Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder deiteillä 2 kertaa. Jo ekalla tapaamisella mies sanoi rakastuneensa

Vierailija
06.11.2023 |

Viestittelee. Haluaa nähdä koko ajan. Sanoo rakastavansa. Hei Haloo!!! Ollaan nähty kaksi kertaa. Itselläni ei todellakaan rakastuminen tapahdu nopeasti. Olen hitaasti lämpenevää tyyppiä. Ahdistaa jo nyt miehen kyselyt rakastanko jne. 

Sanoin miehelle, että hänen kämppäänsä on ihan poikamies boxin näköinen eikä erityisen puhdas, vaikka kaikki tavarat olikin paikallaan. 

Mies kertoi että oli sitten tilannut kaksi siivoojaa siivoomaan kämpän ikkunoiden pesua myöten, jotta viihtyisin paremmin hänen luonaan, kun kahviteltiin ja juteltiin. 

Tuntuu, että mies menee vaikka mihin mutkalle kunhan olisin tyytyväinen. Oikeesti se on vaan ahdistavaa. 

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tule takaisin, mulla on sulle varta vasten sisustettu ja äänieristetty pieni koppi

Vierailija
2/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Mutta sitä ennen sano nämä asiat sille miehelle ja kehota menemään terapiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on seko.

Vierailija
4/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on rakkauspommitusta. Äkkiä karkuun. Sinulle koituu vain ongelmia tuosta.

Vierailija
5/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä arvot, onko ehkä syytäkin ahdistua tuollaisen tarran kanssa? Sillä ei ole pää kunnossa ja se pitää sua yksinkertaisena. Haluaa pllua kun ei ole ikinä saanut. Epäonnistuu siinä ja luultavasti vihaa naisia, kun tajuaa että me todellakin ollaan häntä parempia ihmisiä. 

Vierailija
6/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirja Paholainen vuoteessani. 

Vierailija
7/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa rakkauspommitukselta. Yleisemmin epävakaat ihmiset tekee tota. Mies ei selkeästi tunnista mitä on ihastuminen ja mikä on rakkautta. 

Vierailija
8/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se on rakkauspommitusta ja mies on narsu, tai se on oikeasti rakastunut. Fifty-sixty.

Itselläni on tullut vastaan sen verran suhteeseen lainkaan panostamattomia, siivottomissa poikamiesloukuissa eläviä miehiä, jotka vastailee viesteihin viiveellä, jos sitäkään, että minusta tuo kyllä kuulostaa paremmalta. Jos mies ei ole luonnehäiriöinen, vaan osoittaa kiinnostusta ja kiintymystä normaalisti.

Vierailija
9/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on rakkaus pommitus?? 

Ja mies sanoi, että kun hän näki mun kuvan Tinderissä koki jotain yhteyttä heti jo silloin minuun. Se oli jotenkin karmivan kuuloista. Eihän hän edes tunne minua kunnolla! Mies ihastunut vain ulkokuoreen ja mielikuvaan. 

Minulle rakkaus tarkoittaa kahden ihmisen syvää yhteyttä joka tulee vain ajan kuluessa. En halua olla pelkkä ulkokuori kenellekään. 

Vierailija
10/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy, kärsiikö hän peräsuolen laskeumasta.

Ilmiantakaa aina kuin näette näitä, niin saadaan kuriin. Joka ketjuun tulee, ei tee omia avauksia.

Vierailija
11/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa viheltää peli poikki heti alkuunsa. Menee vaan pahemmaksi tuosta.

Vierailija
12/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä edes kyselet muilta mitä tehdä? Sua ahdistaa -> älä tapaa enää. As simple as that.

Vierailija
13/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan normaali mies sano rakastuneensa pelkän viestittelyn perusteella. Silloin on jotain perusteellisesti viallista hänessä. Juokse. Oman hyvinvointisi tähden.

Vierailija
14/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle, että hidastaisi vähän, sääli pistää poikki jos mies onkin vain innokas. Voisitko yrittää nauttia hemmottelusta? Noita panostavia miehiä ei tosiaan ole liikaa :D

Vierailija
15/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoo että mies menisi vaikka mille mutkalle jotta ap olisi tyytyväinen. Nyt kuulostaa ylimiellyttämiseltä ja vahvasti. Silloin ei ole turvallinen koskaan.

Vierailija
16/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehelle, että hidastaisi vähän, sääli pistää poikki jos mies onkin vain innokas. Voisitko yrittää nauttia hemmottelusta? Noita panostavia miehiä ei tosiaan ole liikaa :D

Turvallinen ja vakaa peruskallion omainen mies osaa kunnioittaa naista ja on myös terveellä tavalla itsevarma. Apn avauksen kuvaus miehestä on aivan jotain muuta.

Vierailija
17/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin toisilla deiteillä niin mies halusi pitää kädestä ja yritti julkisesti suudella. Sanoin sille, etten ole ihan valmis noihin. Myös on ostellut mulle juttuja joista tietää minun pitävän. Tosin olen jättänyt ne miehen haltuun. Sanoin että katsellaan niitä myöhemmin. 

Mä taidan jättää tän nyt tähän. Mies vaikuttaa liian tarrautuneelta. Liika innokkuus on vaan liikaa. Huono itsetunto? 

Vierailija
18/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tasapainoton ja tunne-elämä ei hänellä ole normaalia. Jättäisin homman sikseen ja etsisin tasapainoisen ihmisen.

Vierailija
19/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää uida liiveihin.

Vierailija
20/100 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä edes kyselet muilta mitä tehdä? Sua ahdistaa -> älä tapaa enää. As simple as that.

Kroppa kyllä varoittaa että kaikki ei ole kunnossa. Ahdistus ja jännitys on juuri se varoitus että kaikki ei ole kohdallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän