*~* HAAHUT uuteen vuoteen viikko 1 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.
[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.
[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.
[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.
[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...
[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 27.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007
[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (133)
Sofia: Ihana toi sun kirjoitus. Oikein tuli taas tippa silmään. =´) Kaikkea hyvää sulle ja käy vaan ihmeessä täällä kertoilemassa kuulumisiasi. Haleja!
vm69: Katselin tänään Anna-lehdestä, että ensi viikon torstain Aliaksen kohdalla luki että sarja päättyy. Kääk, nyt jo... Eipä sitä kovin montaa osaa tullut. Sitä en kyllä tiedä päättyykö kokonaan vai jääkö tauolle. Toisaalta yleensä lehdissä mainitaan, jos jää tauolle ja nyt tosiaan luki että sarja päättyy. Näinköhän olis tosiaan kaikki näytetty. Pakko kyllä käydä netissä katsomassa onko niitä tehty enempää...
ON: Mulla jääny palstailut tänään tosi vähiin, kun päivällä kävi ystävä kylässä. Mukavasti meni sitten päivä kun oli sitä ohjelmaakin.
Raskausoireet jyllää edelleen. En niistä viitsi nyt tarkempaa luetella... sitä samaa " vanhaa" . =)
Näkyykös muuten kuinka monilla Yle Teema? Tänään vain tulis ensin ohjelma Toiveena lapsi ja on jotain lapsettomuushoidoista ja heti perään tulee siellä ohjelma Elämä ennen syntymää eli juttua raskaudesta synnytykseen asti. Klo 18.30 alkaa tuo eka ohjelma ja klo 19 tuo toinen ja se kestää klo 20 asti.
Kovasti masankarkoitussäteitä ~~~~~~~~~~
Sori, tänään jäi kyllä juoksut väliin :-/ Mies on vielä töissä...ja sitä paitsi ulkona sataa. Kokeillaanko huomenna uudelleen?
SOFIA: ihana oli kirjoituksesi (taas) ja valaa kyllä uskoa meille muillekin! Mutta kiva kun kävit kirjoittamassa :-)
JOULULAHJA: kurjia fiiliksiä :-/ Ymmärrän kyllä. Kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia masuasukillesi!
Gotta go...lapset kutsuu...
-Ultsi-
Kovasti plussasäteitä Katrille!!!!! Eiköhän me kaikki uskota siihen, että plussa sinne pärähtää:)
Kyselenpä taas, että mitenkäs teillä tuo vuoto lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Itselläni on nyt kestänyt vuoto pari viikkoa, ja se on edelleenkin melko runsasta, melkein kuin menkat olisi. Pitäisikö jo huolestua vai voiko tuo runsaampi vuoto kestää noin kauan? En kuitenkaan oikein usko, että kohtuun olisi voinut jäädä mitään ylimääräistä, koska se ultrattiin silloin vielä ennen kotiin pääsyä. Ja sitäkin olen miettinyt, että voiko menkat alkaa suoraan tuosta tyhjennysvuodosta, vai tuleeko siihen aina se muutaman viikon väli?
Niin, ja vielä yksi asia jota olen pohtinut on, että onko se mitenkään mahdollista, että tulisi raskaaksi heti kun tuo tyhjennysvuoto on alkanut? Siis, jos ollaan touhuttu muutama päivä ennen tyhjennystä, niin voiko simpat hedelmöittyä heti keskenmenon tapahduttua? Vai vaatiiko se, että elimistö pääsee taas ns. " normaaliin tasapainoon" ?
Kauheesti kysymyksiä ja ihmeteltävää tällä hetkellä! Toivottavasti joku osaisi edes hiukan valaista pöljää ihmistä;)
Tarjolla tuolle veeämmälle..
http://groups.msn.com/Haahut06
(Toivottavasti linkki toimii???)
Koitas tulla tekeen visiittiä, niin saat monet naurut ;)
PS, Vaikkakin ryhmän nimi on haahut, olemme valitettavasti vain pieni joukko sisäänpäin kääntyneitä ihmisiä, jotka ovat jakaneet henkilökohtaisen elämisensä toistensa kanssa jo monen kuukauden ajan, emme siis ota vastaan muita uusia jäseniä.
Veeämmällä on tuonne palstalle ikuinen privaatti kutsu, koska hän oli mukana jo tuolla eräällä toisella palstalla, kun aloitimme tämän oman ryhmämme, jos joku ihmettelee.. =)
Pistähän hakemusta niin parannetaan maailmaa!
Terkuin Vanha frendi googlelta .... =)
Piti lisätä vielä loppuun KIITOKSET kaikille onnittelijoille!!!
ja kukas se siellä vsilmää vinkkaili, että toivottavasti visiteeraan vielä tällä puolella... Ei koskaan tiiä... Oonhan mä taas nytkin tällä puolella hillumassa... Hih...Mä vakoilen teitä äänettömästi täältä taustalta...
Terkuin Höperö- Helga
Nostan kädet pystyyn ja ilmoittaudun vinkkaajaksi ;-) Kiva, että tulit tänne meitä viihdyttämään :-)
Masun kasvatusta!
-Ultsi-
Kävin tossa aiemmin tarkistamassa netistä jenkkilän sivustolta, että kyllä se vain niin on, että Aliaksesta nähdään vihoviimeinen tehty jakso sitten viikon päästä torstaina. Enempää ei niitä ole siis tehty. Muista sitten nauhoittaa, ettet vaan missaa sitä vikaa. ;)
Mutta nyt konetta kiinni. Huomiseen taas!
Olipas tullut illan aikana tekstiä... mitähän mun laho pääni muistaa..?
Ainakin Ultsi: En päässyt minäkään lenkille. Mies kyllä tuli jo kuuden jälkeen, mutta meillä satoi vettä. Niin kova ei hinku juoksemaan ollut, etten sateeseen mennyt. Mutta yritetään sitten kimpassa tänään uudelleen. Kannoin kyllä polttopuita siään useamman laatikollisen, joten pientä liikuntaa sain.
Katri: Jaksoin eilen koko Aliaksen, vähän olin alussa ulkona, kun viime jakson missasin. Mutta ensi kerralla on tosiaan nauhoitettava varuilta, koska monta vuotta olen sarjaa katsellut, niin olisi kamalaa jos vikan jakson nukkuisin ohi! Surkeeta kun loppuu, mutta onpahan yksi riippuvuus vähemmän... tsemppiä sulle oireiden kanssa. Kohtahan me se plussa saadaan lukea, eikö..?
Bambiino: Olitkohan se sinä joka vuodosta kyseli..? Mulle sanottiin lääkkeellisen jälkeen, että pitää tulla runsasta vuotoa vähintään 2 vkoa. Runsaamapaa kuin menkat. Ja vuoto voi kestää kuusikin viikkoa. Eli ei sulla sen logiikan suhteen ole hätää. Mä puolestani huolestuin, koska mun vuoto oli viikon ja tosi vähäistä. Pelkäsin, että joudun kaavintaan. Onneksi oli kuitenkin hcg tippunut ja kaikki ok.
Siitä voiko HETI tulla raskaaksi, mulla ei ole tietoa. Varmaankin, mutta luulisin sen olevan harvinaisempaa. Missään tapauksessahan se raskaus ei ala jos paikat ei ole kunnossa. Mutta jos kaikki ok, miksei voisi alkaakin.
Villiina: Sulla oli pitkä kirjoitus, mutta nyt mä jo unohdin mitä mun piti vastata. Hyvä, jos olet täällä viihtynyt!! Ja saanut vertaistukea josta on ollut apua. Ai niin, sulla oli nyt stressitön kausi... Ja kuten epäilit, varo vaan kierron loppuvaihetta... Niitä oireita on niin pahuksen vaikea olla vahtaamatta :))
Sofia: Kiitos taas kauniista tekstistä. Sä olet niin ihana ja kiltti, että olisi mahtavaa omistaa kaltaisesi ystävä ihan oikeesti, livenä.
helga: Mä kokeilen tänään jossain vaiheessa, jos mä osaan liittyä...Halit sulle, olet ihana!!
Mun on nyt pakko laittaa tää viesti eteenpäin, koska yleensä mun pitkät viestit lentää bittiavaruuteen. Palaan myöhemmin. Ja sori virheet, en ehdi oikolukee..
Mä yritin, mutta kun ei salasana kelpaa. Mä yritin niitä ohjeita lukea, mutta kun mä olen niin onneton näissä jutuissa. En mä muista mitään salaista kysymystä... Tähän se mulla tyssäsi varmaan viimeksikin, kun en mä osaa tehdä mitään. Ja nyt itkettää jo sekin...
Avasin sen linkin, se onnistui, mutta muuhun en kykene. Mä olen tyhmä!!
vm69
vm69: No joo, on tosiaan yks sarja vähemmän katottavissa. Saa nyt vain nähdä sitten miten loppuu, että loppuuko kanssa selkeästi vai jättävätkö sen jotenkin kesken, että vois olla helppo tehdä jatkoa joskus... Siellä jenkkilän nettisivuilla olis ollu jaksoselostukset, mutta en halunnu pilata odotusta lukemalla ennakkoon mitä sitten tapahtuu. Me laitettiin se Alias taas dvd:lle ja katellaan se joko tänään tai sitten huomenna.
Siitä plussasta sitten, että toivotaan. ;) Sunnuntaina sen testin kuitenkin teen ja ihan varuiksi ostan pari testiä saman tien.
Sitten sun liittymisestä sinne toisaalle sitten... eikö salasanaks kelvannu edes sun synttäripäivä tms. ja salaiseksi kysymykseksihän vois sitten laittaa sanan synttärit tms. Noh, en nyt muista miten sen itse tein. Hmm... mietin tässä vain, että oliskohan sen voinu tehdä sun puolesta ja antanu sulle sitten valmiit tunnarit sinne...
ON: Oireet sen kuin jatkuvat, mitäpä tuohon voisi muuta sanoa. Ylihuomenna sitten testauspäivä, joten saapas nähdä tuleeko plussaa vai ei. Jotenkin hirvittää ettei sieltä mitään tulekaan ja on vain älyn pitkä kierto. =/
Huomenna heitetään kuusi pois ja korjataan kaikki muutkin joulukoristeet. Paluu siis arkeen senkin suhteen. On se taas outoa sitten kun ei ole tuota kuusta tossa nurkassa.
Eilen tosiaan katselin Yle Teemalta Elämä ennen syntymää -ohjelman. Se on dokkari, jossa näytetään raskauden kehitys ihan alusta asti aina syntymään. On 2-osainen dokkari ja tänään tulee siitä toinen osa. Eilisessä osassa näytettiin mm. 4d-ultran liikekuvaa. Sen kun näin ja sen vauvan liikkumisen siellä, niin mua alkoi itkettää. Jotenkin oli niin liikuttavaa sitä katella.
Mutta... tänään siis perjantai ja viikonloppu taas häämöttää. Miehellä sitten enää ens viikko töitä ja sitä seuraava on talvilomaviikko.
Päivänjatkoja kaikille!
Huomenet kaikille!
VM: toivotaan, ettei illalla sada, että päästään lenkille! Just nyt näyttää taas niin ankeelta, että...Empä muista, milloin olisin tammikuussa kantanut sateenvarjoa kodin ja työpaikan välillä. Tulis nyt sitä lunta, niin pääsis hiihtämään ja lapset pulkkamäkeen!
KATRI: tsemppiä testiin! Tuota mäkin aina mietin, että jos/kun menkat on myöhässä, eikä testi näytäkään plussaa, niin tylsää, että kierto venyy...Mutta toivotaan, että sulla se näyttää plussaa! Mä muuten katsoin eilen lasten kanssa sen YLE Teeman, missä kerrottiin alkion kehityksestä ihmiseksi. Aika liikuttava oli, kyllä itselläkin tuli tippa linssiin...Esikolle piti selittää koko ajan mitä ohjelmassa tapahtuu. Hän oli kyllä aika liikkis, kun kysyi, että oliko mulla silloin kipuja, kun he syntyivät. Ja että miten he ovat mahtuneet tulemaan sieltä masusta pois. Kuopus on taas ihan vauva-friikki ja ihaili vaan niitä vauvoja niissä 4D-kuvissa :-) Vähänkö lisäsi vauvakuumetta????
PARISUHTEESTA muutama sananen. Kurjaa, että teillä on ollut vähän suukopua kotona miehienne kanssa! Meillä on nyt ollut tosi hyvä tilanne *koputtaa puuta*. Ei meillä mies muutenkaan riitele, mutta mä riitelen :-) Eli kun joku asia ottaa pannuun, niin sitten annan tulla. Ja usein ihan ilman syytä !?! Uskoisin, että näillä meidän keskenmenoilla olis osuutta asiaan -pinna on muutenkin kireellä, kun on pettymyksiä tullut. Hyvin on mies kyllä minua lohduttanut pahoina päivinä km:n jälkeen. Tsemppiä kaikille!
VILLIINA: hyvältä kuulostaa tuo asenteesi!
TUUTUPII: toivotaan, että plussaat tästä kierrosta!
Omasta navasta ei mitään uutta kerrottavaa. Menkkoja ei näy, vaan voihan se olla, että kierto on vaan venähtänyt...Kuitenkin eka kierto km: jälkeen. Vaan hieman kyllä piinailuttaa, täytyy myöntää. Rinnat on mun mielestä aremmat kuin aiemmin. Mutta en tosiaan vielä mitään pilvilinnoja rakenna.
-Ultsi-
Ultsi: Tosiaankin outo tammikuu. Kävin just kuopuksen kanssa saattelee esikoisen kouluun. Sadetakit päällä... Sitten siivottiin pihaa, oli vielä vähän rakettien roskia, lyhtyjä ja muuta jouluun liittyvää koristetta. Huomasin, että Inkan muistopaikalla jo krookukset työntyy esiin ja edelleen yksi sininen orvokki kukkii. Se kesti marraskuun pikatalven ja on täydessä terässä. Otin siitä jo joulukuussa valokuvan, siinä kun näkyy päivämäärä, niin voi sitten ensi talvena katsella, että viime vuonna orvokki kukki vielä joulu-tammikuussa. En nimittäin suostu uskomaan, että meidän talvet jatkossakin on tällaisia.
Harmaalta näyttää, mutta yritetään sitä lenkille menoa kuitenkin illalla.
Katri: Ei mitään paineita siitä mun liittymisestä. Mun pitäisi varmaan ottaa uusi sp-osoite, ja aloitinkin jo sitä touhua.. Mut sit juutuin niiden sääntöjen lukemiseen. eli kun meinasin ottaa hotmail osoitteen. Mut jäi taas homma kesken. Ja sit mä ajattelin, että jos tää nyt riittää kuitenkin mulle. Mä vaan ikävöin niin Helgaa ja kumppaneita. Onneksi sä olet täälläkin!!
ON. Tupakkaakin on taas tullut vedettyä enemmän kuin laki sallii. Eihän kai edes kuumeillessaankaan saisi polttaa... hyi, olen sitten huono ihminen. Riita saatiin eilen sovittua, ei se mikään kunnon tappelu ollut, mutta kun hiukan on masentunut fiilis, kaikki tuntuu pahemmalta ja dramaattisemmalta. Ässää meillä ei ole ollut...
Mun pitäisi kyllä lopettaa kokonaan sauhuttelu, koska jos haaveilen juoksusta, ne kaksi asiaa ei oikein sovi yhteen.
Joulu on tuhottu sisältäkin. Kuusi lensi eilen pihalle ja vielä tänäänkin imuroin niitä singonneita neulasia. Nyt on sellainen tuntu, että on " uuden alun aika" . Viime vuosi oli niin kamala, että odotan kai tältä vuodelta sen vuoksi jotain helpompaa ja parempaa. Mutta kun sanotaan, mikä ei tapa, vahvistaa, niin eihän sitä tiedä mitä vielä tuleman pitää. Mähän olen nyt vahva ja kestän mitä vaan.
Iloista päivää kaikille.
vm69
Voi että voi taas masentaa...musta tuntuu, että tuolla kelillä on myös osansa tämän masennuksen kanssa. Lainasin kirjastosta Kerttu Lähteenmäen kokoaman kirjan keskenmenoista. Tosi vähän kyseisestä aiheesta kirjallisuutta onkaan, joten ihana oli löytää jotain. Luin lähes koko kirjan eilen illalla, enkä tiedä oliko järkevää vai ei. En nukkunut lähes koko yönä, ja kun nukuin näin painajaisia. Näin unta, että meille syntyi pieni poika, mutta en ollut jostain syystä edes onnellinen :( Kaikista kauheinta on nähdä unta keskenmenosta/lapsettomuudesta ja sitten herätä ja ymmärtää, että painajainen jatkuu oikeassa elämässä. Tuskanhiki vaan nousee pintaan... Näin kauan se mun hyvä asenne sitten tosiaan kesti :)
ON: Eilen taas vartin verran juili alamasua, aiemmin päivällä oli jälleen limoja irronnut kunnolla. En tiedä liittyvätkö nämä lähestyvään ovikseen, toivottavasti. Ei taas tiedä tästä kierrosta ennen kuin loppuvaiheessa, että ovatko tuhrut poistuneet vai tulleet jäädäkseen. Keltarauhashormonijuttu se ilmeisesti on kuitenkin. Mieluummin tietysti antaa luonnon korjata kaiken, mutta ärsyttää jos menee taas monta monituista kiertoa " hukkaan" ihan vaan sen takia, että lääkärit eivät halua kirjoittaa vielä lääkettä asiaan, joka kuitenkin olisi helppo korjata. No, tämän kierron jälkeen enää yksi kierto ja sitten pääsen jälleen lekurin puheille. Toivottavasti siinä vaiheessa menisi perille, että todellakin tarvitsen lääkkeen kierron tasoittumiseen.
Onpas taas negatiivista, anteeksi :( Ehkä palaan myöhemmin positiivisemmalla asenteella asiaan... T: V kp15/35
Pikaiset halaukset vielä sulle ennen kauppaan lähtöä.
Täällä vuorotellen riudutaan... Mulle tuli hetkellisesti hyvä mieli, mutta katotaan kauanko se kestää... Kyllä sunkin olo taas kohta helpottaa. Tää on just tämmöstä vuoristorataa.
Koita jaksaa!!
vm69
Veeämmä & Katri!!!!!!
Katrilla on nyt tän päivää avustajan kapula kourassa, että koittakaapa kikkailla se homma teipäin, Katri voipi kipaista lukemassa mun tekstin sieltä tuolta toisaalta.
Katri, sen sä ainakin pystyt tekeen, et luot tuolle veeämmälle oman hotmaili oson! Ja siitä pääsette alkuun sit. Nii et eläpä yhtään yritä veeämmä nyt olla siellä vastarannankiiskinä, suthan raahataan vaikka väkisin niska-pylly otteella tuonne toisaalle nyt... Sitä on odoteltu nyt niiiiiiiiiiiin kauan.
terkuin Ärhäkkä helga hellurainen jolla on virtaa kun pienessä kylässä 10,5 unien jälkeen!
Katri: Toimikaa! Tuun kattoon sit töistä päästyäni tilanteen, eli kasin maissa.
Mulla on tosi paha olo...edelleen vaan veikkaan että mä olen nyt jostain vaan kuvitellut nämä oireet ja täti tulee päivänä minä hyvänsä.
-Ultsi-
Onpa ikävää huomata masis oireita... Mullakin niitä ollut jo muutaman päivän oikein toden teolla. Ja tietty silloin saa miehen kanssa kinaa aikaan. Eilen onneksi saatiin asiat puhuttua ja tänään olisi tarkoitus päästä yhdessä kaveriporukalla rentoutumaan. Toivottavasti se vähän piristää.
Isoja halauksia ja voimia muille masisoireista kärsiville!!
Meille on tullut lunta todella paljon taas yöllä, pihatyöt odottavat. Rentouttavaa tuo kolaaminen kyllä toisaalta on, ihan mielelläni lähden ulos.
Katrin plussaa odotellaan, jaksuja ja halauksia! Kyllä varmaan saadaan sunnuntaina iloisia uutisia :)
Joku piinaili... en kertakaikkiaan muista kuka. Hurjasti voimia ja jaksamista sinnekin. Masentua ei saa (soo soo), mehän ollaan aiottu plussata kaikki nyt pikapuoliin että on sitten nyytti jouluna 2007. Pidetään siitä kiinni ;)
Kun jotain piristystä teillekin keksisin, itsellä tuntuisi olevan vähän parempi olo tänään... Voisitte tulla leikkimään lumisotaa koirien ja lasten kanssa tänne pohjoiseen...? Se vois piristää... no heh, en keksi mitään hauskaa...
mutta omaa napaa vielä... Ovis aika käsillä... tai oli yöllä ku olin ihan niin kipeä että kipuihin heräsin. Ensin säikähdin mutta onneksi olo helpottui nopeasti. Täytyy siis miestä illalla helliä että sais vällyihin sitten liikettä. Saas nähdä kuin meille käy.
Kaikille pirteää päivää ja mukavaa loppiais viikonloppua!
lumipyry
Kun tuo Helgakin sut haluaa niin kovin sinne, niin mä kävin luomassa sulle jo sen hotmail-tilin. Pistäpä mulle mailia tänne: katri1972@hotmail.com niin mä laitan sen osoitteen ja tunnarin sitten sulle. Saadaan sitten sinutkin sinne toisaalle. =)
Muutamia tietoja voi olla siellä väärin, mutta nehän voit korjata sitten itse jälkeenpäin. Kunhan nyt jotain laitoin, jotta pääsee alkuun.
Lumipyry: Piristystä sinnekin ja onnea ovisaikaan!! Ja rentouttavaa iltaa!!
Miten Ultsin oireet? Pääsetkö juoksemaan...? Sano että et, koska mä en jaksaisi millään. Just syötiin ja maha täynnä.. Mut jos sä menet, kyllä mä mukaan tulen!!
Katri: Katellaan miten onnistui...
vm69
suorastaan pakko käydä kirjoittamassa! Luin kuulumisianne, ja monella mieli maassa:(. Kuten eilen kirjoittelin, melkein itsekäs olo nyt " jättää" teidät, kun itsellä kaikki hyvin. Moni pohti sitä, kuinka riippuvaiseksi tästä palstasta tulee. Haluan nyt kertoa omista fiiliksistäni tämän " lopetuksen" suhteen... Ensinnäkin, siinä, että palstalla tiiviisti viihtyy, ei ole mitään pahaa! Päin vastoin: täällä jos missä saa olla vapaasti niin surullinen ja maassa kuin vain on! Aina on joku lohduttamassa =). Vajaa kolme kuukautta itsekkin täällä tiiviisti pyörin. Nyt vain raskauden myötä tuli sellainen olo, että en ole samanlaisessa tilanteessa kanssanne, ja toisaalta olen tosiaankin täällä saanut itseni korjatuksi. On aika siirtyä toisaalle, mutta: mistään en löydä näin mahtavaa palsta-porukkaa, joten en edes jaksa/viitsi odotus-ryhmiin alkaa tutustumaan. Te olette mahtavia!
vm:Koska olit se ensimmäinen " pelastusrengas" , mulla ihan sydäntä riipaisee lukea sun alakulosta! Kun olen itsekkin siellä kovin syvällä pohjassa ollut... Uskothan rakas ystävä, että nouset sieltä? Niin me aina ihmeen kaupalla noustaan :' ) Nuo tunteet töissä jaksamisesta, kuumeilusta ja ihan kaikesta on niin tuttuja! Kumpa saisin sinua tuupittua eteenpäin, kohti parempaa huomista! Muistan pari kuukautta sitten, kun olin ihan puhki pelkästä olemisesta, sinä jaksoit valaa uskoa ja jaksamista. Yritän nyt tehdä samoin. Ja koska minä selvisin, sinäkin selviät! Jos työ vie kaikki mehut, on aika antaa kropalle myöden, ja levätä hetki. *halaus*
Te olette niin ihania :)
Kuten sanottu ja huomattu, takuulla käyn teitä aina moikkailemassa! Ja edelleenkin toivon teille kaikille sitä, mitä eniten toivotte! Irtautuminen on vaikeampaa kuin kuvittelin, on niin valtavan pakottava tarve yrittää " hoitaa" teitä, niin kuin te hoiditte minua. Mutta ei se haittaa, täältä mut aina välillä siis löytää.
Haahuissa on voimaa!