Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder deiteillä 2 kertaa. Jo ekalla tapaamisella mies sanoi rakastuneensa

Vierailija
06.11.2023 |

Viestittelee. Haluaa nähdä koko ajan. Sanoo rakastavansa. Hei Haloo!!! Ollaan nähty kaksi kertaa. Itselläni ei todellakaan rakastuminen tapahdu nopeasti. Olen hitaasti lämpenevää tyyppiä. Ahdistaa jo nyt miehen kyselyt rakastanko jne. 

Sanoin miehelle, että hänen kämppäänsä on ihan poikamies boxin näköinen eikä erityisen puhdas, vaikka kaikki tavarat olikin paikallaan. 

Mies kertoi että oli sitten tilannut kaksi siivoojaa siivoomaan kämpän ikkunoiden pesua myöten, jotta viihtyisin paremmin hänen luonaan, kun kahviteltiin ja juteltiin. 

Tuntuu, että mies menee vaikka mihin mutkalle kunhan olisin tyytyväinen. Oikeesti se on vaan ahdistavaa. 

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Ihan omasta vastaavasta kokemuksesta viisastuneena voin sanoa, että kun joku on äärimmäisen kiinnostunut saman tien, lähettää jatkuvasti viestejä, kertoo rakkaudestaan, vihjailee kuinka sielunkumppaneita me olemmekaan, ostaa lahjoja tms. vaikkei edes tunneta vielä, niin kannattaa juosta eri suuntaan. Ja kuunnella itseään, kyllä sen huomaa kun alkaa ahdistaa, helposti vaan selittelee itselleen jotain muuta. 

Kuten tuolla aiemmin kirjoitettu, kyse on hyvin usein ns.rakkauspommituksesta ja kyseessä voimakkaasti narsistinen henkilö. Tuonkaltaisista ihmisistä kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana. Tuo ihastus ym. on vain pakonomaista esitystä. Vastaan tulee aika nopeasti henkisen väkivallan eri muodot, usein fyysisenkin. 

Se alkaa henkisellä väkivallalla. Manipuloinnilla.

Vierailija
42/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme kun enemmistö miehistä ei saa viestejä ollenkaan saati treffejä.

No onko ihme, jos käytös on kuin läheisriippuvaisella stalkkerilla. Naisten on oltava todella varovaisia miesten suhteen.

Silti naiset eivät opi ikinä olemaan varovaisia miesten kanssa. Naiset osaavat olla varovaisia vain rumien miesten kanssa, mutta ihannemiehen kanssa ei paljoa ole väliä varovaisuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Ihan omasta vastaavasta kokemuksesta viisastuneena voin sanoa, että kun joku on äärimmäisen kiinnostunut saman tien, lähettää jatkuvasti viestejä, kertoo rakkaudestaan, vihjailee kuinka sielunkumppaneita me olemmekaan, ostaa lahjoja tms. vaikkei edes tunneta vielä, niin kannattaa juosta eri suuntaan. Ja kuunnella itseään, kyllä sen huomaa kun alkaa ahdistaa, helposti vaan selittelee itselleen jotain muuta. 

Kuten tuolla aiemmin kirjoitettu, kyse on hyvin usein ns.rakkauspommituksesta ja kyseessä voimakkaasti narsistinen henkilö. Tuonkaltaisista ihmisistä kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana. Tuo ihastus ym. on vain pakonomaista esitystä. Vastaan tulee aika nopeasti henkisen väkivallan eri muodot, usein fyysisenkin. 

Ilmeisesti sinun parisuhteesi on joskus mennyt tätä rataa.

Vierailija
44/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko ihme, jos käytös on kuin läheisriippuvaisella stalkkerilla. Naisten on oltava todella varovaisia miesten suhteen.

Ap:n esimerkki ei kuulosta miltään läheisriippuvaiselta, vaan kokemattomalta mieheltä.

On esimerkkejä tästä olemassa myös läheisriippuvaisten osalta kun lehtiä lukee.

Eiköhän tuossa ole kuitenkin kysymys miehestä (ap:n esimerkki), joka ei ole päässyt juurikaan treffeille tai saanut naista koskaan, ja nyt kun on pieni tilaisuus, niin on pakko yrittää mielistellä naista kaikin keinoin. Ja kun pitäis käyttäytyä juuri päinvastoin.

Eihän meistä toki kukaan voi tietää mistä on kyse, mutta yleinen elämänkokemus ei kyllä tue tuota teoriaasi. Ei ne harvoin naista saavat saati ensimmäistä kertaa treffeillä olijat yleensä käy päälle rakkausjuttujen kanssa, vaikka muuten saattavat hieman sosiaalisesti kömpelöitä treffitilanteessa olla. Kyllä nuo rakkauspommittajat on ihan oma lukunsa. 

Vierailija
45/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sinun pa

Siksi ero tällaisesta on panostus omaan hyvinvointiin.

Vierailija
46/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti naiset eivät opi ikinä olemaan varovaisia miesten kanssa. Naiset osaavat olla varovaisia vain rumien miesten kanssa, mutta ihannemiehen kanssa ei paljoa ole väliä varovaisuudella.

No rumathan niitä hirveimpiä stalkkereita nimenomaan ovatkin. Yrittävät pitää kynsin hampain kiinni, jos johonkuhun ovat vahingossa saaneet limaiset näppinsä tarrattua.

Vierailija
47/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on päinvastainen kokemus, eli olin itse se joka huumaantui niin, että lähti kaikki järki. Koin, että tämä kyseinen mies oli sielunkumppanini ja kuulumme yhteen, vaikka en tuntenut häntä ollenkaan. Olin ehkä sitten vähän liian innokas, mikä taisi säikäyttää sen miehen, vaikka aluksi kiinnostus oli molemminpuolista. Kadun sitä, etten osannut ottaa rauhallisemmin, koska vaikka tiedostinkin sen, että en oikeasti tätä ihmistä tunne, menin tunnustamaan suuret tunteeni jo heti alkuvaiheessa, kun en vain malttanut olla sanomatta. Kovemman luokan ihastuminen siis. Ja olen kyllä muuten ihan tervepäinen ja järkevä aikuinen, ihastuminen vain pisti pään sekaisin.

Vierailija
48/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on päinvastainen kokemus, eli olin itse se joka huumaantui niin, että lähti kaikki järki. Koin, että tämä kyseinen mies oli sielunkumppanini ja kuulumme yhteen, vaikka en tuntenut häntä ollenkaan. Olin ehkä sitten vähän liian innokas, mikä taisi säikäyttää sen miehen, vaikka aluksi kiinnostus oli molemminpuolista. Kadun sitä, etten osannut ottaa rauhallisemmin, koska vaikka tiedostinkin sen, että en oikeasti tätä ihmistä tunne, menin tunnustamaan suuret tunteeni jo heti alkuvaiheessa, kun en vain malttanut olla sanomatta. Kovemman luokan ihastuminen siis. Ja olen kyllä muuten ihan tervepäinen ja järkevä aikuinen, ihastuminen vain pisti pään sekaisin.

Juuri näin Pekka.

Vierailija
49/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan rakastu 2 tapaamisen aikana oli sitten hitaasti tai nopeasti lämpenevä. Voi siinä tulla jotain semmosta ihastuksen tyyppistä fiilistä. Jos joku sanoo noin nopeasti rakastuvansa, juokse kauas pois ja lopeta sen ihmisen tapailu.

Vierailija
50/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täytyy täällä kysyä tällaista, josta oma kehokin varoittaa, niin ehkä haluaakin hakata päätään seinään ainakin kerran. Toivottavasti olet kykenevä oppimaan ja tiedät kysymättäkin seuraavalla kerralla toimia oikein itseäsi kohtaan. Voit myös miettiä mikä sinussa on houkutellut paikalle hyväksikäyttäjä? Etkö arvosta itsekään itseäsi? 

Vierailija
51/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. Mies pommitti ja sanoi ihastuneensa. Aamupäivällä laittoi viestejä ja kas kummaa...Illalla oli kadonnut tinderistä. Eli tässä nämä luotettavat miehet 

Vierailija
52/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois vain halunnut pinpiä.

Vierailija
53/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan oikeassa, kaikki tähän vastanneet. Silti (miehenä) näitä lukiessa, tulee joskus ylidiagnosoinnin fiilis. Tämä IT-deittailu on tehty niin analyyttiseksi, varmaan toki hyvästä syystä, että joskus se tuntuu kuin ajaisi yksipyöräistä polkupyörää. Mitään ei saisi tehdä, ja kuitenkin pitäisi osoittaa kiinnostusta ja aktiivisuutta? Mutta tuo tulisi tehdä "Oikealla Tavalla"? Ottakaa, naiset, joskus huomioon se tosiseikka, että kaikki miehet eivät oikeasti ole narsisteja. Ainoastaan tietämättömiä. Ei miehet lue Me Naiset lehteä, vaan Tuulilasia. Ei miehet seuraa pintamuotia tai ranskalaisen keittiön uusimpia virtauksia, vaan SM-liigaa. Tuolla teoriapohjalla ei deittimarkkinoilla välttämättä osaa laittaa enempää pöydälle. Jos lähtökohdat eivät teille riitä, niin poistukaa takavasemmalle. Mutta vastaus ei löydy analysoimalla jotain sellaista, jota ei ole.

Vierailija
54/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette varmaan oikeassa, kaikki tähän vastanneet. Silti (miehenä) näitä lukiessa, tulee joskus ylidiagnosoinnin fiilis. Tämä IT-deittailu on tehty niin analyyttiseksi, varmaan toki hyvästä syystä, että joskus se tuntuu kuin ajaisi yksipyöräistä polkupyörää. Mitään ei saisi tehdä, ja kuitenkin pitäisi osoittaa kiinnostusta ja aktiivisuutta? Mutta tuo tulisi tehdä "Oikealla Tavalla"? Ottakaa, naiset, joskus huomioon se tosiseikka, että kaikki miehet eivät oikeasti ole narsisteja. Ainoastaan tietämättömiä. Ei miehet lue Me Naiset lehteä, vaan Tuulilasia. Ei miehet seuraa pintamuotia tai ranskalaisen keittiön uusimpia virtauksia, vaan SM-liigaa. Tuolla teoriapohjalla ei deittimarkkinoilla välttämättä osaa laittaa enempää pöydälle. Jos lähtökohdat eivät teille riitä, niin poistukaa takavasemmalle. Mutta vastaus ei löydy analysoimalla jotain sellaista, jota ei ole.

Muutama läpimätä omena pilaa koko sadon.

Vierailija
55/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin Pekka.

En kylläkään ole mikään Pekka vaan Pirkko ennemminkin! :D Onko se niin mahdoton ajatus,  että nainen voi ihastua niin kovasti, että järki sumenee? Minulle kävi niin.

Vierailija
56/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Kävin itse kesällä kaksi kertaa erään Tinder-miehen kanssa treffeillä. Eka tapaamisen jälkeen alkoi kunnolla pommittaa viesteillä ja kertoi ikävöivänsä. Toisten treffien jälkeen sanoi, että jalat on menneet alta, hän on ihastunut. Ihana juttu tietysti ja tyyppi oli ihan kiva, mutta itse olin miehen innokkuudesta lähinnä ahdistunut ja lopulta alkoi ahdistaa niin paljon, että pistin jutun poikki heti alkuunsa. Onneksi mies ymmärsi tämän, on tosin sen jälkeenkin vielä laittanut Tinderissä tykkäyksiä (mulla on maksullinen versio, eli näen kuka musta on tykännyt). 

Olen itsekin ihastunut joskus ihan silmittömästi, mutta silti aina pitänyt alussa jäitä hatussa. Liiallisella innokkuudella ja ylenpalttisella rakkaushehkutuksella voi pilata lupaavankin jutun.

Vierailija
57/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oltiin toisilla deiteillä niin mies halusi pitää kädestä ja yritti julkisesti suudella. Sanoin sille, etten ole ihan valmis noihin. Myös on ostellut mulle juttuja joista tietää minun pitävän. Tosin olen jättänyt ne miehen haltuun. Sanoin että katsellaan niitä myöhemmin. 

Mä taidan jättää tän nyt tähän. Mies vaikuttaa liian tarrautuneelta. Liika innokkuus on vaan liikaa. Huono itsetunto? 

Vain kukkia ja makeisia, kultaseni. Näinhän sitä ennen vanhaan nuoria naisia neuvottiin, että mitä sopii ottaa mieheltä vastaan lahjaksi.

Terve mies ei ostele sinulle "juttuja" kahden tapaamisen jälkeen.

Normaali mies ei myöskään muuta siivoustottumuksiaan vaikka olisi kuinka rakastunut. Eikä varsinkaan palkkaa siivoojaa saati kahta.

Toivottavasti mies ei tiedä, missä asut.

Vierailija
58/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ahdistavalta sekopäältä. Kerran nuorena lähdin treffeille puolitutun miehen kanssa, oli ihan mukavaa mutten ollut erityisen ihastunut. Hän vaati yksien treffien jälkeen tietää, haluanko seurustella hänen kanssaan vakavasti. Muistaakseni viikon verran jatkui se juttu.Myöhemmin selvisi, että hänellä on mm.lapsi jota saa tavata vain valvotusti. Jos olisin nykyään sinkku, juoksisin heti  ja lujaa jos toinen puhuisi rakjaudesta tai vaatisi sitoumuksia ennen kuin ollaan edes tutustuttu.

Vierailija
59/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun oltiin toisilla deiteillä niin mies halusi pitää kädestä ja yritti julkisesti suudella. Sanoin sille, etten ole ihan valmis noihin. Myös on ostellut mulle juttuja joista tietää minun pitävän. Tosin olen jättänyt ne miehen haltuun. Sanoin että katsellaan niitä myöhemmin. 

Mä taidan jättää tän nyt tähän. Mies vaikuttaa liian tarrautuneelta. Liika innokkuus on vaan liikaa. Huono itsetunto? 

Vain kukkia ja makeisia, kultaseni. Näinhän sitä ennen vanhaan nuoria naisia neuvottiin, että mitä sopii ottaa mieheltä vastaan lahjaksi.

Terve mies ei ostele sinulle "juttuja" kahden tapaamisen jälkeen.

Normaali mies ei myöskään muuta siivoustottumuksiaan vaikka olisi kuinka rakastunut. Eikä varsinkaan palkkaa siivoojaa saati kahta.

Toivottavasti mies ei tiedä, missä asut.

Tietyt asiat menneiden vuosikymmenten tavoista ovat todella käyttökelpoisia nykyaikanakin.

Vierailija
60/100 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin Marko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä