*~* HAAHUT uuteen vuoteen viikko 1 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.
[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.
[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.
[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.
[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...
[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 27.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007
[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (133)
Ja hyvää uutta vuotta!
Meilläkin vaihtui vuosi hienosti. Kun tultiin kylästä kotiin, ammuttiin vielä pihalla isoimmat raketit ja valettiin tinaa.
Otin kuppia kyllä kaikkien teidän puolesta, mutta ei yhtään ole huono olo.
Kuopus taisi ottaa liikaa, sipsejä ja karkkeja, koska oksensi yöllä kahden aikaan. Oli poikkeuksellisesti mennyt siskonsa viereen ja siinähän sitten heräsi koko huusholli yöllä kun petivaatteita vaihdettiin.
Katrille vaan kovasti tsemppiä. Jos sä et ole raskaana, mä en kyllä voi käsittää noita sun oireitasi.
Ja muillekin piinailijoille vuoden ekat +++++++++++ säteet tuli tässä!!
vm69
En mä ollut vielä nukahtanut sillon vähän ennen yhtä, mutta kone oli jo kiinni... Olisi kahvi maistunut silloin yöllä mullekin, en vaan jaksanu laittaa. Mut nyt menen. Pakko saada kun sen verran kuitenkin väsyttää valvominen ja yösiivoilut..
vm69
No voi harmi, että joutui yöllä vielä vaihtamaan petivaatteitakin.
Aamiainen vielä syömättä. Mä en kestä kahvinpurujen hajua, joten piti odotella miestä että laittaa aamiaisen. Samoin rasvan haju oksettaa. Pysyn tiiviisti eri huoneessa siihen asti kunnes aamiainen on valmis.
Noh, ite kyllä uskon (vielä) että raskaana olen vaikkei viimeks testissä näkynykään. Sen verran voimakkaat on oireet ja tutunoloiset. Luulis, että jo neljän kerran jälkeen oppii tietämään nää oireetkin.
Taidanpa perjantaina ostaa eri merkkisen testin ihan varuiksi. En tuota clearblueta enää osta. Itse asiassa se ei ole näyttäny mulle koskaan plussaa, en tiedä mikä on. Kunpa siellä nyt vain olis joku sellanen testi millä se on näkyny...
Toisaalta myös meidän yritys jäi loppukiertoon, niin voihan olla myös että on hedelmöittynytkin sitten sen verran myöhään ettei sen takia vielä testissä näkyny... oviksen mukaankin menkat oli vain päivän tai pari myöhässä kun testasin... Viimekskin vaadittiin se viikko ja sitten näkyi.
Katri, sulla on tosiaan kokemusta raskaana olosta, joten jos sulla on " se tunne" , niin eiköhän se seuraava testi tuo toivotun tuloksen.
Joo, oli tosiaan raskasta yöllä touhuta noiden lakanoiden kanssa, mutta ihmeen hyvin sitä kuitenkin jaksoi. Isompi tyttö kyllä aamulla sanoi, että pikkusisko oli ennen nukahtamistaan sanonut, että vatsaan sattuu. Esikoinen sanoi, että hänen olisi pitänyt osata hakea siskolle pesuvati. Totesin siihen, että ei se kuule ole sinun vastuullasi huolehtia siskoista. Esikko on niin tottunut siihen, kun itse tuli isosiskoksi ollessaan 1v ja 16pv. Aina ollut äidin pikku apulainen.
Missäs muut haahut... vieläkö nukutte??
vm69
Meillä vuosi vaihtui rauhallisesti. Mies ja neiti menivät ajoissa nukkumaan, raketit ammuttiin jo illalla. Minua flunssa sen verran vaivaa että tulee valvottua tahtoi tai ei. Nyt ollaan neitin kanssa kaksin kotona kun mies töissä.
Vähän omaan napaan heti uuden vuoden alkajaisiksi, anteeksi... Mulla tuntuu olevan liikaa oireita, vaikka täti aika rajuna joulun meillä viettikin. Huomenna sairaalalle soittelen kun pelottaa että hormonit eivät ole palautuneet tai jotain. Oireista voisin sanoa, että raskaana olen mutta kun tietää ettei ole. Pelottaa kyllä :( Ovikseenkin pitäisi olla vielä noin viikko aikaa.
Mutta jotain iloisempaa sitten. Katrille voimaa piinailuun, ihan varmasti kaikki oireilu johtuu pienestä masuasukista :) Ihanaa! Pietellään sormet ja varpaat ristissä että testi olis plussa seuraavalla kerralla. Ja tätihän on jo " manattu" muualle ;)
Täytyy lähteä neitin kanssa ulkoilemaan ennen ruuanlaittoa.
Ja hyvät uudet vuodet:) Meillä meni aika vauhdikkaasti eilinen päivä, kavereita oli kylässä, ja kuppia tuli kumottua oikein urakalla. Onneksi tänään on kuitenkin ollut hyvä olo.
Mulle tosiaankin tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, ja vuotoa tulee edelleenkin:( Sais kyllä jo loppua, että päästäisiin taas harjoittelemaan vauvan yritystä (ja halut alkaa olla molemmilla jo melkoista luokkaa, hih). Mitenkäs pitkään teillä muuten kesti tuo vuoto, ja koska alkoi ne ekat oikeat menkat?
Katri72 (menikö oikein): Noista sun oireista päätellen, olen melko varma, että raskaana olet! Varovaiset onnittelut sinne suuntaan:)
Bambiino: Juu, oikein muistit nikkini. =) Kyllä mäkin olen tuntemuksistani päätellen raskaana, kunhan vain sais vielä sen vahvistuksen testiin. Tosiaan kun n. 1.5 kk sitten olin viimeks raskaana, niin ihan samoja oireita on nytkin.
ON: Kotona taas. Oltiin tuossa miehen äidin luona kyläilemässä ja nyt siis taas kotosalla. Ihan järkky vesisade tuolla ulkona. Vettä on satanut jo monta tuntia kaatamalla.
Eipä tässä itsellä sen kummempia... oireista kärsitään melkein kaiken aikaa. Jos ei ole kuvotusta, niin särkee päätä ja jos ei särje päätä, niin väsyttää ja nipistelee tms. Eli aina on jotakin vaivaa.
Illanjatkoja kaikille!
Kiitos sulle sanoistasi ja voimista. Kyllä tää odottelu tarvii voimaa kun sitä plussaa odottaa. ;)
myös minun puolestani :) Meillä vuosi vaihtui oikeinkin rauhallisesti. Mieskin oli tämän uuden vuoden kotosalla, viime vuonna oli yövuorossa, joten käytiin sitten ulkona syömässä ja rentouduttiin ihan kotona vaan. Minulla oli tänä aamuna menoakin heti aamusta, niin eipä kuppia kumottu yhtään :) Minulla tuo kupin kumoaminen on aika harvinaista muutenkin, oksennan nimittäin jo parista siideristä koko seuraavan päivän, joten arvaatte varmaan ettei kauheasti huvita alkoholia nauttia :D
bambiino: kyselit tuosta jälkivuodosta. Minulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys silloin elokuussa ja jälkivuotoa kesti n. kaksi viikkoa. Itseasiassa mulle kävi niin, että tyhjennys oli keskiviikkona ja vielä sunnuntaina vuodin aika rajusti. Soitin polille ja käskivät tulla käymään. Sisätutkimus paljasti, että raskausmateriaalia oli jäänyt kohdunsuulle ja siitä johtui tuo jatkuva vuoto. Gyne nappasi lopun matskun pihdein pois ja vuoto loppui kuin seinään. Pientä vuotelua oli sitten vielä se reilu viikko, mutta se on aivan normaalia. Menkat tulivat vasta lokakuussa, mutta nyt on kaksi suht. normaalia kiertoa ollut. Nämä tuhruthan ovat minulla vielä ongelmana, mutta muuten kaikki ok. Fyysinen kuntokin on ollut koko ajan hyvä, vaikka paljon verta menetinkin tyhjennyksessä. Minulta otettiin polilla veriarvotkin, koska lääkärit pelkäsivät että menen niin huonoon kuntoon verenvuodon takia, mutta kaikki oli kunnossa. Jaksamisia kovasti sinulle! Itse pelkäsin todenteolla tuota lääkkeellistä tyhjennystä, koska oletin, että kaavintaan joudun kuitenkin. Tyhjennys onnistui kuitenkin tosi hyvin, joten näitä onnistuneita tarinoitakin löytyy :)
ON: Eipä mitään uutta tällä rintamalla. Välillä iskee todelllinen epätoivo. Tuntuu, että se oman nyytin saaminen olisi niin suuri ihme, ettei se kohtaa meitä koskaan :( Silloin aina itkettää ja ahdistaa.
Hyvää vuoden ensimmäisen päivän jatkoa kaikille :)
Halein: Villiina kp11/35
Vitsit, että ulkona on järkky sää :-/ Ei paljoa huvita ulos mennä, vaikka hyvää tekisikin.
Meidän uuden vuoden aatto meni kotona ollessa. Käytiin ampumassa raketteja, katsomassa ilotulitus, syötiin hyvin ja katsottiin leffaa...Ihanaa oli, kun kerrankin ei tarttenu tehdä mitään erikoista eikä lähteä mihinkään...lapsetkin nauttivat :-)
Huomenna pitäis raahautua töihin, plaah. Onneksi tämäkin viikko on pätkäviikko :-)
KATRI: voi jestas, kyllä nuo oireesi puhuvat raskauden puolesta :-) Toivotaan, että se plussa tulisi!
VILLIINA: mulla ihan samoja tuntemuksia kuin sulla eli pelottaa tuleva. Mullahan oli ykkösen ja kakkosen välissä keskenmeno ja kakkosen odotus oli kyllä aika pelokasta. Ekat 12 viikkoa vain odotin, että menisi aika nopeasti, oikeastaan sen rakenneultran jälkeen aloin uskoa, että tässä käy hyvin :-) Sinänsä raskaus oli helppo, vaikka suppareita tulikin. Olin loppuun asti töissä ja voin ihan hyvin. Viimeisin raskaus alkoi tosi helposti, mutta se onni kesti sitten sen 2 vkoa...Ja nyt milloin sitten tärppää, niin varmasti minua pelottaa, miten siinä käy...ei sitä kait tunteilleen voi mitään :-/ Siitäkin huolimatta, toivon pikaista plussaa +++++ niin kuin kaikille muillekin palstalaisille!
Mä olen satavarma, ettei ole tärpännyt, koska ei ole oireita. Odottelen sitä tätiä saapuvaksi loppuviikolla, testaamaan ajattelin vasta joskus ensi viikolla jos tätiä ei näy...Kyllä sitä varmasti jotenkin tuntisi, jos olisi raskautunut (KATRI !!!!), kun menkkojenkin pitäisi alkaa pian...plääh. Vaivun taas itsesynkkyyteen :-/ Olis niin kiva olla raskaana, nyyh.
-Ultsi-
villiina: Usko pois, kyllä sinäkin sen vauvan vielä saat. Aivan kuten me kaikki. Toisille se vaatii enemmän voimia ja kärsivällisyyttä, mutta aivan varmasti sinäkin vielä onnistut. bdbdbdbd
Ultsi: Jep jep, mullahan on noi vahvat tuntemukset raskauden suhteen. Kertaakaan ei ole pettäny... ainakaan näinä neljänä kertana.
Olen 34 v ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on lapset 02/00 ja 12/02.
Kolmatta ollaan yritetty 05/06. Viimmein onnistuikin mutta ikävä kyllä päättyi km marraskuun lopulla 7+3. Alku oli lakannut kasvamasta vk.6. Pienen pieni alku tuli itsestään pois ilman mitään toimenpiteitä, josta varmaan johtui että verentulokin loppui aika nopeasti heti kun sikiö oli poistunut. Nyt vasta on tullut ekat menkat, mitään ehkäisisyä ei käytetä vaan vauva on tervetullut heti kun mahdollista.
Eli yritys on aloitettu uudelleen.
Nyt on juhlat juhlittu ja onneksi huomenna alkaa osittainen arki.
Koululaiset ovat lomalla vielä tämän viikon ja keskenään kotosalla minun j aisukin ollessa töissä ja pikkusiskojen tarhaillessa.
Olin silloin aatonaattona 30-sillä ja join neljä pientä mukillista boolia sekä yhden lonkeron, kotiin isäntä haki minut vähän yli iltakymmenen ja heti menin nukkumaan ja aamuyöllä saikin sitten ahkerasti halailla pönttöä.
En tiedä miksi , päähän se juotu booli ei mennyt mutta mietin oliskohan niillä clomien ja alkoholin yhteisvaikutuksella jotain tälläisiä taipumuksia ??
Uutta Vuotta vastaanotettiin kuopuksen kummisedän juhliessa samalla 40-siään ja mukavaa oli vaikka itse olin ihan kahvi ja limu linjalla muiden kallistellessa kuppia senkin edestä, mutta kappas kummaa aamulla oli kyllä ihan krapulainen olo, johtunee varmaankin siitä että tupakkaa tuli poltettu aikas reippaasti kun pihalla oleskeltiin aikas paljon valvomassa mukseujen rakettien ym pommien ammuntaa...
Tunti sitten tilasin meille harvinaista herkkua pitsaa ( ei olla kotiin tilattu vaan yleensä ollaan pizzaraxissa käyty syömässä) ja pitzataxia sitä tässä nyt kuumeisesti odotellaan...
Tervetuloa uusille ja vilkutuksia ja haleja " vanhoille "
KATRII kyllä se loppuviikosta jo plussaa näyttää ja hae apteekista sellainen aconin herkkä kasettitesti niin pääset halvallakin, mikäli muistan niin maksoi myyrmannin apteekissa alle 5 ekee...
VM hieno juttu että muistit ottaa meidän muidenkin puolesta !!
Meillä isukilla on vähän paha olo miksiköhän ja kuopus tuli mulle just kuiskaamaan että äiti hei, se oksentaa joka on juonut sitä kaljaa... !!
Palaamisiin !!
Isotikru
Hyvää uttavuotta :)
Voi miten toivon että katri plussais,mulla kun on sama tilanne että km jälkeen heti yritys päällä.....
Nyt on kait ovis kun haluttaa paljon ja olen kipeä vähän ja tulee paljo valkkaria,no kaikkemme kyllä tehään että vauva alulle saatas.
Tervetuloa kaikki uudet,saadaan tänä vuonna paljon plussia ja vauvuvoja,eläviä pieniä,minä aina mainostan elävistä vauvoista,ite olen 3 keski raskauden km vauvaa synyttänyt. Joo toivottavasti ei tarvitse enää yhtään enkeliä käydä hautakiveen liimamassa,eikä lisä kynttilöitä sytyttää tänä vuonna.
Aatella miten on joskus käynyt että on tullut km kovakin vuoto ka silti kyydissä on kasvava sikiö,mietin että jos itellekkin ois niin käynyt..... mutta katilö kattoi kohtua vuodon alkessa ja ei edes nähnyt sitä,oli varmaan verta täynnä ja ei heillä ole ammatti taitoa varmaan 100% kattoa oikein,vaan mulla vuosi viikon ja kovaa joten ei siellä elämään ole,eikä ole oireita....
Minua ei gyne kattonut olleenkaan vika km aikana????? Mutta kait paikat on OK,oishan sitä kipuja jos jotain on,on siitäkin kokemusta...
Isotikru: Ihana kommentti lapseltasi... Onneksi mä en niin kovasti teidän puolesta vetänyt, että olisi tarvinnut oksentaa.
Bambiino: Mulla kesti vuoto lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen vaan viikon, ja vuoto oli samaa tasoa kuin kuukautisvuoto. Tai jopa vähäisempää. Pelkäsinkin, että joudun vielä kaavintaan, mutta hcg oli kuitenkin laskenut niinkuin piti ja kohtu tyhjentynyt. Ekat menkat km:n jälkeen kyllä olivat sitten tosi runsaat.
Katrille vilkutellaan niitä plussatuulia edelleen...
Arki alkoi, lapset kouluun ja hoitoon ja ite töihin. Ei vois vähempää kiinnostaa. Voi kun olisi se plussa tullut, niin olisi paljon iloisempi fiilis. Nyt vähän meinaa masista pukata..
vm69
Älä vaivu synkkyyteen vielä!! Ei niitä oireita heti tarttis ollakaan. Haleja ja tsemppiä. ++++++ sädettä sullekin!!
vm69
72oinas: Pahoitteluni keskenmenosta. Voimia teille oikein paljon. Ja tervetuloa joukkoomme.
vm69: Kiitos plussatuulista. Toivottavasti ajautuvat tännepäin. Ainakin oireet ovat ennallaan, eivät ole laantuneet.
ON: Tällä kertaa näin lyhyesti kun lähden tänään liikekannalle ja olen koko päivän poissa kotoa. Vanhempieni luo taas menen ja lähden samaan aikaan kuin mitä mies lähtee töihin. Joskus illalla olen sitten taas koneella jonkin aikaa.
Kuten vm:lle tossa kerroin, niin oireet ovat ennallaan ja tänäänkin on ollu jo kolmeen eri otteeseen sellanen olo että oksennan ihan just, mutta sitten ei ole tullukaan mitään.
Mutta nyt se on moro mun puolesta. Päivänjatkoja kaikille!
Niin, unohdin laittaa tervetuloa 72oinas. Pahoittelut sinulle!!
Katri: hauskaa päivää. Mäkin varmaan olen aika hiljainen tänään, kun töitä riittää!
vm69
Hengissä selvittiin vuoden vaihteesta,täällä toinen joka kallisti kuppia ihan jonkin verran ,mut onneksi ei tullut edes krapulaa seuralaiseksi.
Hauskaa kyllä oli koko seurueella.
Tinasta sain ihan selvän haikaran jolla oli nyytti suussa,kaikki heti sanoi et ahaa tähän perheeseen tulee uusi asukki vielä tänä vuonna.Joo kumpa tuliski.
72oinas:Tervetulemas myös minun puolesta ja samalla halaa keskenmenon johdosta.
Katrillako oli jännät paikat huih kun nyt jännittää sun puolesta,peukut pystyssä täällä.
Ja kaikille tasapuolisesti hyvää alkanutta vuotta ja nimeen omaan plussarikasta sellaista.
Tääl menossa kp 6/25 ja kreippimehua on mennyt kierron alusta lähtien ja vitamiinit.Tänään käyn apteekista ovistikut hakeen ja lisää terolutteja.Jospa se näillä kepuli konsteilla se plussa tulis.
Toivon teille kaikille oikein plussarikasta uutta vuotta! =)
Mites teillä meni uusi vuosi? Meillä meni oikein hyvin. Oli tosi kiva kun oli kerrankin ohjelmaa, kun oltiin ystäväperheen luona kylässä. Siinä hieman ennen yhtä yöllä oltiin kotona. Koirakin oli pärjännyt oikein hienosti yksin ollessaan vaikka paukkuikin.
Menkkoja ei vain kuulu eikä näy. Taas eilen kylässä luulin, että nyt alkaa, mutta ei, valkkaria edelleen. Nyt aamulla herätessä taas tosi huono olo, oksennus oli kyllä kaikista lähimpänä mitä on vielä ollukaan. Kovin nieleskelin, mutta ei vain tullu. Otin sitten yhden xylitol pastillin, joka näytti helpottavan sitä pahimpaa oloa. Noh, ehkä tuon varsinaisen aamiaisen syöminen sitten helpottaa vähän enempi. =)
Tänään olisi lähtö päivemmällä sitten miehen vanhempien luo. Siellä kun ei joulun pyhinä nyt poikkeuksellisesti käytykään, kun menivätkin mökillensä.
Mutta tämmöstä tänne näin vuoden ekana päivänä. Kertokaahan muut mitä teille kuuluupi. =)