Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~* HAAHUT uuteen vuoteen viikko 1 *~*

01.01.2007 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...

[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 27.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007

[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultsi: Sullakin oireita vaan tulee lisää. Koska oot aatellu testaavasi? Plussatuulia puhaltelen...

bambiino: Mietiskelit raskaaksitulomahdollisuutta, jos puuhailuja on ollut ennen jälkivuotoa. Ajattelisin asian niin, että hedelmöityminen voi olla mahdollista, mutta alkion kiinnittyminen kohtuun tuskin onnistuu jälkivuodon aikana - siellä kun ei ole ehtinyt vielä kehittyä kunnolla uutta limakalova, mihin tarttua. Toisaalta, voihan menkkojenkin aikana tulla raskaaksi, jos hyvin sattuu. Eli ota siitä nyt selvää... Mutta luulen, ettei raskautumista tapahdu, jos kroppa ei ole siihen valmis.

Jotkut kertoivat ristiriitaisista tunteista, kun pitäisi olla iloinen kaverin raskaudesta/synnytyksestä, mutta silti itseä kirpaisee. Mulla on ihan samoja fiiliksiä ollut tuon oman tuulimunan jälkeen. Nähtiin juuri tuttavapariskuntaa, jolle pitkän yrittämisen jälkeen on tulossa keväällä vauva. Oon tosi iloinen heidän puolestaan, mutta kyllä kieltämättä risoo se, että kun kävivät meillä, piti koko ajan puhua tämän perheen äidin raskaudesta jne. Ja kun ei nyt ihan kauheasti itteä huvittaisi aihe, ainakaan koko ajan. (Emme ole heille kertoneet vauvayrityksestä tai tuulimunasta.) Ja eniten ehkä pännii se, että silloin, kun odotin esikoista, ei minun raskaudesta voinut heidän seurassaan mainita halaistua sanaa, kun koko aihe oli heille niin vaikea lapsettomuuden takia (olivat silloin n. vuoden yrittäneet). Ja tämä perheen äiti ei ole pitänyt meidän poikaa edes sylissä (poitsu nyt siis 1 v 8 kk) ennen kuin vasta nyt, kun hän on itse raskaana. Melko loukkaavaa, vaikka oon yrittänyt ymmärtää ja olla välittämättä. No juu.

Tänään kävi hirveä tapaus, kun olin lastentarvikeliikkeessä; isä tuli palauttamaan paljon vauvantarvikkeita - heidän lapsensa oli kuollut synnytyksessä. Mä oikeasti meinasin oksentaa, kun mulla tuli niin paha olo. Ihan hirveetä! Se mies oli niin eloton ja vakava. En voi edes kuvitella, miltä hänestä tuntui. Sitten tuli kyyneleet, kun ajattelin, miten lähellä oli, ettei meille käynyt samalla tavalla. Piti mennä vaaterekkien taakse nieleskelemään itkua, että pystyin mennä kassalle maksamaan ostokseni. Kotimatkalla pillitin elämän epäreiluutta ihan hysteerisenä. En tajuu, mikä muhun meni. (Toivottavasti hormonit...)

ON: Kp 21. Ei kummempia oireita suuntaan tai toiseen. Piinaviikko käsillä...

Vierailija
102/133 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit kyllä tosi asiaa. Meillä kanssa tuttavaperheissä ollut lapsettomuutta ja ovat " karttaneet" meidän lapsia... Ihmiset on joskus niin outoja, kun selviävät omista tilanteistaan, eivät enää muista sitä, että muillakin voi olla vaikeaa...

Kamala tapaus se mitä viimeksi kerroit. Mä olisin varmaan kanssa alkanut itkemään. Hui kun tuli paha olo ihan täältä koneelta käsin, saati että olisi ollut paikalla.

vm69

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon tsemppiä piinailuun.

Paljon ++++++ sädettä!!

vm69

Vierailija
104/133 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä vaan kommentoin omaa napaa: masis meinaa olla edelleen, mutta kovasti taistelen sitä vastaan. On kertakaikkiaan epätoivoinen olo tämän raskautumisen suhteen :( Ei se ikinä onnistu kuitenkaan, turha edes yrittää.

Palaan myöhemmin asiaan, kun ehdin kirjoitella pidemmästi ja kommentoida muidenkin kirjoituksiin :)

Haleja kaikille! -Villiina kp 16/35-

Vierailija
105/133 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

villiina: Jaksuja sulle masiksen kourissa. Hus pois sellanen masis! *hätistää masista pois*

Ultsi: Mikäs sulla on tilanne?

ON: Eilen meinas jo epätoivo iskeä illalla, että alkaako menkat kuitenkin. Ihan oli samanlaista tunnetta kuin yleensä kun menkat on alkamassa. Kaiken kukkuraks pömppis hävis ja sitten vielä rinnatkin kutistui normaaliin mittoihin... No, kului 3-4 tuntia, niin pömppis tulikin takaisin ja turvonneet rinnat myös. Mä olin vähän ihmeissäni että mikäs toi juttu nyt oikein on...

No, tänä aamuna edelleen turvonneet rinnat ja pömppis eikä menkoista tietoakaan. Huomisaamuna testailen Aconin 10:llä mikäli menkat ei ala sitä ennen....

Tässä ollaan kovin purettu kuusta ja korjattu muitakin joulukoristeita pois. Nyt tuli pientä taukoa väliin, kun mies alkaa tekemään pizzaa. Kuka haluaa palasen tonnikalapizzaa? ;)

Päivänjatkoja kaikille! Ja masiksesta kärsiville toivon paljon iloista mieltä! Itsellä masis on taas poissa.

Vierailija
106/133 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä tänään, pientä pakkasta, vettä ei sada, ja käytiin äsken lenkillä koko perhe. Ihanaa pitkästä aikaa!

Mutta muuten jatkuu melko samanlaisena, vuotoa tulee edelleenkin, ehkä hieman vähentynyt, eli toivoa on sen loppumisesta. Soitinkin eilen jo naistentautienpolille, jossa tyhjennys tehtiin, että pitäisikö tuosta vuodosta jo huolestua. Ja sieltä sanottiin, että toisaaltas se on hyvä, että sitä vuotoa tulee kunnolla, tietää ainakin, että paikat tyhjenee. Mutta kuitenkin oli sitä mieltä, että jos vuoto on ens viikon loppupuolella vielä yhtä runsasta, niin voisi soitella uudestaan sinne päin, ja katsellaan sitten mitä tehdään. Että sellaista.

Kyselinkin tuosta raskautumisen mahdollisuudesta tyhjennysvuodon aikana. Kun tuntuu, että olisi tullut hiukan taas raskausoireita. En kyllä mitenkään voi uskoa, että raskaaksi tulo olisi mahdollista tuossa tilanteessa, mutta kai niitä ihmeitäkin tapahtuu. Voisiko nuo oireet silti johtua siitä, että raskaushormonin taso laskee elimistössä, eli ollaan taas ns. aikasemmilla viikoilla? Onko kellään muulla ollut raskausoireita vuotojen aikana?

Vierailija
107/133 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kyllä vuotojen alkana ollu oireita. Mutta nyt kun mulla tuli tää viimeisin km marraskuussa/06, niin kun vuoto loppui, niin sitten tuli uudestaan oireita. Vuodon aikana en huomannu niin mitään oiretta. Viikon päivät kesti sitten oireet tuon vuodon jälkeen ja sitten loppuivat. Silloin myös testi näytti jo negaa.

Vierailija
108/133 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Luin viestejänne ja tunsin, että tää on mun paikka. :)

Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3. Nyt olen siis vielä toipilaana kaavinnasta. Pikku hiljaa siis yrittelemään ja toivomaan parasta.

Zemppiä teille kaikille haahuilijoille ja paljon plussa säteitä vuodelle 2007!

t: Nannu

Vierailija
109/133 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoomme ja pahoitteluni tuulimunasta! Tuossa jo aiemmin vastailinkin kysymykseesi toisaalla. Kiitos myös esittelystäsi. Lisäsin tietosi listaan ja päivitetyt tiedot näkyvät sitten maanantaina kun laitan uuden pinon pystyyn.

Voimia teille ja toivottavasti pian tärppää uudestaan!

Vierailija
110/133 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Nannu tänne joukkoon! Ja pahoittelut tuulimunastasi.

Katri: Kovasti onnea huomiseen testailuun! *Loitsuttaa: Plussaa, plussaa, plussaa*.

ON: Nännit mielettömän kipeet, miehen halaaminen aamulla sattui... Alavatsalla painon tunnetta ja välillä nipistelyä. Meinaa vaan alkaa masentaa, kun mulla nuo on usein menkkaoireita. Ja finnejäkin riittää ihan liikaa, en muista, koska olisi viimeksi ollut näin kamala teiniakne all over again. Sekin vaan yleensä meinaa menkkoja...

Nyt kp 22, testailla ajattelin ens pe kp 28/n.30. Voi olla liian aikaista, mutta viikonloppuna olis alkoholipitoiset kekkerit, niin aattelin, että testaan varmuuden vuoksi pe, josko kuitenkin pitäis olla vesilinjalla... Toiveajattelua näillä oireilla.

Vierailija
111/133 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, nyt tulee vaan omaa napaa...vastailen teille huomenissa uudelleen.

Menkkoja ei edelleenkään näy, kp nyt 31/28-29. Tosin kaivoin kalenterin esiin ja viime vuonna mulla on yks kierto ollut 30 päivää, joten siihen verrattuna vielä mennään normaaleilla kiertopäivillä...Siksipä en ole vielä testaillutkaan. Ajattelin vasta ensi viikolla, jos siihen on aihetta. Kakkosen testasin muistaakseni kp 35, joten ehkä odottelen sinne saakka...

Ärsyttävää, jos negaa tulee ja kierto venähtää...

Oireita on jonkin verran, mutta saattaa olla että sen on kuvittelun tuotetta. Näin mulle on joskus käynyt.

Hyvää lauantai-iltaa!

-Ultsi-

Vierailija
112/133 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt positiivisemmalla asenteella liikkeellä :) En taas muista yhtään mikä on ollut " polttava puheenaihe" , mutta tervetuloa uusille, pahoittelut keskenmenosta ja voimia tuleviin koitoksiin!

Apua, unohdin, kuka testailee ensi perjantaina, mutta sinulle kuitenkin peukut on pystyssä :)! Hitsit, kun jännittää tuon Katrinkin puolesta. En malta odottaa testin tulosta...senkään takia, että jos on nega, niin meikäläinen valitsee yhden puun tuosta kotipihasta ja lähtee änkeämään takapuoltaan kohti latvusta, niin, pe**e edellä puuhun :D:D Mieluummin tietysti pysyisin maan kamaralla, joten paras olla plussaa... :/

Täällä ilmeisesti lähestyvä ovis tekee tepposiaan, nimittäin pupuiluhalut huipussaan ja vauvakuume VALTAVA!! Sydäntä raastaa ja vauvakaipuu on ihan mieletön, tämä on ihan järkyttävää jo. Ihminen, jolla ei edes ole ennestään lapsia, kaipaa vauvan tuoksua ja tuhinaa. Miten voikaan kaivata jotain näin kipeästi, vaikka ei ole kokenutkaan moista tähän mennessä? Tämä on nyt varmastikin se kuuluisa biologinen kello, joka tikittää aika hurjaa tahtia...paras tulla plussa pian!

Halauksia kaikille, taidan lähteä urheilemaan :)

Terkuin: Villiina kp16/35

Vierailija
113/133 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nannulle pahoittelevat tervetulotoivotukset.

Ja munkin peukut onpystyssä Katrille ja Ultsille.

Villiina: En mä usko, että joudut repii takamuksesi. Kyllä Katri ihan varmana aamulla ilmoittaa plussansa. Näin on pakko tapahtua!!

Täällä on touhuttu koko päivä ja olen saanut masikseni taka-alalle. Ihan hyvä, koska asiathan on oikeesti tosi hyvin. Tää viikko oli vaikea, mutta kai se tämmöstä vuoristorataa on meillä kaikilla. No, eipä tartte Lintsille lähteä, kun ihan omasta takaa pääsee ylös-alas-ylös-alas...

Vitsi kun alkoi naurattaa oma tekstini... " touhuttu koko päivä!... Juu, ei siis miehen kanssa, vaan ihan koko perheen voimin... Ja vielä pahempi lause.. koko perheen voimin... Hohhoh....nyt riittää, menee liian levottomaksi.

Illan jatkoja kaikille!!

vm69

Vierailija
114/133 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM: Ihan totta, ei meiltä ainakaan lipputuloja huvipuistoihin heru, on kyllä vuoristoradat omasta takaa :)

Nyt urheilun jälkeen saunomaan, ah :) Niin, enkä mäkään usko, että omenapuut pihassa saisi huomenna yllättävän vierailijan ;) Peukkuja pidetään silti!

Leppoisaa lauantai-illan jatkoa kaikille!

Vierailija
115/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

villiina: Ei sun ainakaan tänään tartte sinne puuhun kiivetä. =D Tosin ei kyllä tullu testissä plussaa, mutta ei negaakaan. Tossa alla kerron tarkemmin...

ON: Mitään ei ratkennutkaan vielä... pieleen siis meni. =( Ihan normaalisti siis pissasin tikkuun, mutta kun olin laittanu ohjeen mukaan sen näyteosan suojatikun testivaiheen ajaksi toiseen päähän ja sitten pissaamisen jälkeen yritin sitä irrottaa, niin tärähti koko tikku aika lailla kun olikin niin tiukasti se suojatikku siinä toisessa päässä. Sitä ennen näytti että väriä alkaa levitä ihan normaalisti, mutta tuon tärähdyksen jälkeen sitä väriä ei levinny enää mihinkään vaan pysähtyi tulosikkunaan. Siinä kontrolli-ikkunassa ei ole viivaa ollenkaan. Ja tulosikkunassakin vain leveälti sitä väriä ei minään viivana.

Uusiksi pitää siis tehdä ja seuraavalla kerralla en kyllä pistä sitä suojaosaa mihkään kiinni, jotta ei sitten sitä tärähdystä tule. Paitsi sitten siihen näytteenottopäähän, kun on pissattu. Paikalle sen siis sai tärähtämättä... Josko sitten toimis... Onneks ostin noita testejä kaksi... aiemmista vahingoista olen siis viisastunu sen verran. ;) Mutta kyllä OTTAA PÄÄHÄN!!

Vierailija
116/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, purskahdin mäkin nauramaan kun noita sun juttujas taas luin. Että touhuttu koko päivä... ja sitten on vielä lapsetkin... oh my god!! =D

Vierailija
117/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten malttanut olla testaamatta aamulla. Testasin CB:llä vahvaakin vahvemman PLUSSAN :-) Plussa pärähti ikkunaan ennen kuin tarkistusikkunaan tuli sitä viivaa...Ei tää oo todellista, olen vieläkin ihan sekaisin onnesta. Miehellekään en vielä ole kertonut; lähti pelaamaan aamulla, eikä ollut oikein sopivaa hetkeä kertoa. Täytyy nyt vaan uskoa ja toivoa, että tämä kestää loppuu asti ja meille tulee syyskuussa vauva :-) Mä olen ihan sekaisin...

Niistä oireista: eilen aamulla oli vähän ellottava olo, joka jatkui koko päivän. Närästi ja huimasi. Tänä aamuna kun heräsin, sama ellottava olo jatkui ja ajattelin sitten, että kait se on testattava :-)

KATRI: no, voi sun testi :-/ Ei muuta kuin uuden testin tekoon :-) Toivottavasti plussaat, olishan se kiva kulkea samaa matkaa!

TUUTUPII: sullakin jännät paikat :-) Sinäkö se testailet ens viikolla? PLUSSASÄTEITÄ aimo annos ~~~~~~~~(heh, musta noi näyttää edelleenkin simpoilta ;-) )

KIITOKSIA KAIKILLE +++++TUULISTA! Sallinnette, että roikun täällä vielä jonnin aikaa...en oikein vielä uskalla siirtyä muuallekaan.

-Ultsi-

Vierailija
118/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAUTSI ULTSI!! =) Tosi paljon onnea plussasta! Ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan. Toivotaan, että tästä on sitten palkintona vauva kun on aika syntyä.

Juu, pysy ihan rauhassa täällä. Ei täältä mihinkään pois ajeta. Huomisaamunta testailen uudestaan, toivottavasti sitten onnistuu... Olishan se kiva mennä kutakuinkin samoissa. Mitkäs sulla on kp:t? Mulla ne taitaa olla jo päälle 40:n.

ON: Huonoa oloa pukkaa täälläkin. Millään en olis jaksanu mennä suihkuunkaan, kun oksetti niin paljon ja heikotti samaan aikaan. Alavatsallakin taas tuntemuksia ja pientä pömppistäkin on. Päänsärkyä lisäksi, joten oloa ei tosiaankaan voi sanoa mitenkään kovin hyväksi...

Onpas täällä hiljasta... nukkuukos kaikki vielä?

Mutta olipas taas kiva saada uus plussa vaikkei mulle tullukaan. Kyllä mä Ultsi arvasin noista oireista, että plussahan se täytyy tulla. =)

Vierailija
119/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis päivää!!

Katri: Ei nukuttu, netti on tökkinyt kuin kiusatakseen minua, etten päässyt lukemaan kuulumisia. Miten voikin olla noin huono mäihä sulla noiden testien kanssa. No, uutta testiä vaan kehiin, kun oireetkin noin voimakkaat on!!

(Villiinan peppu säästyi, huh..)

Ultsi: Ihanaa, onnea ihan älyttömän paljon. Nyt vaan tiukasti pidätte toisistanne kiinni ja vaavi syntyy sitten ajallaan. Mahtavia uutisia, vaikka näinhän sitä ajateltiinkin tapahtuvan. ONNEA vielä kerran!!!

vm69

Vierailija
120/133 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, villiinan peppu tosiaan säästyi ainakin tän päivän osalta. =D

Mut hei, katsokaas mitä löysin tossa äsken:

Maailman tiettävästi vanhin synnyttäjä pääsi viikonvaihteessa sairaalasta mukanaan pienoiset kaksoset. 67-vuotias espanjalaisnainen synnytti kaksoset 29. joulukuuta keisarileikkauksella San Paun sairaalassa Barcelonassa.

Naisen henkilöllisyyttä ei ole kerrottu, mutta paikalliset viestimet kertoivat naisen myyneen tarinansa yhdelle julkaisulle yksinoikeudella. Sairaala ei ole paljastanut myöskään kaksosten sukupuolta. Sen sijaan sairaalasta kerrottiin, että äiti ja lapset voivat kaikki hyvin.

Tiettävästi Andalusiasta kotoisin oleva nainen oli saanut hedelmöityshoitoa Etelä-Amerikassa.

________

Siinä on tuoreella äidillä ikää...