Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää tavallisia kivoja naapurintyttönaisia?

Vierailija
05.11.2023 |

Katoava luonnovara?

Kommentit (187)

Vierailija
21/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta paremmalle alueelle.

Vierailija
22/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisviihteestä tai instatileiltä löytyy niitä palstamiesten tarkoittamia naapurintyttöjä.

Niinpä. Pitää olla huikean kaunis ilman meikkiäkin, hoikka ja kurvikas. Ja heittäytyä riettaisiin leikkeihin vaikka on täysin kokematon ja muutenkin kiltti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen naapurintyttö. Tylsä, kiltti, kirjanpitäjä, luonnossa viihtyvä, risusavotta mieliharrastus. Nämä kaikki oli netissä listattu epäkiinostavan hlön ominaisuuksiin. Miehet tykkää jännistä: ryyppäävistä, pettävistä, nalkuttavista, perässänroikkuvista määrätietoisistä.

Vierailija
24/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa. Ne on illat kotona lukemassa, neulomassa tai Netflixiä katsomassa, ei ulkona riennoissa tai varsinkaan missään Tinderissä.

Vierailija
25/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen naapurintyttö. Tylsä, kiltti, kirjanpitäjä, luonnossa viihtyvä, risusavotta mieliharrastus. Nämä kaikki oli netissä listattu epäkiinostavan hlön ominaisuuksiin. Miehet tykkää jännistä: ryyppäävistä, pettävistä, nalkuttavista, perässänroikkuvista määrätietoisistä.

Siis tuo naistyyppihän on se, joka pariutuu jo lukiossa ja joilla on kaksvitosena pari lasta ja omakotitalo.

Vierailija
26/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä sellainen. Olen myös nirso eli miehen pitää olla 5/5 että suostun treffeille.

Vierailija
27/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin sut oikein mielellään! Mistä löydän sut?

Vierailija
28/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisviihteestä tai instatileiltä löytyy niitä palstamiesten tarkoittamia naapurintyttöjä.

Niinpä. Pitää olla huikean kaunis ilman meikkiäkin, hoikka ja kurvikas. Ja heittäytyä riettaisiin leikkeihin vaikka on täysin kokematon ja muutenkin kiltti.

Elsa Hosk eli Victoria's Secret Angel huppari päällä ja hiukset pörrössä.

Vierailija
29/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoista Suomi-filmeistä. Ei tuollaisia enää ole.

Meidän naapurissa on vaan sellaisia joilla Kiitos-huppari, sininen tukka ja joku heimotatuointi. Kiroilevat ja räkivät enemmän kuin keskiverto tukkijätkä.

Missä slummissa sinä asut?

30/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kanssa n. 34-44-vuotias naapurintyttönainen, jolla olisi epämuodikkaat silmälasit, roolipeliharrastus, pukeutuisi tylsästi ja oikein hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Ammatiltaan hän voisi olla vaikka kirjastonhoitajatar, mutta se ei ole niin tärkeää. Kunhan olisi kiva, kiltti ja fiksu, niin se olisi kuin naispuolinen vastikkeeni!

Vierailija
32/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Kiinnostaisi kanssa n. 34-44-vuotias naapurintyttönainen, jolla olisi epämuodikkaat silmälasit, roolipeliharrastus, pukeutuisi tylsästi ja oikein hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Ammatiltaan hän voisi olla vaikka kirjastonhoitajatar, mutta se ei ole niin tärkeää. Kunhan olisi kiva, kiltti ja fiksu, niin se olisi kuin naispuolinen vastikkeeni!

Vastike (!), jolla isot rinnat ja vielä fiksukin... LOL!!!!

Joo, jatka etsimistä, kyllä se siitä. Odotellessa voit jatkaa pelailua ja po rn hubin katselua.

Vierailija
33/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo naistyyppihän on se, joka pariutuu jo lukiossa ja joilla on kaksvitosena pari lasta ja omakotitalo.

Ja myös eroaa. Puolet avioliitoista päättyy eroon. 

Vierailija
34/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis ensin määritellä mitä se "naapurintyttö" tarkoittaa. Luonne, mitä tekee, harrastaa, missä työskentelee, miltä näyttää jne. 

Vierailija
35/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhoista Suomi-filmeistä. Ei tuollaisia enää ole.

Meidän naapurissa on vaan sellaisia joilla Kiitos-huppari, sininen tukka ja joku heimotatuointi. Kiroilevat ja räkivät enemmän kuin keskiverto tukkijätkä.

Mun naapureilla on naapurintyttö.

Kuljen mekko päällä ilman meikkiä ja rillit päässä, hiukset on pitkät ja värjäämättömät. Miehet ei koe mun kanssa kipinää, koska olen liian kiltti ja tylsä. Äsken tein muumiaiheista palapeliä ja kohta menen nukkumaan.

Heh. Naapurintyttöjä ei löydä, koska niitä ei näe. Itsekin vietän tavallista elämää, ja ulkonäkökuvaus voisi osua minuun. En ole silloin miehille olemassa. 

Kun olen kihartanut hiukset ja laittanut kunnon meikit naamaan, muutun taas näkyväksi.

On kyllä ihmeellinen supervoima meillä tavis-naapurintyttönaisilla 💪

Vierailija
36/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin sut oikein mielellään! Mistä löydän sut?

Te ootte kyllä dorkia. Otat tosta vaan naisen, joka kertoo olevansa tylsä ja luonnossa viihtyvä ja tykkää risusavotasta. 

Vierailija
37/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kai olen sellainen. Vähän ujo, mutta en kuitenkaan ihan hissukka. En juuri meikkaa, pitkät hiukset omalla värillä. Olen punapää. Kotona enimmäkseen kissan kanssa, mutta kyllä minut saisi helposti houkuteltua menoihinkin. Ei vaan ole edes kavereita. Olen fiksu ja rauhallinen. Ja ihan rauhassa saanut olla jo 5 vuotta, ei miehet ainakaan suhteeseen halua. Seksiä kyllä saan jos haluan, on hyvä vartalo, hoikka, isot rinnat. En minä toki tiedä missä niitä fiksuja miehiä edes tapaisin, asun pienellä paikkakunnalla. Miehille tuntuu merkkaavan todella paljon naisen ammattikin. Olen miesten alalla ja parikin kertaa on ghostattu heti kun työni kerron. Työpaikan miehiä en katsele, joko varattuja tai syystäkin sinkkuja. 

Vierailija
38/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhainkodista tai hautausmailta.

Omalla kohdalla jälkimmäinen pitää paikkansa. Tykkään joskus käydä kävelylenkin ohessa hautausmaalla kävelyllä. Hiljaista, ja mielenkiintoista katsella vanhimpia, museokohteiksi julistettuja hautakiviä.

Vierailija
39/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pitkät hiukset. Voi pitää niitä joskus sidottuna.

-Hillittty, siisti tavallinen asu

-rillit, mutta ei välttämättä kaikilla

-erittäin sovinnainen

-kirkon työntekijä, mukaan lukien kanttorit

-puolue mieluiten kepu, sieltä löytyy naapurintyttö parhaiten. Mielellään ns. fanaattinen kepulainen kasvatukseltaan

Vierailija
40/187 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketista. Mene sinne kävelemään koko päiväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi