Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisitkö huonoa jos ostaisit lahjan puolisolle eikä hän ota sitä vastaan

Vierailija
27.08.2025 |

Miehellä oli viime viikolla synttärit ja ostin hänelle lahjan. Hän oli etukäteen sanonut ettei halua lahjoja, mutta ostin kuitenkin.Mielestäni olisi typerää jossei puoliso ostaisi toiselle mitään.

Ojensin lahjan miehellä. Hän sitten sanoi suoraa, ettei ota mitään tavaroita vastaan. Minulla ei mitään tavaraa edes ollut vaan sellaisia, mitkä olisi tullut käyttöön. Sanoin, että asia selvä ja jätin kassin pöydälle.

Tästä lähtien en enää osta yhtään mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelleni lahjan. Ei ottanut käyttöönsä, jossain laatikonpohjalla se piileskelee. Olkoon ilman tästä lähtien. 

Vierailija
2/11 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hetkauta enää ollenkaan, kun muutenkin vaimo vaan vit*uilee ja tekee kiusaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki siitä paha mieli tulisi, mutta syyttäisin lopulta itseäni kun en suostunut hyväksymään toisen toivetta ei-lahjasta.

Vierailija
4/11 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein exälleni villapaidan ja hän piti sitä kerran ja heitti roskiin. 

Vierailija
5/11 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiittämätöntä olla ottamatta lahjaa vastaan, kummalta tahansa parisuhteen osapuolelta. Oma kumppanini ei halua lahjoja, eikä niitä minulle tai paljon muillekaan hanki, mutta ottaa kuitenkin suunnilleen asiallisesti vastaan minun antamani satunnaiset lahjat. Jos ei ottaisi tai käyttäytyisi muuten moukkamaisesti, lentäisi luiskaan.

Vierailija
6/11 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiittämätöntä olla ottamatta lahjaa vastaan, kummalta tahansa parisuhteen osapuolelta. Oma kumppanini ei halua lahjoja, eikä niitä minulle tai paljon muillekaan hanki, mutta ottaa kuitenkin suunnilleen asiallisesti vastaan minun antamani satunnaiset lahjat. Jos ei ottaisi tai käyttäytyisi muuten moukkamaisesti, lentäisi luiskaan.

Vähän sama juttu, kun sanoisit että et halua anaaliseksiä. Jos kumppani kuitenkin antaa, niin pitäisihän se tietenkin kohteliaasti ja asiallisesti ottaa vastaan, kun kerran kumppani antaa.

Vierailija
7/11 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää väkisin ostaa jotain ihmisille? Turhaa ja ympäristölle haitallista. Lisäksi kumppani joutuu ihmettelemään, että häntä ei joko ymmärretä, uskota, tai hanen toiveistaan ei vain välitetä.

Vierailija
8/11 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin lapsellisia noiden lahjojen kanssa.

Vierailija
9/11 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ostit?

Vierailija
10/11 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme anna toisillemme lahjoja. Kumpikaan ei halua niitä ja kumpikin kunnioittaa toisen toivetta. Yksinkertaista.

Vierailija
11/11 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lahjan ottaa vastaan, kauanko sitä pitää käyttää/säilyttää? Ikuisesti? Milloin siitä saa luopua?

(Itse koen toisinaan hukkuvani tavaraan.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme