Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder deiteillä 2 kertaa. Jo ekalla tapaamisella mies sanoi rakastuneensa

Vierailija
06.11.2023 |

Viestittelee. Haluaa nähdä koko ajan. Sanoo rakastavansa. Hei Haloo!!! Ollaan nähty kaksi kertaa. Itselläni ei todellakaan rakastuminen tapahdu nopeasti. Olen hitaasti lämpenevää tyyppiä. Ahdistaa jo nyt miehen kyselyt rakastanko jne. 

Sanoin miehelle, että hänen kämppäänsä on ihan poikamies boxin näköinen eikä erityisen puhdas, vaikka kaikki tavarat olikin paikallaan. 

Mies kertoi että oli sitten tilannut kaksi siivoojaa siivoomaan kämpän ikkunoiden pesua myöten, jotta viihtyisin paremmin hänen luonaan, kun kahviteltiin ja juteltiin. 

Tuntuu, että mies menee vaikka mihin mutkalle kunhan olisin tyytyväinen. Oikeesti se on vaan ahdistavaa. 

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen meno tuollaisen kanssa on eräänlaista henkistä venäläistä rulettia. Pahimmillaan olet kuin terapiasuhteessa eli hoivaat hänen masennuskausiaan ja sitten hänen maniakausiaan. Aikuista, vakaata ja tasapainoista rakkautta et tule saamaan kuin ehkä pieniä välähdyksinä joilla mies pitää sinut koukussa.

Vierailija
22/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Tuo mies on jotain vaarallisempaa kuin tavallinen mieslapsisika. Henkinen vampyyri joka tuhoaa kohteitaan.

Vierailija
24/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti rakkauspommittaa tai lievää kakssuuntaista mielialahäiriötä sairastava maniassaan. Voi olla kumpikin samassa henkilössä. Vaikuttaa aluksi tosi ihanalta vaikka totuus on muuta 

Maniakautena vauhtia riittää. Pitää olla matkustamassa ja menossa jokapaikkaan. 

Vierailija
25/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se on rakkauspommitusta ja mies on narsu, tai se on oikeasti rakastunut. Fifty-sixty.

Itselläni on tullut vastaan sen verran suhteeseen lainkaan panostamattomia, siivottomissa poikamiesloukuissa eläviä miehiä, jotka vastailee viesteihin viiveellä, jos sitäkään, että minusta tuo kyllä kuulostaa paremmalta. Jos mies ei ole luonnehäiriöinen, vaan osoittaa kiinnostusta ja kiintymystä normaalisti.

Olethan riittävän varovainen. Tuollaiset tyypit jahtaa juuri sellaisia naisia jotka jotenkin kokevat jääneensä huomiotta tai kosketusta vaille. He tunnistavat tämän ja sitten mennään sellaiselle vuoristoradalle että sen jälkeen ei kykene pitkiin aikoihin mihinkään.

Vierailija
26/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kehua sua kivaksi, ihananoloiseksi jne. mutta tuo vaikuttaa liialliselta. Sano hänelle siitä.

Nuoruuteni paras poikaystävä oli oli kovin innoissaan minusta alusta lähtien ja oli jatkuvasti yhteydessä. Ei sanonut heti rakastavansa, mutta toi kukkia kolmansilla treffeillä ja kehui heti alkuun kivaksi. Hänestä olisin saanut elämänmittaisen kumppanin, mutta oli omia haasteita ja tiet erkanivat minusta johtuen. Kadun sitä.

Vierailija
27/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on rakkaus pommitus?? 

Ja mies sanoi, että kun hän näki mun kuvan Tinderissä koki jotain yhteyttä heti jo silloin minuun. Se oli jotenkin karmivan kuuloista. Eihän hän edes tunne minua kunnolla! Mies ihastunut vain ulkokuoreen ja mielikuvaan. 

Minulle rakkaus tarkoittaa kahden ihmisen syvää yhteyttä joka tulee vain ajan kuluessa. En halua olla pelkkä ulkokuori kenellekään. 

Olen ollut tällaisilla tinder-treffeillä kerran. :D Mies sanoi, että kun näki minun kuvani tinderissä, niin hän tiesi heti että kuulutaan ikuisesti yhteen(!) Ennen treffejä oli vaikuttanut ihan normaalilta. Sanomattakin lienee selvää, että toisia treffejä ei tullut ja suosittelen sinuakin lopettamaan. Täysin epävakaan ihmisen käytöstä. Toisekseen jos on hetkessä muka täysin rakastunut niin ei sellaista voi ottaa koskaan tosissaan, sellainen ihminen on taatusti hetkessä rakastunut jokaiseen joka sen kanssa suostuu treffeille. Tuollaiset ihmiset on enemmän rakastuneita siihen rakastumisen tunteeseen kuin sinuun ihmisenä. 

Vierailija
28/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme kun enemmistö miehistä ei saa viestejä ollenkaan saati treffejä.

Vierailija
29/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko ihme, jos käytös on kuin läheisriippuvaisella stalkkerilla. Naisten on oltava todella varovaisia miesten suhteen.

Vierailija
30/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mies sanoi, että kun hän näki mun kuvan Tinderissä koki jotain yhteyttä heti jo silloin minuun. Se oli jotenkin karmivan kuuloista. Eihän hän edes tunne minua kunnolla! Mies ihastunut vain ulkokuoreen ja mielikuvaan. 

Minulle rakkaus tarkoittaa kahden ihmisen syvää yhteyttä joka tulee vain ajan kuluessa. En halua olla pelkkä ulkokuori kenellekään. 

Olen ollut tällaisilla tinder-treffeillä kerran. :D Mies sanoi, että kun näki minun kuvani tinderissä, niin hän tiesi heti että kuulutaan ikuisesti yhteen(!) Ennen treffejä oli vaikuttanut ihan normaalilta. Sanomattakin lienee selvää, että toisia treffejä ei tullut ja suosittelen sinuakin lopettamaan. Täysin epävakaan ihmisen käytöstä. Toisekseen jos on hetkessä muka täysin rakastunut niin ei sellaista voi ottaa koskaan tosissaan, sellain

Nämä tyypit ovat taitavia huijaamaan ihmisiä suhteeseen kanssaan. Sitten kun totuus heistä paljastuu huijauksen kohteelle niin ollaan jo syvällä suossa. Siksi varovaisuus ja terve järki. Älkää koskaan uskoko ihmisiin jotka vaikuttavat epäaidoilta.

Vierailija
31/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kylmiä väreitä. Olen kokenut saman tyyppistä. Kun halusin etäisyyttä tyyppi piti taukoa n puoli päivää "Ootko jo saanut miettiä riittävästi?". Hyi helvetti. Tuosta seuraa vain ikävyyksiä, usko pois.

Vierailija
32/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tällaisilla tinder-treffeillä kerran. :D Mies sanoi, että kun näki minun kuvani tinderissä, niin hän tiesi heti että kuulutaan ikuisesti yhteen(!) Ennen treffejä oli vaikuttanut ihan normaalilta. Sanomattakin lienee selvää, että toisia treffejä ei tullut ja suosittelen sinuakin lopettamaan. Täysin epävakaan ihmisen käytöstä. Toisekseen jos on hetkessä muka täysin rakastunut ni

Tosi taitavalta kuulostaa joo...

Vierailija
33/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko ihme, jos käytös on kuin läheisriippuvaisella stalkkerilla. Naisten on oltava todella varovaisia miesten suhteen.

Ap:n esimerkki ei kuulosta miltään läheisriippuvaiselta, vaan kokemattomalta mieheltä.

Vierailija
34/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n esimerkki ei kuulosta miltään läheisriippuvaiselta, vaan kokemattomalta mieheltä.

On esimerkkejä tästä olemassa myös läheisriippuvaisten osalta kun lehtiä lukee.

Vierailija
35/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa ole kuitenkin kysymys miehestä (ap:n esimerkki), joka ei ole päässyt juurikaan treffeille tai saanut naista koskaan, ja nyt kun on pieni tilaisuus, niin on pakko yrittää mielistellä naista kaikin keinoin. Ja kun pitäis käyttäytyä juuri päinvastoin.

Vierailija
36/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellisillä on kiire saada kaupat tehtyä ennenkuin paljastuu että kauppatavara on mätä. Kiinnostuneita on yksi vuodessa ja siihen tartutaan kuin täi tervaan. Pian alkaa yhteenmuutto-painostus.

Vierailija
37/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa rakkauspommitukselta. Yleisemmin epävakaat ihmiset tekee tota. Mies ei selkeästi tunnista mitä on ihastuminen ja mikä on rakkautta. 

Naisen liukuvoiteella voideltu perseenreikä on rakkautta.

Vierailija
38/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Ihan omasta vastaavasta kokemuksesta viisastuneena voin sanoa, että kun joku on äärimmäisen kiinnostunut saman tien, lähettää jatkuvasti viestejä, kertoo rakkaudestaan, vihjailee kuinka sielunkumppaneita me olemmekaan, ostaa lahjoja tms. vaikkei edes tunneta vielä, niin kannattaa juosta eri suuntaan. Ja kuunnella itseään, kyllä sen huomaa kun alkaa ahdistaa, helposti vaan selittelee itselleen jotain muuta. 

Kuten tuolla aiemmin kirjoitettu, kyse on hyvin usein ns.rakkauspommituksesta ja kyseessä voimakkaasti narsistinen henkilö. Tuonkaltaisista ihmisistä kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana. Tuo ihastus ym. on vain pakonomaista esitystä. Vastaan tulee aika nopeasti henkisen väkivallan eri muodot, usein fyysisenkin. 

"Kyseessä voimakkaasti narsistinen ihminen" Ihanko oikeasti ajattelet, että narsismi diagnosoidaan tällä tavalla? 

Vierailija
39/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa ole kuitenkin kysymys miehestä (ap:n esimerkki), joka ei ole päässyt juurikaan treffeille tai saanut naista koskaan, ja nyt kun on pieni tilaisuus, niin on pakko yrittää mielistellä naista kaikin keinoin. Ja kun pitäis käyttäytyä juuri päinvastoin.

Katalin onkin mies joka on ollut ehkä eri parisuhteissa lähes koko elämänsä mutta käytös voi olla tuota. Eli ikäänkuin kahdet kasvot.

Vierailija
40/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle ettet hallitse yhdyssanoja. Ehkä se voisi hieman jäähdyttää miehen suurimpia tuntoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi