Mistä löytää tavallisia kivoja naapurintyttönaisia?
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti naapurintyttö on kai tarkoittanut ihan vain sellaista tuiki tavallista tyyppiä, jota on kolmetoista tusinassa, mutta joka on kuitenkin ihan mukava. Ilmeisesti nykyisin palstalla on jotkut ihan omat määritelmät?
Ketjussa esimerkeiksi naapurintyttönaisista esitetty telkkarissa nähdyt kilpahiihtäjät, entinen missi ja meikittömäksi stailattu näyttelijä amerikkalais-elokuvassa.
Meitä aidosti tavisnaisia ei edes havaita. En itse jaksa enää edes miettiä parisuhteita, olen todennut olevani liian tylsä ulkomuodoltani, mielipiteiltä, harrastuksilta, mieltymyksiltä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti naapurintyttö on kai tarkoittanut ihan vain sellaista tuiki tavallista tyyppiä, jota on kolmetoista tusinassa, mutta joka on kuitenkin ihan mukava. Ilmeisesti nykyisin palstalla on jotkut ihan omat määritelmät?
Ketjussa esimerkeiksi naapurintyttönaisista esitetty telkkarissa nähdyt kilpahiihtäjät, entinen missi ja meikittömäksi stailattu näyttelijä amerikkalais-elokuvassa.
Meitä aidosti tavisnaisia ei edes havaita. En itse jaksa enää edes miettiä parisuhteita, olen todennut olevani liian tylsä ulkomuodoltani, mielipiteiltä, harrastuksilta, mieltymyksiltä jne.
Sisko, älä sure. Saatpahan olla rauhassa pinnallisilta nylkyttäjiltä. On paljon parempi elää rauhassa omaa elämää, kuin tyytyä tyyppiin joka ei arvosta sua 100%.
Vierailija kirjoitti:
Minä varmaan sovin muottiin. En värjää hiuksia kun ovat luonnostaan kivan väriset, meikiksi riittää vähän ripsi- ja kulmaväriä. En käytä tissipaitoja, minihameita tai korkeita korkoja. Pukeudun tavallisiin vaatteisiin ja baari-illan sijasta voisin lähteä vaikka telttailemaan. Mulla ei ole tarvetta esitellä itseäni missään instoissa tai tiktokeissa, en asu somessa vaikka tilit löytyykin. Olen kaikille mukava ja ihmiset tuntuvat viihtyvän seurassani vaikka en se äänekkäin olekaan.
Minä olen myös tällainen. Tosin joskus käyn myös baarissa koska tykkään tanssia, ja silloin saatan laittaa vaikka minihameen ja enemmän meikkiä. Ja silloin kyllä huomataan. Normityylissä ei. Mutta toisaalta tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa, sekä miesten että naisten, ja saan yleensä hyvää kohtelua kaikilta. Että silleen ihan hyvä näin. Ja niin, kävi tuuri ja löysin itselleni jo nuorena sopivan naapurinpojan mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä varmaan sovin muottiin. En värjää hiuksia kun ovat luonnostaan kivan väriset, meikiksi riittää vähän ripsi- ja kulmaväriä. En käytä tissipaitoja, minihameita tai korkeita korkoja. Pukeudun tavallisiin vaatteisiin ja baari-illan sijasta voisin lähteä vaikka telttailemaan. Mulla ei ole tarvetta esitellä itseäni missään instoissa tai tiktokeissa, en asu somessa vaikka tilit löytyykin. Olen kaikille mukava ja ihmiset tuntuvat viihtyvän seurassani vaikka en se äänekkäin olekaan.
Minä olen myös tällainen. Tosin joskus käyn myös baarissa koska tykkään tanssia, ja silloin saatan laittaa vaikka minihameen ja enemmän meikkiä. Ja silloin kyllä huomataan. Normityylissä ei. Mutta toisaalta tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa, sekä miesten että naisten, ja saan yleensä hyvää kohtelua kaikilta. Että silleen ihan hyvä näin. Ja niin, kävi tuuri ja löysin itselleni jo n
Mitä yrität sanoa kommentillasi? Että antavan näköinen nainen huomataan baarissa? Eiköhän sen jo tajua eunukkikin. Eikö naista voi huomata muulla tavoin, kuin laittamalla minihameen päälle? Älä nyt viitsi.. Olen rumilus ja ylipainoinen, mutta jostain syystä ihmiset kiinnostuvat minusta vaikka en halua. Ehkä he luulevat, että olen epätoivoinen, koska olen ylipainoinen... Niin, kuka tietää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös tällainen. Tosin joskus käyn myös baarissa koska tykkään tanssia, ja silloin saatan laittaa vaikka minihameen ja enemmän meikkiä. Ja silloin kyllä huomataan. Normityylissä ei. Mutta toisaalta tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa, sekä miesten että naisten, ja saan yleensä hyvää kohtelua kaikilta. Että silleen ihan hyvä näin. Ja niin, kävi tuuri ja löysin itselleni jo n
Kyllä mäkin tykkään silloin tällöin käydä baarissa tanssimassa, mutta en mä sinnekään laita minihametta tai paljoa meikkiä. Miehiltä saan kuitenkin huomiota, vaikka näytän ihan itseltäni myös baarissa.
Minä myös löysin oman naapurinpoikani jo yli vuosikymmen sitten ja perhekin perustettiin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastosta löytää söpöjä naisia 😉
Saman havaitsin kun palautin lainaamani Asterixit 👍
Suomen suurimmasta kesätapahtumasta, joka täyttää maantiet asunto-autoilla ja -vaunuilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös tällainen. Tosin joskus käyn myös baarissa koska tykkään tanssia, ja silloin saatan laittaa vaikka minihameen ja enemmän meikkiä. Ja silloin kyllä huomataan. Normityylissä ei. Mutta toisaalta tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa, sekä miesten että naisten, ja saan yleensä hyvää kohtelua kaikilta. Että silleen ihan hyvä n
No esim sitä että tosiaan kaikista puheista huolimatta niitä luonnollisen näköisiä taviksia ei useinkaan huomata. Tosin ei se minun baarityylikään mikään kovin paljastava tai meikattu ole, ei ainakaan verrattuna siihen mille baareissa keskimäärin näytetään.
Ne tavalliset naapurintytöthän on kaikkein halutuimpia naisia. Missit on molopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Ne tavalliset naapurintytöthän on kaikkein halutuimpia naisia. Missit on molopäitä.
Ovat haluttuja vain jos näyttävät missiltä mutta eivät tykkää meikata. Minulla oli kaksi tavallista nätimpää kaveria ja itse olin tavallisen näköinen. Olin pojille/miehille ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat haluttuja vain jos näyttävät missiltä mutta eivät tykkää meikata. Minulla oli kaksi tavallista nätimpää kaveria ja itse olin tavallisen näköinen. Olin pojille/miehille ilmaa.
Heh. Kun olin 18-20v, niin pukeuduin yökerhoon istuviin farkkuihin ja siistiin kauluspaitaan, meikata en oikein osannut. Ja sain olla todella rauhassa 😅
Sittemmin opin, että baarit ja yökerhot eivät ole minun juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Suomen suurimmasta kesätapahtumasta, joka täyttää maantiet asunto-autoilla ja -vaunuilla
Niillä on miehiä ja poikia omasta takaa ja samasta "kulttuurista". Miksi ottaisi jonkun randomin?
Ulkonäöllisesti napurintyttönaiseus on viehättävää. Olemuksen pirtsakkuus, ei ylipainoa (!), ei ylipuunattu, vaatetus käytännönläheistä eikä ylinaisellista.
Mutta jos yllä olevaan yhdistyy asenteiden ja mielipiteiden sovinnaisuus, mielikuvituksettomuus, syvyyden ja uteliaisuuden puute sekä yleinen tylsyys ja liika ennustettavuus, valitettavasti se on instant turn off.
Kiimaiset miehet olettavat, että jos on tietynlainen ulkonäöltään, on myös "kiltti" ja pidättyväinen yms. Vaikka todellisuudessa näillä heidän kuolaamillaan "naapurintytöilläkin" Tinderit yms. laulaa ja flaksi käy.
Todennäköisesti olisin juuri tollainen kiva naapurintyttö -kriteerit täyttävä kodin hengetär, mutta uskoisin että mua pidettäisiin ihan tärähtäneenä jos yhtäkkiä ilmestyisin jonkun naapurin ovelle ja kutsuisin syömään. Mistä minä tietäisin onko se naapurin mies sinkku tai millaisista tytöistä tykkää? :P
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti olisin juuri tollainen kiva naapurintyttö -kriteerit täyttävä kodin hengetär, mutta uskoisin että mua pidettäisiin ihan tärähtäneenä jos yhtäkkiä ilmestyisin jonkun naapurin ovelle ja kutsuisin syömään. Mistä minä tietäisin onko se naapurin mies sinkku tai millaisista tytöistä tykkää? :P
Miten kukaan, joka on tekemässä minkäänlaista aloitetta voi varmuudella tietää (pl. sormukset ja selkeät maininnat kumppanista), onko lähestyttävä henkilö:
1) vapaa
2) kiinnostunut
Eihän melkein kukaan pariutuisi jos kaikki ajattelisivat noin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllisesti napurintyttönaiseus on viehättävää. Olemuksen pirtsakkuus, ei ylipainoa (!), ei ylipuunattu, vaatetus käytännönläheistä eikä ylinaisellista.
Mutta jos yllä olevaan yhdistyy asenteiden ja mielipiteiden sovinnaisuus, mielikuvituksettomuus, syvyyden ja uteliaisuuden puute sekä yleinen tylsyys ja liika ennustettavuus, valitettavasti se on instant turn off.
Eli turvallinen ja ennustettavakäytöksinen nainen on turn off? Okei, pitääkin seuraavassa suhteessa muistaa esim. välillä katoilla viikonlopuiksi täyteen radiohiljaisuuteen ja jälkeenpäin salaperäisesti sanoa, että oli vähän kiireitä. Tästä alkaa ihan uusi parisuhdetasoni nousukausi! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli turvallinen ja ennustettavakäytöksinen nainen on turn off? Okei, pitääkin seuraavassa suhteessa muistaa esim. välillä katoilla viikonlopuiksi täyteen radiohiljaisuuteen ja jälkeenpäin salaperäisesti sanoa, että oli vähän kiireitä. Tästä alkaa ihan uusi parisuhdetasoni nousukausi! :D
Kyllä, minulle turn off. Huomaa että en puhunut kuitenkaan epäluotettavuudesta. Olen itse aika spontaani, joskus rasittavuuteen asti, joten jos toinen on täysin eri aaltopituudella, minulle tulee ainoastaan hölmö olo.