Millainen on seksikäs 50 v nainen?
Olen kohta 50 v nainen ja tajusin että miesten huomio on vähentynyt. Millainen 50 v nainen olisi teidän mielestänne kuuma, hiukset, asut, käytös livenä ja somessa? Olen tyytyväinen elämääni, mutta joskus huomio piristäisi. Olen miettinyt only fansia, millaista materiaali sinne kannattaa tämän ikäisen laittaa?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Sohvaperuna jota voi laittaa mahapoimujen väliin on parasta.
Harva pari kymppinen on päässyt tuohon. Vaikka monella on nykyään rehellistä yritystä
Nuoret miehet onnistuvat massan kasvattamisessa huimasti. Juuri ja juuri collarit mahtuu jalkaan ja lippis päähän
Ei kukaan 50-nen ole enää ulkonäkönsä puolesta seksikäs. Tuossa vaiheessa naisetkin tippuvat maan pinnalle. Osa tajuaa että käytös on seksikästä läpi elämän.
Lihava, pitkät hiukset, kunnon pehmeät riipputissit ja leveä perse, jota on ihana takoa takaapäin! Aaah!
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan 50-nen ole enää ulkonäkönsä puolesta seksikäs. Tuossa vaiheessa naisetkin tippuvat maan pinnalle. Osa tajuaa että käytös on seksikästä läpi elämän.
On, jos on hoikka ja urheilullinen, mutta kuitenkin naisen kaaret löytyy.
Monella 5-6-kymppisellä on vielä nätit kasvot. Mutta jos vartalo on kuin maatuskalla, niin ei se naama riitä paikkaamaan. Juuri kävin kylpylässä missä oli isompia seurueita ja siellä kyllä moni näytti hyvältä ruokapöydässä vaatteet päällä, mutta uimapuvussa illuusiot karisivat.
Eli aika tyytyväinen täytyy olla siihen, miltä oma viittäkymppiä lähentelevä naisystävä näyttää vaatteissa tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Monella 5-6-kymppisellä on vielä nätit kasvot. Mutta jos vartalo on kuin maatuskalla, niin ei se naama riitä paikkaamaan. Juuri kävin kylpylässä missä oli isompia seurueita ja siellä kyllä moni näytti hyvältä ruokapöydässä vaatteet päällä, mutta uimapuvussa illuusiot karisivat.
Eli aika tyytyväinen täytyy olla siihen, miltä oma viittäkymppiä lähentelevä naisystävä näyttää vaatteissa tai ilman.
Kuka on niin vanhanaikainen, että käy muka kylpylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy itse kylpylässä katsomassa ketä siellä on, jos kerran kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää.
No siinähän sitten ihmettelet, eipähän ole ainakaan liian suuri murhe mielessä näin viikonloppua vasten.
Normi elämässä sellainen vähän siveä ja seksuaalisesti jopa pidäkkeellinen. Sängyssä pitelemätön ja seksihimoinen, valmis vaikka millaisiin seksileikkeihin. Imee, ottaa pilluun ja pyllyyn, tykkää saada myös piiskaa ja tulla kunnolla otetuksi. Haluaa saada myös sormia, lelua ja kieltä. Jos nuo kriteerit täyttyy, ollaan jo lähellä täydellisyyttä, jolla peittoaa jo hyvinkin ulkonäköön liittyviä asioita.
Yleiskunto, paino, ryhti ja kasvojen ilme tärkeimpiä mulle. Vaimoni on tasan 50 ja väitän, että moni mies lähtisi makkariin hänen seuraan, jos vain pääsisi.
Hoikka, voimakas / lihaksikas, hyväkuntoinen, esim. balettitanssija.
Jokseenkin samalta kuin seksikäs 30-vuotias nainen. Itsestään huolta pitävä ja seksikkyydestään itse nauttiva nainen ei vielä 50-vuotiaana poikkea juurikaan siitä miltä näytti 20v aiemmin aikuisena naisena. Pientä käyttökolhua ja naarmua saa toki olla.
Jos 50-vuotias nainen näyttää tyypilliseltä 50-vuotiaalta av-mammalta niin se on jo Game Over. Sitten voi höpistä täällä Kalevin kanssa kehopositiivisuudesta ja aikuisen naisen luonnollisesta karvoituksesta.
itsevarma ja halukas..se riittää
m60_tku voi autaa jios on tarvetta
Ei ylipainoa, sama myös miehillä.
Maria Sundforsin facebook profiili on hyvä esimerkki 5kymppisen naisen huomionhausta. Ja sadat simpit siellä läähättää.
Sohvaperuna jota voi laittaa mahapoimujen väliin on parasta.
Harva pari kymppinen on päässyt tuohon. Vaikka monella on nykyään rehellistä yritystä