Tinder deiteillä 2 kertaa. Jo ekalla tapaamisella mies sanoi rakastuneensa
Viestittelee. Haluaa nähdä koko ajan. Sanoo rakastavansa. Hei Haloo!!! Ollaan nähty kaksi kertaa. Itselläni ei todellakaan rakastuminen tapahdu nopeasti. Olen hitaasti lämpenevää tyyppiä. Ahdistaa jo nyt miehen kyselyt rakastanko jne.
Sanoin miehelle, että hänen kämppäänsä on ihan poikamies boxin näköinen eikä erityisen puhdas, vaikka kaikki tavarat olikin paikallaan.
Mies kertoi että oli sitten tilannut kaksi siivoojaa siivoomaan kämpän ikkunoiden pesua myöten, jotta viihtyisin paremmin hänen luonaan, kun kahviteltiin ja juteltiin.
Tuntuu, että mies menee vaikka mihin mutkalle kunhan olisin tyytyväinen. Oikeesti se on vaan ahdistavaa.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan rakastu 2 tapaamisen aikana oli sitten hitaasti tai nopeasti lämpenevä. Voi siinä tulla jotain semmosta ihastuksen tyyppistä fiilistä. Jos joku sanoo noin nopeasti rakastuvansa, juokse kauas pois ja lopeta sen ihmisen tapailu.
Kyllä ihminen voi rakastua kahdella tapaamisella. Itse rakastuin mieheeni niin. Tavattiin yksissä kotibileissä ja ihastuin heti kun se astui ovesta sisään. Pyysin miestä istumaan viereeni ja siinä sitten istuttiin koko loppuilta, siis jotain kuusi tuntia, keskustelemassa metsäsuksista ja hiihtovaelluksista ja kuutamohiihdosta. Olin aivan lääpälläni tuon illan jälkeen.
Taisin sanoa kolmansien treffien jälkeen miehelle, että rakastan sitä, mutta sanoin myös että ymmärrän että se ei tunne samoin ja että ei sen tarvitse piitata asiasta, halusin sen vain tietävän sen. Miehellä kesti vähän pidempään lämmetä.
Tunne on sitten vain päivä päivältä vahvistunut näiden 20 yhdessäolovuoden aikana.
Ja minä olen muuten pohjimmiltani kyyninen ja skeptinen ihminen, joka ei todellakaan usko rakkauteen ensi silmäyksellä. Mutta joskus vaan käy jumalainen tuuri ja kaikki osuu kohdalleen: feromonit, ajoitus ja luonteet.
Meidän suhteemme muuten varmaan pelasti se, että asuimme alkuun 200 km päässä toisistamme ja minä en puhu puhelimessa, jos voin sen välttää, enkä oikein viestittelekään. Mies sai siis hengähtää välillä, kun en "ahdistellut" sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on päinvastainen kokemus, eli olin itse se joka huumaantui niin, että lähti kaikki järki. Koin, että tämä kyseinen mies oli sielunkumppanini ja kuulumme yhteen, vaikka en tuntenut häntä ollenkaan. Olin ehkä sitten vähän liian innokas, mikä taisi säikäyttää sen miehen, vaikka aluksi kiinnostus oli molemminpuolista. Kadun sitä, etten osannut ottaa rauhallisemmin, koska vaikka tiedostinkin sen, että en oikeasti tätä ihmistä tunne, menin tunnustamaan suuret tunteeni jo heti alkuvaiheessa, kun en vain malttanut olla sanomatta. Kovemman luokan ihastuminen siis. Ja olen kyllä muuten ihan tervepäinen ja järkevä aikuinen, ihastuminen vain pisti pään sekaisin.
Juuri näin Pekka.
En kylläkään ole mikään Pekka vaan Pirkko ennemminkin! :D Onko se niin mahdoton ajatus, että nainen voi ihastua ni
Ihastuit oman pääsi luomaan mielikuvaan ja huumannuit ihastumisen tunteesta, et siitä mitä mies todellisuudessa oli, koska et edes tiennyt millainen hän oikeasti on! Nämä juuri ovat vaarallisia tilanteita ja erittäin ahdistavia ihastumisen kohteelle, koska he tiedostavat miten epätervettä tuo on ja että sieltä pilvilinnasta tullaan rytisten ja pettyneenä alas kun paljastuu, ettei mielikuva vastaakaan todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan rakastu 2 tapaamisen aikana oli sitten hitaasti tai nopeasti lämpenevä. Voi siinä tulla jotain semmosta ihastuksen tyyppistä fiilistä. Jos joku sanoo noin nopeasti rakastuvansa, juokse kauas pois ja lopeta sen ihmisen tapailu.
Kyllä ihminen voi rakastua kahdella tapaamisella. Itse rakastuin mieheeni niin. Tavattiin yksissä kotibileissä ja ihastuin heti kun se astui ovesta sisään. Pyysin miestä istumaan viereeni ja siinä sitten istuttiin koko loppuilta, siis jotain kuusi tuntia, keskustelemassa metsäsuksista ja hiihtovaelluksista ja kuutamohiihdosta. Olin aivan lääpälläni tuon illan jälkeen.
Taisin sanoa kolmansien treffien jälkeen miehelle, että rakastan sitä, mutta sanoin myös että ymmärrän että se ei tunne samoin ja että ei sen tarvitse piitata asiasta, halusin sen vain tietävän sen. Miehellä kesti vähän pidempään lämmetä.
Tunne on sitten v
Lisäisin tähän vielä, että mieheni ja minä olemme molemmat poikkeuksellisen suoria ja rehellisiä ihmisiä, eli kumpikin näki heti, mitä toinen oikeasti on. Tämä on ilman muuta edellytys sille, että pikarakastuminen voi johtaa hyviin lopputuloksiin.
Juokse. Miehen käytös tulee vaan pahenemaan, ja sinulla ahdistus kasvamaan.
Terapia voisi olla miehelle paikallaan.
Epärehellinen ja valheellinen ihminen joka rakastuu pikaisesti on vaarallinen henkisesti ja joskus myös fyysisesti. Haluaa loppu viimein omistaa toisen.
Anna sille munaa, jos on noin palavasti rakastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oltiin toisilla deiteillä niin mies halusi pitää kädestä ja yritti julkisesti suudella. Sanoin sille, etten ole ihan valmis noihin. Myös on ostellut mulle juttuja joista tietää minun pitävän. Tosin olen jättänyt ne miehen haltuun. Sanoin että katsellaan niitä myöhemmin.
Mä taidan jättää tän nyt tähän. Mies vaikuttaa liian tarrautuneelta. Liika innokkuus on vaan liikaa. Huono itsetunto?
Vain kukkia ja makeisia, kultaseni. Näinhän sitä ennen vanhaan nuoria naisia neuvottiin, että mitä sopii ottaa mieheltä vastaan lahjaksi.
Terve mies ei ostele sinulle "juttuja" kahden tapaamisen jälkeen.
Normaali mies ei myöskään muuta siivoustottumuksiaan vaikka olisi kuinka rakastunut. Eikä varsinkaan palkkaa siivoojaa saati kahta.
Toivottavasti mies ei tiedä, missä asu
Erittäinkin se, miten nuorten naisten kannattaa suhatutua miehiin. Kaikki ne säännöt ovat olleet naisten turvaksi, vaikka ne naamioitiinkin siihen että naisen maine menee. Älä ole tuttavallinen miehille, joita joku tuntemanne ei ole esitellyt. Älä ole kahden kesken miesten kanssa missään suljetussa tilassa, edes niiden tuttujen. Älä ota vastaan mitään sen verran arvokasta, että se voisi vihjata sinun olevan vastapalveluksen velkaa. Jne.
Jos mies ei jaksa tai kykene deittailemaan alkuun näillä vanhanaikaisilla säännöillä, se ei ole vaivan arvoinen, vaan on vaan pesän perässä.
90% ihmisten deittailuongelmista hävisi jo sillä, että naiset ei edes puhu miehelle, jota joku tuttu ei ole esitellyt. Puhumattakaan siitä, miten paljon se lisäisi turvallisuutta. Tinderiäkään ei tarvittaisi mihinkään, ja sehän näiden suurimpien murheiden lähteenä tuntuu olevan.
Tuossa on kyllä hyviä pointteja. Miksi luottaisit tuntemattomiin?
Lainaus joltain kirjoittajalta ketjusta: "Toisekseen jos on hetkessä muka täysin rakastunut niin ei sellaista voi ottaa koskaan tosissaan, sellainen ihminen on taatusti hetkessä rakastunut jokaiseen joka sen kanssa suostuu treffeille."
Tähän pakko todeta että ei välttämättä. Olen itse tasan kerran elämässäni rakastunut ensisilmäyksellä, tavallaan "sekosin" siitä ihmisestä. Se on todellakin minulle harvinaista. Normaalisti treffit menevät niin että ensireaktioni on että tämä ihminen ei ole yhtään mun tyylinen ja haluan hänestä mahdollisimman pian eroon.
Se tosin täytyy sanoa että silloin kun rakastuin, en todellakaan kertonut sitä tälle ihmiselle, vaan yritin pysyä mahdollisimman normaalina. Halusin ennen kertomista tietää, että hänellä on samansuuntaisia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Juokse. Miehen käytös tulee vaan pahenemaan, ja sinulla ahdistus kasvamaan.
Terapia voisi olla miehelle paikallaan.
Jotkut eivät pysty terapioimaan sairaita piirteitä itsestään pois.
Ihan aluksi kannattaa selvittää, miten aikaisemmat suhteet ovat päättyneet ja mistä syystä. Aika pian voi vetää yhtäläisyysmerkit juttujen välille, ja huomata että opiksi ei ole otettu, samat ongelmat viety mukana seuraavaan suhteeseen. Noista merkeistä voi sitten lukea omankin kohtalonsa ja pikku kyselyllä selviää yleensä myös millä aikataululla roskikseen mennään?
Hyi kuin ikeä olet. Siis mies joka on kiltti eikä kovis ei kiinnosta. Mikä ihmeen rinsessa luulet olevas?
Vierailija kirjoitti:
Hyi kuin ikeä olet. Siis mies joka on kiltti eikä kovis ei kiinnosta. Mikä ihmeen rinsessa luulet olevas?
Missä on sanottu että kovis kiinnostaisi? Ei kannata aina ajatella ääripäiden kautta? Keskitie ja normaalius on se mitä kuitenkin valtaosa hakee. Se luo aitoa rakkautta ja turvaa. Ilman feikkiä rakkauspommitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunne on sitten v
Olipa sympaattinen esimerkki, joskus näinkin! Erona tuohon alkuperäiseen on se, että näitte toisenne ja juttu lähti siitä ja oli selvästi molemminpuolinen. Nyt tämä mies on katsellut kuvia Tinderissä ja ihastunut ulkonäköön ja ennenmuuta omaan mielikuvaansa ja luulee tätä rakastumiseksi. Tuosta tulee vahva mielikuva, että tämä mies tulee kerjäämään huomiota ja tekee kaikenlaista mitä kuvittelee aloittajan haluavan samalla työntäen omat tarpeensa väliaikaisesti sivuun.
Hauatko tällaisen suhteen jonkun ihmisen kanssa? Niinpä.
Tuo mies ei selvästikään seiso henkisesti omilla jaloillaan. Nää hakee hoivasuhdetta eikä tasapainoista kahden aikuisen ihmisen vakaaseen valintaan perustuvaa rakkaussuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan aluksi kannattaa selvittää, miten aikaisemmat suhteet ovat päättyneet ja mistä syystä. Aika pian voi vetää yhtäläisyysmerkit juttujen välille, ja huomata että opiksi ei ole otettu, samat ongelmat viety mukana seuraavaan suhteeseen. Noista merkeistä voi sitten lukea omankin kohtalonsa ja pikku kyselyllä selviää yleensä myös millä aikataululla roskikseen mennään?
Lisäksi hyvä selvittää ja ymmärtää miehen perhesuhteet. Ovatko suhteet sukulaisiin normaalit vai katkenneet? Entä onko pitkiä lähes elämänmittaisia ystävyyssuhteita?
Palomies on ihastunut vain itseensä. Esittää empaattista. Ja rakkauspommittaa alussa ja aina tarpeen tullen uhriaan.
Järkyttäviä tapauksia tällaiset rakkauspommittajat.
Noilla on aiemmasta historiastaan käytännössä aina isoja luurankoja kaapissa.