela onnea toivotella; ja pikaista poistumista exiin onnellisena!

Greipeista, etta ma juon ihan paivittain myos sitruunamehua, mutta lahinna greippeja syon ihan hedelmina, verigreippi on herkkua kun ei oo niin hapanta kuin keltainen vastaava. Ja meilla kun nuo puusta suoraan haetaan ja ovat saaneet makeutensa auringosta niin siinakin tuo salaisuus... ei oo raakoina keratty ja lahetetty kylmaan koto-Suomeen!

Paljon onnea kuitenkin yrityksiin!

- samainen levinia -

Vierailija
44/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon onnea matkaan.

Katri:Toivottavasti koiralle ei ole tullut mitään sen kummoisempaa.

Itselleni kerran kävi samalla lailla eli olin ulkoiluttamassa meidän snautseri tyttöä ku toinen koira hyökkäs kimppuun,mut ei onneton tiennyt et itse sai selkäänsä.Omistaja tuli paikalle pikkuisen nolona ja pyyteli tuhannesti anteeksi. Siitä omituinen juttu et poika koira oli se hyökkääjä.

Nyt on jo kyseinen koira nukkunut ikiuneen,mutta jätettiin kun astutettiin niin yksi pentu itsellemme,äidin kaveriksi on jo kohta 10 vuotias vanhus ja todella hyvässä kunnossa ikäisekseen vielä.

Omassa navassa ei mitään kummempaa,ovista odottaen.

Muuten tuosta kreippimehusta vielä sen verran, että sen sanotaan vahvistavan sitä kohdun limistä ja tekevän limoista oviksen aikaan hedelmällisempää ja sellaista jossa siittiöt elävät kauemmin.

Vierailija
45/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga: Aivan mahtavia kuulumisia sulla. Hyvää vointia teille molemmille ja isot halit sulle!!! On ollut niin haikeeta, kun en ole sun juttujasi lukenut... ok, oma moka, kun en siirtynyt " sinne" .

Katri: Voi ei, sun koiralle silitykset ja paijaukset!! tytöt varmaan lähettäisi myös terkkuja jos olisivat tässä!!

Ja mahtavaa, että sulla oireet jatkuupi!!

Levinia: Sinä siellä vetelet greippejä suoraan puusta.. epäreilua!! No niin, totta puhuen, mähän en edes pidä siitä mausta.

On: P..keleen kiirettä töissä. Ehkä vähän parempi fiilis jo kuin eilen. Siis ehkä, en vielä kuuluttaisi kirkossa...

vm69

Vierailija
46/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille koiran paranemistoivotuksista! Eläinlääkärissä tosiaan käyty eikä löytänyt hampaanjälkiä turkista... onneksi. Sanoi kuitenkin, että kannattaa noin viikon päästä itse tutkia tuntuuko missään kohoumia. Ja jos tuntuu, niin sitten hakemaan ne antibiootit. Lisäsi siihen vielä, että tuskinpa niitä tullaan tarvimaan kun koirakaan aristanut mitenkään niitä puremiskohtia. Luultavasti sitten " vain" säikähdyksellä päästiin. *huhhuh*

Nyt kun tuo tilanne on ohi, niin huono olo nostaa taas päätään. Tällä hetkellä on aikamoinen oksetus päällä, mutta toistaiseks ei ole mitään tullu. Päätäkin vain särkee aika lailla.

Vierailija
47/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti täältä työmaalta...hirveesti ei kehtaa kirjoitella työaikana...

KATRI: no voihan sun koiruli :-/ Onneksi saitte ajan eläinlääkärille, eikä mitään vakavaa löytynyt! Pikaparanemisia koirulille!

VM: elä anna Masan tulla käymään!

LEVINIA: ++++plussasäteitä++++ Kohtahan sullakin on piinapäivät :-)

GREIPPIMEHU: en kyllä tiedä onko se enemmän urbaanilegendaa, mutta yrittänyttä ei laiteta :-) Ja mä ihan aikuisten oikeesti tykkään greippipmehusta, joten juon sitä muutenkin mielelläni.

Oma napa: kp 28, yhtään ei piinailuta ei *heh*...tänään ei ole (vielä) juilinut masua kovinkaan paljoa, mutta silti koko ajan tuntuu, että menkat alkaisivat. Odottelen tässä vielä muutaman päivän; mistäs sitä tietää, miten tää kierto on muuttunut km:n jälkeen. Sen kummempia oireitakaan ei ole. Odotellaan...

-Ultsi-

Vierailija
48/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä saatiin vähän piristystä elämään, kun hiukset saivat värin kampaajalla :)

Helgalle isot onnittelut ja Katrille tsemppiä koiran kanssa. Se on noiden karvanaamojen kanssa aina vähän säheltämistä tämä elämä, itselläkin kun on kaksi isoa söpöläistä :) Sattuu ja tapahtuu, enemmän kuin olisi edes tarpeen.

Minä muuten menen perä edellä puuhun, mikäli Katri ei noiden oireiden perusteella ole raskaana :D

ON: Eilen sattui jännä juttu. Koko päivän olin ihmetellyt normaalia sitkeämpiä limoja. Illalla iski hirmuinen juilinta alamahaan, munasarjojen kohdalle. Juilintaa kesti vajaa puoli tuntia ja sitten se loppui. Yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin. Eilen mentiin siis kp12/35. En tiedä mitä oli... Kovasti olen pähkäillyt, että oliko moisia juilintoja ennen keskeytynyttä raskautta olleissa kierroissa, mutta en muista. Toisaalta on voinut ollakin, en vaan tosiaan muista, koska silloin en tarkkaillut näin sairaalloisesti joka himskatin nipsausta ja napsausta kropassa :) Hävettää myöntää, että kyllä miehen illalla sänkyyn kuitenkin kaappasin " kaiken varalta" :D

Taas jostain syystä hirmuinen epätoivo iskenyt vauva-asiassa. Tuntuu, että me ei kuitenkaan ikinä onnistuta, turha edes yrittää :( Ikinä en sitä plussaa tikusta saa katsoa, enkä kokea edellisen raskauden kaltaisia oireita. Kaikista kamalinta on aina odottaa niitä menkkoja, kun tunnustelee rintojaan " ovatko kipeät, ehkä vähän, ei sittenkään..." , miettii olotilaansa " vähän on paha olo, nyt ei enää olekaan..." . Voi kun voisi välillä ottaa lomaa itsestään, tekisi todella hyvää ;)

Jepulis, mutta ei kai kummempia tähän päivään :) -Villiina kp13/35-

Vierailija
49/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

villiina: Se olis varmaan aika näky jos menisit perä edellä puuhun. =D Kiitti sulle päivän piristyksestä. Tuon kun luin, niin alko kyllä naurattamaan. Mut joo, toivotaan että raskaana ollaan.

ON: Miten voikin keitetty peruna ja varsinkin porkkana haista niin kuvottavalle. Tai rasvan käry ja lohen paisto. Eläinlääkäriltäkin kun tultiin, niin vastaan tuli se paistamisen käry ja hyi sentään mille se haisi...

Kah, ilmakin on kirkastunut ja aurinko näkyy... ihmeiden ihme.

Väsyttäiskin kovin, pitäisköhän tässä vain mennä maate....

Tässä olis yks kurja päiväkin lähestymässä.... meinaan yks la ja ekasta raskaudestani. Päiväys olisi 17.1. En tiedä mistä sekin vain tuli mieleen tuossa aiemmin. Mutta alakulo kyllä alkoi nostaa päätään....

Vierailija
50/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös la lähestyy, tai on vasta maaliskuussa, mutta lähestyy silti. Joulukin oli niin vaikeaa aikaa, kun mietin vain, että nyt olisin onnellinen ison masun kasvattelija :( Ei auta kun edetä päivä kerrallaan, niin vaivalloista kuin se välillä onkin.

Mukavaa keskiviikkoillan jatkoa :) ja hirmuisesti plussatuulia kaikille!

Vierailija
51/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villiina: Muakin hiukan piristi tuo Katrille tekemäsi lupaus... Kiitti piristeestä.

Ultsi: Yritän pitää sen Masan kaukana, ja tänään olikin pikkaisen helpompi päivä.

Katri: Nuo päivämäärät on just sellaisia mielessä pyöriviä. Minä jo etukäteen suren helmikuun loppua - maaliskuun kolmatta päivää. Se oli se viikko kun vedet meni ja odoteltiin ihmettä. Makasin viikon sohvalla ja kuvittelin, että ehkäpä tilanne korjaantuu... Ja 3.3. oli sitten se Inka-Enkelin syntymä/kuolinpäivä. Just tänään kun töissä kattelin uutta kalenteria ajattelin " miten selviän sen päivän yli" . No, kyllähän se menee, mutta olisi ehkä helpottavaa jos odottaisi jo silloin... tuskin vaan.

Sulla sentään taitaa olla tuona la. päivänäsi jo tieto siitä, että " uusi" asukki on kasvamassa. Jännitys vaan tiivistyy!!

ON. Töissä ei paljon pystynyt palstailee, on niin kiirettä ja koko ajan joku ramppasi huoneessa. Ja aina vaan pahenee, mulle tulee ensi viikolla uusi työpari ja ainakin pari viikkoa menee häntä perehdyttäessä. Siinä kun samassa huoneessa aherretaan, on vähän vaikea saada tämä palstailu osaksi toimenkuvaamme.

Perjantait mulla on vapaata, joten yritän silloin enemmän. Iltaisin mulla on aika vielä enemmän kortilla...

Hiukan tämä eilen iskenyt masis on helpottanut, mutta kyllä nää jatkuvat odotukset ja ainaiset pettymykset rassaa. Onneksi on tämä meidän porukka. Saa jonnekin purkaa tuntojaan!

Vierailija
52/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taukoa on mulla piisannut palstailuissa. Luin kyllä kaikki sivut, mutta heti unohdin mitä kellekkin piti sanoa. Joten yleisesti alkuun kaikille: plussia ja parempaa huomista! Jaksamista kovien koitoksien, ilojen ja surujen keskellä. Uskoa siihen, että kohta -jos ei tästä niin seuraavasta kierrosta tärppää!

Mulla on nyt semmoinen olo, että palstailu loppuu. Te Haahut olette " korjanneet" minut :). Sain täältä sen, mitä olin hakemassa ja tarvitsin. Enkä nyt tarkoita plussaa, vaan uskon valamista, kannustusta, olkapäätä... lista hyvistä kokemuksista teidän seurassa on loputon! Tuntuu melkeinpä itsekkäältä nyt lopettaa, mutta no, sitä vartenhan me kaikki täällä olemme: toisiamme tsemppaamassa! Nyt tuntuu, että haluan keskittyä perheeseen ja tämän pienoisen kasvatteluun=). Takuulla käyn lueskelemassa teidän kuulumisia, mutta en enää uuteen ryhmään aktiivisesti hakeudu.

katri:poistatko minut listalta. Toivon sulle kaikkea hyvää jatkossa, ja käyn kurkkaamassa Loppiaisen tienoilla plussauutisia ;) Toivon sydämestäni sulle plussaa, kuten toki KAIKILLE muillekkin!

vm:Olit minun ensimmäinen oljenkorsi Enkelin synnytyksen jälkeen, ja jotenkin siksi niin " vaikutuksen" minuun teit. Kiitos sinulle aivan kaikesta. Toivon myös sinulle kaikkea hyvää elämässä, ja eniten tällä hetkellä toivotan jaksamista kipeiden päivämäärien yli. Maaliskuun alku, 5.3. oli Enkelimme laskettuaika. Muistelen myös sinua silloin. Toivon myös, että saatte pian iloisia plussauutisia, ja jouluna 2007 teidän perheessä on uusi ihme.

Nyt on siis hyvästien aika, ja kaihoisa mutta levollinen olo :). Itse voin hyvin, viikkoja kohta 6 kasassa, joten varovaisesti edetään. Oireina ainoastaan väsymys... Yritän kuitenkin olla sen suuremmin stressaamatta, ei voi kuin ajatella, että tulee mitä on tullakseen!

Pitäkää toisistanne huolta. Muistan teidät aina, " hengenpelastajani" .

Rakkaudella Sofia

Vierailija
53/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin kauniisti saa kirjoittaa... Siis vitsi vitsi, vaikkei mua juurikaan naurattanut, kyyneleitä sait aikaiseksi..Mäkin niin muistan meidän ensi kohtaamisen ja kuinka mä kirjoittelin sulle kerrankin hirmu pitkän viestin ja se lensi bittiavaruuteen... Oli ihanaa tutustua sinuun ja toivon, että tosiaan joskus poikkeat moikkaamassa. Tulee ihan ikävä!! Halauksia ja KAIKKEA HYVÄÄ!!!

Hyvältä tuntuu, että on saanut jonkun ihmisen " kuntoon" myös omalla panoksellaan. Vaikkei itsekään aina jaksa niin iloinen olla, aina jaksaa toista saman kokenutta lohduttaa ja tsempata.

Hei hei Sofia!

Vierailija
54/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa (osa varmaan minut muistaakin).

Km oli siis rv11+2, joka oli keskeytynyt, lääkkeellinen tyhjennys joka epäonnistui, vuotoja 4 viikkoa ja kaavintaan. Sen jälkeen toipumista ja aikanaan uuden yrittäminen alkoi.

Nyt siis 4.12. testasin heti vahvan plussan ja nyt meneillään kuukautisista laskettuna rv8+2. Kävin tänään ultrassa ja näin pienokaisen, jolla sykki sydän ja kädet ja jalat oli myös nähtävissä. olen niin iloinen, joten tulin teille asiasta kertomaan ja uskomaan uuteen raskautumiseen, kaikille plussatuulia.

vauva2006+masuasukki rv8+2

Vierailija
55/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukavaa lukea näitä iloisia uutisia.

Kyllähän se tuo itsellekin sellaisen pienen uskon, että jos vielä meillekin vauva suotaisiin.

Kaikkea hyvää teidän " matkallenne" yhdessä pikkuisen kanssa.

vm69

Vierailija
56/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultsi: Piinapaivat on jo kasilla kp 25/ 26-32

vauva2006: Onnea tuhat kiloa ja kaikkea hyvaa jatkoon! ja sitten

SOFIA; kiitos sinullekin taalla annetuista hyvista neuvoista, olkapaasta mihin nojata ja monista nauruistakin ja varsinkin siita lohduttavasta ajatuksesta, etta elama se jatkuu kuitenkin, vaikka valilla tuntuukin muulta! Toivon sinulle ja perheellesi parasta elamassa, ja ethan kokonaan katoa; loydettaisiinko sut edes odotuspuolelta, etta luetaan uutisia?! Halaukset ja Iloiset onnentoivotukset viela uudelleen!

Omaan napaan ei edelleenkaan mitaan, se ' tarkistus' juoksu vessassa on alkanu!

- levinia -

Vierailija
57/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinullekin. Toivottavasti koet nyt onnellisen odotuksen, josta palkintona on pikkuinen nyytti sitten kun on aika syntyä. =) Kiitos ajastasi, tsemppauksesta, haleista ja ihan mistä vaan. Toki olisi kiva kuulla joskus kuulumisiasi näin myöhemminkin.

Peesaan vm:ää eli ikävä varmasti tulee. Olet jäänyt mieleeni haahuystävänä, piristäjänä ja hyvänä tsemppaajana. Onnea ja suojelusta kaikkeen tulevaan!

Ja toivotaan, että tosiaan mulle niin kuin meille kaikille se plussa tulisi mahdollisimman pian.

Vierailija
58/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä sinut. Oikein paljon onnea raskaudestasi ja toivotaan että tämä vauva tulee ulos sitten kun on aika syntyä. Haleja!

Vierailija
59/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sitten laitan koneen kiinni. Mä olen jäänyt tähän palstaan ihan koukkuun -olette te niin mahtavia tyyppejä -kiitos siitä!

SOFIA: voi miten kauniisti kirjoitit, ihan tulee kyyneltippa silmään. Ei muuta kuin hyvää jatkoa, voi hyvin ja tarrasukkia masuasukillesi!

VAUVA2006: ++++onnea plussasta!++++ Hienoa, että olet nähnyt jo sykkeenkin :-) Tarrasukkia ja vauvaliimaa masuasukillesi!

LEVINIA: arvaa vaan teenkö minä tarkistusreissuja? Vaikka mun ei pitänyt ees piinailla...++++plussaonnea sinullekin++++

VM: hyvä ettei Masa jääny sinne asumaan. Tsemppiä kiertoon!

KATRI: oireet senkun jatkuu ;-) Toivon niin totisesti, että plussaat! Milloin ajattelit testata?

Eipä tässä mitään kummempia. Odotellaan. Kuvittelen kaikenlaisia oireita, mutta mielikuvitus taitaa tehdä tepposet. Plaah, olispa jo ens viikko!

-Ultsi-

Vierailija
60/133 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa sunnuntaina ajattelin testailla eli nelisen päivää odottelua... ;)